کد خبر : 268222 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۳۰

فال روزانه پنج شنبه 16 مرداد 99

فال روزانه پنج شنبه 16 مرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز احساس می کنید که دیگران می خواهند شما را تحت فشار قرار داده و مجبور به انجام کارهایی کنند که دلتان نمی خواهد انجام دهید. تسلیم نشوید …

فال روزانه پنج شنبه 16 مرداد 99

فال روزانه پنج شنبه 16 مرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز احساس می کنید که دیگران می خواهند شما را تحت فشار قرار داده و مجبور به انجام کارهایی کنند که دلتان نمی خواهد انجام دهید. تسلیم نشوید و در مقابل آنها ایستاده و کاری که دوست دارید را انجام دهید. شما مسئولیت های زیادی را به عهده گرفته‌اید ولی به خودتان اعتماد دارید و می دانید که حتی بیشتر از این را هم می توانید انجام دهید. تنها چیزی که ممکن است مشکل ساز شود این است که زمان کافی برای استراحت کردن نخواهید داشت. سعی کنید کمتر به خودتان فشار بیاورید و کارهای غیر ضروری را از لیست کارهای امروزتان خط بزنید. امروز روز تعطیل است و حتما باید وقتی را هم صرف استراحت کردن کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

فکر می کنید که سیاست درستی را در پیش گرفته‌اید، ولی شاید نقشه‌هایی که کشیده‌اید کمی ساده انگارانه باشند، آنها را یک بار دیگر از نظر بگذرانید تا در میانه راه به مشکل نخورید. هرچند اهداف خود را خیلی خوب می دانید، ولی افکارتان امروز کمی آشفته و پراکنده هستند. ذهن خود را روی جایزه ای که در انتظارتان است متمرکز کرده و با اراده پیش رفته و دلسرد نشوید. شما می خواهید تمام مشکلات دنیا را یک تنه حل کنید، ولی بد نیست هر از گاهی از دیگران کمک گرفته و ببینید آنها چه فکری می کنند و دیدگاه های آنها را نیز بسنجید. به جای این که همه حرف‌هایتان را در دلتان انبار کنید، امروز در مورد آنها با دیگران حرف بزنید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز ممکن است برنامه‌تان از دستتان خارج شود، چرا که زمان و انرژی مورد نیاز برای کارهای مختلف را دست کم می گیرید. ولی نگران نباشید چرا که در آخرین لحظه خواهید توانست کارهایتان را به صورت مطلوب انجام دهید، فقط باید این موضوع را برای خودتان درس عبرت قرار دهید. حتی اگر این موضوع ناراحتتان کند که چرا بیشتر از توانایی‌تان به دیگران وعده و وعید داده‌اید شکایت نکنید. به جای غر زدن سرتان را بالا گرفته و از فرصتی که دست داده استفاده کنید تا به دیگران نشان دهید که چقدر توانایی دارد. وقت آن رسیده است که کمی در نگرش های خود تغییر ایجاد کنید، گوش کردن به حرف‌ها و عقاید دیگران در این راه به شما کمک خواهد کرد.

 

فال روزانه پنج شنبه 16 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

اگر بخواهید به مشکلاتی که ممکن است در راه عمل کردن به برنامه‌هایتان برایتان پیش بیاید فکر کنید زمان بسیاری را از دست خواهید داد. واقعیت این است که توانایی شما در رفع موانع ناگهانی دارد مورد امتحان قرار می گیرد. خوشبختانه نیروی درونی‌تان به شما کمک خواهد کرد که هر معمای پیچیده ای را حل کرده و راه حل های احتمالی را به خوبی درک کنید. در حل مشکلات خود از دوستانتان کمک بخواهید، آنها با روی باز از شما حمایت خواهند کرد. باری که با کمک دیگران حمل شود بسیار سبکتر خواهد بود. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد.


فال روز متولدین مرداد :

وضعیت احساسی شما به شدت در حال تغییر است و این که چه احساساتی خواهید داشت اصلا قابل پیش بینی نیست. فکرتان هر ثانیه به جایی خواهد رفت و نمی توانید روی هیچ چیزی تمرکز کنید، به شرطی که پاهایتان روی زمین باشد هیچ اشکالی ندارد اگر در ابرها سیر کنید و به رویاپردازی مشغول شوید؛ فقط یادتان باشد که منطق را کنار نگذارید. هر چقدر کمتر به خودتان سخت بگیرید، کارهایتان راحتتر انجام خواهند شد. امروز لبخند زدن را فراموش نکنید، لبخند زیبایتان هر در بسته ای را به رویتان باز خواهد کرد. امروز شاد بودن بزرگترین وظیفه شماست. تا جایی که می توانید تفریح کنید و خوش بگذرانید و با کسانی باشید که دوستشان دارید.


فال روز متولدین شهریور :

شما امروز مثل یک ماشین تولید هستید و می توانید بیش از هر کس دیگری فعال باشید و کارهای مختلف را به انجام برسانید. دیگران پایبندی شما به اهدافتان را مورد تشویق و تایید قرار می دهند. با این حال باید مواظب باشید که اعتماد به نفس کاذب باعث نشود که از رسیدن به اهدافتان باز بمانید. مسئولیتی بیش از آنچه که می دانید واقعا می توانید انجام دهید قبول نکنید. امروز شما درگیری های احساسی بسیار زیادی خواهید داشت و باید مواظب باشید که خودتان را در یک زندان احساسی گرفتار نکنید. برای رهایی از این حالت با دوستان نزدیک خود حرف بزنید تا بتوانید راه خود را به راحتی ادامه دهید، فقط از مورد اعتماد بودن این دوست اطمینان حاصل کنید.

