کد خبر : 17332 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

فـال روزانه جمعه 13 اردیبهشت ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین امروز در مورد مذهب و سیاست بحث می کنید و شاید به کسی در این باره توهین کنید. بهتر است دیدگاه هایتان را برای خودتان نگه دارید. در واقع بجای آنکه با حرف هایتان نظر دیگران را عوض کنید، باید با عمل تان این کار را …

فـال روزانه جمعه 13 اردیبهشت ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در مورد مذهب و سیاست بحث می کنید و شاید به کسی در این باره توهین کنید. بهتر است دیدگاه هایتان را برای خودتان نگه دارید. در واقع بجای آنکه با حرف هایتان نظر دیگران را عوض کنید، باید با عمل تان این کار را بکنید. مثال درستی بزنید. این بیش از هر چیز دیگران فرد مقابل را متقاعد می کند. ممکن است شما و عشقتان متوجه شوید که بین شما در مورد علاقه مشترکتان نوعی رقابت وجود دارد. امروز این موضوع شکل جالب و خنده داری به خود می گیرد. بهتر است انرژی های خود را روی پروژه معنی داری بگذارید، نه اینکه از آن بر علیه یکدیگر استفاده کنید. این کار برای هیچکس سود و فایده ای ندارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

پول و دوستان یک جا جمع نمی شوند. امروز یکی از دوستان صمیمی تان از شما وام می خواهد. خوب فکر کنید. بجای آنکه راه آسان را در پیش بگیرید و به او جواب مثبت دهید، برای شما و دوستتان بهتر است که راهی برای پول درآوردن پیدا کنید. شاید بهتر باشد به او شغلی پیشنهاد کنید یا او را به دوست دیگری معرفی کنید که بتواند کمکی به او بکند. خلاق باشید و راه حلی پیدا کنید که به نفع همه باشد. امروز دوست دارید رابطه خاصی را عمیق تر بررسی کنید. اینکه با هم ماجراجویی داشته باشید خیلی خوب است. شما کاملاً آگاهید که تازه در آغاز راه این رابطه هستید و هنوز رابطه شما جوش نخورده است. خیلی زود اعتماد به نفس شما زیاد می شود و همه چیز بهتر می شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز برایتان تأخیر یا تغییر برنامه پیش می آید. بهتر است تا می توانید خونسرد باشید. نفس های عمیق بکشید و شوخ طبعی خود را حفظ کنید. بیشتر اتفاقات امروز خارج از کنترل شما هستند. بهتر است با جریان پیش بروید و ببینید که امروز برایتان چه چیزهایی دارد. زمانی را نیز به استراحت اختصاص دهید. در مورد رابطه شما باید بگوییم که زیاد دوست ندارید روابط شما هیجان انگیز باشند. عموماً ترجیح می دهید که همه چیز آرام و بی هیاهو باشد. ولی امروز متوجه می شوید برای آنکه رابطه شما بهتر شود باید اشتیاق بیشتری از خودتان نشان دهید و انرژی بیشتری داشته باشید. فرصت خوبی برای برقرار کردن تماس دارید. آن را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین تیر

شما نقشه های بزرگی دارید و رویاهایتان نمی گذارند که به کار دقت داشته باشید. زیاد استرس نداشته باشید. شما هرگز کاری را به تأخیر نینداخته اید، بنابراین راهی برای انجام همه کارها می یابید. در این میان، برای آینده برنامه بریزید و نقشه مسافرت بکشید. در مورد رابطه شخصی تان، سعی کنید صحبت هایتان صریح باشد و اهل عمل باشید. اگر شما و عشقتان برای صحبت در مورد موضوعی مشکل داشتید، اکنون باید کاری بکنید. باید این صحبت را انجام دهید و شاید آنقدر که فکر می کنید هم سخت نباشد. فضای مثبت و خوبی وجود دارد که سخت ها را آسان می کند.

فال روزانه متولدین مرداد

وقتی کار با فعالیت های اجتماعی و عشق تداخل می یابد، انسان عصبانی می شود. امروز شما این احساس را دارید. فکر شما روی امشب و فعالیت های آخر هفته متمرکز است، ولی تعهدات شما کاری هستند. ناامید نشوید. فقط به آنچه از شما انتظار دارند تعهد داشته باشید. از امشب لذت ببرید و اطمینان حاصل کنید که تعهدات و وظایفتان را انجام داده اید. امروز در مورد رابطه خود جسارت به خرج می دهید. یک بار هم که شده اهمیتی نمی دهید که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند. دوست ندارید همه چیز پنهانی و سری باشد و می خواهید احساسات خود را بیان کنید. شما اعتماد به نفس عملی کردن نقشه هایتان را دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روز خوبی برای نوشتن لیست و کنترل مجدد آن است. شما برای ایجاد بهبود در زندگی تان و نظم بخشیدن به آن جا دارید. سیستمی که در منزل دارید به اندازه کافی مفید و مؤثر نیست. صورتحساب ها را منظم پرداخت نمی کنید و از اینکه اخیراً خیلی پول صرف پرداخت آنها کرده اید تعجب می کنید. صندوق نامه ها و ایمیل شما پر است. باید در کارهایتان نظم بیشتری داشته باشید. در مورد حیات عشقی خود به ماجراجویی نیاز دارید. باید فرد موردنظرتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید، یعنی کسی را پیدا کنید که علایقی متفاوت با شما داشته باشد و به شما دنیای جدیدی نشان بدهد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما از لحاظ عاطفی حس خوبی ندارید. نگران نشوید، همه چیز درست می شود. نفس های عمیق بکشید و برای حل این قضیه از فکرتان استفاده کنید. اولویت بندی کنید و برنامه ریزی کنید. شما درمی یابید که به صورت نظام مند و پیوسته می توانید به مشکلات فائق آیید. اوقات فراغت خود را به خانواده اختصاص دهید. شما به استراحت نیاز دارید. فکر کرده بودید که در رابطه شما همه چیز خوب پیش می رود، تا وقتیکه مشکل خاصی پیش آمد. حالا درک می کنید که باید کل رابطه خود را از نو مدنظر قرار دهید و ببینید که به کدام ابعاد آن دقت نکرده بودید. فرصتی استثنائی دارید تا او را در سطحی عمیق تر و صمیمی تر از گذشته بشناسید.

