کد خبر : 256423 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه یکشنبه 20 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین اگر خانواده تان دور از شما زندگی می کنند و نسبت به آنها احساس دلتنگی می کنید امروز می توانید روی دوستانتان برای جبران این کمبود و دلتنگی استفاده کنید. خواهید دید که برایشان بسیار عزیز هستید و از اهمیت بالایی برخوردار هستید. امروز ممکن است برای …

فال روزانه یکشنبه 20 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

اگر خانواده تان دور از شما زندگی می کنند و نسبت به آنها احساس دلتنگی می کنید امروز می توانید روی دوستانتان برای جبران این کمبود و دلتنگی استفاده کنید. خواهید دید که برایشان بسیار عزیز هستید و از اهمیت بالایی برخوردار هستید. امروز ممکن است برای شما با چالش ها و تنش هایی همراه باشد. مواظب باشید که با بی احتیاطی های خود یک رابطه نسبتا دوستانه را به یک جنگ علنی تبدیل نکنید. حرف هایی که می شنوید و رفتارها و کارهای اطرافیان را زیاد به خودتان نگیرید. بحث هایی که صورت می گیرند را به عنوان چالش هایی که با غلبه بر آنها قویتر خواهید شد در نظر بگیرید. سعی نکنید از موقعیتی که برایتان پیش آمده است فرار کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در کودکی بسیار دوست داشتنی بوده اید و هنوز هم این کودک دوست داشتنی در درونتان زنده است، چه اصراری دارید که این احساسات زیبای کودکانه که باعث محبوبیت شما در نزد همه می شوند را سرکوب کنید؟! امروز در قلب شما تنشی ایجاد شده است که رهایی از آن چندان ساده به نظر نمی رسد. شما احساس می کنید که دیگران زیاد خوب به حرف هایتان گوش نمی کنند و نمی توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید که دیگران افکار و ایده هایتان را درک کنند باید سعی کنید توضیحات بیشتری در مورد آنها بدهید تا بتوانید پیام خودتان را منتقل کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز تمام توانایی های لازم برای فکر کردن و رسیدگی به مشکلاتی که این چند وقت اخیر ذهنتان را به خود درگیر کرده بوده اند را در اختیار دارید. عملگرایی و مهارت های فوق العاده تان به شما کمک خواهند کرد تا به مشکلاتی که زندگی را به خودتان و عزیزانتان سخت کرده اند غلبه کنید. امروز از آن روزهایی است که شما آرام و قرار ندارید و این طور به نظرتان می رسد که همه کارها خیلی بیش از آنچه لازم است و شما تحملش را دارید طول می کشند. تمام سعیتان را بکنید که خودتان را با جریان امور هماهنگ کنید. اینقدر نسبت به این که کارها سر وقت انجام شوند حساسیت نداشته باشید؛ کیفیت انجام کار خیلی از سرعت آن مهمتر است.

فال روزانه متولدین تیر

خانواده تان دارند همه نفری تلاش می کنند تا شما را وادار کنند در برخی نقشه های دراز مدت خود تجدید نظر کنید. در واقع مشکل اینجاست که نیازهای عزیزانتان دارند تغییر می کنند و شما هنوز نتوانسته اید راه حلی مناسب برای کنار آمدن با این شرایط جدید پیدا کنید. جنگیدن یا نجنگیدن، مسئله این است! امروز بین یین و یانگ درون شما یک کشمکش سخت پیش آمده است، از طرفی جنبه آرام وجودتان یک چیز می گوید و از طرفی دیگر هم جنبه مردانه و جنگجوی وجودتان یک چیز می گوید. برای غلبه به این کشمکش باید از اقدامات عجولانه خودداری کنید و از این که اجازه دهید تحریک های یک نفر باعث شوند رفتاری تهاجمی به خود بگیرید جلوگیری کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بدون شک در آینده ی زندگی عاطفی شما به شدت تأثیرگذار خواهد بود. تردیدهایی که امروز دارید، به ویژه آنهایی که به احساساتتان مربوط می شوند، باعش خواهند شد که پیش از هر گونه تصمیم گیری جدی همه چیز را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. آیا باید راهتان را به همین شکل ادامه دهید یا به عقب بازگشته و اشتباهات خود مورد بررسی قرار داده و جبران کنید؟ این مهم ترین سؤالی است که در حال حاضر باید پاسخ دهید. اصلا عجله نکنید و هر چقدر که لازم است به خودتان وقت بدهید. شما امروز تمرکز بسیاری روی اهداف خود دارید، اما باید مواظب باشید که به پایان رساندن یک کار هدف اصلیتان نباشد.

