کد خبر : 39515 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۰:۵۳

فال روزانه چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز روز خوبی برای کار کردن در مسیر رسیدن به اهدافی است که تعیین کرده بودید. انرژی امروز بر توانایی شما جهت تمرکز بر اقدامات لازم برای رسیدن به آنچه می خواهید اثر می گذارد. هیچ هدفی آنقدرها هم بزرگ نیست. هر قدمی که به سمت آن …

فال روزانه چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز روز خوبی برای کار کردن در مسیر رسیدن به اهدافی است که تعیین کرده بودید. انرژی امروز بر توانایی شما جهت تمرکز بر اقدامات لازم برای رسیدن به آنچه می خواهید اثر می گذارد. هیچ هدفی آنقدرها هم بزرگ نیست. هر قدمی که به سمت آن برمی دارید به شما تمرکز می دهد و زندگی شما را بهتر می کند. همینطور که زمان می گذرد، متوجه می شوید که آنچه قبلاً دور از دسترس به نظر می رسید، حالا در چنگ شماست. امروز شما تمایل زیادی به گفتگوهای شدید دارید. شما فرصت دارید که کاری کنید کلمات به نفع شما عمل کنند زیرا کلمات شما قدرت خاصی دارند. اگر از خودتان می پرسیدید چطور می توانید موضوعی را مطرح کنید، پس دیگر سوال نکنید، زیرا مجبور می شوید که احساس خود را در این مورد بگویید و بگذارید عشقتان به جای شما حرف بزند.

فال متولدین اردیبهشت

امروز شما به ساعت نگاه می کنید. برایتان سخت است که وقتی در مورد استراحت فکر می کنید به وظایفتان دقت داشته باشید، ولی تلاشتان را بکنید. اگر تمرکز و دقت نداشته باشید کارها و وظایفتان تمام نمی شوند. اگر حواستان پرت شود ممکن است کارتان را خراب کنید. شما که نمی خواهید بیش از آنچه لازم است، کار انجام دهید؟ امروز می توانید عشقتان را شام بیرون ببرید و یا به جایی رمانتیک بروید. سپس با استفاده از قدرت کلام خود، می توانید تغییراتی که منظورتان است را در رابطه خود اعمال کنید. امروز در کار با گروه ها شاید کمی عصبانی شوید. ولی سعی کنید در هر گروهی با توجه به منش آن گروه کار نکنید و خودتان را برای همرنگی با جماعت عوض نکنید. طوری کار کنید که خودتان راضی باشید.

فال متولدین خرداد

اگر کسی که می شناسید زمان دشواری را پشت سر می گذارد، احتمالاً برای دریافت کمک و حمایت یا توصیه و راهنمایی نزد شما می آید. مردم به شما به عنوان انسانی دلسوز و دوستی خوب می نگرند، به خصوص در مواقع سختی و دشواری به شما پناه می آورند. شما این احترام را با مهربانی و محبت و کمک های بی دریغ خود به دیگران بدست آورده اید. شما دوست خوبی هستید و در کنار کسانی هستید که در صورت نیاز کنارتان خواهند بود. زمان بسیار خوبی برای پیدا کردن انواع دوستان است. هرگز قدرت گفتگو در مدتی کوتاه چنین تأثیری نداشته است. شما نه تنها شانس مجذوب کردن یک فرد را دارید، بلکه احتمالاً می توانید چندین نفر را شیفته خود کنید، در نهایت باید تصمیم درست و عاقلانه ای بگیرید. اگر تلاش کنید در نهایت شادی و خوشبختی از آن شما خواهد شد.

فال متولدین تیر

امروز شما فرصت تفریح را می یابید و می توانید فرصتی هم برای شروع های تازه در چالش هایی که داشتید پیدا کنید. شجاعت بررسی نگرش ها و رفتارهای خود در موقعیت های دشوار را داشته باشید. با دانش جدیدی که دارید، می توانید ایده و بینش جدیدی کسب کنید مشکلی قدیمی را به نحو متفاوتی حل کنید. شما بدین ترتیب متوجه می شوید که قدرتی بیش از آنچه تصور می کردید دارید. شما انرژی های اطرافیان خود را جذب می کنید و آنها را مانند آینه منعکس می کنید. امروز گفتگوها برایتان جالب می شوند و اطلاعات و اخبار جالبی به دستتان می رسد. اگر در جستجوی فرد خاصی هستید، می توانید با جذبه و شوخ طبعی خود او را تحت تأثیر قرار دهید. انرژی امروز روابط شما را با همکارانتان تشدید می کند. اگر اخیراً مشاجراتی وجود داشته است، منتظر جر و بحث بیشتر باشید. اگر همه چیز خیلی خوب پیش رفته است، منتظر ارتقا یا ترفیع باشید.

