کد خبر : 159602 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

متن حمایت حامد زمانی از امیر تتلو

جشن هسته ای در کشور بر پاشده و این جشن با حاشیه های خاص خود همراه بوده است. از جمله حامد زمانی در صفحه شخصی خود به دفاع از امیر تتلو پرداخته است و به همین دلیل متن حمایت حامد زمانی از امیر تتلو عنوان این مطلب از مجله خبری …

جشن هسته ای در کشور بر پاشده و این جشن با حاشیه های خاص خود همراه بوده است. از جمله حامد زمانی در صفحه شخصی خود به دفاع از امیر تتلو پرداخته است و به همین دلیل متن حمایت حامد زمانی از امیر تتلو عنوان این مطلب از مجله خبری سایت میهن فال را شکل داده است. با ما همراه باشید.

.
متن حمایت حامد زمانی از امیر تتلو

 

به گزارش میهن فال حامد زمانی با انتشار عکس بالا در اینستاگرام نوشت: «دم هر کسی که خودشو حتی یه ذره برای انقلاب و کشورمون خرج میکنه گرم.
این روزا یاد اولای کار خودم افتادم که خیلیا اذیت کردن و چقدر دل که نشکستن! منی که هیچی نبودم و نیستم و اگه یه ذره اعتبارم دارم همش بحرمت خون شهیداس.
مهم اینه حتی یه آدم نالایق و کمترینی مثل من تو این فضا رنگ بگیره، شکل بگیره، آبرو بگیره… مهم اینه الان کدوم طرف داریم شمشیر میزنیم… دم همه ی کسایی که برای آبروی ارزشهامون و عزتش حتی یه لحظه از ته دل شمشیر میزنن گرم… دم آقای مقصودلو (#تتلو) گرم! و همچنین اردشیر احمدی و همه ی اونایی که برای این آهنگ و ویدئوش زحمت کشیدن…مخصوصا ارتش جمهوری اسلامی
خیلی وقته میخواستم بگم که: خیلی جالبه که بعضیا به بهونه ی حمایت و حفظ ارزشهامون، همون ارزشها رو با تهمت و غیبت و ناسزا زیر پا میذارن»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دنیای موسیقی ، مجله خبری بازدید 561 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php