کد خبر : 268497 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۱۷

فال روزانه پنج شنبه 6 شهریور 99

فال روزانه پنج شنبه 6 شهریور 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : مردم اغلب شما را به عنوان یک فرد خجالتی و کم حرف می شناسند ولی اینگونه نیست. خودتان نیز این موضوع را درک کرده‌اید که وقتی که با …

فال روزانه پنج شنبه 6 شهریور 99

فال روزانه پنج شنبه 6 شهریور 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

مردم اغلب شما را به عنوان یک فرد خجالتی و کم حرف می شناسند ولی اینگونه نیست. خودتان نیز این موضوع را درک کرده‌اید که وقتی که با کسی احساس راحتی داشته باشید، دوستانه تر برخورد خواهید کرد. امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برایتان سخت خواهد بود. از آنجا که شما فردی اجتماعی هستید، این وضعیت برایتان خیلی غیر عادی خواهد بود. در واقع وقتی با دوستانتان خوش و بش می کنید، حرف های آنها شما را گیج و سردرگم می کند و شاید منظور حرف های آنها را نفهمید. این موضوع، با توجه به شخصیت دوستانه شما، بسیار عجیب است. باید یک مدت به خودتان استراحت دهید و حال و هوای این روزهای خود را عوض کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز ممکن است شما بالاخره دست به کار شده و بخواهید وسایل منزلتان را که نیاز به تعمیر دارند درست کنید و یا آنها را تعویض کنید. بهتر است این کار را خودتان انجام ندهید و آن را به کسی که در این حوزه تخصص دارد و می تواند آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد بسپارید. آدم های جدیدی وارد زندگی‌تان می شوند. ممکن است افرادی امشب سر زده برای شام به مهمانی شما بیایند. امروز برای شما همه چیز غیر قابل پیش بینی می باشد. مقداری غذای اضافه در منزلتان نگه دارید و منتظر بمانید تا ببینید چه پیش خواهد آمد. یادتان باشد که استقبال گرمی از مهمانتان داشته باشید، هر چند که بدون دعوت به مهمانی شما آمده باشد.


فال روز متولدین خرداد :

حواستان را برای هر پیشامد غیر منتظره ای جمع کنید. ممکن است با کسی روبرو شود که برای شما اطلاعات ارزشمندی را به همراه داشته باشد. شاید در حال حاضر به اینکه این اطلاعات چقدر ارزشمند هستند پی نبرید ولی این اطلاعات اگر درست به کار گرفته شوند تاثیر خیلی زیادی در زندگی شما خواهند داشت. این ممکن است آغاز یک تغییر بزرگ در زندگی شما باشد. تغییری که نه تنها زندگی شما را، بلکه زندگی تمام کسانی را که با شما زندگی می کنند، دگرگون خواهد کرد. برای هر رویدادی آماده باشید. همه کارهایتان را با اعتماد به نفسی کامل انجام دهید. امروز یکی از هیجان انگیز ترین روزهای تمام دوران زندگی‌تان خواهد بود.

فال روزانه پنج شنبه 6 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز روز برآورده شدن آرزوهای شماست. یک اتفاق بسیار غیر منتظره پیش خواهد آمد و از جایی که فکرش را نمی کنید پول زیادی به دستتان خواهد رسید. اندکی طول می کشد تا به این ثروت باد آورده و ناگهانی عادت کنید. امروز روزی پر از شانس برای شما می باشد. شاید تصمیم بگیرید که با استفاده از این پول روش زندگی‌تان را تغییر دهید. برای این منظور ممکن است بخواهید به شهر دیگری نقل مکان کنید و یا شغلتان را تغییر دهید. طوری زندگی‌تان را تغییر دهید که به نفعتان باشد. سعی کنید کمتر به این ثروت ناگهانی تکیه کنید. باید سریع عمل کنید ولی با عجله تصمیم گیری نکنید. نتیجه یک تصمیم بدون تفکر برای شما ممکن است منجر به یک فاجعه شود.


فال روز متولدین مرداد :

ممکن است از مهارت فوق‌العاده خود در نویسندگی اطلاع داشته باشید ولی مطمئنا همه‌ی قابلیت‌هایتان را نمی شناسید. بهتر است زمان بیشتری را به ارتقای مهارت‌هایتان اختصاص دهید. اگر بخواهید زمانی که به نویسندگی اختصاص می دهید را کاهش دهید تا به دیگر کارهایتان برسید نمی توانید در این کار پیشرفت زیادی داشته باشید. کمی بیشتر برای انجام کارهای با ارزشی مانند نویسندگی و کارهایی که در آنها استعداد دارید وقت بگذارید. به یاد داشته باشید که در حال حاضر مهمترین چیز برای شما پیشرفت در کارهایی است که به آنها علاقه دارید. یک هفته را به این کار اختصاص دهید و ببینید چه نتیجه ای خواهید گرفت!


فال روز متولدین شهریور :

با برنامه بودن و با تاکتیک عمل کردن، تنها ویژگی مطلوب شما نیست. شما ویژگی های خوب بسیاری دارید، اما نسبت به احساسات دیگران بی توجه هستید. با این حال امروز اوضاع کاملا فرق کرده است. امروز برای شما فرصت برای شروع دوباره است تا تغییراتی اساسی در زندگی‌تان ایجاد کنید. با به وجود آوردن این تغییرات در شخصیت و افکارتان، شما قابلیت این را پیدا خواهید کرد که احساسات و عقاید دیگران را درک کنید و به روشی منطقی و اصولی به آنها پاسخی مناسب دهید. از اینکه چقدر این رویکرد جدید شما در بهبود روابطتان موثر خواهد بود شگفت زده خواهید شد. با دقت بیشتری به حرف های دیگران گوش دهید و در صحبت کردن عجله نکنید.