فال متولدین مرداد

امروز دوست دارید چیز کاملاً جدیدی را امتحان کنید. اگر قبلاً هرگز این کار را نکرده اید، چرا امروز امتحان نمی کنید؟ از کشف استعدادهای خود تعجب خواهید کرد. بعداً از اینکه این کار را کرده اید خوشحال خواهید شد. امروز شما در میان صحبت های خود با عشقتان به او می فهمانید که حس تعهد بالایی دارید. قدرت کلمات شما بالاست و با کلام خود می توانید تقریباً هر کسی را متقاعد کنید. اگر امروز مراقب قدم هایی که برمی دارید نباشید، در مخمصه می افتید و این اصلاً برایتان خوب نیست. سعی کنید از لحاظ عاطفی درگیر هیچ بحث و مشاجره ای نشوید. در غیر این صورت گیر می افتید و دیگر هیچ راه فراری ندارید. تا آنجا که می توانید خنثی و بی طرف بمانید تا اتفاق خاصی نیفتد.

فال متولدین شهریور

اگر این قدر به موسیقی علاقه دارید چرا آواز را امتحان نمی کنید؟ حتی اگر گوش خوبی برای موسیقی نداشته باشید، از اینکه در آواز موفق می شوید تعجب خواهید کرد. حس می کنید بلند آواز خواندن احمقانه است؟ اشکالی ندارد بگذارید احمقانه به نظر برسد. ولی خوش بگذرانید. حتی اگر ناشنوا هم باشید، از این کار لذت خواهید برد و این حس مسری است. امروز در فرصت هایی که برای صحبت با یکدیگر دارید، معجزه های کوچکی برایتان رخ می دهد. شما از خودتان می پرسیدید که چطور می توانید با فردی که در چند سطح با شما متفاوت است، ملاقات کنید. ولی جواب خود را در گفتگو با او می یابید. وقتی مشاجرات در محل کار بالا می گیرند، باید دقت کنید که هر دو طرف را نگیرید. ممکن است بعضی ها فکر کنند که شما از پشت چاقو می زنید و احترامتان را بین دو طرف از دست بدهید. یک طرف برگزینید یا کلاً از دعوا دور بمانید.

فال متولدین مهر

امروز کشف می کنید که شما برای چیزی استعداد دارید که قبلاً اصلاً به آن فکر نکرده بودید. اگر همیشه به کارهایی می پردازید که بلد هستید، چطور می توانید چیزهای تازه را امتحان کنید؟ تا وقتی که کاملاً جذب آن شده باشید و به شما خوش بگذرد، از این تجربه مثبت بهره می برید. از آن خجالت نکشید. شکی وجود ندارد که روابط شما را به جاهای جالبی می رسانند. امروز درهایی به سوی پیشرفت های تازه و هیجان انگیز باز می شود و اغلب آنها از طریق گفتگوهای خوش و خوب با افراد درست است. یکی از این گفتگوها شما را به جای خیلی خوبی می رساند. فقط باید آن را دنبال کنید، زیرا قرار است تغییراتی سریعی رخ دهد. تنش امروز در محل کار بیشتر بر شما اثر بد دارد تا دیگران. ذهن حساس شما در این مواقع خوب کار نمی کند. بین خودتان و اطرافیانتان مانع ذهنی بگذارید.

فال متولدین آبان

امروز روز جدیدی است. روز خوبی است که می توانید جنبه مهربان و رئوف خود را نشان دهید. لبخند بزنید و تا جائی که می توانید با همه گپ بزنید. آنها مجذوب شخصیت دوستانه شما می شوند و از با شما بودن لذت می برند. اگر کسی روز بدی را پشت سر می گذارد، بگذارید بداند که شما به او اهمیت می دهید. چند دقیقه ای را به شنیدن مشکل دیگران اختصاص دهید و نشان دهید که او را درک می کنید. امروز افراد جالبی وارد زندگی شما می شوند. یکی از این آشنایی ها برای شما هم جالب می شود، قدرت مکالمه شما تغییرات ترسناک و هیجان انگیزی برایتان می آورد. شما کشف می کنید که یک نفر بیشتر از آنچه تصور می کردید با شما تفاهم دارد و می توانید پیوندی با او داشته باشید. شما باید در این مورد با هم رک و راست و صادق باشید.

