کد خبر : 269698 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

فروش ورق استیل، پروفیل استیل، ضایعات استیل با کیفیت در مرکز استیل

همانطور که از نام محصولات استیل مشخص است تمامی این محصولات از فلز استیل ساخته می شوند. در واقع می توان گفت فلز استیل آلیاژی از آهن است کم تر از 2 درصد آن را کربن تشکیل داده است. چنانچه در فلز استیل درصد عناصر نیکل و کروم به کار …

همانطور که از نام محصولات استیل مشخص است تمامی این محصولات از فلز استیل ساخته می شوند. در واقع می توان گفت فلز استیل آلیاژی از آهن است کم تر از 2 درصد آن را کربن تشکیل داده است. چنانچه در فلز استیل درصد عناصر نیکل و کروم به کار رفته بیشتر از عناصر دیگر باشد به آن استنلس استیل می گویند. در صورتی که میزان کروم فولاد از 10/5 درصد بالاتر باشد به آن استیل استنلس گفته می شود. عنصر کروم موجود در محصولات استنلس استیل در زمان خوردگی باعث می شود لایه نازکی از کروم روی فولاد تشکیل شود و به این طریق مانع از خوردگی های بعدی شده و موجب ترمیم خوردگی گردد.

فروش ورق استیل

ورق استیل یا ورق استنلس استیل در واقع نوعی ورق فولادی است که بنیان آن از فلز آهن بوده و کم تر از 2 درصد آن را کربن تشکیل می دهد. میزان کربن به کار رفته در آلیاژ این ورق نقش بسیار مهمی در مقاومت، سختی و شکل پذیری ورق های استیل دارد. به این صورت که با افزایش میزان کربن در آلیاژ آن ها مقاومت و سختی این محصول افزایش می یابد اما در مقابل از قدرت شکل پذیری آن کاسته خواهد شد. ورق استیل در آلیاژ های گوناگونی تولید می شود و هر یک از آلیاژ های مختلف آن برای کاربرد های متنوعی ساخته می شوند. آلیاژ های سری 300 این ورق دارای انواع مختلفی 304، 305، 316،321، 347 می باشد. آلیاژ های سری 400 ورق های استیل در ساخت وسایل کوچکی که به طور روزانه از آن ها استفاده می کنیم به کار برده می شوند.به عنوان مثال استیل 410 نسبت به سایش مقاوم بوده ولی مقاومت پایینی در برابر خوردگی دارد. از استیل 420 در ساخت کارد و چنگال و قاشق استفاده می شود. استیل 430 نیز برای تزئینات و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ابعاد و ضخامت های گوناگون 0.3 تا 50 میلی‌متر تولید می شوند. نوسانات نرخ ارز از جمله فاکتور های مهم تاثیر گذار بر قیمت فروش ورق استیل است. همچنین میزان عرضه و تقاضا را می توان از دیگر عوامل موثر بر قیمت ورق استیل بر شمرد.

فروش ورق استیل، پروفیل استیل، ضایعات استیل با کیفیت در مرکز استیل

فروش پروفیل استیل

پروفیل استیل مقطعی از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل است، این محصول دارای سطح مقطع یکسانی می باشد و با ضخامت های گوناگون به حالت 6 متری و به صورت کیلویی در سایز های 8و 6،5،4 ،8/3 ،4/3 ،3،2 و استاندارد های 304،310، 316 و321 همچنین شکل های مختلف دایره، مربع، مقاطع باز و بسته تولید می شود. این نوع پروفیل ها در گروه پر کاربردترین محصولات استیل قرار دارند که ساده ترین کاربرد آن ها اتصال دو قطعه به یکدیگر است. همچنین از پروفیل استیل برای ساخت نرده فلزی برای درب و پنجره منازل و کناره راه پله ها و …. به کار برده می شود. در طراحی داخلی نیز می توان از پروفیل استیل استفاده نمود. نوع گرید 304 این محصول توسط آهن ربا جذب نمی شود از این رو به عنوان استنلس استیل نگیر مشهور است. از آنجایی که در فلز استیل علاوه بر آهن از عناصر دیگری همچون کروم و کربن نیز استفاده شده است می توان نتیجه گرفت قیمت فروش پروفیل استیل نسبت به پروفیل های آهنی گرانتر خواهد بود. اما در مقابل پروفیل استیل از دوام و طول عمر بیشتری در مقایسه با انواع آهنی برخوردار است.

فروش ورق استیل، پروفیل استیل، ضایعات استیل با کیفیت در مرکز استیل

فروش ضایعات استیل

ضایعات استیل از برش خوردن ورق استیل در خط تولید کارگاه ها و کارخانه ها ایجاد می شود. همچنین محصولات استیلی که از رده خارج شده اند نیز در گروه ضایعات استیل قرار دارند که می توان آن ها به طور کامل قابل بازیافت هستند و می توان پس از بازیافت به طور مجدد از آن ها برای تولید محصولات جدید استفاده نمود. در واقع می توان گفت امروزه از ضایعات استیل و ضایعات یا قراضه آهن به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع برای تامین ماده اولیه بسیاری از محصولات آهنی و فولادی می توان بهره برداری کرد. در اکثریت کشورهای پیشرفته بازیافت ضایعات و قراضه های آهن برای بسیاری از صنایع بسیار مهم به شمار می آیند.
ضایعات با توجه به چگونگی تولید، آلیاژ تشکیل دهنده آن ها و همچنین کاربردی که دارند در انواع مختلفی وجود دارند و همین امر سبب تفاوت در روش بازیافت و قیمت ضایعات استیل برای انواع مختلف این محصول خواهد شد.
استیل خیام از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را در زمینه ی خرید و فروش ضایعات استیل آغاز کرده است و در سال ۱۳۹۹ اقدام به راه اندازی وب سایت اینترنتی مرکز استیل با نشانی https://markazsteel.com با هدف در دسترس بودن محصولات استیل برای عموم و آسان تر شدن خرید فروش محصولات استیل نمود .

برای دریافت مشاوره ی خرید و فروش و دریافت پایین ترین قیمت محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی با کارشناسان مرکز استیل به شماره تلفن ثابت 55533326-021 و یا شماره موبایل 09125555855 در تماس باشید .

فروش ورق استیل، پروفیل استیل، ضایعات استیل با کیفیت در مرکز استیل

4.6/5 - (5 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 2,936 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php