کد خبر : 262055 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱:۱۸

فال روزانه یکشنبه 24 شهریور ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز این طور به نظر می رسد که به غیر از شما هر کسی کار و برنامه ای برای انجام دادن دارد. در حالی که آنها همگی مشغول هستند شما همچنان سرگردان ایستاده اید و نمی دانید چکار باید بکنید. …

فال روزانه یکشنبه 24 شهریور ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز این طور به نظر می رسد که به غیر از شما هر کسی کار و برنامه ای برای انجام دادن دارد. در حالی که آنها همگی مشغول هستند شما همچنان سرگردان ایستاده اید و نمی دانید چکار باید بکنید. اگر می بینید دلتان نمی خواهد با آنها همراه شوید هیچ اشکالی ندارد. شما می توانید بر عکس بقیه امروز روز خیلی آرامی داشته باشید و بیشتر وقت خود را به استراحت کردن بگذرانید. البته داشتن یک روز آرام به این معنی نیست که باید در خانه بنشینید و با کسی ارتباطی نداشته باشید. دیدار و گفتگو با یک دوست صمیمی در یک کافه ی دنج می تواند خیلی آرامش بخش تر از لم دادن روی کاناپه در تنهایی خانه باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

شاید در این فکر باشید که با چند تایی از دوستان نزدیک خود از خانه بیرون زده و به پیک نیک و یا یک سفر یک روزه بروید و از این روز تعطیل خود بیشترین لذت ممکن را ببرید. اگر خرده کاری هایی در خانه هستند که باید انجام شوند به خودتان زیاد سخت نگیرید، در طول هفته هم خواهید توانست آنها را کم کم انجام دهید. امروز به خودتان اجازه بدهید که با خیال راحت تفریح کنید و در زمان حال زندگی کنید و لذت ببرید. یادتان باشد برای احساس خوشبختی به چیزهای خیلی زیادی نیاز ندارید، همه چیز فقط به درون خودتان و به طرز فکرتان باز می گردد. تمام هفته برای محدود کردن خودتان به کار و تکاپو و چشم پوشیدن از زیبایی های زندگی بس نبوده است؟

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز از آن روزهایی است که باید نسبت به خودتان و نیازهایتان حساسیتی بیشتر از همیشه نشان دهید. اجازه ندهید دیگران شما را به زور در آن مسیری قرار دهند که خودشان می خواهند. بگذارید هر چقدر که دلشان می خواهد حرف بزنند، اما در نهایت خودتان برای اینکه چکار کنید یا چکار نکنید تصمیم بگیرید. قدم هایتان را طوری بردارید که از رسیدن به آنچه می خواهید اطمینان داشته باشید. خیالتان راحت! امروز اصلا حوصله تان سر نخواهد رفت. آنقدر کار برای انجام دادن خواهید داشت که نمی دانید کدام یک را اول باید انجام دهید. خوشبختانه میزان انرژیتان هم خیلی بالاست و چنان سرگرم خواهید شد که تا چشم به هم بزنید وقت خوابیدن فرا رسیده است!

فال روزانه یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز همه انگار می خواهند شما را تنها بگذارند و این موضوع زیاد برایتان مهم به نظر نمی رسد، اما کمی که بگذرد نیازتان به برقرار کردن ارتباط با دیگران باعث می شود احساس بی حوصلگی و ناراحتی کنید. خوشبختانه زیاد مجبور نخواهید بود برای پیدا کردن یک نفر که با شما همراه شود تلاش کنید. همین که نشان دهید دلتان می خواهد با دوستان و اطرافیانتان وقت بگذرانید سر و کله ی داوطلب ها یکی یکی پیدا خواهد شد و هر چقدر که دلتان بخواهد می توانید با آنها صحبت و درد دل کنید. امروز بد نیست سعی کنید به هنرمند درونتان اجازه بدهید خودش را بروز بدهد. نتیجه ی کارتان خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مرداد:

شاید امروز اطرافیانتان شما را به سخت گیری و تند مزاجی متهم کنند، اما این به هیچ عنوان به این معنی نیست که شما لزوما مجبور هستید خودتان را تغییر بدهید و تبدیل به آن شخصی شوید که آنها انتظار دارند. شاید حق با شما باشد و آنها دارند زیادی به خودشان آسان می گیرند. در هر حال سعی کنید کمی بیشتر به حرف هایتان و تأثیراتی که روی دیگران خواهند گذاشت فکر کنید، در غیر این صورت خودتان را برای واکنش های دفاعی آنها آماده کنید. شما نمی توانید دیگران را بزنید و انتظار داشته باشید آنها در مقابل کاری به کار شما نداشته باشند! در کل حال و هوای امروز به گونه ای است که انگار همه به جنگجویانی مبارز تبدیل شده اند!