فال روزانه متولدین آبان
امروز خبر مالی خوبی دریافت می کنید. برای برنامه ریزی جهت خرج کردن آن پول ذهنتان با سرعت برق و باد کار می کند. اگر مراقب نباشید، قبل از آنکه چک پولتان نقد شود، آن را خرج کرده اید. این پول را دو بخش کنید. نیمی از آن را پس انداز یا سرمایه گذاری کنید و نیم دیگر را آنطور که دوست دارید خرج کنید. امروز شما با فرد دیگری رقابت می کنید تا توجه فرد خاصی را جلب کنید. در حال حاضر این رقابت دوستانه است، زیرا طرفتان به هیچ یک از شما توجهی نمی کند. باید راه دیپلماتیک تری برای رفتار کردن با دوستتان بیابید تا بین تان بهم نخورد و همچنان دوست بمانید. رقابت باید سالم باشد، حسادت چیز خوبی نیست.
فال روزانه متولدین آذر

امروز از خلاقیت و هوشمندی خود تعجب می کنید. برای سرگرمی، قلم مو را برمی دارید و نقاشی آبرنگی می کشید یا شعر می نویسید. هر تلاشی بکنید، می توانید مطمئن باشید که نتیجه خوب و مثبتی می دهد. استعداد هنری و خلاقانه شما شکوفا شده و باید از آن استفاده کنید. شاید متوجه شوید که صحبت معنوی خاصی باعث می شود که کاری در مورد رابطه فعلی خود انجام دهید. هر دوی شما با صداقت احساسات خود را بیان می کنید و سوءتفاهم ها و سردرگمی ها را از بین می برید. امروز شما پتانسیل میانبر زدن به مرحله بعدی و جدید را دارید و اگر از پسش بربیایید، هر دوی شما راضی و خوشحال خواهید شد.

فال روزانه متولدین دی

امروز بین خواسته ها و تعهدات شما کشمکشی وجود دارد. اگر در مورد مدیریت زمان زیرک باشید، از پس هر دوی آنها برمی آیید. تلاش های فراوانی کرده بودید و نتیجه کمی گرفته ایده و این شما را ناامید می کند. روحیه خود را بالا ببرید. شما دستاوردهای بیشتری خواهید داشت. اخلاق کاری خوب شما باعث می شود که علاوه بر کار سرگرم هم بشوید. همه به تفریح نیاز دارند. سخت کار کنید و نیاز خود به استراحت را هم تأمین کنید. انرژی امروز نوید خبرهای خوبی برای رابطه فعلی شما می دهد، به خصوص اگر امشب با فردی ملاقات می کنید. گفتگوی شما در مورد همه چیز و همه کس است و بسیار جالب و گیرا است. هر دوی شما درک می کنید که ملاقات شما پتانسیل بالایی دارد و هر دو می خواهید چیزهای تازه ای یاد بگیرید و فعالیت های متفاوتی را تجربه کنید. هر دوی شما راهی ماجرای تازه ای هستید.

فال روزانه متولدین بهمن

باید به خودتان بیشتر توجه کنید. وقتی ذهنتان درگیر چیزی می شود، هرچقدر همه جاه طلبانه باشد، آن را بدست می آورید. امروز این موضوع را به یاد داشته باشید، زیرا از تعهدات و وظایف کاری خود خسته شده اید. به مسائل مالی تان نیز دقت داشته باشید. همه نشانه ها نشان می دهند که شما بطور غیرعمدی صورتحسابی را پرداخت نکرده اید یا وظیفه ای را انجام نداده اید. رابطه شما تحت انرژی امروز بهتر می شود. از خودتان می پرسید که آیا این رابطه حقیقت دارد یا خیر. صحبتی که درباره این موضوع می کنید باعث می شود که رابطه شما عمیق تر شود. هر دوی شما غم هایی داشته اید که نمی توانستید درباره آنها حرف بزنید. امروز این کار را انجام می دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز انرژی و اشتیاق شما بالاست. زندگی شخصی و حرفه ای شما خوب پیش می رود و تعجبی ندارد که شما احساس شادی و خوشبختی می کنید. تنها ناراحتی شما این است که از مسئولیت های کاری خسته شده اید. کارهای زیادی برای انجام دادن هست، ولی شما دیگر نمی خواهید کار کنید. استراحت کنید و آخرین تلاش خود را هم برای تمام کردن کارها بکنید تا امشب که به رختخواب می روید احساس گناه نداشته باشید. امروز رابطه شما که گویی داشت به آخر می رسید زنده می شود. احساسات فراوانی بین شما وجود دارد، ولی به دلیلی انگار این احساسات گم شده بود. شاید با یک جر و بحث ساده، توفانی بین شما رخ داده بود. امروز شما درک می کنید که هر دوی شما برای هم اهمیت زیادی دارید و برای یکدیگر ارزش قائلید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 256 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php