کد خبر : 25846 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴

فال روزانه دوشنبه 3 تیر 1392

فروردین امروز روزی معرکه برای دل به دریا زدن و سرمایه گذاری کردن است. شانس و شکوفایی در آینده شما هست و شما فرصت اتخاذ تصمیمات مالی بسیار سودآور را دارید. حس ششم شما درست در راستای آنچه باید انجام دهید است. بهترین معامله ممکن را انجام دهید و آینده …

فال روزانه دوشنبه 3 تیر 1392

فروردین

امروز روزی معرکه برای دل به دریا زدن و سرمایه گذاری کردن است. شانس و شکوفایی در آینده شما هست و شما فرصت اتخاذ تصمیمات مالی بسیار سودآور را دارید. حس ششم شما درست در راستای آنچه باید انجام دهید است. بهترین معامله ممکن را انجام دهید و آینده امن و خوبی برای خودتان و سرمایه گذاری تان درست کنید. شاید فکر کنید این انتخاب را پیش رو دارید که چگونه به موقعیت خاصی در مورد حیات عشقی تان واکنش نشان دهید. با انرژی امروز، یا رویکردی جدی در پیش می گیرید یا شریک زندگی تان را بخاطر روشش برای سر و کله زدن با موقعیت خاصی مورد انتقاد قرار می دهید یا شاید اصلاً فکر کنید که اتفاق مهمی نیفتاده و فقط به این موقعیت بخندید.

اردیبهشت

امروز کلید موفق شدن این است که حال و هوای پایداری و ثبات را حفظ کنید. اگر دیگران شما را زیاد بلندپرواز ببینند، در مورد اینکه به شما اعتماد بکنند یا نکنند تردید می کنند. سعی کنید هرچه در توانتان است انجام دهید تا موقعیت تان بهتر شود. شما بعداً به حمایت دیگران نیاز پیدا می کنید. پایه خوبی بسازید تا بتوانید روی آن کار کنید. امروز شما در مورد فردی که می خواستید با او رابطه ای تشکیل دهید دو دل می شوید، فقط بدین دلیل که او واکنش های بسیار عجیبی به شما می دهد. از طرفی، او را مایه خوشحال و سرگرمی و شادی می دانید و از طرف دیگر، رفتار او را گاهی بسیار رنجش آور و آزاردهنده می دانید. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا این فرد ارزشش را دارد یا خیر.

خرداد

امروز روز سرزندگی و سرحالی شماست. احساسات شما باعث می شوند که با دیگران لحظات شاد و مطلوبی داشته باشید. سرعت امروز کمی آهسته و کند به نظر می رسد، ولی می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. همه جزئیات را با دقت بررسی کنید و سعی کنید جزئیات هیچ معادله ای را از نظر نیندازید. می توانید از حالت باثبات و مهربانانه ای که وجود دارد لذت ببرید و دیگران را به سمت خود جذب کنید. حس شوخ طبعی یک چیز است، ولی گاهی نتیجه معکوس می دهد. بعضی افراد نسبت به نظرات فی البداهه و شوخی آمیز حساس هستند و فرد مورد نظر که شما البته او را بسیار تحسین می کنید، این نکته را بر علیه خود برداشت می کند. بهتر است که در آینده بیشتر حواستان به چیزهایی که می گویید باشد.

 تیر

احساس می کنید که انگار به دیواری آجری برخورد کرده اید. احساسات شما امروز خفه شده اند و شما متوجه می شوید که لجوج تر از همیشه شده اید. نیروی بزرگ و مطلوبی وجود دارد که می توانید امروز از آن استفاده کنید، تا وقتیکه حس ششم خود را آزاد بگذارید و به آن میدان بدهید. هرچه کمتر به دنبالش بروید، بیشتر به سمت شما می آید. چیزی شما را وامی دارد که اقدامی صورت دهید. شما یک نظر یا حرف را زیادی شخصی می کنید، در حالیکه اصلاً منظور از این حرف انتقاد نبوده است. عشق شما هنوز متوجه نشده است که شما چقدر حساس و زودرنج هستید و فکر کرده بود که حرفش خنده دار است. برای آنکه رابطه شما نتیجه دهد، باید به او یاد دهید که چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی قابل قبول نیست.

