کد خبر : 33814 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۲:۲۴

محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر

جدیدترین عکس‌های منتشر شده از محمدرضا گلزار در یکی از سایت‌های اجتماعی حکایت از حضور او در کنسرت‌های ضد اخلاقی خارج از کشور دارد. “محمدرضا گلزار” “بازیگر سینما” و “سوپر استار” سال‌های نزدیک سینمای ایران که چند وقتی است به خارج از ایران سفر کرده است، با حضور در “کنسرت‌”های …

جدیدترین عکس‌های منتشر شده از محمدرضا گلزار در یکی از سایت‌های اجتماعی حکایت از حضور او در کنسرت‌های ضد اخلاقی خارج از کشور دارد.

“محمدرضا گلزار” “بازیگر سینما” و “سوپر استار” سال‌های نزدیک سینمای ایران که چند وقتی است به خارج از ایران سفر کرده است، با حضور در “کنسرت‌”های ضد اخلاقی برخی از “خواننده‌های زیرزمینی” در “دبی” عکس‌های تامل برانگیزی را گرفته است.

در میان عکس‌های منتشر شده از گلزار در فضای مجازی، این فرد سه عکس با خواننده‌های لس آنجلسی و خواننده مشهور ضد اخلاقی آمریکایی نیز منتشر کرده است.

 محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
محمدرضا گلزار درکنسرت‌ های ضداخلاقی +تصاویر
منبع: صراط
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ، تصاویر بازدید 520 بار
دیدگاهتان را بنویسید

سمیه افشاری در تاریخ 19 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

هر کسی میتونه فرهنگ خاص و روش زندگی خودش رو داشته باشه به ما چه ربطی داره که چرا رفته عکس بگیره …..به عنوان یک هنرمند محترمه و دوستش دارم…….

رامین در تاریخ 14 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

اینجاست که باید گفت آدمی را آدمیت لازم است

پيمان در تاریخ 24 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

آقا واقعا خجالت بکشید، عکساى مسخرتون داد مى زنه فو توشاپه !!!!! مردم دیگه چه قدر خنگن که این ها رو باور مى کنند!!!!!!

مریم در تاریخ 25 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

قضاوت قطعی نمی کنم اما اصلا شبیه فتوشاپ نیست! در ضمن ادم متدینی هستم و امیدوارم بمیرم ولی جای ناجور نرم .اما عیب جویی زیادی از دیگران کار صحیحی نیست و باعث می شه الکی الکی باورمون بشه که فرشته ایم و نواقصمون رو برطرف نکنیم. توهین به خطاکار هم گناه محسوب می شه * آهای بالایی ها ! فحش دادن حرام هست و غرور افت رستگاری بشر …

پیمان در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام من نظرم اینه در ایران همه آزادن هر کاری دلشون میخواد بکنند حضرت ذوالقرنین کوروش بزرگ در تمام زندگیش تمام ادیان را احترام گذاشت و همه همه جور ادمی در امپراطوریه ایران بود بت پرست و یهودی و …. اما به همه احترام گذاشت پس بهتره شما تو زندگی خصوصی دیگران کاری نداشته باشید هر کسی رو در قبر خودش میذارن به شما چه ربطی داره دخالت میکنید

میلاد در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

به نطرمن اقای گلزارخراب شده اون اهلش نیس خیلی مرده

آرش در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

اینقدر حرص نخور رویا خانم. فشار خونت میزنه بالا. قرن 21 چیه. ایرانی باید هویت ایرانیشو همیشه و همه جا حفظ کنه. جفظ هویت که با زمان نباید تغییر کنه.

تمنا در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

تمنا
هر کسی در زندگی شخصی و خصوصی خودش دلش میخواد که یه زمانی رو به راحتی و آرامش بگذرونه.اونم دوست داره اینطوری بگذرونه.
اگه شماها بودین غیر از این عمل میکردین.ایشون یه سوپر استار یه مملکته و دلش میخواد بعداز کلی زحمت که برای بازی توی یه فیلم میکشه تو اون لحظه که میره خارج از کشور کمی برای خودش شاد باشه و خوشحال.
بینم اگه هر کدوم از شماها الان تو اون جمع بالا بودین غیر از ایشون عمل میکردین.تازه اون که خودش یه پا مردم واسش سر و دست میشکونن…………………

... در تاریخ 3 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

درسته . هر کس آزاده… لا اکراه فی الدین . حالا یکی عزت نفس داره و موقرانه و پاک زندگی می کنه و کمالات اخذ می کنه و یکی 1 آدم هر جایی و آلوده می شه که فقط آدمهای سطحی مثل خودش طرفدارش هستن… انسان سطح بالا فقط با کسانی که هم شانش هستن عکس میندازه ( به قول پروفسور حکیمیان ) هر کسی به لیاقت خودش ! ( خدا زان خرقه بیزار است صد بار ) ( که صد بت باشدش در آستینی )

یگانه در تاریخ 10 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

عزیزم کاملا باهات موافقم!!!

رویا در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

خجالت بکشید بابا دیگه واقعا مسخره شده این حرفا. همه دنیا میخندن به این کارای ایرانیا. مگه بیچاره چیکار کرده یه دوتا کنسرت رفته با خواننده ها عکس انداخته مگه جنایت کرده جمع کنید دیگه بسه این افکار به درد موزه ها میخوره توی قرن 21 هستیماااااااااااااااا

پیمان در تاریخ 3 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

چون قرن 21 هستیم باید خودمون رو به لجن بکشیم ؟؟ به عقیده شما حساب بشه لابد قرن بعدی همه برهنه مادرزاد باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااید بیرون بیان !

daivid در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

واقعا خاک همه عالم برسر این آقای گلزار بدبخت که رفتن پیش این آدمهای دره پیتی و خدا نشناس رو وعکس گرفتن باهاشون رو افتخار میدونه و چقدر ما و سینمای ما بیستاره مونده که همچین آدم بی جنبه ای شدن ستاره ما.

پیمان در تاریخ 3 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

سینمای ما از قبل اینجوری بوده. شما خبر نداشتی .( عده ای تازه به دوران رسیده و بی هویت ) . البته ( تعدادی انسان سطح بالا و اصیل هم توشون هست )

رضا در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

اینا همش فتوشاپه.مخصوصا اون عکس اخریه که با مایکل جکسون گرفته.

پیمان در تاریخ 3 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

ok !! گلزار در حال عبادت بوده که ازش چند عکس گرفتن و بعد خیلی عالی با فتوشاپ مسجد رو محل پارتی کردن ! ( بسی خندیدیم )

الناز در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

محمدرضا همسایه واحد بالایی ماست.کلأ مدلشه به قوله خودش پارتی دوس داره میره جریمه میده.میگه پول برا همین وقتاس…محمدخان اگه خوندی ببین دفاع کردما ازت.خخخ

zahra در تاریخ 24 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

مطی داری دفاع میکنی؟

بهاره در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

من کلا از این یارو با این زنیکه معتمد اریا خیلی بدم میاد

رویا در تاریخ 23 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

بهاره خانوم شما اول ادب یاد بگیر این چه طرزه صحبت کردنه راجع به هنر پیشه ها شما اگه خودت از کسی خوشت نمیاد نباید بهش بی احترامی کنی اونم به یه شخصیت هنری. شما نظرتو محترمانه هم میتونی بگی.

css.php