کد خبر : 263068 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه چهارشنبه 4 دی 98

فال روزانه چهارشنبه 4 دی 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما امروز در رابطه با مسئولیت های اجتماعی خود بسیار متعهدانه برخورد می کنید، با این حال ممکن است یک نفر که به شما خیلی نزدیک هم هست را …

فال روزانه چهارشنبه 4 دی 98

فال روزانه چهارشنبه 4 دی 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما امروز در رابطه با مسئولیت های اجتماعی خود بسیار متعهدانه برخورد می کنید، با این حال ممکن است یک نفر که به شما خیلی نزدیک هم هست را با بی توجهی خود آزرده خاطر کنید. در واقع مشکل از اینجا ریشه می گیرد که نیت شما خیر است، اما آنطور که باید و شاید تا رسیدن به نتایج مطلوب پیگیری نمی کنید، به ویژه اگر موقعیت های غیر منتظره ی هیجان انگیزی برایتان پیش بیایند که دوست ندارید آنها را از دست بدهید. اگر به کارهای خود فکر نکنید شاید حتی متوجه نشوید که باعث ناراحتی دیگران شده اید. امروز برای پیشرفت در کارهایتان باید با افرادی که مورد اعتمادتان هستند مشورت کنید و ذهنی باز داشته باشید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز حرف هایی که می زنید می توانند به راحتی شما را به دردسر بیندازند، پس مواظب آنچه می گویید باشید و در حرف زدن دقت بیشتری به خرج بدهید. سعی کنید تا جای ممکن از اظهارنظرهای ناگهانی که از احساسات شدید شما سرچشمه می گیرند و به آنها فکر نکرده اید خودداری کنید. اگر احتیاط کافی نداشته باشید این اظهارنظرها مورد برداشت اشتباه اطرافیانتان قرار گرفته و بعدا برعلیه شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت. لجبازی را کنار گذاشته و با روی باز و لبخند با دیگران برخورد کنید تا ببینید که به طور معجزه آسایی همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت و به راحتی همه را تحت تأثیر قرار خواهید داد.


فال روز متولدین خرداد :

شما امروز کمی گیج و سردرگم شده اید. کارها و رفتارهای دیگران برای شما قابل درک نیستند و با دیدن رفتارها و واکنش هایشان نمی توانید به راحتی بفهمید که چه منظوری دارند. شما نسبت به اهداف و خواسته های خود بسیار حساس شده اید؛ برای رسیدن به آنها باید نظم خاصی داشته باشید و به اصول خود وفادار باشید تا به مشکلی برنخورید. دوستانتان آماده اند تا در برابر هر مشکلی که پیش رویتان قرار بگیرد شما را مورد حمایت خود قرار داده و هر کاری که از دستشان برمی آید برایتان انجام دهند، پس رودربایستی را کنار بگذارید و هر جا که دیدید به کمک و همکاری نیاز دارید بی درنگ به سراغ آنها بروید.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 دی 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز تعامل و صحبت کردن با دیگران از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید خواسته ها و نیات خود را به طور واضح و مشخص بیان کنید تا از بروز هر گونه سوء تفاهمی جلوگیری به عمل بیاورید. الان هر چقدر بیشتر در روابط خود ثبات و هماهنگی ایجاد کنید در آینده با مشکلات کمتری مواجه خواهید بود. شما امروز نقش بسیار مهمی را در دنیای اطرافتان به عهده دارید. مسئولیت هایی که شما به عهده دارید و نقشی که می توانید ایفا کنید بار زیادی را از دوش دیگران بر خواهد داشت و کمک های قابل توجهی به آنها خواهد کرد. هیچکسی حق ندارد حتی برای یک لحظه به عشق شما نسبت به همسرتان شک کند، اما فراموش نکنید هر روز این موضوع را به او یادآوری کنید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز انرژی بسیار زیادی را در وجود خود احساس می کنید، سعی کنید این انرژی را برای انجام کارهای سازنده به کار بگیرید. به دنبال برقراری ارتباط با افراد مهم و تأثیرگذار باشید و تا جای ممکن از افرادی که کاری جز انتقال انرژی منفی ندارند فاصله بگیرید. بین آنهایی که قصد ارائه ی پیشنهادهای مفید دارند و آنهایی که فقط قصد تحریک و نگران کردن را دارند فرق زیادی وجود دارد؛ تفاوت بین این دو را درک کرده و تا می توانید از گروه دوم دور شوید. امروز قصد انجام کاری را دارید ولی یک چیزی که خودتان هم نمی دانید چیست دارد جلویتان را می گیرد. این مانع در واقع کمکی از عالم غیب است که می خواهد جلوی انجام یک کار اشتباه را بگیرد.


فال روز متولدین شهریور :

دیگران را به خاطر نارضایتی فعلی خود از وضعیت موجود مقصر ندانید و از آنها شاکی نباشید. این شکایت ها و سرزنش هایی می کنید، نه تنها مشکلی از شما حل نخواهند کرد، بلکه با این کار فقط باعث خواهید شد تا موانع بزرگ تر و پیچیده تری سر راهتان قرار بگیرند. با این حال اگر توجه کافی به آنچه دور و برتان در جریان است داشته باشید خواهید توانست شانس خود برای رسیدن به موفقیت و خوشحالی را افزایش دهید. همیشه کسب آگاهی کلید اصلی رسیدن به تغییرات مثبت است. اگر فکر می کنید خودتان نمی توانید در برخورد با دیگران آرامشتان را حفظ کنید و ممکن است واکنش تندی از خود نشان دهید سعی کنید یک نفر را واسطه قرار دهید.

