کد خبر : 143991 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

مادری که یک بچه غول بدنیا آورد +تصاویر

یک مادر ۲۱ ساله انگلیسی از منطقه لنکسایر در یک زایمان  با درد پس از ۸ ساعت یک نوزاد غول آسا با وزن تقریبی ۱۲ پوند به دنیا آورده است. گفتنی است؛ این مادر نمی‌دانسته که وزن نوزاد او اینقدر زیاد و در حدود ۲ برابر وزن یک نوزاد عادی …

مادری که یک بچه غول بدنیا آورد +تصاویر

یک مادر ۲۱ ساله انگلیسی از منطقه لنکسایر در یک زایمان  با درد پس از ۸ ساعت یک نوزاد غول آسا با وزن تقریبی ۱۲ پوند به دنیا آورده است.

گفتنی است؛ این مادر نمی‌دانسته که وزن نوزاد او اینقدر زیاد و در حدود ۲ برابر وزن یک نوزاد عادی است.

در حال حاضر این نوزاد پسر از وضعیت سلامت مطلوبی برخوردار است و والدین او مجبور به پوشاندن البسه کودکان ۳ ماهه به تن او هستند.

بررسی نشان می‌دهند، پزشکان در حدود یک ماه قبل در مغز این مادر یک لخته خونی شناسایی کرده بودند که سبب سردردهای غیر قابل تحمل را در او شده بود.

به خاطر کنترل دردها این مادر تصمیم گرفت که بدون عمل جراحی سزارین و یا تزریق داروهای ضد درد به وضع حمل طبیعی فرزند خود بپردازد.

در طول دوران بارداری این مادر دچار اضافه وزن بسیار زیادی شده بود و حال پس از دنیا آمدن نوزاد غول‌آسا پزشکان علت آن را دریافته‌اند.

وجود لخته‌ خونی باعث تغییر حالت چشم این مادر شده است و حال پس از دنیا آمدن نوزاد پزشکان می‌توانند درمانهای لازم برای رفع این مشکل را در او آغاز کنند.

 مادری که یک بچه غول بدنیا آورد +تصاویر

مادری که یک بچه غول بدنیا آورد +تصاویر

 

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 556 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

عسل در تاریخ 9 اردیبهشت 1394 گفته : پاسخ دهید

با سلام،مرسی از مطالب جالبت،دوس داشتی به منم سر بزن منتظرم.

css.php