کد خبر : 43112 تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۰۳

فال روزانه یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز احتمالا مشاجره های لفظی خواهید داشت که همه روز شما را تحت تاثیر خود قرار می دهند. اما خیالتان راحت باشد که عشق به نفع شما است. احساسات گرم و روابط دپرمحبت دستاورد عاطفی امروز است. امروز متوجه می شوید اگر قدرت درونی خود را حفظ …

فال روزانه یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

امروز احتمالا مشاجره های لفظی خواهید داشت که همه روز شما را تحت تاثیر خود قرار می دهند. اما خیالتان راحت باشد که عشق به نفع شما است. احساسات گرم و روابط دپرمحبت دستاورد عاطفی امروز است. امروز متوجه می شوید اگر قدرت درونی خود را حفظ کنید، موقعیت های بهتری در زندگی به شما روی خواهند آورد. سعی کنید بر فعالیت ها و موقعیت هایی تکیه داشته باشید که بیشتر روی نقاط قوت شما تاکید دارند نه نقاظ ضعف.

فال متولدین اردیبهشت

امروز بسیار تلاش می کنید تا مساله ای را با عقل و منطق خود درست کنید اما واقعیت این است که این مشکل با عقل درست نمی شود و باید از دل و احساس خود کمک بگیرید. به جای قاعده و قانون مشخص، به اعماق وجود خود رجوع کنید تا پاسخ سوال هایتان رابگیرید. به جای آنالیز کردن مسایل مختلف، خود را به دست شرایط بسپارید تا مسیر درست تر و بهتری را پیش برود. به جای جزئی نگری و گیر دادن به جزئی ترین مسایل هر مشکلی، کلی به همه چیز نگاه کنید.

فال متولدین خرداد

امروز بسیار تیزبین و مشتاق خواهید داشت. دلیل آن نیز اشتیاقات و هیجانات قلبی شما است. ممکن است فردی که به تازگی با او آشنا شده اید به قدری برایتان عزیز و مخحبوب بشود که با او نامزد کنید تا رابطه عمیق تری با هم داشته باشید. اما خیلی هم رویاپردازی نکنید و ذهن خود را با رویاها و افکار مختلف پر نکنید که ممکن است رشته افکار از دستتان در برود و نتوانید آنها را مدیریت کنید. امروز برای جلب توجه فرد مورد علاقه خود باید سعی کنید در مورد مسایلی که او بسیار دوست دارد، صحبت کنید.

فال متولدین تیر

از آرامش امروز و محبوب دیگران بودن لذت ببرید. البته خیلی هم تعجب نکنید اگر کسی در این میان برایتان مشکل به وجود بیاورد. امروز نیروهای بسیاری در فضا وجود دارد که مانع از انجام کارهای مورد علاقه شما می شوند و می خواهند شما رابه سمتی که خودشان می خواهند سوق دهند. اما با اراده کامل کنترل همه شرایط را به دست بگیرید. سعی کنید با خوش بینی بیشتری امروز را سپری کنید. اگر تصور می کنید در زندگی عاطفی خود باید تغییراتی ایجاد کنید، امروز زمان مناسبی است. او را به شام دعوت کنید و در مورد مسایل ذهنی خود با او حرف بزنید.

فال متولدین مرداد

امروز از نظر عاطفی همه چیز بر وفق مراد است. همه مسایل در جهت خوشحالی شما پیش می روند. امروز بسیار تمایل دارید در هر موقعیتی حقیقت را دنبال کنید. دستاوردهای کاربردی و ثابت شما بهترین و ارزشمندترین دارایی های شما هستند. امروز خودتان را فدای مسایل بی ارزش نکنید و اجازه دهید دیگران درگیر آنها باشند. این شما نیستید که به کنترل نیاز دارد. امروز یا کار بسیار احساسی انجام می دهید یا رابطه تان عمق زیادی پیدا می کند. احساساتتان مروز خیلی راحت بر شما غلبه می کنند و شما قدرت ایستادن در مقابل آنها را ندارید.

