کد خبر : 22228 تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱

فال روزانه یکشنبه 12 خرداد 1392

فروردین آیا به این فکر می کنید که شغل مناسبی دارید یا خیر؟ توهم درباره شغلی که الان دارید به شما استرس می دهد و دوست دارید شغلتان را عوض کنید. شاید این بهترین کار و اقدام باشد، شاید هم نه. گزینه های موجود را مد نظر قرار دهید و …

فال روزانه یکشنبه 12 خرداد 1392

فروردین

آیا به این فکر می کنید که شغل مناسبی دارید یا خیر؟ توهم درباره شغلی که الان دارید به شما استرس می دهد و دوست دارید شغلتان را عوض کنید. شاید این بهترین کار و اقدام باشد، شاید هم نه. گزینه های موجود را مد نظر قرار دهید و ببینید که چه حسی راجع به آنها دارید. ولی قبل از تصمیم نهایی چند روز صبر کنید. امروز باید یک استراحت در رابطه خود بدهید. از بودن در کنار عشقتان لذت می برید و بهتر است که بیرون بروید و کار خاصی انجام دهید تا پیوند بین شما محکم شود. اگر مجرد هستید، در مهمانی امشب پاداش بزرگی دریافت می کنید. فکر نکنید که کسی به شما و کاری که انجام می دهید اهمیت نمی دهد. داستان فقط این نیست. مسئله این است که او درک نمی کند که شما دقیقاً چه کاری انجام می دهید، زیرا زیاد در مورد کارهایتان به عشقتان حرف نمی زنید. باید بیشتر با او حرف بزنید.

اردیبهشت

بعضی از داستان های گذشته دوباره سراغتان می آیند. اگر قبلاً شغل شما دولتی بوده است، روزنامه نگاری خطایی که سالها پیش انجام داده بودید را کشف می کند و امروز آن را در روزنامه منتشر می کند. هر کسی باید در نقطه ای از زندگیش با حسادت کنار بیاید. پس خودتان را آماده کنید و مبارزه کنید. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا تصمیم مهمی بگیرید، تصمیمی که زندگی و حیات عشقی شما را زیر و رو می کند. اگر شما در مسیر نادرستی بودید، و تا بحال اراده انجام کاری در این مورد را نداشته اید، راهی می یابید که از منابع پنهان خود استفاده کنید. جوابی که به دنبالش هستید زودتر از آنچه فکرش را بکنید بدست می آید. در این حین سعی کنید صبر داشته باشید. چه بدانید چه ندانید، استرس شما تأثیری منفی بر اطرافیان شما دارد. تلاش کنید که آرام بمانید و نگران نباشید.

خرداد

شاید شما نگران حیات شغلی خود باشید. اگر این طور است، مواظب باشید که نسبت به اهداف شخصی خود استراتژی مناسبی داشته باشید. اگر روزنامه نگار هستید، به نوشتن درباره خودتان فکر کنید. می توانید رمان یا نمایشنامه بنویسید. مهم نیست که چه چیزی خلق می کنید، مهم این است که آنچه می نویسید چیزی باشد که واقعاً حس می کنید و جدا از حیات شغلی شما باشد. زندگی برای زندگی کردن است و امروز واقعاً باید زندگی کنید. اگر حس می کنید که باید آنچه واقعاً حس می کنید را به عشقتان بگویید، باید کاغذ و قلم را بردارید و آن را بنویسید. می توانید کتاب یا مقاله بنویسید یا حتی روی بام بروید و عشقتان را فریاد بزنید تا همه بدانند. اکراه شما به در میان گذاشتن چیزها در احساس عمیق شما گم می شود. حقیقت آشکار می شود. آن را در بر بگیرید و در مورد آن اقدام کنید و از آن نترسید یا خجالت نکشید و وانمود نکنید که به شما مربوط نیست. با حقایق روبرو شوید و بدانید که نتیجه آن برای شما و اطرافیان شما بهترین است.

تیر

امروز اتفاق عجیبی می افتد. کسی در خانواده شما بخاطر شغلتان به شما نزدیک می شود. شاید شغل شما با کارهایی که بطور سنتی خانواده شما داشتند فرق دارد. ولی به این خاطر که سنت از بین رفته دلیل نمی شود که ناراحت باشید. به ندای دلتان گوش دهید. اگر شغلی را انتخاب کرده اید که برای آن ساخته شده اید، پس شما بهتر از همه می دانید. برخورد خاصی چه کاری چه شخصی، پیش می آید. اگر از خودتان می پرسیدید آیا می توانید کسی را ملاقات کنید که افکار، ایده ها و ایده آل های مشترکی با شما دارد یا خیر لازم نیست جای دوری بروید. فرد رویاهای شما نزدیک به شماست. شما حس می کنید که این هفته در محل کار گریز کوچکی می زنید. شما در آستانه نوعی فاجعه بودید، ولی معجزه شد و شما آن را از سر گذراندید. حالا زمان آن است که به خودتان تبریک بگویید و استراحت کنید.