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز مسائل مادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، به ویژه این که برخی مخارج غیر مترقبه حساب و کتاب های قبلیتان را به هم ریخته اند. ریشه ی اصلی وضعیت فعلی شما این است که نمی توانید میل شدیدی که به خریدن چیزهای خوب و زیبا دارید را کنترل کنید و اغلب در پول خرج کردن پایتان را از گلیمتان درازتر می کنید. مسلما به نفعتان است که عادت های خود در خرج کردن را مورد بازنگری قرار دهید، اما به احتمال زیاد در عمل ترجیح خواهید داد که به همان روش قدیمی ادامه داده و حتی اگر کمی در مضیقه قرار بگیرید هم آنچه دوست دارید را به دست بیاورید. با این حال باید یاد بگیرید که خوشحالی و احساس رضایت تنها با پول خرج کردن به دست نمی آید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز سعی کنید که سخت گیر نباشید و دیگران را مورد قضاوت قرار ندهید. شما از نگرش آنها و قوانینی که برای زندگیشان تعریف کرده اند آگاه نیستید. تفاوت هایی که آنها با شما دارند به هیچ عنوان دلیل خوبی برای این که آنها را مقصر و یا خطاکار بدانید نیستند. شما شخصیتی قدرتمند دارد و درک و خلاقیت بالایی دارید، از این توانایی های خود به جای گیر دادن به دیگران و رفتارهایشان در جهتی مثبت استفاده کنید. یک کار دیگری که امروز باید انجام دهید این است که تلاش کنید به خواسته های نفس خود غلبه کنید. خرج کردن پولی که برای روز مبادا کنار گذاشته بودید، پشت گوش انداختن کاری که امروز باید حتما انجام دهید و کارهای امثال آن فردا برایتان دردسرساز خواهند شد.

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز از آن روزهایی است که شما می توانید بسیار مفید باشید و کارهای زیادی را به ویژه در راه رسیدن به اهداف خود به انجام برسانید. پس تا جایی که برایتان ممکن است زود از خواب بیدار شوید و از امروزتان بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. شاید نتوانید همه ی کارهایی که در نظر داشته اید را به طور کامل به انجام برسانید، اما قطعا نتیجه ای که به دست خواهید آورد آنقدر خوب هست که شما را از خودتان راضی کند. شاید در انجام کارهایتان با مشکلاتی مواجه شوید، اما این مشکلات در آخرین لحظات به طوری معجزه آسا حل خواهند شد. دوستان و اعضای خانواده نیز با مشاهده تلاش هایتان آماده اند هر کمکی که از دستشان بربیاید به شما بکنند.

فال روزانه یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید دست به سینه منتظر بنشینید تا اتفاقات خوب به سراغتان بیایند. خودتان باید سعی کنید این شرایط را برای خود فراهم کنید. از جایتان تکان بخورید و برای به دست آوردن شاید و خوشبختی تلاش کنید. شما آنقدر از آینده ی خودتان مطمئن هستید که هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد. در واقع هیچ دلیلی هم وجود ندارد که بخواهید برای خودتان محدودیتی قائل شوید، این کار تنها مانعی برای توانایی هایتان خواهد بود. خیلی خوب است که به اهداف بلند مدت خود فکر کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید، اما تمام روزتان را هم با این افکار نگذرانید و از روز تعطیل خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز با وجود این که یک روز تعطیل است روز پر از کار و فعالیت خواهد بود، پس زیاد به این که بتوانید تا ظهر بخوابید امیدی نداشته باشید. میل شما به جنگیدن و پیروز شدن امروز خیلی زیاد است، شاید بتوانید با انجام ورزش ها و بازی هایی که حالت مبارزه و رقابتی دارند این تمایل خود را ارضا کنید، در غیر این صورت در مکالماتتان با دیگران احساس این که درگیر یک مبارزه هستید به شما دست خواهد داد و ممکن است طرف مقابلتان را از دست خودتان ناراحت کنید. شما فردی قابل اعتماد برای اطرافیان خود هستید و این موضوع برایتان امروز دردسرساز شده است. شما واقعا از اینکه دائم دیگران را در کارهایشان مورد حمایت خود قرار دهید خسته شده اید. کمی هم به نیازهای خودتان توجه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز اینطور به نظر می رسد که اطرافیانتان با شما سر جنگ دارند. آنها با سر و صدای زیادی با شما و ایده هایتان مخالفت می کنند، اما شما نباید زیاد از دست آنها ناراحت شوید و یا از این سر و صدایشان بترسید، در واقع این رفتارهای آنها از شرایط کیهانی موجود ریشه می گیرد و هیچ ریشه و اساس محکمی ندارند. اجازه ندهید موضوعی که هیچ پایه و اساسی ندارد شما را عصبی و ناراحت کند. احتمال این که این وضعیت روی رابطه ی عاطفیتان هم تأثیر بگذارد بسیار زیاد خواهد بود. تمام تلاشتان را بکنید که با حرف هایتان به احساسات عشقتان آسیبی وارد نکنید و خیالتان راحت باشد که خیلی زود اوضاع دوباره روبراه خواهد شد.

فال روزانه یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

از جایتان بلند شوید و تکانی به خودتان بدهید. انرژی زیادی که در امروز نهفته است برای شما فرصت بسیار خوبی را فراهم می کند تا کارهایی که در انتظارتان هستند را به انجام برسانید. شما آماده اید تا دست به کار شوید و قدرت و انرژی لازم را نیز در اختیار دارید، پس از این فرصت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. خبر خوبی که برایتان داریم این است که به احتمال زیاد تا پایان روز تلاش هایتان برای شما نتایج ملموسی را به همراه خواهند داشت و زحماتتان نتیجه بخش خواهند بود. در هر صورت خودتان را زیادی هم خسته نکنید و حتما بخشی از روز را به استراحت و تفریح و خوشگذرانی همراه با دوستان و عزیزان خود اختصاص دهید.

فال روزانه یکشنبه 24 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 24 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 373 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php