کد خبر : 256914 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه پنجشنبه 1 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز را روز خودتان نامگذاری کرده و از آن برای انجام کارهایی که خودتان دلتان می خواهد و شاید حتی تحقق بخشیدن به رویاهایتان استفاده کنید. شما قدرت و انرژی زیادی را برای در پیش گرفتن یک راه هیجان انگیز و ماجراجویانه در اختیار دارید، پس از …

فال روزانه پنجشنبه 1 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز را روز خودتان نامگذاری کرده و از آن برای انجام کارهایی که خودتان دلتان می خواهد و شاید حتی تحقق بخشیدن به رویاهایتان استفاده کنید. شما قدرت و انرژی زیادی را برای در پیش گرفتن یک راه هیجان انگیز و ماجراجویانه در اختیار دارید، پس از این فرصت بهره ببرید و خودتان مانع راه خود نشوید. شرایط لازم برای شما فراهم شده است و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به خودتان اعتماد داشته باشید و قدم در راه بگذارید. الان وقت آن نیست که به عواقب احتمالی کارهایتان فکر کنید. جنبه ی منفی را در نظر نگیرید، شاید همه چیز دقیقا همان طوری پیش برود که شما دلتان می خواهد .

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز حال و هوای خاصی دارد که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. شاید مجبور شوید برای این که خودتان را با دیگران هماهنگ کنید تغییراتی در برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید ایجاد کنید. اگر کارها طبق برنامه ی خودتان پیش نرفتند ناراحت نشوید، خیلی وقت ها از دنبال کردن راهی که اصلا قصدش را نداشته اید نتایجی خیلی بهتر از آنچه انتظار داشته اید را به دست خواهید آورد. از انجام کارهایی که تا به حال نکرده اید هراسی نداشته باشید. کمی فکر کنید تا ببینید همیشه با فراتر رفتن از حد و مرزهایی که برای خودتان تعیین کرده بوده اید چه چیزهایی را به دست آورده اید و چه موفقیت هایی کسب کرده اید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز درخششی در چشمان شما نهفته است که دیگران نمی توانند آن را نادیده بگیرند. امروز روز خیلی خوبی برای بیان کردن افکار و احساساتتان خواهد بود و دیگران خیلی خوب متوجه منظورتان خواهند شد و این طور به نظر می رسد که ذهنشان نسبت به همیشه خیلی بازتر شده است و انعطاف پذیری بیشتر دارند. با اعتماد به نفس صحبت کنید تا حرف هایتان اثرگذاری بیشتری داشته باشند. یادتان باشد که بیان احساساتتان در حال حاضر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در غیر این صورت دیگران بی تفاوت از کنارتان رد خواهند شد. فراموش نکنید که تا خودتان حرفی نزنید کسی نخواهد توانست ذهنتان را بخواند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در دنیای ذهن خودتان سفر کنید تا به جنبه های جدیدی از دنیای درونتان پی ببرید. با افرادی که تفکرات و علایقی شبیه به خودتان دارند در مورد موضوعاتی مانند مذهب و فلسفه بحث کنید و اگر موضوعی نظرتان را به خود جلب کرد به طور عمقی در مورد آن صحبت کنید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای برنامه ریزی برای ادامه تحصیل و یا مطالعه در مورد یک موضوع خاص که همیشه قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن را داشته اید به نظر می رسد. امروز شما دلتان می خواهد به دیگران کمک کنید و همین مسئله باعث می شود برای انجام کارهای خیر داوطلب باشید. شاید حتی رهبری گروهی از افراد خیر را به عهده گرفته و یک برنامه خیلی مفید برای این کار بچینید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روز شماست، پس تا می توانید از آن استفاده کنید! اگر اوضاع این اواخر کمی آشفته بوده است نگران نباشید، از امروز همه چیز رو به بهتر شدن پیش خواهد رفت. با خیال راحت همان آدم خوشحال و سرحالی باشید که در هر گروهی که قرار بگیرد باعث سرزندگی آن می شود. همه از دیدن چهره ی خندان شما لذت خواهند برد و خیالشان راحت می شود که به حالت عادیتان باز گشته اید. شاید نخواهید با کسی که رفتاری ناعادلانه با شما دارد وارد نبرد قدرت شوید، اما این تنها راه برای در دست گرفتن کنترل زندگی حرفه ایتان است. هر حرفی که امروز می شنوید را باور نکنید، زیرا ممکن است اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرند چندان دقیق نباشند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز مواظب رفتارهای خودتان باشید و حواستان باشد خودتان کارهایی را انجام ندهید که وقتی می بینید دیگران آنها را انجام می دهند از آنها متنفر می شوید! پیدا کردن عادت هایی که خودتان همیشه از آنها نفرت داشته اید اصلا خوشایند نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید و کمی لبخند بزنید. اگر بخواهید روی جنبه ی منفی همه چیز تمرکز کنید دیگران هم فقط جنبه ی منفی وجود شما را خواهند دید. امروز ممکن است کمی عصبی باشید و اعتماد به نفستان متزلزل شده باشد و به همین دلیل حس می کنید به چالش های تازه ای نیاز دارید. مواظب باشید با ماجراجویی بیش از حد برای خودتان دردسر درست نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز به طور کلی برای شما روز نسبتا خوبی خواهد بود، پس به جای این که روی جنبه ی منفی اتفاقاتی که دارند پیش می آیند تمرکز کنید از روزتان لذت ببرید و نگرانی در مورد عواقب اتفاقات امروز را برای بعد بگذارید. اجازه ندهید دیگران شما را وادار به انجام کاری کنند که خودتان دلتان نمی خواهد. شما عقاید خاص خودتان را دارید و نباید از بیان آنها هیچ ترسی داشته باشید. شما فکر می کنید که می دانید چه کاری درست است، اما این تصور یا بهتر بگوییم توهم شما می تواند در حال حاضر جلوی احساس خوشبختی و خوشحالیتان را بگیرد. اگر می خواهید به خواسته هایتان برسید باید این اصراری که به بر حق بودن خودتان دارید را کنار بگذارید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برای بیان منظورتان و حالی کردن حرف هایتان به دیگران به یک مترجم نیاز خواهید داشت. تصمیم گیری برای شما کار ساده ای نخواهد بود، اما غیر ممکن هم نیست. به دنبال ماجراجویی باشید و به شانس خود اطمینان داشته باشید و ریسک کنید. اگر احساس کردید به کمک نیاز دارید حتما از دیگران تقاضای کمک کنید، اما بیش از حد به آنها وابسته نباشید. اکنون نزدیک شدن به کسی که دوست دارید برای شما بسیار راحت خواهد بود، اما باید دریچه های قلبتان را به روی او باز کرده و با صداقت پیش بروید. متأهل ها ممکن است به خاطر اختلاف نظر بحث هایی را در پیش داشته باشند که با کمی صحبت کردن خیلی زود برطرف خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما انرژی زیادی را در اختیار دارید، پس از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. شما این توانایی را دارید که هر موقعیتی را مطابق با شرایط خود تغییر دهید و در انجام هر کاری موفق باشید. احساس ماجراجویی شما بیشتر از هر زمان دیگری است و دلتان می خواهد کارهای تازه ای را انجام داده و در جهتی متفاوت حرکت کنید. جلوی خودتان را نگیرید و به این حس خود توجه داشته باشید. امروز شاید در خانه اوضاع چندان روبراه نباشد و تنش های موجود به شکل مشاجره بر سر مسائل بی اهمیت بروز پیدا کنند. سعی کنید کمی از هم فاصله بگیرید و امروز را به جای خانواده با دوستانتان بگذرانید.

