کد خبر : 172164 تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

لوازم آرایشی کیم کارداشیان استفاده می کند

پس از یک مصاحبه ۴ ساعته با کیم کارداشیان و آرایشگرش «Mario Dedivanovic» در نهایت فهرستی از لوازم آرایش مورد استفاده و علاقه او را تهیه کردیم. اطلاعات خود را با شما نیز در میان می گذاریم. در این مطلب از سایت میهن فال لوازم آرایشی کیم کارداشیان استفاده می کند …

پس از یک مصاحبه ۴ ساعته با کیم کارداشیان و آرایشگرش «Mario Dedivanovic» در نهایت فهرستی از لوازم آرایش مورد استفاده و علاقه او را تهیه کردیم. اطلاعات خود را با شما نیز در میان می گذاریم. در این مطلب از سایت میهن فال لوازم آرایشی کیم کارداشیان استفاده می کند را برای شما در نظر گرفته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

لوازم آرایشی کیم کارداشیان استفاده می کند

۱٫او همیشه بسته ای از دستمال آرایش پاک کن «Neutrogena» را با خود به همراه دارد. او می گوید که این محصول اولین چیزی است که پس از فیلمبرداری مصرف می کند. «به محض اتمام برنامه هایم، صورت خود را با آن پاک می کنم تا بتوانم دخترم را ببوسم.»

قیمت: ۷ دلار

۲٫کیم کارداشیان از کرم ضد آفتاب «La Mer» با SPF 50 استفاده می کند. سازنده این کرم، دکتر لنسر متخصص پوست خود او است.

قیمت: ۹۰ دلار

۳٫او در مورد ژل آرایش پاک کن مصرفی خود به نام «By Terry Purete De Rose» می گوید: «این محصول بسیار نرم است و عطری مانند گل رز دارد که بسیار برای من خوشایند است.»

قیمت: ۵۲ دلار

۴٫آرایشگر او می گوید: «بیشترین تغییر چهره کیم زمانی است که از ریمل استفاده می کند.» او ریمل حجیم کننده «LOreal Paris» را برای میهمانی های بزرگ خود به مژه هایش می زند.

قیمت: ۵ دلار

۵٫ کیم کارداشیان می گوید: «مرطوب کننده مورد علاقه من «Guerlain» است اما چون بسیار گران است، من از دیگران می خواهم تا آن را برای سال نو یا تولدم به من هدیه دهند.» آرایشگر او در ادامه به شوخی می گوید: «بله چون توان مالی آن را ندارد!»

قیمت: ۴۵۵ دلار

۶٫برای جلوگیری از ترک های بارداری کارداشیان از مخلوط روغن نارگیل و زیتون، میوه گل رز و ارقان در شب و کرم «Mustela» در صبح استفاده می کند. او می گوید: «من از این کرم نه تنها برای شکم که قسمت های دیگر بدنم نیز استفاده می کنم.»

قیمت: ۳۸ دلار

۷٫کارداشیان برای داشتن موهایی نرم و براق از برند قدیمی شامپو و نرم کننده «Finesse» استفاده می کند.

قیمت: ۶ دلار

۸٫کانسیلر مورد علاقه او « Kevyn Aucoin» است که گودی و سیاهی های زیر چشم او را می پوشاند.

قیمت: ۴۸ دلار

۹٫او برای مراقبت های پوستی خود به برند خاصی بسنده نمی کند. «من خودم را محدود به یک محصول نمی کنم.» او در روز از سرم ضد پیری « Lancome Visionnaire» استفاده می کند. «مردم برای من محصولات آرایشی زیادی می فرستند و من سعی می کنم از همه آنها استفاده کنم تا هدر نشوند. اگر هم آن را برای صورتم استفاده نکنم، حداقل برای بدنم به کار می گیرم.»

قیمت: ۷۹ دلار

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 429 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php