کد خبر : 262318 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

فال روزانه پنجشنبه 4 مهر ۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: شما فردی هستید که مدام خودتان را با زندگی دیگران درگیر می کنید. آنقدر خودتان را وقف دیگران می کنید که گاهی یادتان می رود به خودتان اهمیت دهید. به عنوان مثال از اعضای خانواده گرفته تا دوستان تان همیشه …

فال روزانه پنجشنبه 4 مهر ۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

شما فردی هستید که مدام خودتان را با زندگی دیگران درگیر می کنید. آنقدر خودتان را وقف دیگران می کنید که گاهی یادتان می رود به خودتان اهمیت دهید. به عنوان مثال از اعضای خانواده گرفته تا دوستان تان همیشه برای حل مشکلات خود به شما رجوع می کنند و از شما کمک می خواهند. فداکاری خوب است اما نباید در این کار افراط کنید و نیازهای خود را نادیده بگیرید. اگر مجرد هستید، امروز پیشنهادی به شما می شود. اگر آماده برقراری یک رابطه عاطفی را دارید، معطل نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز به سختی از تختخواب تان پا می شوید. دوست دارید که تمام مسئولیت هایتان را زمین بگذارید و به هیچ چیز فکر نکنید. همه ما گاهی به استراحت احتیاج داریم، پس به خودتان سخت نگیرید و کاری را که دوست دارید انجام دهید. شما در رابطه ای به سر می برید که مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است. گاهی اتفاقات گذشته ذهن تان را درگیر می کند اما اجازه ندهید که بر شما چیره شوند. برای دور کردن افکار منفی و جشن گرفتن آنچه امروز به دست آوردید، دوستان را دعوت کنید و خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین خرداد:

روز فوق العاده ای را در پیش دارید. دوست دارید با انرژی هر چه تمام تر خودتان را به دیگران ثابت کنید. در این راه نیز موفق خواهید شد و پاداش خوبی دریافت خواهید کرد. این روزها پیدا کردن فردی مثل شما برایتان سخت شده است. شما کسی را می خواهید که به خوبی درک تان کند اما هیچکدام از اطرافیان تان حرف تان را نمی فهمد. ناامید نشوید. به دنبال راهی برای بیان احساسات تان باشید. خلق یک اثر هنری یا گردش در دل طبیعت می تواند انرژی های منفی را از شما دور کند.

فال روزانه متولدین تیر:

طی ۲ ماه اخیر شانس با شما یار بوده ، اما اخیرا همه چیز تغییر کرده است. مشکل شما این است که نمی دانید ایراد کار از کجاست. برای رهایی از این وضعیت بهتر است که تمرکز بیشتری روی عادات روزمره تان داشته باشید. مطمئنا ریشه آن را پیدا خواهید کرد. شما برای رابطه عاطفی تان صبر زیادی کرده اید اما دیگه تحمل تان به پایان رسیده است. از این رو هر چه سریع تر از شریک زندگی تان بخواهید که حرف هایش را عملی کند، در غیر این صورت بگومگوهای زیادی در راه خواهید داشت.

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

زمان مناسبی است تا دانش خود را نسبت به اطراف تان بالا ببرید. کتاب خواندن یا جستجو در اینترنت می تواند منابع خوبی برایتان باشند. حتی سفر هم یکی دیگر از راههای جذاب تجربه کردن است. موضوعی ذهن شریک زندگی تان را درگیر کرده که امروز همان زمانی است که باید بنشینید و به حرف هایش گوش دهید. با این کار نه تنها او احساس تنهایی نخواهد کرد بلکه شما نیز احساس صمیمیت بیشتری نسبت به او پیدا خواهید کرد. به زودی سفری در راه دارید که مدت هاست انتظارش را می کشید.

فال روزانه متولدین شهریور:

آیا تا به حال احساس کرده اید که زندگی شما به نظم و تعادل بیشتری احتیاج دارد. کار زیاد و مداوم هر کسی را فرسوده خواهد کرد، بنابراین بهتر است که سبک زندگی خود را تغییر دهید. امروز زمان خوبی برای این کار است. چند کاری را که شما را به هیجان در می آورد، انتخاب کنید و آن را در برنامه تان بگنجانید. بعد مدتی خواهید دید که چقدر روحیه بهتری خواهید داشت. امروز شانس آن را دارید تا نظر شریک زندگی تان را برگردانید و او را متقاعد کنید تا راهی را که شما می خواهید، انتخاب کند. پس از این فرصت استفاده کنید. خبر خوبی از جانب یکی از دوستان تان می شنوید که شما را آرام خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر:

