کد خبر : 261598 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۰۶

فال روزانه پنجشنبه 7 شهریور ۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: اگر چه شما فرد گوشه گیری هستید اما این روزها از کنار دیگران بودن لذت خواهید برد. دوستان تان شما را به گشت و گذار بیرون از خانه دعوت می کنند، بهتر است آن را قبول کنید و از لحظات …

فال روزانه پنجشنبه 7 شهریور ۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

اگر چه شما فرد گوشه گیری هستید اما این روزها از کنار دیگران بودن لذت خواهید برد. دوستان تان شما را به گشت و گذار بیرون از خانه دعوت می کنند، بهتر است آن را قبول کنید و از لحظات خود لذت ببرید. حال که وقت کافی دارید، ورزش و تحرک را فراموش نکند، این کار استرس شما را از بین می برد. در محیط کار سعی کنید بر چیزی اصرار نکنید زیرا بی فایده است. به جای آن کمی آرامش خود را حفظ و با مسائل به سادگی برخورد کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

مشکلی برایتان پیش آماده که احساس می کنید غیر قابل حل است اما واقعیت چیز دیگری است. این موضوع آنقدرها که شما آن را پیش خودتان بزرگ کرده اید، مهم نیست. پس نگران نشوید زیرا به زودی این مشکل هم بر طرف خواهد شد و شما روزهای خوبی را پیش رو خواهید داشت. برای کاهش استرس به کلاس های ورزش یا یوگا بروید. در مورد مسائل عاطفی بهتر است کمی زاویه دید خود را تغییر دهید و محدودیت ها را بر دارید.

فال روزانه متولدین خرداد:

شرایط شما به طور ناگهانی تغییر کرده است و هماهنگی با آن برایتان کمی سخت است اما نگران نباشید با گذشت زمان همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. سعی کنید این استرس را با کارهایی که به آن علاقه دارید یا ورزش رفع کنید. زندگی عاطفی شما به زودی رمانتیک ترین لحظات را تجربه خواهد کرد. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، به زودی می فهمید که طرف مقابل تان فردی منحصر بفرد است که شما مدت ها به دنبال اش بوده اید. فقط احتیاط را رعایت کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود.

فال روزانه پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

اگر چه اطراف تان شلوغ است و به جمع های زیادی دعوت شده اید اما امروز را ترجیح می دهید تنها باشید. حال وقت آن است به خودتان کمی استراحت دهید تا استرس هایی که اخیرا به شما وارد شده، از بین روند. بهتر است تا تابستان به پایان نرسیده به یک سفر به مکانی خوش آب و هوا بروید. به زودی دوستان تان را به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید کرد و به همراه عشق زندگی تان لحظات خوبی را در کنار آنها خواهید گذراند. اگر می خواهید رابطه عاطفی شما رو به بهبود رود، به دنبال تجربه های جدید باشید و به رابطه تان تنوع دهید.

فال روزانه متولدین مرداد:

شما از صحبت کردن در حمع می ترسید اما زمانی که باید صحبت کنید، ساکت نمانید و افکار و ایده های خود را بیان کنید. برای کاهش استرس سعی کنید که کلام تان خلاصه و مفید باشد. کلماتی که به زبان می آورید می تواند زندگی شما را زیر و رو کند، پس آنها را محتاطانه تر انتخاب کنید. اگر می خواهید کمی حال و هوایتان عوض شود، به کتابخانه یا سایت های اینترنتی سری بزنید و کتابی با موضوع مورد علاقه خود بخوانید. این کار استرس شما را کاهش می دهد. مدتی است با عشق زندگی تان ارتباط خوبی ندارید اما امروز بهترین فرصت است تا با او به گشت و گذار بروید و انرژی مثبت خود را به یکدیگر انتقال دهید.

فال روزانه متولدین شهریور:

دوست دارید تنها باشید و کمی با خودتان خلوت کنید. کتاب خواندن می تواند به آرامش شما کمک کند. اگر چه در حالت معمول سر و صدا اعصابتان را خرد نمی کند اما امروز ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد. صبور باشید تا شرایط ایده آل تان فراهم شود. اگر می خواهید فردی را تحت تاثیر قرار دهید، هر چه زودتر او را به یک شام در فضایی رمانتیک دعوت کنید. زمان در حال گذر است و شما با نشستن تنها وقت تان را تلف می کنید. بد نیست تکانی به خود دهید. برای رسیدن به آرامش و کاهش استرس، پیاده روی را به شما پیشنهاد می کنیم.

