کد خبر : 262231 تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

فال روزانه یکشنبه 31 شهریور ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: به فکر کار جدیدی هستید که بتواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد. برای موفقیت در این کار بهتر است روابط خود را با افراد مختلف …

فال روزانه یکشنبه 31 شهریور ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

به فکر کار جدیدی هستید که بتواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد. برای موفقیت در این کار بهتر است روابط خود را با افراد مختلف بیشتر کنید. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

شما فرد لجبازی هستید و امان از روزی که دیگران پا روی دم تان بگذارند. اگر امروز از دست فردی عصبانی شدید، بهتر است که به جای مواجه شدن با او، از او دوری کنید. مطمئنا فردا که کمی آرام تر شدید، تصمیم بهتری در مورد او خواهید گرفت. اگر امروز دوستانتان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید.

فال روزانه متولدین خرداد:

اگر به فکر امضای برگه ای هستید، حواستان باشد که قبل از هر امضایی متن آن را به دقت بخوانید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. رابطه با فردی را آغاز کرده اید، شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خوشنود و راضی خواهید بود. پس دست از پیش داوری بردارید و به خودتان فرصت بیشتری دهید. سفری در پیش است که در زندگی شما تغییرات مثبتی را بوجود خواهد آورد. برای آن هر چه سریع تر برنامه ریزی کنید.

فال روزانه یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

اگرچه امروز صبح با بی حوصلگی از خواب بیدار می شوید اما هر چه بیشتر زمان می گذرد، شما نیز حالتان سر جایش می آید. هر چه امروز با دیگران بیشتر در ارتباط باشید، راحت تر می توانید کارهایتان را پیش ببرید. اگر امروز زمان اضافی دارید، این زمان را صرف برنامه ریزی برای ماههای آینده خود کنید. به زودی اتفاقی شما غافلگیر خواهد کرد که اگر بی برنامه پیش بروید، این فرصت را از دست خواهید داد. عشق زندگی تان منتظر فرصتی ست تا حقیقتی را به شما بگوید، این فرصت را برای او فراهم کنید.

فال روزانه متولدین مرداد:

شما فرد ایده آلیستی هستید که همیشه دوست دارید ثابت کنید که برنده و بهترین هستید اما مراقب باشید زیرا غرور بی جا موجب شکست می شود. گاهی لازم است که دوستانه در کنار دیگران قدم بزنید. فردی پیشنهادی به شما داده که متعجب تان کرده است. برای جواب دادن به او بهتر است که با خانواده یا دوستان مورد اعتمادتان مشورت کنید. اگر به فکر خرید چیزی هستید، امروز زمان خوبی برای آن است. درنگ نکید که به ضررتان تمام خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور:

مدت هست هدفی در سر دارید که بالاخره در زندگی تان نشانه هایی از او را می بینید و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. اگرچه مشکلات اطرافتان ذهن تان را درگیر کرده اما شما فرد قوی ای هستید و نباید زود خودتان را ببازید. حرفی در دلتان مانده که می خواهید به فردی بزنید اما مدام این پا و آن پا می کنید. امروز زمان خوبی ست تا با او قراری بگذارید و حرف دلتان را بزنید.

فال روزانه متولدین مهر:

ایده های جدیدی به ذهنتان رسیده که اگر به آنها بها دهید می تواند تغییرات زیادی را در زندگیتان ایجاد کند. از مطرح کردن آنها با اطرافیانتان نترسید، آنها می توانند به شما در رسیدن به هدفتان یاری رسان باشند. شما فردی حساس هستید و در صورت ناراحتی با دیگران قهر می کنید، امروز نیز این احساس در شما فوران می کند. اما بهتر است این اخلاق خود را تغییر دهید وگرنه به زودی تنهایی سنگینی را تجربه خواهید کرد. دوستی از دست شما ناراحت است، سعی کنید هر چه سریع تر از دلش در آورید.

فال روزانه یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

به فردی علاقمند شده اید اما از بیان احساسات تان خجالت می کشید. آیا می توانید با همین شرایط کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ پیشنهاد ما به شما این است که هر چه در دل دارید را به زبان آورید وگرنه بعدها پشیمانی به سراغ تان می آید. در محیط کار یک نگرانی دارید اما به زودی توسط فردی این مشکل شما حل می شود. سعی کنید راهی که قبلا می رفتید را ادامه دهید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق افتد.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

شما از این که اطرافیان تان نسبت به شما سرد باشند، متنفرید. از این رو دوست ندارید دل آنها را بشکنید اما امروز یکی از دوستان یا همکاران تان با شما درگیر می شود. برای این که این موضوع ادامه پیدا نکند، کمی کوتاه بیایید. امروز حرفی می شنوید که بهتر استس خیلی به آن اعتماد نکنید. هر چه نسبت به آن بی تفاوت تر خودتان را نشان دهید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. هدیه ای از یک دوست قدیمی به دستتان می رسد. شاید بد نباشد که شما نیز کینه های گذشته را دور کرده و فرصت دوباره ای به یکدیگر دهید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز روز مهمی برایتان است. در چنین موقعیتی باید تصمیمی جدی بگیرید، اما اگر تمرکز کامل ندارید، خودتان را عذاب ندهید. سعی کنید به آینده هم فکر کنید . تنها زمان حال را در نظر نگیرید. امروز زمان خوبی برای عشق و عاشقی است. معشوقه شما حاضر و رفتار او نیز مانند همیشه است اما شما طور دیگری تصور می کنید. به نظرتان چیزی اشتباه است و جرات پرسیدن آن را هم ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز خبری از حس ناخوشایندی که قبلا داشته اید، نیست. شما فکر می کنید که کارهایتان نتیجه داد و این به شما انگیزه بیشتری برای زندگی داده است. بهتر است که فعلا تنها تمرکزتان را روی کاری که به دست دارید بگذارید تا نتیجه نهایی آن را نیز ببینید. شریک زندگی تان فکرهایی در سر دارد که ذهن شما را نیز درگیر کرده. اگر چه احساس می کنید که زمان خوبی برای ایجاد تغییرات نیست اما بد نیست که در مورد آن بیشتر فکر کنید. خبر خوبی در راه است که انتظارش را ندارید، آن را به فال نیک بگیرید.

فال روزانه یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

زمان خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و راه جدیدی را در پیش بگیرید. اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به شما توجه می کنند که می توانند فرصت های خوبی را نیز پیش رویتان بگذارند. شما کاری کرده اید که دوست ندارید دیگران از آن باخبر شوند. بهتر است که این راز را تا چند وقت دیگر هم پیش خود نگه دارید، سپس در زمانی مناسب آن را فاش کنید. نتیجه ای که از آن خواهید گرفت به بهترین شکل ممکن خواهد بود.

فال روزانه یکشنبه 31 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 31 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 437 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php