کد خبر : 169156 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

ماجرای شکایت حسام نواب صفوی از مجری شبکه فارسی وان

چندی پیش یکی از مجریان شبکه فارسی وان به بازیگر ایرانی ؛ حسام نواب صفوی ؛ توهین کرد. به دنبال همین موضوع، حسام نواب صفوی تصمیم به شکایت از این مجری گرفته است. با جزئیات خبر ماجرای شکایت حسام نواب صفوی از مجری شبکه فارسی وان همراه سایت میهن فال …

چندی پیش یکی از مجریان شبکه فارسی وان به بازیگر ایرانی ؛ حسام نواب صفوی ؛ توهین کرد. به دنبال همین موضوع، حسام نواب صفوی تصمیم به شکایت از این مجری گرفته است. با جزئیات خبر ماجرای شکایت حسام نواب صفوی از مجری شبکه فارسی وان همراه سایت میهن فال باشید.

ماجرای شکایت حسام نواب صفوی از مجری شبکه فارسی وان

حسام نواب صفوی بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نسبت به توهین مجری فارسی وان به مردم ایران واکنش نشان داد.

شبکه فارسی وان که به دلیل سریال های سخیف و ضدفرهنگی خود در کشور سازنده اش حق پخش ندارد، پا را فراتر گذاشته و در برنامه خود بطور مستقیم به مردم ایران توهین می کند.

سینا ولی الله مجری یکی از برنامه های شبکه فارسی وان در برنامه «چند شنبه با سینا» با حالتی بیشرمانه با تعریف لطیفه ای به مردم ایران توهین کرده است.

نواب صفوی در ادامه از تسلیم شکایت خود به دستگاه قضا درباره توهین این مجری خبر داد.

وی در اینستاگرام خود نوشت: ” خواستم سکوت کنم ولی دیدم اینجا سکوت به منزله خیانت است …مردم با غیرت ایران: آیا وضع ما طوری شده که یک نفر از دبی از یک شبکه بطور کاملا ما را کره خر خطاب کند؟ و ما ساکت بنشینیم کجاست آن غیرت ایرانی که کسی در دنیا جرئت نداشت راجع به ما حرف بزند ؟

حتی دشمنان کشور ما هم اینطور جرئت نداشتند تا به امروز مردم غیور ایران را کره خر خطاب کنند آیا اسم این شوخیست؟؟؟؟؟ما همان ملتی هستیم که سالها جنگیدیم و اجازه تعدی و تجاوز به خاک کشور را ندادیم .اگر مردان سرزمین من اراده کنند تو و امثال تو به خاک خواهند افتاد. دوستت را صدا زدی و گفتی کره خر و٢٣ نفر برگشتند و این آمار بالایی می باشد.

کدام ایرانیست که تو را ببینند و جواب تو را ندهد؟؟از دادستان محترم کشور تقاضا میکنم با توجه به توهین صریح وی به مردم کشور و شکایتی که توسط مردم طرح خواهد شد و توسط اینجانب تسلیم دستگاه قضایی خواهد شد تقاضای انتقال وی به دادگاه ایران و محاکمه وی را دارم . و از مردم با غیرت کشورم میخواهم از هویت خود در فضای مجازی علیه وی اقدام نمایند و این درس عبرتی باشد برای کسی که مردم خود را …..خطاب میکند.”

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 522 بار
دیدگاهتان را بنویسید

محبوب در تاریخ 17 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

دست دست دست برای حسام نواب صفوی بلکه بقیه هم سر غیرت بیان

css.php