مرداد

امروز مقاماتی که تابحال راهنمای شما بوده اند در مقابل شما قرار می گیرند. باید ترس هایتان را کنار بگذارید و در مسیر با فکر خودتان پیش بروید. این بهترین و مثبت ترین اقدام است. شما در حال تکامل و بلوغ هستید. اشکالی ندارد که گاهی کمک بگیرید. عشق و رمانس امروز خیلی شدید می شود. اگر در مورد دو نفر تردید دارید، نمی دانید چطور در مورد آنها تصمیم بگیرید زیرا در مورد هیچ کدام حس خاصی ندارید. باید تصمیم بگیرید و فرد درست را انتخاب کنید. تفکر شما امروز در محل کار واضح و روشن می شود و می توانید کارتان را پیش ببرید. ارتباط با دیگران راحت می شود و حس می کنید که می توانید فکر دیگران را بخوانید. اگر هم در محل کار نبودید در مورد مسائل کاری حرف می زنید و مشورت می گیرید.

شهریور

امروز روز برخوردهاست. پیشرفت های اخیر در کار شما به شما انگیزه می دهد و تشویق می شوید که کمی از تلاش هایتان کم کنید و موقعیت مالی شما مجبورتان می کند بیشتر تلاش کنید. افکار امروز شما نگرانی بیشتری برایتان می آورند ولی در نهایت برای شما اطلاعات ارزشمندی حاصل می شود. انرژی امروز در حیات عشقی شما اتفاقاتی پدید می آورد. اگر شما و عشقتان نیاز به این داشتید که با هم کار کنید و منابع خود را یکی کنید، فرصتی برایتان پیش می آید که به نظر می رسد جواب رویای شما باشد. شما فانتزی های خیلی خوبی دارید، ولی اغلب اوقات آنها را از حیات کاری خود جدا نگه می دارید. امروز شما افکاری دارید که به شما کمک می کنند ایده ها و فانتزی هایتان را بکار بگیرید.

مهر

احتمالاً امروز روز تعمق و تفکر برای شماست. طرز فکر شما شبیه فردی است که در مقابل همه چیز شورش می کند و حالا به دنبال وسیله جدیدی برای راضی کردن خود است. دیگران انگار به شما فشار می آورند. به ندای درونی تان گوش می دهید؟ در آخر روز جواب خود را می یابید. اگر مهمانی می گیرید، از این که فردی سرزده و بدون دعوت به مهمانی شما بیاید تعجب می کنید. فردی که مدتها بود او را ندیده بودید می خواهد رابطه جدیدی را آغاز کند. هر اتفاقی که بیفتد، نمی توانید از شدت احساسی که دارید بکاهید. رویه های بلندمدت به نفع شما هستند و شما در این مسیر شاهد پیشرفت هایی خواهید بود. مشکلات کوتاه مدتی هم برایتان پیش می آید که شما در کمترین زمان بر آنها غلبه می کنید و به سمت رسیدن به اهدافتان با سرعت جلو می روید.

آبان

امروز شما بینش وسیعی در مورد تصمیماتی که در مورد آینده گرفته بودید روبرو می شوید. حالا زمان آن رسیده که در مورد اولویت های خود تصمیم گیری کنید. آیا در کمترین زمان شغلی می خواهید یا ترجیح می دهید تحصیلات خود را ادامه دهید؟ آیا از حیات عشقی خود و روابط خانوادگی راضی هستید؟ شاید در این حوزه ها اتفاقاتی بیفتد که تأثیر زیادی در زندگی شما داشته باشد. همه اینها اتفاقات جالبی خواهند بود. شما در نقطه حساسی قرار می گیرید و باید خیلی سریع تصمیم بگیرید. تصمیمی که حس می کنید برای آن آمادگی ندارید. طبیعتاً این حیات عشقی شما و تعهد شما را درگیر می کند و شاید هرگز برای این نوع تصمیمات آمادگی کسب نکنید. بالاخره باید انتخابی انجام دهید، پس به ندای دلتان گوش کنید. شما در محل کار به یک مفهوم، کار یا رویه خاص پایبند هستید و آن را بخاطر باور یا خوشامد کسی انجام می دهید. نگذارید دیگران بجای شما فکر کنند. آنچه برای دیگران خوب است لزوماً برای شما خوب نیست.