مرداد

امروز به دنیا لبخند بزنید. برای چیزهایی که دارید و افرادی که دور و برتان هستند خدا را شاکر باشید. حس گرمی و آرامش درونتان را تقویت کنید و عشق خود به دیگران را افزایش دهید. اکنون زمان خیلی خوبی برای شماست تا از سرزندگی و دلخوشی امروز استفاده کنید و آنچه در ذهن دارید را بدست آورید. فطرت واقعی خود را با تمام سلول های بدنتان بجوئید و ببینید که چطور فرصت ها به سر و رویتان می ریزند. اگر امروز برای اولین بار سر قرار می روید، نگذارید که نظر یا حرف تحقیرآمیز کسی شما را ناامید کند. شاید شما درست متوجه نشده اید که او چه می گوید، زیرا در حال حاضر کمی عصبی هستید و آرامش ندارید. به او فرصت بدهید تا ببینید که آیا مصاحبت و معاشرت با او خوب است یا خیر. زیاده روی نکنید.

شهریور

امروز بهترین روز برای جوک و شوخی های عملی نیست. پس بی خیالش شوید. به خانه نزدیک بمانید. از انجام کارهایی که مطمئن هستید می توانید خوب انجام دهید امنیت بجوئید. تابلویی به دیوار بیاویزید یا شام باشکوهی بپزید. می توانید با لبخندتان به دیگران الهام بدهید. اگر افکار شما در راستای افکار جمع نیست، عقب نکشید و ناراحت نشوید. این علامت حاکی از آن است که شما باید زمان را به تنهایی بگذرانید. انرژی امروز برای ایجاد عدم توافق بین شما و عشقتان کافی است و اگر مراقب حرف هایتان نباشید حتماً این اتفاق می افتد. اگر اخیراً پروژه بزرگی را شروع کرده بودید، هر دوی شما محدودیت زیادی داشتید که امروز خودش را نشان می دهد. این را شناسایی کنید و به خودتان فرصت تمدد اعصاب بدهید. آماده باشید که جنبه مثبت و خنده دار چیزها را هم ببینید.

مهر

امروز با شما مخالفت های زیادی می شود، ولی سعی کنید زیاد درگیر آنها نشوید. کلید موفقیت شما این است که ذهنتان آرام باشد و دیدگاه مثبتی داشته باشید. امروز روزی است که برای شما تعادل زیادی می آورد و شما جنبه های دیگر را نیز درک کرده و به آنها احترام می گذارید. به آنهایی که فداکاری هایی انجام می دهند تا زندگی راحت تری داشته باشید کمک کنید و از آنها تشکر کنید. امروز بدون داشتن حس شوخ طبعی به هیچ جایی نمی رسید. اگر بتوانید لبخند به لب عشقتان بیاورید، حتی اگر در درون ناراحت هستید و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید، این کمک زیادی به حفظ تعادل بین شما می کند. شاید اتفاقی که افتاده زیاد هم مهم نباشد، پس نگذارید زیاد بر شما تأثیر بگذارد. زندگی خیلی کوتاه است.

آبان

تکه های پازل امروز شاید سر جایشان قرار نگیرند و شاید شما اصلاً دلیلش را ندانید. بخاطر چیزی که هنوز خوب درکش نکرده اید به خودتان استرس ندهید. امروز کلید انجام کارها گوش دادن است. هر دو طرف باید اصلاحاتی صورت دهند، ولی این تنها در صورتی ممکن می شود که هر دو طرف گوش هایشان را باز کنند و دیدگاه یکدیگر را بشنوند. امروز مکالمه ای با عشقتان خواهید داشت که هم خنده دار و هم بسیار نیش دار است. ظاهراً تا حالا فهمیده اید که باید در مورد مسئله خاصی که مدتی است شما را اذیت می کند با او حرف بزنید. ولی روشی که انتخاب می کنید یک دنیا تفاوت دارد. کمی خنده می تواند کمک عظیمی به حل مشکلتان بکند.

