کد خبر : 261346 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۰۲

فال روزانه پنجشنبه 31 مرداد ۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز روز درخشش شماست. هیچ لزومی ندارد که چیزی را از کسی مخفی نگه دارید. شما عشق و محبت زیادی را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد که آن را به زبان بیاورید. شاید در بیان …

فال روزانه پنجشنبه 31 مرداد ۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز روز درخشش شماست. هیچ لزومی ندارد که چیزی را از کسی مخفی نگه دارید. شما عشق و محبت زیادی را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد که آن را به زبان بیاورید. شاید در بیان عشق و احساس خود زیاده روی کنید، اما بهتر است از اینکه این همه احساس صادقانه یک طرفه نیست و طرف مقابلتان نیز احساسی مشابه نسبت به شما دارد اطمینان حاصل کنید. خوش بینی یک عامل انگیزشی مثبت است، با این حال اگر به ساده انگاری تبدیل شود می تواند باعث شود برای رسیدن به رضایت عاطفی فراتر از حد عقل و منطق بروید. در حال حاضر باید کمی بیشتر احتیاط کنید تا بر اساس یک تصمیم ناگهانی و بدون فکر کار اشتباهی نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

سعی کنید اهداف، پروژه ها و خواسته های خود را فراموش نکنید. شاید یک نیروی قدرتمند بخواهد شما را از مسیر اصلیتان منحرف کند، اما اگر خودتان حواستان جمع باشد چنین اتفاقی برایتان نخواهد افتاد. اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و اگرشرایط کمی نگران کننده شد به راحتی میدان را خالی نکنید و به جای تسلیم شدن کنترل اوضاع را در دست بگیرید. یکی از نویسنده های مورد علاقه تان به تازگی کتابی منتشر کرده است. آن را همین امروز تهیه کرده و شروع به خواندنش کنید. در یک روز تعطیل که کمی هم احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید لم دادن روی کاناپه و خواندن کتاب مورد علاقه تان بهترین کار ممکن می تواند باشد.

فال روزانه متولدین خرداد:

اگر برنامه ای برای رفتن به مسافرت نداشته باشید هم امروز باید هر طور که شده است به دل طبیعت بروید و زیر آسمان آبی و نور خورشید روحتان را تازه کنید. شما این قدرت را در اختیار دارید که از دل یک موقعیت منفی و نگران کننده شرایطی مثبت به وجود بیاورید، اما باید تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان را کنار گذاشته و جسور باشید. اگر خودتان به خودتان اعتماد نداشته باشید دیگران چطور می توانند به شما اعتماد کنند؟ شما تمام چالش های اخیر را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته اید و حالا آماده پرواز به سوی مقصد مورد نظرتان هستید. با این حال باید مواظب باشید که در انتخاب هدفتان اشتباه نکنید و یک شیء براق را به اشتباه طلا نپندارید.

فال روزانه متولدین تیر:

اگر امروز بخواهید حرفتان را به زور به کرسی نشانده و دیگران را مجبور به تبعیت از حرف ها و دستورات خودتان بکنید این احتمال وجود دارد که شرایطی را به وجود بیاورید که شما را از کرده هایتان پشیمان کرده و راهی برای بازگشت برایتان باقی نمی گذارد. اگر سعی دارید دیگران را با استفاده از ترس ها و نقاط ضعفشان تحت کنترل خود دربیاورید سخت در اشتباه هستید. این کار به هیچ وجه به داشتن یک رابطه ی سالم و بادوام کمک نخواهد کرد. برای خودتان متحد پیدا کنید، نه دشمن. امروز جنبه ماجراجوی وجودتان فعال شده است. شاید دلتان بخواهد همراه با دوستانتان بانجی جامپینگ، پینت بال و یا ورزش های مهیج دیگر را امتحان کنید!

فال روزانه پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز وجود شما سرشار از قدرت و انرژی است و باید از این قدرت خود به درستی استفاده کنید. با غرور و افتخار رفتار کنید و سرتان را بالا بگیرید و شانه هایتان را عقب بدهید. اینکه آزادی عمل داشته باشید خیلی مهم است، اما نباید طوری هم رفتار کنید که دیگران فکر کنند برای بقیه، مخصوصا آنهایی که برایتان عزیز هستند، ارزش و اهمیت قائل نیستید. ذهنتان سرشار از رویاها و افکار مختلف است که شما را به کنار گذاشتن منطق و احتیاط تشویق می کنند. ذهنتان را آزاد بگذارید تا هر چقدر می خواهد خیال پردازی کند، اما سعی نکنید همه این افکار را به واقعیت بدل کنید یا حداقل فعلا دست نگه دارید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز دیگران نسبت به چیزی که از نظر شما ارزش و اهمیت چندانی ندارد وسواس و حساسیت بیش از اندازه ای نشان می دهند. شاید شما باید نگرشتان را تغییر داده و زیبایی و اهمیت آنچه دور و برتان است را با دقت بیشتری ببینید. البته مهم تر از هر چیز دیگری این است که خودتان باشید و به خاطر راضی نگه داشتن دیگران رفتارهایی که با شخصیت واقعی شما در تضاد هستند از خودتان نشان ندهید. شما می خواهید تغییراتی در روابط خود ایجاد کنید و انتظارات بیشتری از رابطه عاطفی خود دارید، پس به جای این که منتظر یک معجزه بنشینید دست به کار شده و خودتان این تغییرات را ایجاد کرده و آرزوهایتان را به حقیقت تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