آذر

برای روز پر استرسی آماده شوید. زندگی خانوادگی شما پر از اختلاف نظر هاست. این احتمال هست که شما حس کنید به قلمرو شما حمله شده است و حوزه کاری شما محدود شده است. ولی شما قصد ندارید تسلیم شوید. چهاردیواری شما در حوزه اختیار خودتان است. باید با چنگ و دندان برای آن بجنگید. اگر اخیراً حس می کردید که حیات عشقی شما راه به جایی نمی برد، باید دوباره در موردش فکر کنید. شاید رابطه شما قدیمی شده و باید آن را دگرگون کنید و از نو بسازید. اگر مجرد هستید شاید با کسی ملاقات کنید که هوش از سرتان ببرد. امروز تمرکز شما بر خانه و خانواده است، حتی اگر در محل کار باشید. همه چیز را مد نظر قرار دهید و در زنگی و کار خود تعادل برقرار کنید.

دی

شما برنامه ریزی کرده بودید که خودتان را منزوی کنید و تنها باشید تا کارهای خود را تمام کنید، ولی این ممکن نیست. نیرویی موجب از بین رفتن ثبات در حیات حرفه ای شما می شود. انگار هیچ چیز خوب پیش نمی رود. همه مخالفند و حرف های شما را سوء تعبیر می کنند. ارتباطات و صحبت های شما با دیگران خوب پیش نمی رود. سعی کنید بیطرف باشید. امروز فرصتی برایتان پیش می آید تا چیزها بد و نامطلوب را از حیات عشقی خود خط بزنید و پاک کنید و با وجدان پاک و آگاه جلو بروید و آینده رابطه خود را روشن کنید. شاید بعضی چیزها در رابطه شما خوب پیش نمی رفت، ولی نباید گوشه ای بنشینید، باید کاری کنید. امروز روحیه شما در محل کار خیلی خوب می شود و فکر می کنید که چرا تا بحال چنین حال خوبی نداشته اید. حالا زمان آن است که افسوس های گذشته را کنار بگذارید و از حال لذت ببرید.

بهمن

امروز افراد در مورد نحوه انجام کار شما غر می زنند. سعی کنید آنها را تحمل کنید زیرا انگار مافوق ها را به هیچ وجه نمی توان راضی کرد. شما که یکی از بهترین هنرمندان در رفتن از زیر کار در دنیا هستید، باید راه دیگری برای ناپدید شدن بیابید. اگر حیات مالی منزل شما در خطر است، بهتر است که در محل کار بمانید و کمی اضافه کار انجام دهید. شاید امروز در حیات عشقی شما مشکلاتی پیش بیاید، ولی دلیل نمی شود که شما آنها را کنار نزنید و از بودن در کنار عشقتان لذت نبرید. شما احساسات عمیق خود را بیان می کنید و شور و شوق هر دوی شما بیشتر می شود. حداقلش این است که واضح همه چیز را گفته اید و عشقتان پیام نادرستی از سوی شما دریافت نمی کند و احساس امنیت می کند. تفکر شما امروز در محل کار واضح و درست است. حالا وقت آن است که نامه ای به رئیس یا همکارتان را پیش نویس کنید. در طول این هفته کاری برایتان راحت نبوده که افکارتان را روی کاغذ بیاورید، ولی در حال حاضر، همه چیز برایتان راحت شده است.

اسفند

استقلال شخصیتی شما امروز برایتان کارهای زیادی انجام می دهد. آنچه می گویید به راحتی همیشه تأیید نمی شود. حتی با آنکه کمی آزادی دارید، ولی دیگران چنین فکری نمی کنند. راهی برای راضی کردن همه وجود ندارد. این نگرانی مشکل آنهاست، نه شما. آیا افرادی که هر روز آنها را می بینید و با آنها ارتباط دارید واقعاً می دانند شما که هستید؟ امروز یکی دو سورپرایز برای شما وجود دارد، به خصوص اگر امشب قرار دارید. شاید فکر کرده بودید که سپری کردن چند ساعت برای شناختن فردی کافی باشد. ولی متوجه می شوید که شما دو نفر بهم نمی خورید و دلیلی ندارد که بیخود به هم قول بدهید که این رابطه، رمانس شگفت انگیزی خواهد شد. امروز در محل کار شما روحیه خوب و شادی دارید، ولی یادتان باشد که همه انرژی شما را ندارند. نسبت به افرادی که کمی حس و روحیه بدی دارند حساس باشید. بی ملاحظه بودن نسبت به دیگران ریشه برخوردها و مشکلات بین انسان هاست.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 324 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php