کد خبر : 269673 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

قیمت وی آر اف (VRF) ، داکت اسپلیت ، پرده هوا و فیلتر اکولوژی در اوت

قیمت وی آر اف (VRF) و داکت اسپلیت در میان انواع سیستم های خنک کننده، داکت اسپلیت ها را میتوان به عنوان یکی از اصلی ترین سیستم ها در بازار های مصرفی معرفی نمود. انواع مختلف این محصول به وسیله برند های مختلف ایرانی و خارجی تولید و در ظرفیت …

قیمت وی آر اف (VRF) و داکت اسپلیت

در میان انواع سیستم های خنک کننده، داکت اسپلیت ها را میتوان به عنوان یکی از اصلی ترین سیستم ها در بازار های مصرفی معرفی نمود. انواع مختلف این محصول به وسیله برند های مختلف ایرانی و خارجی تولید و در ظرفیت ها و قیمت های گوناگون در بازار جهانی ارائه می شوند. این سیستم به دلیل عملکرد و ویژگی های مثبتی که دارد امروزه به عنوان یکی از رایج ترین سیستم های سرمایش و گرمایش در آپارتمان ها شناخته می شود. بسیاری افراد و یا کارشناسان فعال در این حوزه این محصول را با نام دیگر اسپلیت های کانالی نیز می شناسند. این سیستم ها با بهره گیری از عملکرد دو گانه سرمایشی و گرمایشی توانایی تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم توسط کانال های اجرا شده در داخل سقف کاذب را داشته و همچنین قادرند دمای محیط مورد نظر را به شرایط آسایش و دلخواه تنظیم شده ی ترموستات برسانند.

داکت اسپلیت ها نیز همانند سیستم VRF دارای دو بخش یونیت داخلی (هواساز) و یونیت خارجی (کندانسور) می باشند که این دو واحد توسط دو لوله مسی به یکدیگر مرتبط می شوند، هوای سرد را تامین می کنند و آن ها را توسط کانال های اجرا شده این سیستم در اتاق ها یا سالن هر واحد آپارتمانی (در داخل سقف کاذب) توزیع می نمایند. در حالت کلی کندانسور گاز مبرد را خنک می کند و سپس به وسیله لوله های مسی وارد شیر انبساط و در نهایت به منظور جذب گرمای محیط به کویل ها در قسمت هواساز انتقال می یابد. گاز مبرد درون کویل ها ی هواساز گرمای محیط را گرفته و در نهایت هوای خنک شده توسط فن (پنل داخلی ) به درون کانال رفت هوا منتقل می گردد. شما می توانید مناسب ترین قیمت داکت اسپلیت و تمامی محصولات برند رزنبرگ را در فروشگاه اینترنتی اوت بیابید. همچنین برای استعلام قیمت وی آر اف (VRF) و یا دیگر محصولات این مجموعه با شماره تلفن 26806734-021 در ارتباط باشید. و یا بخ وب سایت اوت به آدرس https://avet-co.com مراجعه نمایید.

قیمت وی آر اف (VRF) ، داکت اسپلیت ، پرده هوا و فیلتر اکولوژی در اوت

قیمت پرده هوا

پرده هوا یکی دیگر از ضروری ترین و اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده در مکان های پر رفت و آمدی نظیر بیمارستانها و فروشگاه ها به شمار می آید. در واقع نام دیگر این محصول درب هوا می باشد، که متشکل از یک فن و مکنده می باشد. عملکرد این سیستم این گونه است که با ایجاد جریان قوی از هوا و دمیدن آن به سمت پایین، سبب تشکیل درب نامرئی می شود و این گونه مانع از خروج هوای مطبوع فضای داخلی به بیرون می شود. همچنین این دستگاه در بالای درب ورودی و در مکان هایی با رفت و آمد بالا که درب زیاد باز و بسته می شود، نصب می گردد و علاوه بر جلوگیری از خارج شدن هوای درون محیط و هدر رفتن انرژی، از ورود گرد و غبار و حشرات نیز جلوگیری می کند. پرده هوا در اندازه های متنوع تولید می شود و به طور کلی مناسب برای ارتفاع های حدود 2 تا 4 متری می باشد. از این سیستم به طور معمول در کارخانه های مواد غذایی، خودروسازی، فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها و … به کار برده می شود. قیمت پرده هوا براساس ابعاد و برند و کیفیت ساخت آن تعیین می شود.

قیمت وی آر اف (VRF) ، داکت اسپلیت ، پرده هوا و فیلتر اکولوژی در اوت

قیمت فیلتر اکولوژی

فیلتر الکترواستاتیکی (اکولوژی) دستگاهی است که وظیفه جداسازی ذرات گرد و غبار و آلوده موجود در گاز ها را به واسطه تشکیل یک میدان الکتریکی از آن ها جداسازی نماید. در واقع می توان گفت این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی نانو توانایی جذب و جداسازی ذرات دود، و گرد و غبار و آلرژی زا را از هوا دارا می باشد. امروزه این دستگاه به عنوان یکی از بهترین روش ها در زمینه تصفیه هوا برای محیط های گوناگونی همچون نیروگاه ­ها، صنایع مختلف و بیمارستان­ ها به شمار می آید. فیلتر اکولوژی با وارد کردن بار الکتریکی منفی بر روی ذرات جامد گرد و غبار و آلودگی سبب به حرکت در آوردن آن ها میان تعدادی صفحات عمودی معلق با بار الکتریکی مثبت می شود، هریک از ذرات با عبور از صفحه توسط بار الکتریکی مخالف جذب شده ، و بر روی صفحات می چسبد. و از این طریق ذرات گرد و غبار و آلودگی را از هوای محیط جدا می نماید. چنانچه تمایل به خرید فیلتر اکولوژی برای محیط صنعتی خود را دارید برای دریافت اطلاعات کافی در خصوص بهترین قیمت فیلتر اکولوژی می توانید با مجموعه فناوری مانا نوین ویرا ( اوت ) از طریق شماره تماس 26806734-021 در ارتباط باشید.

قیمت وی آر اف (VRF) ، داکت اسپلیت ، پرده هوا و فیلتر اکولوژی در اوت

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 1,475 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php