کد خبر : 256971 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه چهارشنبه 21 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز ممکن است به فکر برنامه ریزی برای رفتن به یک مسافرت باشید. شما چند ماه گذشته را به سختی کار کرده اید و بسیار خسته هستید. به نظر خودتان به استراحت کوتاهی نیاز دارید و این مسافرت می تواند انرژی از دست رفته شما را بازیابی …

فال روزانه چهارشنبه 21 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است به فکر برنامه ریزی برای رفتن به یک مسافرت باشید. شما چند ماه گذشته را به سختی کار کرده اید و بسیار خسته هستید. به نظر خودتان به استراحت کوتاهی نیاز دارید و این مسافرت می تواند انرژی از دست رفته شما را بازیابی کند. امسال می خواهید مسافرتی متفاوت با دیگر سفرهایتان داشته باشید مثلا ممکن است بخواهید به کشورهایی سفر کنید که پیشینه ی تاریخی و معنوی دارند. مدت زیادی است که به خاطر کارهایتان از خانواده و کسانی که دوستشان دارید جدا هستید. سعی کنید بیشتر با خانواده وقت بگذرانید. نسبت به آینده امیدوار باشید و به یاد داشته باشید که بهترین چیزها به سمت کسانی می آیند که صبر می کنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز سلامتی شما در بهترین وضعیت خود قرار دارد. به احتمال زیاد از نظر روحی، جسمی و احساسی بسیار قوی هستید و انرژی زیادی دارید. شما آماده مصرف این انرژی فوق العاده ی خود برای رسیدن به تمام هدف های مهمتان هستید. اگر از لحاظ فیزیکی مشکلی برایتان پیش آمده باشد آرزوهایتان به شما کمک می کنند که مسدومیت هایتان را زودتر پشت سر بگذارید و پیشرفت کردن را از سر بگیرید. افزایش درک متقابل شما و کسانی که با آنها ارتباط دارید روابطتان را سرشار از عاطفه و احساس خواهد کرد. از پیروزی هایی که در گذشته داشته اید انرژی بگیرید، سعی کنید شخصیت خود را تغییر ندهید و همانگونه که هستید به راهتان ادامه دهید و از روزتان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما در ایجاد تعامل با دیگران بسیار ماهر هستید و این مهارت شما امروز بیشتر از روزهای دیگر به کارتان خواهد آمد. درک و فراست شما بسیار بالاست و قادر هستید به طور غریزی افکار، نیازها و خواسته های دیگران را بدون اینکه حرفی بزنند و یا کاری کنند، درک کنید. شما بی هیچ چشم داشتی تجربیات و دانش خود را به دیگران انتقال می دهید. البته این کار شما به سود خودتان نیز هست هرچند که به آن نیازی ندارید. اطرافیانتان قصد خیر شما را درک می کنند و به شما نزدیکتر می شوند و احترام خاصی برای شما قائل می شوند. این ممکن است از جنبه های مختلف به نفع شما باشد. رویداد های اجتماعی ممکن است موجب آشنایی شما با افراد جدید و دوستی با آنها شود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز پر از شور و هیجان هستید و انرژیتان تمامی ندارد. با این حال ممکن است چیزی در اعماق ذهنتان مانند خوره اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. شاید اگر بتوانید افکار خود را کنترل کنید و به خودتان انگیزه بدهید اثر این انرژی منفی مقطعی و گذرا باشد. زمانی که به دلیل اصلی این منفی نگری پی ببرید می توانید خیلی سریع و راحت به آن غلبه کنید و موقعیت خود را به عنوان یک قهرمان حفظ کنید. اگر دوستانتان به کمک شما نیاز دارند، حتی اگر سرتان شلوغ بود و حوصله نداشتید هم، روی آنها را زمین نیندازید. شاید شما تنها کسی باشید که می تواند به او کمک کند. گوش کردن به حرف او زمان چندانی از شما نخواهد گرفت.

فال روزانه متولدین مرداد

خلاقیت فعلی شما صحنه ای زیبا به وجود آورده است که ارزش نگاه کردن را دارد، زیرا به نظر می رسد که شما دارید با آزادی کامل و بر اساس رویاهایتان زندگی می کنید. شما بال های خود را گشوده اید و دارید به سرعت پرواز می کنید و پیش می روید. البته این احساسات و تفکرات شما، هر چند به نظر دیگران ناشناخته باشند هم ریشه در واقعیت دارند و این موضوع باعث می شود که شما تماس خود با دنیای واقعی را از دست ندهید. توانایی شما در ایجاد تعادل بین ماجراجویی و مسئولیت پذیری آگاهانه شما را قادر می سازد که بهتر از همیشه به سوی آینده پرواز کنید. تا می توانید بلند بپرید! البته یادتان باشد زمان کافی برای استراحت کردن را نیز در برنامه خودتان قرار دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز علاقه شما به تفکر درباره موضوعات جدی مانع پیوستن شما به دیگران در بازی و تفریح نخواهد شد. حتی اگر وسوسه شوید که برای دیگران رئیس بازی در بیاورید هم وقتی روحی سبکبال و شاد داشته باشید نمی توانید این کار را برای مدت زیادی ادامه دهید. شریک شدن در شادی های دیگران و لذت بردن از روزتان امروز بیش از رسیدن به هر هدف و برنامه ریزی دیگری می تواند برایتان مفید باشد. همه ما لازم داریم که گاهی بدون اهمیت دادن به هیچ چیزی و بی آنکه فکرمان را درگیر مسائل و مشکلاتمان بکنیم آزادانه به بازی و تفریح بپردازیم. اگر احساس خشم و استرس می کنید بهترین کار ممکن این است که به موسیقی روی بیاورید و با صدای بلند همراه با آهنگ ها بخوانید.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز دوست دارید جنبه عصیانگر و عجیب و غریب وجودتان را به نمایش بگذارید و دیگران هم نمی توانند تصمیم بگیرند که آیا شما دیوانه هستید و یا این کارها ناشی از هوش و نبوغ شما هستند. باید خدا را شکر کنید که نیرویی قوی از درون شما را هدایت می کند تا پایتان را از حد مجاز فراتر نگذارید و کاری نکنید که دیگران در موردتان بد قضاوت کنند. به حس درونیتان اعتماد کنید، این حس شما را به راه اشتباهی نخواهد کشاند، به نبوغ خود اطمینان داشته باشید. شما این قدرت جادویی را دارید که با باور به این که هیچ چیز غیر ممکن نیست، هر کاری که می خواهید را انجام دهید. لازم نیست به الگوهای قدیمی پایبند بمانید، از خلاقیت خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