فال روزانه متولدین دی

امروز ممکن است مجبور باشید به صورتی کاملا غیر منتظره در مورد مسائلی تصمیم گیری کنید که آمادگی لازم برای تصمیم گیری در مورد آنها را ندارید. شما اطلاعات لازم برای این تصمیم گیری را در اختیار ندارید و دلتان نمی خواهد ندانسته تصمیمی بگیرید که بعدا اثرات منفی به همراه خواهد داشت. شاید بهتر باشد تسلیم شوید و بر اساس همین اطلاعاتی که در اختیار دارید تصمیم بگیرید. شاید بین شما و کسی که دوست دارید مسائلی وجود دارند که به خاطر ترس از دست دادن او سعی می کنید ناگفته باقی بمانند. اما این کار تنها باعث بدرتر شدن اوضاع خواهد شد، بهتر است این مشکل را هر چه سریعتر حل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

فرار کردن از احساساتی که دارید مانند این است که بخواهید آتشفشانی خشمگین را مهار کنید. فرار کردن یک راه حل موقتی است و خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید دوباره به سراغتان خواهند آمد. امروز اعتماد به نفستان کمی پایین است و ممکن است نسبت به توانایی ها و استعدادهای خود دچار شک و تردید شوید. ناراحت و افسرده نشوید و انگیزه خود را از دست ندهید. مهارت های شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند، به جای دلسرد شدن نگاه مجددی به وضعیت موجود بیندازید و ببینید چه چیزی باعث شده است میزان پیشرفت شما به آن سرعتی که خودتان می خواسته اید نباشد.

فال روزانه متولدین اسفند

احساسات شما امروز بسیار قویتر از همیشه کار هستند و حس ششمتان خیلی خوب کار می کند. با این شرایط واقعیت ها را بهتر خواهید دید و متوجه خواهید شد که قضاوت اشتباهی در مورد یک نفر داشته اید. فشارهایی که به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی به شما وارد می شوند باعث شده اند که همه چیز را یک بار دیگر از نظر گذرانده و ببینید باورهایتان چقدر از واقعیت فاصله گرفته اند و دنیایتان با چالش جدیدی مواجه شود. البته که نمی شود همه چیز را یک شبه درست کرد اما صادق بودن با خودتان باعث می شود شهامت لازم برای تبدیل یک شکست به یک پیروزی بزرگ را پیدا کنید.

فال روزانه پنجشنبه 1 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 1 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 396 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php