فال روزانه چهارشنبه 4 دی 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز داشتن یک برنامه ریزی منظم و حساب شده بهترین رویکرد ممکن برای شما خواهد بود. چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که ارتباطات خود با دیگران را حفظ کنید و تمام سعی خود را داشته باشید که این روابط در بهترین حالت ممکن باشند. شاید این طور به نظرتان برسد که انجام دادن همه ی کارها به تنهایی بهترین روش برای شما خواهد بود، اما قبول کنید یا نکنید، انجام کارها به صورت گروهی و با همراهی دیگران بسیار راحت تر و موثرتر خواهد بود. از ارتباط برقرار کردن با افرادی که آنها را به خوبی نمی شناسید هراسی نداشته باشید، همه ی دوستی ها و آشنایی های صمیمی از همین مرحله شروع می شوند.


فال روز متولدین آبان :

شما امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و برای نجات خودتان از فشردگی برنامه هایتان فکر می کنید که باید یک برنامه ریزی کاملا دقیق و حساب شده داشته باشید و بدون ایجاد هیچ تغییری در آنها پیش بروید. شاید این برنامه ریزی تا حدود زیادی موثر باشد، اما شما را حسابی خسته خواهد کرد و از روزتان هیچ لذتی نخواهید برد. البته که نباید همه ی برنامه هایتان را خط بزنید، اما برای تک تک دقیقه های روزتان برنامه نچینید تا بتوانید بخش هایی از روزتان را به خودتان اختصاص دهید و در میان کارهایتان کمی هم استراحت کنید. ذهن شما از لحاظ عاطفی در وضعیت فوق العاده ای قرار دارد و به همین دلیل هم می توانید به هر مشکلی که در رابطه تان وجود داشته باشد غلبه کنید.


فال روز متولدین آذر :

شما امروز احساس می کنید که این اواخر خیلی بیشتر از حد توان خود پول خرج کرده اید و حالا که به آنچه ته جیبتان باقی مانده نگاه می کنید دچار پشیمانی می شوید. شاید به این فکر کنید که خریدها و خرج هایی که کرده اید از روی بی فکری بوده اند و با بی رحمی تمام خودتان را مورد قضاوت و سرزنش قرار بدهید. اینقدر به خودتان سخت نگیرید و فراموش نکنید که نمی توان آنچه اتفاق افتاده است را تغییر داد یا زمان را به عقب باز گرداند. به جای سرزنش خودتان به لذتی که از انجام این کارها برده اید فکر کنید، مخصوصا اگر دیگران را هم خوشحال رده باشید. ولخرجی همیشه خوب نیست، اما گاهی لازم است! با یک بودجه بندی صحیح تا آخر ماه به مشکل نخواهید خورد.

فال روزانه چهارشنبه 4 دی 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما امروز در میان شلوغ ترین جمع ها و شادترین مهمانی ها هم احساس تنهایی و انزوا خواهید کرد. منبع این احساس تنهایی شما به احتمال زیاد تجزیه و تحلیل های بی رحمانه ای است که در مورد خودتان، شخصیت و رفتارهایتان دارید و همین باعث می شود حتی به این فکر بیفتید که اصلا لیاقت دوست داشته شدن را ندارید! شاید شما به این فکر بیفتید که دردسرهایی که داشتن یک رابطه ی عاشقانه برای شما به همراه خواهد داشت خیلی بیشتر از منافع آن خواهد بود و به همین دلیل هم بخواهید در لاک تنهایی خودتان فرو بروید. این وضعیت ذهنی شما خوشبختانه موقتی است و اگر با خودتان کمی مهربان تر باشید خیلی زود همه چیز به زودی روبراه خواهد شد.


فال روز متولدین بهمن :

امروز انگار موانع زیادی بر سر راه احساسات شما قرار گرفته اند، اما شاید این بهترین وضعیت ممکن برای شما باشد! سعی کنید زیاد به خودتان سخت نگیرید و این موضوع را برای خودتان بزرگ نکنید. هر چقدر در تفکر خود انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید به نفعتان خواهد بود. بهتر است احساسات خود را تحت کنترل درآورده و سعی در تفسیر و برداشت های پیچیده از آنچه در اطرافتان می گذرد و واکنش هایی که از طرف دیگران می بینید نداشته باشید. مخفی نگه داشتن احساساتتان به شما این اجازه را خواهد داد که حریم خصوصی خود را حفظ کرده و خودتان را قربانی تفسیرها و قضاوت های دیگران نکنید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. حال کلیتان با وجود مشکلات جزئی که دارید بسیار خوب است. شما در هر موقعیتی که قرار بگیرید می توانید متناسب با آن بهترین کلمات و جملات را انتخاب کنید. شخصیت انعطاف پذیر و ذهن باز شما امروز به کارتان خواهند آمد، چون بقیه ی اطرافیانتان امروز خیلی سخت و خشک هستند و حاضر به تغییر دادن نظرات خود نخواهند بود. در ارتباط با مسائل احساسی امروز به نفعتان است منظم و متعهد باشید، در این صورت خواهید توانست بی هیچ مشکلی با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید. فقط باید مواظب باشید فعالیت های اجتماعیتان با مسائل و وظایف شخصیتان تداخلی پیدا نکنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 657 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php