آذر

امروز روز بسیار سازنده و مفیدی است. شما در فضای خوبی قرار دارید که می توانید از این نقطه کار کنید و این به تلاش های شما کمک خواهد کرد. امروز روزی عالی برای بررسی روندهای بلندمدت در زنگی تان است. 5 تا 10 سال آینده زندگی تان را مد نظر قرار دهید و در مورد کارهایی که بر آینده شما اثر می گذارند فکر کنید. قبل از پیشروی بیشتر برنامه ریزی کنید. حتی در مورد گفتن آن جوک هایی که به راحتی به زبانتان جاری می شوند فکر هم نکنید. انرژی امروز نشان می دهد که آزار دادن و ناراحت کردن فردی که قرار است با او تا آخر عمر باشید خیلی آسان است. بنابراین وقتی رابطه شما در چنین موقعیت حساسی قرار دارد، عاقلانه است که عقب بکشید. بجای اینکه به او بخندید با هم بخندید.

دی

بین دنیای قدیم و جدید امروز جنگی وجود دارد. دیدگاه قدیمی و سنتی بر احساس غالب شما تأثیری قوی دارد. این احساس وقتی که می خواهید رویکرد انقلابی تر و غیر متعارف تری به زندگی داشته باشید مشتی به صورتتان می زند. ببینید که چه درسی می توانید از گذشته بگیرید تا آینده را بسازید. انرژی امروز نشان می دهد که شما باید بین جوک های نیش دار و تلخ که البته علاقه زیادی هم به آنها دارید و صداقت و رک گویی، تعادلی برقرار کنی. اگر سر قراری می روید، شاید طرف مقابل شوخ طبعی شما را درک نکند، پس عاقلانه تر است که این نوع نظرات را کنار بگذارید و بجای آن از گفتگو و مکالمه ای جالب و مؤدبانه لذت ببرید.

بهمن

امروز افراد کمی کله شق و لجوج می شوند. توانایی شما با سازگاری با این افراد به امتحان گذاشته می شود. افراد دور و بر شما احتمالاً می خواهند که شما جنبه مهربان و نرم خود را نشان دهید. گوش شنوا برایشان داشته باشید و شانه ای برای گریه کردن به آنها ارائه دهید. آهسته و پیوسته پیش بروید و زیاد در چشم نباشید. هرچه خاکی تر باشید، راحت تر می توانید با افراد کنار بیایید. حیات عشقی شما امروز به دوز شوخ طبعی شما خیلی خوب واکنش می دهد، ولی تنها چیزی که نباید داشته باشید طعنه و تمسخر است. انرژی امروز به معنای آن است که خطی که بین شما دو نفر بود باریکتر شده است و این به بهتر شدن وضعیت رابطه شما کمکی نمی کند. اگر به هر دلیلی ناراحت و آزرده شده اید، بهتر است که ناراحتی خود را مستقیماً بیان کنید و مشکل ایجاد نکنید.

اسفند

وقتی از پله های ترقی بالا می روید، باید پله به پله بروید. دو پله یکی کردن امروز منجر به عقب افتادن می شود. عجله کردن و شتاب در کارها باعث می شود که در پروژه ها و کارهای شما حفره هایی بوجود بیاید. کارها را کامل انجام دهید و مطمئن شوید که هر قدمی که برمی دارید با دقت برداشته اید. جزئیات را نادیده نگیرید. امروز باید بعد از دوره پرتلاشی که داشته اید و شما و عشقتان سعی کرده اید که بعضی مسائل را حل کنید، احتیاج به زمانی برای استراحت دارید. برای این کار، بهتر است که هر دوی شما برای ناهار یا شام بیرون بروید یا بلیت نمایش کمدی بگیرید و کمی تفریح کنید. ناراحتی و خستگی خود را سر هم خالی نکنید، زیرا این کار باعث می شود همه پیوندها و موفقیت هایی که در رابطه خود بدست آورده اید از بین برود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 230 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php