فال روزانه متولدین شهریور

امرز شما خودتان را با تمام اتفاقات اطرافتان درگیر می کنید و وجودان از انرژی لبریز است. همچنین سعی دارید روی روابطتان با اطرافیان خود کار کنید. با این همه باید مواظب باشید که چه در خانه و چه در محل کار خودتان را بیش ازاندازه درگیر مسائل دیگران نکنید و کارهایشان را به جای آنها انجام ندهید. به جای این که خودتان را بیش از اندازه درگیر و خسته کنید، به این فکر کنید که چطور می توانید خودتان را به عنوان عضوی از گروهی که در آن هستید ثابت کنید. امروز ممکن است هر لحظه به سوی تفنگتان پریده و بی جهت دیگران را نشانه بگیرید و به آنها حمله کنید، مواظب باشید این انرژی درونی خود را تحت کنترل در بیاورید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بین اعضای خانواده تان درگیری هایی به وجود آمده اند و شما در این فکر هستید که آیا باید خودتان را درگیر این تنش ها کنید یا دور ایستاده و دخالت نکنید. هر کاری که می خواهید بکنید، فقط جانب هیچ کس را نگیرید. شما در راه رسیدن به اهدافتان حالتی تهاجمی گرفته و آماده اید تا هر کاری که در لیست وظایف امروزتان باشد را به بهترین کل ممکن انجام دهید. به نظر شما هیچ چیزی در رابطه آینده تان وابسته به اما و اگرها نیست و تنها کافی است چیزی را بخواهید و در راه رسیدن به آن تلاش کنید تا آن را به دست بیاورید. با این همه حواستان باشد که خودتان را بیش از اندازه هم خسته نکنید، تازه اول هفته است و باید توان خود را تا آخر هفته حفظ کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز باید هر طور که شده استرس موجود در زندگیتان را کاهش داده و از نگرانی به خاطر هیچ و پوچ خودداری کنید. امروز شما بالاخره این فرصت را خواهید داشت که بفهمید چه چیزی باعث این درگیری های ذهنی و مشکلات شده اند. امروز شاید تا حدودی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید و نتوانید آرام یک جا بنشینید. در حال حاضر شما دارید به طور همزمان با کارهای زیادی دست و پنجه نرم می کنید و به یک باره انگار همه این کارها دارند وارد مراحل حساس و بحرانی می شوند. متاسفانه دیگران توجه چندانی به وضعیت فعلی شما ندارند و نسبت به نیازهای شما حساسیت چندانی نشان نمی دهند، پس روی هیچ کسی به غیر از خودتان حساب باز نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز افراد مغرور و از خود راضی باید مواظب باشند با شما در نیفتند چون شما به هیچ وجه حاضر نیستید با آنها کنار بیایید و در برابرشان تسلیم شوید. با این همه مواظب باشید خودتان را با این رفتار تهاجمی به دردسر نیندازید. امروز شما قلبی سخاوتمند دارید و کمک کردن به دیگران و آوردن لبخند به لب های آنها برای شما یک نیاز است. بگذارید خورشید درونتان بتابد و روشنایی وجودتان نصیب دیگران نیز بشود، در چنین روزی این اقدامات شما قطعا مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهند گرفت. با تشویق های دیگران و انرژی مثبتی که از آنها دریافت می کنید حال خودتان هم خیلی بهتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما برای پیش رفتن به سوی اهدافتان کاملا آماده اید و نیرویی از درون شما را به برخاستن و پیشروی دعوت می کند. به این غریزه خود توجه کنید و دست به کار شوید. شما انرژی بسیار زیادی را برای به راه انداختن کارها و برنامه هایتان در رابطه با پروژه هایی که در دست انجام هستند در اختیار دارید. البته کلید اصلی موفقیت شما اولویت بخشیدن به انجام و تکمیل کارها و پروژه هایی است که قبلا آغاز کرده بودید، پیش از آن تا جای ممکن از شروع هر پروژه دیگری خودداری کنید. امروز ممکن است یک دعوای اساسی بین شما و یکی از والدینتان راه بیفتد. فراموش نکنید که تحت هر شرایطی به پدر و مادرخود احترام بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به ویژه در رابطه با مسائل عاطفی ممکن است با مخالفت هایی از جانب دیگران مواجه شوید. دیدن رفتار تند طرف مقابلتان احساسات ناخوشایندی را در شما ایجاد می کند و باعث می شود احساس ضعف و بی اهمیت بودن به شما دست بدهد. این که شما به دنبال آرامش، عدالت و هماهنگی باشید برخلاف آنچه بعضی ها فکر می کنند به معنای ضعف شما نیست و چیزی از ارزش هایتان کم نمی کند؛ این ویژگی ها در واقع نقاط قوت شما هستند. در محل کارتان کارها کمی سخت تر از همیشه پیش می روند و مشکلات همچون گره هایی کور به نظر می رسند، کمی حوصله به خرج دهید تا همه مشکلات را حل کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما در دنبال کردن و تکمیل پروژه ها و کارهایی که به عهده تان هستند فوق العاده عمل می کنید، اما در مرحله شروع عملکردتان چندان تحسین برانگیز نیست. امروز فرصت فوق العاده ای است تا ثابت کنید که این تصور دیگران در مورد شما اشتباه است. شما قدرت بسیاری در اختیار دارید که به شما کمک می کند در شروع هر کاری به صورت کاملا موفقیت آمیز عمل کنید، از این انرژی که در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید و کارهایی که مدت ها قصد شروعشان را داشته اید ولی فرصتی برایتان پیش نمی آمده است را آغاز کنید. در رابطه عاطفیتان باید مواظب باشید روی نقطه ضعف های طرف مقابلتان دست نگذارید.

فال روزانه یکشنبه 20 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 20 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 433 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php