کد خبر : 255631 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱:۲۳

فال روزانه یکشنبه 26 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز به طور غیر منتظره ای سرتان شلوغ شده است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. شاید برنامه ریخته باشید که امروز خانه تان را مرتب کرده و سر و سامانی به گوشه و کنارها و کمدها و انباری ها بدهید، اما آنقدر در محل کارتان …

فال روزانه یکشنبه 26 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به طور غیر منتظره ای سرتان شلوغ شده است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. شاید برنامه ریخته باشید که امروز خانه تان را مرتب کرده و سر و سامانی به گوشه و کنارها و کمدها و انباری ها بدهید، اما آنقدر در محل کارتان درگیر خواهید شد که وقتی به خانه می رسید دیگر حال و حوصله و توانی برای انجام این کارها نخواهید داشت. در دفتر کارتان بحران ها و مشکلات کوچک و بزرگ تمام مدت درگیرتان خواهند کرد، اما خوشبختانه در حل آنها با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. یکی از دوستانتان با شما تماس گرفته و از شما تقاضای کمک خواهد کرد. درست است خودتان درگیر هستید، اما اگر توانستید حتما به او کمک کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تصور کردن دنیای امروز بدون کامپیوترها کار دشوار و غیر ممکنی به نظر می رسد. به ویژه برای شما و در زمینه ی حرفه ایتان کامپیوتر و به طور کلی تکنولوژی مدرن نقش مهمی را ایفا می کنند و این نقش در آینده حتی پررنگ تر هم خواهد شد. به همین دلیل هم به شما پیشنهاد می کنیم که به هر روشی که برایتان راحت تر است دانش خود را به روز کرده و توانایی هایتان را افزایش دهید. این به روز رسانی دانشتان امسال تأثیر بسزایی روی میزان درآمد شما خواهد گذاشت. امروز تا می توانید استراحت کنید و غذاهای مقوی بخورید، چون در معرض سرماخوردگی قرار دارید و اگر مواظب نباشید فردا مجبور خواهید بود در خانه بمانید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما اصلا نمی توانید بی نظمی را تحمل کنید و از صبح زود که از خواب بیدار می شوید به فکر این هستید که تمام گوشه و کنارها را تمیز کنید. این میل ناگهانی شما به نظافت منزل به نفعتان خواهد بود، چون به احتمال زیاد مهمان های ناخوانده ای از راه خواهند رسید که اصلا دلتان نمی خواهد خانه تان را در حالت آشفته ای که دارد ببینند. شاید مجبور باشید برای این مهمان هایتان آشپزی کنید، اما اگر حال و حوصله یا وقت کافی برای آشپزی را ندارید نگران نشوید و دفترچه تلفن را برداشته و از بیرون چند مدل غذا سفارش بدهید! اشکالی ندارد اگر کمی به جیبتان فشار بیاید، چیز زیادی تا زمان دریافت حقوقتان باقی نمانده است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز از طریق دوستان و یا همکاران خود با موضوعات جدیدی آشنا خواهید شد که شما را به شدت به خود جذب کرده و شاید حتی به این فکر بیفتید که به تحقیق و مطالعه ی بیشتر در مورد آن بپردازید. شما برای تجربه های جدید در زندگی خود آماده اید و شنیده های امروزتان انگیزه ی لازم برای ایجاد این تغییرات در زندگیتان را به شما خواهند داد. خلاقیت شما در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و اگر آن را به درستی به کار بگیرید نتایج بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. اگر اهل انجام کارهای هنری هستید امروز با توجه به خلاقیتی که در اختیار دارید می تواند روز بسیار خوبی برای هر نوع کار هنری از نوشتن و نقاشی گرفته تا عکاسی باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به احتمال زیاد به طور کاملا ناگهانی و بدون هیچ گونه برنامه ریزی قبلی به فکر یک مسافرت خواهید افتاد. اگر هم قصد سفر نداشته باشید امروز زمان زیادی را در ماشین و در حال رفت و آمد خواهید گذراند. شاید بخواهید به دیدن بعضی از دوستانتان بروید یا به بازار رفته و کمی خرید کنید. ذهنتان امروز به شدت فعال شده و به فکر راه هایی برای بهتر کردن فضای خانه تان و ایجاد برخی تغییرات در دکوراسیون هستید. اولویت اصلیتان را کارها و وظایف روزمره تان قرار دهید و در پایان روز اگر انرژی و وقت اضافه ای برایتان باقی ماند به این کار رسیدگی کنید. قطعا ایده های فوق العاده ای برای بهتر کردن فضای منزلتان به ذهنتان خواهند رسید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز اخباری دریافت خواهید کرد که شما را نسبت به آینده امیدوار کرده و باعث می شوند نگرش بهتری نسبت به آنچه پیش رو دارید به دست بیاورید. شاید رئیستان با شما تماس گرفته و به شما مژده بدهید که به زودی ترفیع رتبه خواهید گرفت، شاید هم شریک تجاریتان خبر بالا رفتن ناگهانی میزان درآمد شرکتتان را به شما بدهد. این اخبار هر چه که باشند بدون شک روی وضعیت مالی شما تأثیر ویژه ای خواهند گذاشت و درآمدتان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. می توانید از همین حالا با خیال راحت به این فکر کنید که با پولی که به دست می آورید چه تغییری در سبک زندگی خود بدهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز خودتان را برای تغییراتی جدی که قرار است در زندگیتان ایجاد شوند آماده کنید. شاید این تغییرات در ابتدا برایتان ملموس نباشند و متوجه آنچه در جریان است نشوید، اما با گذشت زمان و نگاه به گذشته به اهمیت امروز پی خواهید برد. ممکن است اخباری به گوشتان برسند که ذهن شما را به حرکت انداخته و باعث شوند ایده های فوق العاده ای به سرتان بزنند. اگر به فکر ایجاد کار و تجارت جدیدی برای خود بوده اید، امروز ایده ی بسیار خوبی برای آغاز کار به ذهنتان خواهد رسید. ذهنتان را به روی فرصت هایی که ممکن است وجود داشته باشند باز نگه دارید و اجازه ندهید محدودیت های ذهنیتان جلوی پیشرفت شما را بگیرند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما نیاز شدیدی به ایجاد برخی تغییرات در زندگی خود احساس می کنید، اما مشکل کار اینجاست که خودتان هم دقیقا نمی دانید که می خواهید با زندگی خود چکار کنید و به دنبال چه چیزی هستید. بهترین کاری که می توانید در اولین قدم انجام دهید این است که با دیگران صحبت کنید و ببینید چه پیشنهادی برای شما دارند. تحقیق و مطالعه از طریق اینترنت و یا کتب و مجلات مختلف نیز می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. همچنین می توانید در آزمون های مختلف روانشناسی شرکت کنید که بهترین شغل هایی که با شخصیت شما سازگار هستند را به شما معرفی می کنند تا انتخاب مسیر برایتان راحت تر شود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز برای شما روز شلوغی خواهد بود، اما خیلی خوب با شلوغی برنامه هایتان کنار آمده و خوشحال و با انرژی خواهید بود. به احتمال زیاد پروژه ای که برای مدتی طولانی درگیر آن بوده اید امروز بالاخره به ثمر خواهد نشست و نتایج مثبتی دریافت خواهید کرد. از آنجایی که طول کشیدن این کار باعث شده است نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید شوید، با دیدن این اتفاقات خوشایند به شدت احساس شادی خواهید کرد و دیگر نخواهید توانست خودتان را زیر سؤال ببرید. فعالیت های اجتماعی و حضور در جمع امروز برای شما بسیار لذت بخش هستند، چرا این موفقیت خود را با دوستانتان جشن نمی گیرید؟!