فال روزانه پنج شنبه 16 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز برای شما روزی فوق‌العاده است و انرژی آن را خیلی خوب احساس می کنید. شما در نشان دادن قدرت تفکر مثبت می توانید یک الگوی بی نظیر باشید. این انرژی و قدرت تفکر مثبت شما آنقدر زیاد است که مایه تاسف است که نمی توانید این انرژی را برای روز مبادا حفظ کنید. دانش و آگاهی شما باعث می شود که دیگران به شما اطمینان کرده و بخواهند در زمینه های مختلف با شما مشورت کنند. کاری کنید که اعتماد آنها به شما حفظ شود و انرژی مثبت شما به آنها انتقال پیدا کند. روح ماجراجوی شما آرام و قرار ندارد، پس کمی ماجرا و هیجان را در برنامه خود قرار دهید. این آخر هفته فرصت خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده‌تان می‌تواند باشد.


فال روز متولدین آبان :

حتی اگر فرصت های خوبی برای تفریح و خوشگذرانی در اختیارتان باشند فرصت کافی برای انجام این کار را نخواهید داشت. دلتان می خواهد که از همراهی با دیگران لذت ببرید ولی عقلتان به شما می گوید که مسئولیت‌هایی که به عهده گرفته‌اید را باید در اولویت قرار دهید. قبول کردن ناتوانی‌ها و محدودیت‌هایتان به شما کمک خواهد کرد تا در آینده آزادتر باشید و وقت بیشتری برای تفریح داشته باشید و معنای زندگی را بدون تحمل فشار بیش از حد توانتان احساس کنید. کمتر به دیگران وعده و وعید بدهید تا در به انجام رساندن آنها راحت تر باشید. فرصت‌هایی که در اختیارتان قرار می گیرند را از دست ندهید و شانس خود را باور داشته باشید.


فال روز متولدین آذر :

امروز برای به وجود آوردن تغییراتی که از شما انتظار می روند دچار چالش قدرت خواهید بود. شما از آن دسته افرادی هستید که منافع دیگران را نسبت به اهداف خودتان در اولویت قرار می دهید و به راحتی با وسوسه خودخواهی مقابله می کنید. وقتی به فکر اهداف دسته جمعی هستید باید اراده ای آهنین داشته باشید. امروز به نفعتان است که در کارهای گروهی شرکت کنید تا بتوانید نتایج بهتری به دست بیاورید. با این کار هم خودتان فرصت های بهتری به دست می آورید و هم به دیگران در موفق شدن کمک می کنید. با احساسات خود مواجه شوید و آنچه احساس می کنید را انکار نکنید؛ این کار به نفع شما خواهد بود و به شما قدرت بیشتری خواهد بخشید.

فال روزانه پنج شنبه 16 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز کمی بی حال و حوصله هستید و زیر پا گذاشتن محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ساخته‌اید کمی سخت خواهد بود. با این حال مشتاق هستید که از موقعیت های هیجان انگیزی که شما را صدا می زنند استفاده کنید. اگر از پیله ای که به دور خودتان تنیده‌اید خارج شوید درس های ارزشمندی فرا خواهید گرفت. وقت آن رسیده است که ترس‌هایی که مانع از پیشرفت شما در راهتان به سوی آینده ای موفق می شوند را کنار بگذارید و روی افکار مثبت متمرکز شوید. تمام شجاعت خود را یک جا جمع کنید و یادتان باشد که زندگی یک ماجراجویی است و نه یک جنگ! بد نیست برای فرار از هجوم افکار منفی به سفری کوتاه بروید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز ممکن است چنان پیشنهاد فوق‌العاده ای به شما بشود که نه گفتن به آن برایتان غیر ممکن باشد. ولی این را هم یادتان باشد که سطح انرژی مثبت شما آنقدر بالاست که هر پیشنهادی ممکن است به نظرتان خوب بیاید. همه چیز، از دعوت شدن به یک مهمانی گرفته تا یک پیشنهاد کاری، به نظرتان بهتر از آنچه که واقعا هستند خواهند رسید. این اصلا بدان معنا نیست که از شما دعوت می کنیم که نگرشتان را منفی کنید، تنها باید به حقایق توجه بیشتری داشته باشید. بررسی تمام گزینه‌هایی که در دسترس دارید به شما کمک می کند که در نهایت بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. در روابط عاطفی امروز هیچ حد و مرزی برای شما وجود ندارد.


فال روز متولدین اسفند :

احساس می کنید که از همه چیز خبر دارید ولی متاسفانه باید بگوییم که اشتباه می کنید و ممکن است آنقدر خودتان را درگیر جزئیات کرده باشید که به راحتی برخی مسائل مهم را نادیده بگیرید. دلتان می خواهد که برگ تازه ای در کتاب زندگی‌تان باز کنید، به همین دلیل فرصت‌هایتان را به دقت مورد بررسی قرار می دهید. فقط یادتان باشد که هر قدر رویایتان بزرگ باشد هم با قدم های بزرگ شروع نکنید. شما معمولا آدمی نیستید که اهل ریسک کردن باشد، ولی امروز از ناشناخته‌ها نترسید و به آنچه که احساس درونی‌تان به شما می گوید اعتماد کرده و پیش بروید. دست از تردید و دودلی بردارید و امروز کمی ماجراجویی کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 1,530 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php