اوضاع دارد برای شما در موقعیتی حساس و نسبتا بحرانی قرار می گیرد و اطرافیانتان دارند به طور مستقیم به شما و کارهایتان اعتراض می کنند. اگر فکر می کنید که واقعا لازم است اینطور رفتار کنید اشکالی ندارد که کمی خودخواهی از خودتان نشان بدهید و موفقیت و خوشحالی خود را قربانی دیگران و خواسته هایشان نکنید. ممکن است از شما برای شرکت در مهمانی بزرگی دعوتی به عمل بیاید، شما دلتان می خواهد این دعوت را پذیرفته و کاری کنید که در مرکز توجه قرار بگیرید، فقط یادتان باشد زیاد از منطقه امنی که برای خودتان ساخته اید دور نشوید و کارهایی نکنید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

فال روزانه پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز با خیال راحت صدایتان را بالا ببرید و حرف هایتان را طوری به زبان بیاورید که مطمئن باشید همه صدایتان را خوب می شنوند. اگر افکار خود را به وضوح و به طور مستقیم و بدون مخفی کاری به زبان بیاورید خواهید دید که همه چیز خیلی بهتر و راحت تر پیش خواهد رفت. به جای اینکه خودتان را قربانی دیگران کنید قدرت درون خود را به نمایش بگذارید. امروز شما احساس می کنید که حتی دیوانه وارترین رویاهایتان نیز تحقق پذیر هستند و همین باعث جاه طلبی بسیار زیاد شما شده است. با این حال اگر کارهایتان بر اساس واقعیت ها نباشند ممکن است خودتان را به راه اشتباهی راهنمایی کنید. تشخیص دادن مرز بین منطقی و غیر منطقی بودن کلید شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز شما قدرت فوق العاده ای را در اختیار دارید و همچون جنگجویی آماده ی مبارزه هستید که قدرت و انرژی زیادی در اختیار دارد و در نهایت آمادگی به سر می برد. از این انرژی بی نظیری که دارید حداکثر استفاده را ببرید و از قدرتی که در امروز نهفته است برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود بهره ببرید. به هیچ چیزی کمتر از بهترین ها رضایت ندهید، چون شما لایق بهترین هستید. با وجود این که معمولا در ارتباط برقرار کردن با دیگران بسیار موفق هستید امروز برداشت های اشتباهی از رفتارهای اطرافیانتان دارید و همین باعث خواهد شد اگر کمی احتیاط به خرج ندهید، زیاد در فعالیت های اجتماعی موفق نباشید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز وقت آن رسیده است که با اعتماد به نفسی بیشتر از این چند وقت اخیر حرف هایتان را به زبان بیاورید و کاری کنید که دیده شوید. با بیان آنچه در دلتان می گذرد زخم های روحتان را درمان کنید. برای راضی نگه داشتن دیگران بازی نکنید و به آنچه نیستید تظاهر نکنید. با دیگران و مهم تر از آنها با خودتان صادق باشید. رفتارهای ضد و نقیضی که از طرف مقابلتان می بینید باعث شده است نتوانید تصمیم بگیرید که چه واکنشی باید نشان بدهید. شاید بهتر باشد کمی از او فاصله گرفته و حواس خودتان را با انجام کارهای هیجان انگیز پرت کنید در غیر این صورت با انجام کارهای از روی سردرگمی تنها اوضاع را بدتر خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز جرقه ای از انرژی در درون شما نهفته است که می تواند یک آتش اساسی به راه بیندازد. قدرت خودتان و کلماتتان را دست کم نگیرید و متوجه تأثیر عمیقی که حرف هایتان روی اطرافیانتان می گذارند باشید و مسئولیت آنها را بپذیرید. اگر فکر می کنید حرف هایتان ممکن است برای خودتان یا دیگران دردسر درست کرده و مایه ی ناراحتی شوند سکوت کنید. رویاهایتان درباره عشق برایتان از آنچه در دنیای واقعی دارد می گذرد جذابتر هستند و این موضوع نشان دهنده ی نداشتن رضایت و کمبودهای شما در زمینه روابط عاطفی می تواند باشد، شاید بد نباشد در مورد این موضوع با همسرتان حرف بزنید و برای حل این مشکل تلاش کنید.

فال روزانه پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز به احساسات متغیر خود بیش از اندازه اهمیت ندهید و سعی کنید به جنبه ی مثبت مسائل و نگاه کنید و به یاد داشته باشید که اگر در این شرایط قرار گرفته اید حتما دلیلی برای آن وجود داشته است. به ارزش های خود احترام بگذارید و برای آنها و خودتان ارزش قائل باشید. امروز در رابطه با اهدافتان می توانید به خوبی تصمیم گیری کنید، اما پای عملی کردن این تصمیمات که به میان می آید دچار تردید و دودلی خواهید شد. لزومی ندارد که حتما کارها را به همان روشی که قبلا برای آنها در نظر گرفته اید انجام دهید، گاهی لازم است در لحظه تصمیم گرفته و بدون فکر کردن به برنامه هایی که پیش از این داشته اید، رویکرد قبلیتان را تغییر دهید.

فال روزانه پنجشنبه 31 مرداد ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 31 مرداد ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 192 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php