فال روزانه متولدین دی

امروز به یک ماجراجویی وسوسه انگیز دعوت خواهید شد، به هیچ عنوان این فرصت را از دست ندهید! شما در انتظار به وجود آمدن تغییرات در زندگی خود هستید و این می تواند دقیقا همان فرصتی باشد که به دنبالش بوده اید. این ماجراجویی از یک سفر ناگهانی گرفته تا انجام یک کار جدید و متفاوت، هر چه که باشد دنیای شما با بزرگتر کرده و افق دیدتان را گسترش خواهد داد. بین شما و یکی از همکاران و یا دوستانتان بر سر انجام کاری و یا به دست آوردن چیزی رقابت تنگاتنگی به وجود بیاید. یک رقابت خوب و سالم می تواند نقش سازنده ای در پیشرفت شما داشته باشد، اما این رقابت را به یک جنگ تن به تن تبدیل نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر به فکر ایجاد تغییر در کار و حرفه ی خود بوده اید امروز فرصت بسیار خوبی برای تحقیق و بررسی در مورد زمینه های کاری مختلفی که شما را به خود جذب می کنند خواهد بود. شاید حتی به این فکر بیفتید که کمی جسارت به خرج داده و خودتان یک کار و کاسبی مستقل راه اندازی کنید. اگر قصدتان جدی باشد برای انجام این کار به یک شریک و همراه مورد اعتماد نیاز خواهید داشت که توانایی های لازم را نیز داشته باشد. خوب فکر کنید و ببینید چه کسی می توانید شما را در انجام این کار همراهی کند. پیدا کردن بهترین گزینه ی ممکن برای شما کار چندان دشواری نخواهد بود و خیلی زود درگیر برنامه ریزی برای کارهایتان خواهید شد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز و همچنین در آینده ی نزدیک، تکنولوژی مدرن نقش مهمی در زندگی شما ایفا خواهد کرد. شاید تغییراتی در سیستم کاری شما و در محل کارتان در حال به وجود آمدن باشند که باید خودتان را با آنها هماهنگ کنید و استفاده از تجهیزات جدید را یاد بگیرید. شاید بخواهید در یک دوره ی آموزشی ثبت نام کرده و سطح دانش و اطلاعات خود در رابطه با استفاده از تجهیزات کامپوتری و اینترنتی را افزایش دهید. در هر صورت یک چیز قطی است و آن هم این است که موفقیت چشمگیری در این زمینه به دست خواهید آورد. همچنین استفاده از تجهیزات جدید سرعت شما را بالا برده و نتایج حرفه ای بهتری را نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

فال روزانه یکشنبه 26 فروردین 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 26 فروردین 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 413 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php