فال روزانه پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین مهر:

مسائل مالی کمی ذهن تان را درگیر کرده است. اگر چه سخت کار می کنید و فکر می کنید که پول کافی در اختیار دارید اما پس انداز را فراموش نکنید زیرا سرنوشت غیر قابل پیش بینی است. افراد زیادی برای درخواست کمک نزدتان می آیند و ممکن است حتی موجب آزار و اذیت تان شوند، بهترین راه این است که خودتان را با کارهایتان سرگرم کنید سپس برای آرامش خیال کمی قدم بزنید. شما فردی شوخ طبع هستید به همین دلیل اطرافیان تان گاهی تفاوت بین حرف های جدی و شوخی شما را درک نمی کنند و ممکن است گاهی دچار سو تفاهم نیز بشوند، برای جلوگیری از این شرایط قبل از بیان حرف هایتان کمی فکر کنید.

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز بیش از هر زمان دیگری به تنهایی نیاز دارید. اگر چه به میهمانی دعوت شده اید اما آن را رد می کنید. شما هفته سختی را در پیش دارید پس بهتر است انرژی خود را برای مسئولیت های جدید ذخیره کنید. تحرک و ورزش می تواند بر روحیه شما تاثیر بسزایی داشته باشد. به زودی فردی را ملاقات می کنید که از صحبت کردن با او سیر نمی شوید. اگر می خواهید رابطه تان با او ادامه یابد، با احتیاط قدم بردارید و از همین حالا احساس درون تان را صادقانه با او به اشتراک بگذارید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز از صبح که بیدار می شوید ذهن تان درگیر است. شاید نگران وضع مالی خود باشید اما با برنامه ریزی دقیق این مشکل هم برطرف خواهد شد. آرزوهایی در سر دارید که بهتر است آنها را روی برگه ای بنویسید و برای رسیدن به آنها از همین حالا پله پله برنامه ریزی کنید. هر چه را که در دل دارید به نزدیک ترین فرد زندگی تان بگویید تا ببینید عشق با زندگی تان چه خواهد. صداقت و سادگی می تواند راه حل تمام مشکلات باشد. شاید قرار گرفتن در این شرایط در ابتدا برایتان سخت باشد اما به مرور زمان خودتان را با آن هماهنگ خواهید کرد. خبر خوشی در راه است، خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

فال روزانه پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین دی:

به زودی تلفنی به شما خواهد شد که انتظار آن را نداشته اید. در آن گفتگو حرفی می شنوید که عصبی تان می کند. در این شرایط اگر به پیاده روی بروید یا کمی ورزش کنید، احساس بهتری خواهید داشت. اگر به فکر نوشتن داستان، شعر یا حتی ایمیلی به فردی هستید، امروز بهترین زمان برای شروع است. امروز می فهمید که عشق فردی که به شما علاقمند شده، حقیقی و صادقانه است. اگر نسبت به او تا به حال تردید داشتید، به زودی شک شما تبدیل به یقین خواهد شد و روزهای پر از آرامشی را در کنار او تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن:

علارغم دعوت دوستان تان، علاقه ای به بیرون رفتن از منزل ندارید. کمی کم صبر شده اید و از هر چیزی زود دلگیر می شوید. اگر می خواهید به آرامش برسید امروز روز خوبی برای با دوستان تان بودن نیست زیرا ممکن است بحث هایی بین تان پیش آید. بهتر است کمی ورزش و سپس در خانه استراحت کنید، آن وقت می بینید که چقدر حال و هوایتان بهتر خواهد شد. شما مشترکات زیادی با فرد مورد علاقه تان دارید، بهتر است افکار و ایده های خود را با او در میان بگذارید. این کار شما را به هم نزدیک تر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اسفند:

اخیرا یکی از دوستان نزدیک تان ارتباطش را با شما کم کرده، اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به حالت طبیعی خود باز می گردد. حتی با برطرف شدن سو تفاهم ها رابطه شما بهتر از قبل خواهد شد. سعی کنید به دنبال رابطه ای عمیق تر با اطرافیان تان باشید آنهایی که هیچ تاثیری روی شما ندارند را از زندگی تان بیرون کنید. در این صورت فضا برای پیشرفت شما بیشتر خواهد شد. تولد یکی از دوستان تان است، با یک سورپرایز او را شاد کنید. او نیز این مهربانی شما را جبران خواهد کرد.

فال روزانه پنجشنبه 7 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 7 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 193 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php