درک شما از خودتان و موقعیتی که در این دنیا دارید در حال تغییر است زیرا همه چیز آنقدر سریع دارد اتفاق می افتد که حفظ ذهنیت فعلیتان امری غیر ممکن خواهد بود. خوشبختانه با چنان اشتیاقی در انتظار آینده هستید که هیچ هراس و تردیدی در خود احساس نمی کنید. با این حال ممکن است کمی در شرایط فعلی حس غریبی داشته باشید، ولی خیلی زود خواهید توانست خودتان را با تغییرات به وجود آمده تطبیق دهید و طوری رفتار کنید که انگار نه انگار چیزی عوض شده است. اگر موفقیت برایتان اهمیت دارد باید خودتان را برای شکست نیز آماده کنید. اگر با یک بار و دو بار به نتیجه دلخواهتان نرسیدید نا امید نشوید و باز هم تلاش کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید و بدون هیچ محدودیتی بر اساس احساسات درونیتان عمل می کنید. با این حال در طول روز گاهی اوقات به خودتان و صحت کارهایی که انجام می دهید شک خواهید کرد، ولی این حالت خیلی گذرا خواهد بود. خیالتان راحت باشد؛ هر بار که این حس ناخوشایند در شما به وجود بیاید شور و هیجان شما به آن غالب خواهد شد. این انرژی مثبت شما مسری است و به دیگران هم سرایت خواهد کرد، ولی باید یادتان باشد که اگر به دیگران و حد و حدود آنها احترام بگذارید، در مسیر دنبال کردن رویاهایتان بیشتر از شما حمایت خواهند کرد. به نظر خودتان این اواخر در رابطه عاطفیتان کمی خودخواهانه برخورد نمی کنید؟

فال روزانه متولدین دی

امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، ولی باید مواظب باشید در کارهایتان مشکلی پیش نیاید. انرژی های موجود در امروز باعث می شوند که خیلی زود حواستان پرت شود و کارهایی بکنید که معمولا از شما بعید هستند؛ مثلا ممکن است کیف پولتان را در منزل جا بگذارید و یا یکی از قرارهایی که دارید را فراموش کنید. شاید دلتان بخواهد از این همه کار و هیاهو فرار کنید، چرا که این حالت باعث می شود مضطرب و عصبی شوید. با این حال نیازی نیست که برای رسیدن به آرامش و راحتی واقعیت ها را نادیده بگیرید. اجازه دهید حس درونیتان در طول روز راهنمای شما باشد و با آرامش درونیتان به شلوغی امروز غلبه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

به نظر می رسد که همه دارند از امروز خود لذت می برند و شما هم دلتان می خواهد که بخشی از این تصویر خوشایند باشید. ولی یادتان باشد که اگر می خواهید این صحنه زیبا خراب نشود باید در آن با افرادی که مورد احترامتان هستند شریک باشید. نیازی نیست که توجه همه فقط روی شما باشد. شما خیلی خوب می دانید که با ایفا کردن نقش اول بار مسئولیتتان چقدر سنگین خواهد شد. با این حال دلتان می خواهد لحظاتی چند چشم ها همه به سوی شما باشند. خوشبختانه جذابیت ذاتی شما این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد، به شرط آن که در آن اغراق نکنید. شما خیلی خوب می دانید که بهترین نقشی که می توانید بازی کنید نقش خود واقعیتان است.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است به نظر دیگران کمی بداخلاق، بی حوصله و بی توجه بیایید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع وقت زیادی برای فکر کردن به احساساتتان برای شما باقی نخواهد گذاشت. این همه وظیفه ای که به دوش دارید و باید انجام شوند باعث اضطراب و بیقراری شما شده اند و نمی توانید آرام بگیرید. اگر از اول کار نیت و برنامه های خود را مشخص کنید توانایی این را خواهید داشت که با وجود این همه شلوغی و هیاهو در مسیر خود باقی بمانید و از راهتان منحرف نشوید. اگر اهداف خود را به طور دقیق تعیین کنید حتی اگر شرایط اطرافتان به طور دائم تغییر کنند هم شما می توانید روی آنها متمرکز یمانید.

فال روزانه چهارشنبه 21 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 21 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 545 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php