کد خبر : 255329 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۳۹

فال روزانه پنج شنبه 24 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین شرایط کیهانی موجود باعث شده اند تا همه خیلی حساس و تا حدودی عصبی باشند، به همین دلیل هم به نفعتان است که تا جای ممکن در هیچ گونه بحث و درگیری شرکت نکنید. اگر بخواهید نظر دیگران را بپرسید به احتمال زیاد پشیمان خواهید شد، چون …

فال روزانه پنج شنبه 24 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شرایط کیهانی موجود باعث شده اند تا همه خیلی حساس و تا حدودی عصبی باشند، به همین دلیل هم به نفعتان است که تا جای ممکن در هیچ گونه بحث و درگیری شرکت نکنید. اگر بخواهید نظر دیگران را بپرسید به احتمال زیاد پشیمان خواهید شد، چون شنیده هایتان اصلا باب میلتان نخواهند بود. به نفعتان است که تا جای ممکن افکار و احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و در مورد آنها باکسی صحبت نکنید. تا جایی که می توانید وقتتان را در خلوت خود گذرانده و سرتان را با کارهای شخصیتان گرم نگه دارید. امروز هر چیزی که در ارتباط با روابط عاطفی، عشق و ازدواج باد به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما تصمیم گرفته اید که دانش و توانایی های خود را افزایش دهید و خیلی خوب می دانید که به دنبال چه چیزی هستیدو به همین دلیل هم در مسیری درست قرار دارید. خانواده و دوستانتان نیز با دیدن تعهدی که نسبت به اهدافتان دارید تحت تأثیر قرار گرفته و برای گرفتن کمک و یا درخواست مشاوره به سراغتان خواهند آمد. با این حال به شما توصیه می شود کهزیاد در کار آنها دخالت نکنید و تمرکزتان را روی کار خودتان بگذارید. شما امروز بسیار خونگرم و مهربان شده اید و همین باعث می شود مکالماتی که با عشقتان دارید خیلی خوب و اطمینان بخش باشند، البته باید مثل همیشه قبل از گفتن حرف هایتان به آنها فکر کنید در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی ایجاد شوند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز فوق العاده ای برای وقت گذراندن با آنهایی که دوست دارید خواهد بود. اگر می توانید یک دور همی با دوستان و اعضای خانواده تان راه بیندازید و تا می توانید با هم بگو و بخند کنید و غذا بخورید و در مورد موضوعات مورد علاقه تان صحبت کنید. امروز حضورتان در یک جمع می تواند اثراتی بلند مدت روی شما و زندگیتان داشته باشد. شاید به طور اتفاقی سر صحبت را با شخصی باز کنید که در حوزه ای که مورد علاقه شماست تخصص کامل داشته باشد، یا با یک آشنای معمولی روابط خود را محکمتر کرده و یا حتی آن را به یک دوستی و یا عشق جدی تبدیل کنید. ذهن و قلبتان را نسبت به افراد و اتفاقاتی که سر راهتان قرار خواهند گرفت باز نگه دارید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر فردی برونگرا و اجتماعی هستید و از وقت گذراندن با دیگران لذت می برید امروز فرصت بسیار خوبی برای پرداختن به فعالیت های مورد علاقه تان خواهد بود. امروز وقت زیادی را همراه با اعضای خانواده تان خواهید گذراند اما همزمان با افراد دیگری نیز در ارتباط خواهید بود و در مرکز توجه آنها قرار خواهید داشت. امروز زیاد روی حدس هایتان در مورد احساسات و افکار دیگران حساب باز نکنید و تا جای ممکن در مورد دیگران قضاوت نکنید، زیرا تخیلتان بیش از اندازه فعال شده و ممکن است در ذهن خود داستان هایی بسازید که در واقع هیچ پایه و اساسی ندارند و می توانند اثرات منفی روی روابطتان با دیگران بگذارند.

فال روزانه متولدین مرداد

اکنون زمان بسیار مناسبی است تا از تنهایی خود بهره جسته و برخی از اهداف شخصی خودتان را دنبال کنید. تمرکز و تخیل شما امروز بسیار قوی هستند و همین به شما کمک می کند تا زمانی که کارهایتان را به پایان نرسانده اید دست از تلاش برندارید. اگر قرار است پروژه ی جدیدی را آغاز کنید، به ویژه اگر پای پول و مسائل مالی در میان باشد نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد. رفتار نزدیکانتان باعث نگرانی و سرگردانی شما شده است و نمی توانید افکار و احساسات آنها را درک کنید. اما اگر به احساس درونی خود اجازه بدهید مدیریت اوضاع را در دست بگیرد و حساب و کتاب های منطقی خود را کنار بگذارید نتایج خیلی بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز مواظب باشید زیاد با دوستان و یا همکارانتان درگیر غیبت در مورد دیگران نشوید. با هم خندیدن و داستان تعریف کردن می تواند خیلی لذت بخش باشد، اما این را به خاطر داشته باشید که حقیقت پشت هر داستانی با چند بار تکرار و نقل شدن از بین خواهد رفت و اصل ماجرا دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد. همچنین این احتمال هم وجود دارد که اگر زیاد غیبت کنید دوستانتان فکر کنند در نبود آنها هم در موردشان غیبت می کنید. امروز انگار همه بداخلاق شده اند و هر کسی که می بینید از دنده چپ بلند شده است، اما شما با جذابیتی که دارید و اصرار و پافشاری برای بیرون کشیدن آنها از این حال و هوایی که دارند قطعا موفق خواهید شد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما نخواهید توانست مدت زمان زیادی را در خانه بگذرانید. شما بیشتر وقتتان را خارج از خانه، در حال خرید و یا دیدار با دیگران خواهید گذراند، شاید هم به یک مهمانی و یا کنسرت بروید. وقت گذراندن با دوستانتان می تواند بسیار لذت بخش باشد، اما برخی جمع های خانوادگی هم هستند که باید در آنها حاضر شوید، اجازه ندهید دوستانتان بین شما و خانواده تان قرار گرفته و فاصله ایجاد کنند. امروز تمرکز بر روی کارهای روزمره برای شما بسیار دشوار است و نمی توانید برای مدت زیادی روی انجام آنها تمرکز کنید و احساس می کنید دارید وقت و انرژی خود را صرف کارهایی بیهوده می کنید. بهتر است زودتر این کارها را انجام دهید تا وقتتان برای کارهایی که خودتان می خواهید آزاد شود.

