کد خبر : 43089 تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰:۰۵

لذت‌هایی که فراموش شدند

من و مامان و بابام و سارا و سهیل ،خواهر و برادرم داریم می ریم خونه ی مادر بزرگم .اونجا عمو هام و عمه ام هستند با بچه هاشون. خیلی بهمون خوش می گذره. بعد از ناهار همه ی بچه ها با هم می ریم تو حیاط و اونقدر سر …

من و مامان و بابام و سارا و سهیل ،خواهر و برادرم داریم می ریم خونه ی مادر بزرگم .اونجا عمو هام و عمه ام هستند با بچه هاشون. خیلی بهمون خوش می گذره. بعد از ناهار همه ی بچه ها با هم می ریم تو حیاط و اونقدر سر و صدا می کنیم تا بابابزرگ بیاد و مارو دعوا کنه!

لذت‌هایی که فراموش شدند

**********

 من و مامان و بابام داریم می ریم رستوران . بازم من حوصلم سر می ره. اونجا هیچ همبازی ندارم و باید خیلی منظم و مرتب بشینم و مراقب غذاخوردنم باشم. وقتی هم بر می گردیم تو خونه ، بابا و مامانم می رن سر کارشون و من می مونم و یک عالمه سی دی و اسباب بازی که حال هیچکدوم رو ندارم. 

لذت‌هایی که فراموش شدند
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 289 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نیلو در تاریخ 7 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

ما طرف بابام زیادیم….دایی، خاله هام تبریزن….سالی یه بار همو میبینیم….

shadi در تاریخ 7 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

e ye chiz begam dagian ma ham mesle shoma hasim tarafe mamanam ina fek konam 38 nave hasim shaiad be hamin dalil vagti jam mishim ye ja kheili sar o seda mikonim har chan guruh guruh hasim rasi ma ham hafteiy jam mishim yeja vali hame nemian age mehmuni mofasal bashe be vila ya bagh mirim chon tu khune ja nemishim…..vali kheili kif mide

نیلو در تاریخ 7 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

ماهم زیادیم ولی تقسیم شدیم به چند گروه زیر ده سال ی گروه،10تا 15ی گروه 15تا25 یه گروه25تا35 ی گروه بقیه هم یه گروه….

shadi در تاریخ 7 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

daghighan ma ham mesle shoma hasim nilu vali ma bishtar az 10 ta hasim hamishe pedar bozorgam az ma shaki has

نیلو در تاریخ 7 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

ولی ما هنوزم مثله عکسه اولیم….هر هفته خونه ی یکی جمع میشیم….با این سنو سالمون بازم بزرگترا دعوامون میکنن که ساکت شین….ولی این که 10تا دخترو پسر یجا باشن ولی ساکت امکان نداره….خداروشکر….

css.php