فال روزانه پنج شنبه 6 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

اگر همین امروز چمدانتان را نبندید و راهی یک سفر هیجان انگیز نشوید هم به زودی این کار را انجام خواهید داد. شما نیاز شدیدی به هیجان و ماجراجویی احساس می کنید و هیچ چیزی نمی تواند به خوبی سفر کردن این عطش را برطرف کند. حواستان به کیف پول و رمز کارت های بانکی‌تان و هر چیزی که به حساب و کتاب های مالی مربوط می شود باشد زیرا با یک احتیاطی کوچک ممکن است درگیر بحث در مورد مسائل مالی شوید. اگر چنین موقعیتی پیش آمد از بحث کردن در مورد آن خجالت نکشید، شاید تنها یک سوء تفاهم پیش آمده که با حرف زدن برطرف می شود و جلوی بدبین شدن شما به اطرافیانتان را می گیرد.


فال روز متولدین آبان :

خیلی کم پیش می آید که انرژی مثبت بدون داشتن تلاش و کوشش نتیجه ای را به همراه داشته باشد. اگر به این نکته توجه نداشته باشید در گردابی فرو خواهید رفت که خدا می داند آخر کارتان را به کجا ختم کند. مطمئن باشید تلاش‌هایتان بی نتیجه نخواهند ماند، پس در عین خوش بین بودن تمام سعی خود را برای رسیدن به خواسته‌هایتان به کار بگیرید. تغییرات پیش بینی نشده در مسیر حرفه‌ای‌تان امروز شما را غافلگیر خواهد کرد. این در واقع هشداری است برای شما تا هر گونه شک و تردیدی که در وجودتان هست را مورد بررسی قرار داده و با افرادی که با آنها در ارتباط هستند در میان بگذارید و این مسائل را یک بار برای همیشه حل کنید.


فال روز متولدین آذر :

شما به طور ذاتی یک مدیر و رهبر فوق‌العاده هستید و امروز بهترین فرصت ممکن برای استفاده از این توانایی‌تان می تواند باشد. شاید پیش از این در پا پیش گذاشتن و به کارگیری ایده‌هایتان درنگ کرده باشید، اما موفقیت های اخیرتان اعتماد به نفس لازم برای انجام این کار و دنبال کردن اهدافتان را در اختیارتان قرار داده‌اند. خوشبختانه اطرافیان و به ویژه آنهایی که نسبت به شما در موقعیت بهتر و بالاتری قرار دارند شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد. شاید امروز عشقتان شما را به کاری که اصلا انجام نداده‌اید متهم کند. خونسردی خودتان را حفظ کنید و به جای داد و بیداد کردن در آرامش به او ثابت کنید که در اشتباه است.

فال روزانه پنج شنبه 6 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز شما احساس می کنید که همه چیز را تحت کنترل دارید و می توانید هر کاری که دلتان بخواهد را با موفقیت انجام دهید. اکنون زمان فوق‌العاده ای برای شروع پروژه ای است که مدتی قصد آغاز آن را داشته‌اید اما به هر دلیلی موفق نشده‌اید. شما بدون شک موفق خواهید بود، اما باید مواظب باشید خودتان عامل شکست خود نشوید. گاهی ما سرسخت‌ترین دشمن خود هستیم. به توانایی های خودتان اعتماد داشته باشید و در راه دست یابی به رویاهایتان با قدم‌هایی محکم گام بردارید. دخالت در رابطه‌ی عاطفی یک زوج که هر دو از دوستان خوب شما هستند می تواند برای شما دردسرساز شود پس خودتان را از این ماجرا دور نگه دارید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز یک آشنایی ساده و یا یک دوستی اجتماعی ممکن است به صورتی کاملا غیر منتظره به احساسی عاشقانه تبدیل شود و هیچ کس به اندازه‌ی خودتان از این اتفاق غافلگیر نخواهد شد. پیش از هر اقدامی به این که هدف نهایی‌تان چیست خوب فکر کنید، اگر احساس می کنید این حستان ممکن است زودگذر باشد دست نگه دارید و کاری نکنید که این دوستی و آشنایی تباه شود. سعی کنید آرامش خود را در رفتار با اطرافیانتان حفظ کرده و خشم خودتان را کنترل کنید. در غیر این صورت شاید رفتاری از خودتان نشان دهید که احترامی که بین شما و طرف مقابلتان وجود داشته برای همیشه از بین برود و رابطه‌تان هیچ گاه به حالت قبلی باز نگردد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس سرزندگی می کنید و انگار جان تازه ای گرفته‌اید. احساس می کنید قدرت فوق‌العاده ای را در اختیار دارید و می توانید کارهای زیادی را انجام دهید. به احتمال زیاد حق با شماست و می توانید در انجام تقریبا هر کاری که خودتان بخواهید موفق باشید. هر چیزی که ذهن و توجهتان را به آن معطوف کنید خیلی خوب پیش خواهد رفت. فقط مواظب باشید زیاده روی نکنید و با انجام کارهای بیش از حد خودتان را خسته نکنید و یا مسئولیت‌هایی که در حد توانتان نیستند را نپذیرید. در پایان روز با توجه به حجم کارهایی که کرده‌اید کمی احساس خستگی طبیعی است، اما احساس رضایتی که دارید به این خستگی می ارزد.

4.2/5 - (4 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 3,935 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php