فال متولدین شهریور

عدم قطعیت و بی نتیجه بودن مساله ای که مدت ها است فکر شما را مشغول کرده است، امروز برایتان پررنگ تر از همیشه خواهد بود. امروز به طور نامعتدل و شدیدی از فکری به فکر دیگر و از تصمیمی به تصمیم دیگر تغییر موضع می دهید. این افکار همه انرژی شما را تحلی می برند و باعث می شوند به جای اینکه منطقی و ذرست در مورد مشکلات خود فکر و تصمیم گیری کنید، احساسی و هیجان زده واکنش نشان دهید. گاهی دیدن زیبایی ها یا رفتن به مکان های آرامش بخش می تواند موجب آرامش روح شمابشود.

فال متولدین مهر

امروز احساس می کنید همه چیز باید بسیار واضح و شفاف باشد و به شدت و با نکته سنجی زیاد روی یافتن حقایق همه اتفاق ها تمرکز دارید. عقل و دل شما امروز هارمونی و اتحاد خوبی با هم دارند و خوشبختانه خیلی راحت می توانید بین عقل و احساس سوئیچ کنید و هیچ کدام برای دیگری مشکلیایجاد نمی کند. امروز با خیال راحت می توانید در صورت لزوم از احساس یا از عقل خود کمک بگیرید. از نظر عاطفی هم امروز احساس می کنید برخی از مشکلات رابطه خود را نمی توانید درک و حل کنید و به همین دلیل ترجیح می دهید سر خود را در برف فرو کنید و اصلا چیزی را نبینید و انگار کنید که همه مسایل خوب پیش می روند و مشکلی نیست.

فال متولدین آبان

امروز همه وقت خود را می خواهید به خوشگذرانی سپری کنید اما سعی کنید در این میان انسان ها و اتفاق های فوق العاده ای که درست در جلوی چشمان شما هستند را نادیده نگیرید. امروز دایم به دنبال مسایل و انسان های جدید هستید و ناخودآگاه از توجه به فردی که به شما نیاز دارد غافل می شوید. این مساله می تواند در مورد مسایل عاطفی شما هم مصداق داته باشد و ناخواسته موجب رنجش افرادی می شوید که دوستشان دارید.

فال متولدین آذر

عشق و مسایل عاطفی و احساسی کلید امروز شما را تشکیل می دهند. شما باید مسایل مربوط به این موضوع را پیدا کنید تا ندگی بر وفق مراد پیش برود. امروز ذهنتان بیشتر از هر زمان دیگری خوب کار می کند و کمتر از مواقع دیگر به تلاش نیاز دارید. روح خلاق شما امروز برای پیدا کردن هیجانات مثبت اشتیاق بسیاری دارد.

فال متولدین دی

امروز شاید بهتر باشد کمی عقب نشینی کنید و به جای توجه و تمرکز بر مسایل بیرونی، به روحیات درونی خود توجه کنید. در مورد عشق و احساس خیلی تهاجمی برخورد نکنید. امروز بیشتر از هر زمان دیگری به صبر نیاز دارید. امروز اطرافیان بیشتر از هر زمان دیگری احساساتی هستند. بنابراین نباید خیلی تعجب کنید اگر دیدید کسی که او را خوب می شناسید برای مسایل ساده و کوچک هیجان زده و عصبی می شود و حالت دفاعی به خود می گیرد.

فال متولدین بهمن

مغز شما امروز همچون غربالی است که حتی کوچک ترین جزئیات را نیز از صافی می گذراند. امروز هیچ چیز از ذهن تیزبین شما مخفی نمی ماند. جالب این جا است که در همه موارد نیز حق به جانب شما است اما ممکن است مردم این مساله را خیلی قبول نداشته باشند. از وقت خود استفاده کنید و آرام باششید. حقایق خود را به آرامی نشان می دهند و سعی کنید امروز خیلی تصمیمات بزرگ و مهمی در زندگی اتخاذ نکنید.

فال متولدین اسفند

امروز در مورد مسایل و مشکلات عاطفی و عشقی احساس می کنید روی صندلی میخ دار نشسته اید. اگر در این فاز از زندگی خود دچار مشکل و تضادهای بسیار بودید، به هیچ وجه تعجب نکنید. اگر در حال حاضر در رابطه هستید ممکن امرو زبا هم مشکلاتی داشته باشید اما اگر فردی در زندگی ما نیست، باید خدا را شکر کنید زیرا از بحث و مشاجره های ناراحت کننده در امان هستید. البته برای پیدا کردن یک فرد جدید و تجربه کردن عشق امروز زمان مناسبی است زیرا انرژی های مثبت بسیاری در این رابطه در فضا وجود دارند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 473 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php