کد خبر : 255189 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۱۶

فال روزانه یکشنبه 20 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، …

فال روزانه یکشنبه 20 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در کار یا حرفه ای مشغول هستید که اصلا رضایتی از این کار ندارید، به همین دلیل عدم رضایت از شغلتان باعث شده است که شما در شرایط بدی قرار بگیرید. احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنید، تا ببینید مساله‌ای که مدتی است برای آن اینقدر ناراحت هستید ارزش این همه نگرانی و دلسرد شدن از زندگی را دارد؟ قبل از این که در مورد هر موضوعی نگران باشید بهتر است اول به آن فکر کنید و بعد غصه را آغاز نمایید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز دیگران از شما می‌خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می‌توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می‌کند و شما را فردی دلسوز می‌داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه‌های شما می‌توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می‌دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می‌شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.

فال روزانه متولدین شهریور

خیلی رنج آور است که تمام گزینه ها و حق انتخاب های خود را در پیش روی تان ببینید و بدانید که مسیرتان قبلا انتخاب شده است. حتی یک تغییر کوچک و بی اهمیت هوایی کافی است که تمایلات شما را بیدار کنند تا مسئولیت های تان را کنار بگذارید و برای بازی و تفریح بیرون بروید. اما این تنظیم وقت و برنامه ریزی صحیح نیست. اول کارتان را درست انجام دهید و قبل از اینکه تفریح تمرکز را از شما بگیرد وظایف تان را به خوبی انجام دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز گویی که همه احساس می‌کنند پریشان و دیوانه شده اند، و اما برعکس شما حس می‌کنید از عقل سلیمی‌برخوردارید! اما حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما به طرز احمقانه ای با اورانوس پیوند خورده است، شاید دوباره بهترین قضاوت را در مورد واقعیت نداشته باشید. حتی شاید توجه نکرده باشید که برخلاف جریان آب شنا می‌کنید، چرا که امروز باور کرده اید که دارای قدرتهای فوق‌العاده هستید! با این حال درنظر گرفتن این که می‌توانید به طور جادویی از قوانین جهان مادی فرار کنید طرز فکر عاقلانه ای نیست. قوانین را نه فقط به خاطر اینکه مجبور هستید، بلکه به انتخاب خودتان برگزینید.

فال روزانه متولدین آبان

شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می‌دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می‌کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی‌تان است قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز پیروی کردن از پیشنهادات یک نفر دیگر مادامی که شما خود چنین خواسته‌های بزرگی ندارید که به ناامیدی‌هایتان پایان دهد، می‌تواند حرکت واقعاً عاقلانه‌ای باشد. با وجود این واقع‌بینی به شما اجازه می‌دهد وارد ارتباطی بشوید که این رابطه بیشتر بر پایه زمینه‌های مشترک استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما کمک خواهد کرد که ارتباطات بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز رویاپردازی کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ برای شما تبدیل به سرگرمی‌دوست داشتنی شده است، اما اگر این رویاها منجر به هیچ چیز نشد ناامید و ناراحت نشوید. امروز اینکه رویاهایتان درک شوند یا نه اصلا اهمیت ندارد! اما خیلی مهم است که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده و با سرعت خیلی زیاد و حتی زیادتر از سرعت نور دست به کار شوید!! فقط فراموش نکنید که باید گاهی وقتها به عقب برگشته و کارهایی که دیروز شروع کرده بودید را تمام کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد که شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه کردن عملکردهایشان شانسشان را امتحان کنند. توانایی شما در قبول کردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.

فال روزانه یکشنبه 20 اسفند 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 20 اسفند 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 449 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php