فال متولدین آذر

امروز برای شما فرصتی وجود دارد تا چیزها را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که دوست دارید باشند. اینکه خودتان را گول بزنید خیلی راحت است، ولی بالاخره حقیقت برملا می شود. زمانی می رسد که باید با آن روبرو شوید. هر زمانی که بخواهید شروع تازه ای داشته باشید دیر نیست. به خودتان اطمینان داشته باشید. شما عاشق این هستید که در مورد زندگی با دیگران حرف بزنید. ولی امروز دوست دارید فرد خاصی را تحت تأثیر قرار دهید، البته این به شرطی شدنی است که شما در مورد نقاط مشترک خود با هم حرف بزنید. امروز نظم دادن به جزئیات و پرداختن به آنها شما را به حقیقت نزدیکتر نمی کند. باید به حس ششم خود گوش بدهید. بگذارید حس ششم تان سکان را بدست بگیرد. باید تفکر منطقی را کنار بگذارید تا ذهن شهودی شما بتواند تصمیم ها را اتخاذ کند.

فال متولدین دی

امروز در اوقات فراغت خود خلاقیت به خرج می دهید. شاید بخواهید فعلاً کاری نکنید و خلاقیت را برای زمان دیگری بگذارید، ولی بعداً حسی به این خوبی نخواهید داشت. سعی کنید خلاقیت خود را به روشی سریعتر و مؤثرتر برای انجام کاری خاص تر یا هیجان انگیز تر بکار ببرید. اگر این فعلاً برایتان مقدور نیست، باید ایده هایتان را یادداشت کنید و بعداً برنامه ریزی کنید. به نظر می رسد که آرزوهای پنهان و قدرتمند امروز برآورده می شوند. باید با دقت به آنها گوش دهید، زیرا ممکن است کسی چیزی بگوید که شما آن را به سادگی سوءتعبیر کنید. آماده باشید زیرا قرار است دگرگونی رخ دهد. رمانس هم جزو احتمالات امروز است. امروز در محل کار به شدت احساس قدرت و اعتماد به نفس می کنید، ولی فردی هست که فکر می کند از شما بیشتر می داند و او شما را به چالش می کشد. آماده باشید و عقب نشینی نکنید.

فال متولدین بهمن

شما متمایل هستید که به دیگران گوش کنید ببینید که چه کسی به کمک نیاز دارد. امروز برایتان بهتر است که به یک نفر کمک کنید. به فردی که در دشواری و مخصمه قرار گرفته هر کمکی که لازم است بکنید و فروگذار نکنید. توانایی و مهربانی عمیق خود را به او نشان دهید و دوستی واقعی باشید و لبخند را به لبش بیاورید. امروز دوستانتان فردی را به شما معرفی می کنند که انگار نردبانی به سوی بهشت است. باید بیشتر از همیشه خوش مشرب و پرحرف باشید و از حرف زدن در مورد موضوعات خاص نترسید. درهای به رویتان باز می شوند که قبلاً همه بسته بودند. خودتان باشید، ولی جسور باشید. شما در مورد اجرای پروژه ای اضطراب دارید، زیرا چالش هایی در مسیر آن هست. ولی باید در قدم های اول زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و این از اهمیت زیادی برخوردار است. شتاب نکنید.

فال متولدین اسفند

امروز ممکن است کسی انگیزه های شما را زیر سوال ببرد. آن را بد برداشت نکنید. شما هم چیزی را با ارزش ظاهری اش نمی پذیرید. صداقت خود را با پیگیری و ماندن روی حرفتان نشان دهید. اگر مسئله ای پیش آمد موقعیت را برای فرد مربوطه توضیح دهید. نشان دهید که صداقت دارید و روراست هستید. روابط امروز از طریق گفتگوهای عمیق تغییر مسیر می دهند. امروز شما می توانید در مورد موضوعات عمیقی حرف بزنید. بالاخره امروز با فرد خاصی آشنا می شوید، زیرا آماده هستید که در مورد موضوعات خاص حرف بزنید که عموماً تابو فرض می شوند. همین است که باعث می شود همدیگر را خوب درک کنید. شما جاه طلبی و جسارت بالایی دارید و در عین حال روابط تان با دیگران هم خوب است و می توانید در محل کار بسیار مفید باشید. استعدادهای عالی شما شناخته می شود، پس از بالیدن به آنها نترسید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 446 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php