چند وقتی است که شرایط زندگی برایتان سخت شده اما به زودی تمام آنها را پشت سر می گذارید. شما تجربه هایی دارید که اطرافیان تان ندارند، بهتر است از آنها به شیوه ای درست استفاده کنید. شما سالیان سال در یک موقعیتی گیر افتاده بودید اما حال به خوبی می دانید که نباید پایتان را بار دیگر در آن دام بگذارید. فرصت های تازه ای به خصوص در زمینه شغلی به شما پیشنهاد می شود که تغییرات بزرگی به زندگی تان خواهد داد. شما فرد ملاحظه کاری هستید اما در رابطه عاطفی بهتر است که رک و رو راست حرف های دلتان را به شریک زندگی تان بزنید.

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

اگر فکر می کنید که از زندگی عقب هستید، بد نیست که نگاهی دقیق تر به اطراف تان بیاندازید. شما آرزوهای زیادی در سر دارید که تنها یک قدم با شما فاصله دارند. کافی است کمی تلاش تان را بیشتر کنید آنوقت اعتماد به نفس تان نیز افزایش خواهد یافت. در رابطه عاطفی تان دچار سو تفاهم شده اید، برای برطرف کردن آن از خانه خارج شوید و در مکان های سر سبز و زیبا با یکدیگر صحبت کنید. این کار انرژی مثبتی را به شما منتقل خواهد کرد که در بالا بردن انعطاف پذیری و صبرتان نیز موثر است.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

این روزها افراد جدید بیشتری را ملاقات خواهید کرد. از میان آنها فردی با تجربه های خود شما را در مسیر تازه ای از زندگی قرار می دهد. شما نیز از این که توانایی لازم را برای به دست گرفتن مسئولیت های بیشتر دارید، خوشحال می شوید. انرژی که امروز در فضا پراکنده است شما را به سمت محبوب تان می کشاند. بهترین فرصت است تا در مورد مسائل مهم زندگی با او گفتگو کنید و بر بسیاری از تردیدهایتان خط باطل بکشید.

فال روزانه متولدین دی:

به تازگی نقدهای منفی از خودتان شنیده اید که کمی دل چرکین تان کرده است. دقت نظر شما در کار فوق العاده بالاست اما دیگران دست از سر شما بر نمی دارند. امروز از آن روزهایی است که کمی از تنش این ماجرا رها می شوید و قادر خواهید بود که با تمرکز به کارتان ادامه دهید. شما در عشق بسیار محتاطانه عمل می کنید، اما اگر می خواهید اتفاقات خوب هر چه سریع تر برایتان رخ دهد، جسورتر باشید. طرف مقابل تان نیز منتظر چنین رفتاری از شماست.

فال روزانه متولدین بهمن:

یادتان نرود که امروز لبخند بزنید. با این کار تاثیر بیشتری بر دیگران خواهید گذاشت. روحیه کنجکاوانه شما فوران کرده و دوست دارید که از همه چیز سر در بیاورید اما حواس تان باشد که در این کار زیاده روی نکنید زیرا موجب سو تفاهم هایی برایتان خواهد شد. در رابطه عاطفی خود احساس نارضایتی می کنید. دلیل آن هم مسئولیت هایی است که یک تن بر دوش کشیده اید. شما آنقدر غرق شریک زندگی تان شده اید که خود را فراموش کرده اید. اگر کمی به این رفتارتان تعادل دهید، احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه پنجشنبه ۴ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

از زندگی خود راضی نیستید، دوست دارید که پیشرفت کنید اما شرایط لازم برایتان فراهم نمی شود. به فعالیت های اخیر خود نگاه کنید. فکر نمی کنید که اگر هدفمندتر رفتار می کردید آدم موفق تری بودید؟ دویدن به تنهایی اهمیت ندارد، بلکه باید مسیر درست را برای راهی که در پیش گرفته اید، انتخاب کنید تا بتوانید به مراد دلتان برسید. امروز پیشنهادی به شما می شود که بهتر است هر چه سریع تر به آن پاسخ دهید. اگر منطقی عمل کنید، نتیجه خوبی در انتظارتان خواهد بود.

فال روزانه پنجشنبه 4 مهر ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 4 مهر ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 426 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php