فال روزانه متولدین آبان

شما به طور کلی تخیلی بسیار قوی دارید و شرایط کیهانی امروز نیز باعث شده اند که این ویژگیتان قویتر از همیشه باشد. شاید بخواهید این تخیل قوی را در انجام پروژه های هنری و خلاقانه مورد استفاده قرار دهید. چنانکه بخواهید هر کاری در این زمینه انجام دهید نتیجه بسیار خوب خواهد بود. فقط مواظب باشید در مورد دیگران و کارهایشان خیالپردازی نکنید، یا بهتر بگوییم به قضاوت در مورد آنها نپردازید. پولی که به صورت ناگهانی و کاملا غیر منتظره به دستتان خواهد رسید شما را به فکر ایجاد برخی تغییرات و یا خرید وسایل تزیینی برای منزلتان خواهد انداخت. شاید بتوانید با خرید چند تابلو و مجسمه روح تازه ای به خانه تان ببخشید.

فال روزانه متولدین آذر

با توجه به شرایط کیهانی موجود شما امروز چالش ها و درگیری های زیادی را در پیش خواهید داشت. هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا خودتان را از هر تنش و درگیری اضافه ای دور نگه داشته و وارد بحث ها و کشمکش هایی که هیچ ارتباطی به شما ندارند نشوید. تا جای ممکن سعی کنید روزتان را در تنهایی بگذرانید. تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. چرا در میان این شور و هیاهوی روزهای پایانی سال چند ساعتی بیخیال همه چیز نمی شوید تا هم با عشقتان خلوت کرده باشید و از همراهی او لذت ببرید و هم استراحتی به خودتان داده و از شر این همه فشار و استرسی که روی خود حس می کنید خلاص شوید؟!

فال روزانه متولدین دی

تحت شرایط کیهانی امروز شما بسیار حساس شده اید، اما این موضوع برای اینکه از دیگران فرار کرده و در پیله ی تنهایی خود فرو بروید، اصلا دلیل خوبی نیست. اطرافیانتان امروز صداقتی بسیار بیشتر از همیشه از خود نشان می دهند و شاید حتی بشود بگوییم که بیان افکار و نظراتشان را با بی رحمی تمام انجام می دهند، اما این موضوع باعث خواهد شد که اطلاعات زیادی به دست آورده و خیلی چیزها را بفهمید که پیش از این نمی دانسته اید. امروز ممکن است صبح زود یک نفر به صورت کاملا غیر منتظره در منزل و یا در محل کار به دیدنتان بیاید. این دیدار هرچند برایتان غافلگیر کننده است، اما شما را خوشحال خواهد کرد، زیرا این شخص برای آوردن یک هدیه و یا خبری خوش به دیدارتان آمده است.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما بسیار حساس شده اید و تا نیمه های روز ممکن است کاملا عصبی شده باشید و دیگر تحمل اوضاع دور و برتان را ندارید. به شما توصیه می کنیم پیش از آنکه منفجر شوید و واکنش تندی از خودتان نشان دهید، برای به دست آودن آرامش به پیاده روی و یا دوچرخه سواری بروید. به تنهایی بروید و تا می توانید نفس عمیق بکشید. سعی کنید خودتان را از درگیری ها و تنش های اطرافیانتان دور نگه دارید. حتی اگر کسی برای حل مشکلی از شما تقاضای کمک کرد عذر و بهانه ای پیدا کرده و خودتان را از این کار معاف کنید. مطمئن باشید که آنها بدون کمک شما هم از پس انجام کارهایشان برخواهند آمد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روز بسیار خوبی برای تفریح و خوشگذرانی خواهد بود. سعی کنید تا جایی که می توانید همراه با خانواده و دوستانتان خوش بگذرانید و اجازه ندهید افکار ناراحت کننده در مورد کار و یا مسائل مادی ذهنتان را به خود مشغول کنند. شما مجبور نیستید از دیگران مواظبت کنید و یا مشکلاتشان را حل کنید، اجازه بدهید خودشان به کارهایشان رسیدگی کنند و شما فقط از یک روز خوبی تعطیل لذت ببرید. شما همیشه دیگران را در اولویت قرار داده و می خواهید از این که حالشان خوب است اطمینان حاصل کنید، اما خودتان چه می شوید؟! شاید هدیه ای از جانب شخصی که برایتان خیلی عزیز است دریافت کنید که نشان دهنده ی عشق و توجه او به شماست.

فال روزانه پنج شنبه 24 اسفند 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنج شنبه 24 اسفند 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 430 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php