کد خبر : 262339 تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

فال روزانه شنبه 6 مهر ۹۸

فال روزانه شنبه ۶ مهر ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: یکی از دوستان قدیمی که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید امروز به دیدن شما خواهد آمد. این دیدار شما را غافلگیر خواهد کرد، اما قطعا از دیدن این شخص خوشحال خواهید شد. امروز فضای خانه تان شلوغ …

فال روزانه شنبه 6 مهر ۹۸

فال روزانه شنبه ۶ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

یکی از دوستان قدیمی که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید امروز به دیدن شما خواهد آمد. این دیدار شما را غافلگیر خواهد کرد، اما قطعا از دیدن این شخص خوشحال خواهید شد. امروز فضای خانه تان شلوغ و پرهیاهو خواهد بود، اما این شلوغی همراه با خوش گذرانی و خوشحالی خواهد بود. امروز اگر به بازار بروید ممکن است چیز بسیار زیبایی پیدا کنید که تصمیم می گیرید به هر قیمتی که شده است آن را خریداری کنید. هزینه کردن برای کارهای اصیل هنری کاری کاملا درست و منطقی و در واقع نوعی سرمایه گذاری است، اما به شرطی که از لحاظ مالی شما را در مضیقه قرار ندهد. همیشه و در هر شرایطی پایتان را به اندازه ی گلیمتان دراز کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز یکی از دوستانتان به طور غیر منتظره ای شما را به یک مهمانی یا دورهمی دعوت خواهد کرد که شاید مجبور باشید برای حضور در آن مسیری نسبتا طولانی را طی کنید. با این حال حضور در این جمع برایتان بسیار خوشایند خواهد بود و از مکالماتی که با دوستان خود و حاضران در این مهمانی دارید لذت خواهید برد. ممکن است این صحبت ها حتی آثاری جدی و پایدار روی طرز فکر شما بگذارند. امروز به خاطر انتظارات غیر واقع گرایانه ی خود در رابطه ی عاطفی تان به مشکل بر خواهید خورد. شاید این انتظارات خیلی هم غیر ممکن نباشند، اما شما سعی دارید خواسته های خودتان را به طرف مقابلتان تحمیل کنید و این اصلا خوب نیست!

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز در حالی که دارید در وبسایت ها و صفحه های مختلف اینترنتی می گردید به فرصت های شغلی جدیدی بر خواهید خورد که با اهداف جاه طلبانه ی شما هماهنگ هستند، شاید حتی به فرصت هایی برای پیشرفت بربخورید که پیش از این هرگز به آنها فکر نکرده بودید. شاید فکر کردن به این فرصت ها شما را کمی نگران کند، اما قطعا برایتان هیجان انگیز خواهد بود. شما قطعا در این مورد از روی عجله تصمیم گیری نخواهید کرد، اما به احتمال زیاد این موقعیت ها برای شما قدرت و ثروت به همراه خواهند داشت. امروز چه قصد داشته باشید به رابطه ی عاطفی خود جان تازه ای ببخشید و چه تنها باشید و قصد شروع رابطه ی تازه ای را داشته باشید بخت با شما یار خواهد بود.

فال روزانه شنبه ۶ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز حرف ها و کارهای شما با هم هماهنگ نیستند و این کار شما باعث می شود دیگران نسبت به شما دچار شک و تردید شوند، این نکته را به یاد داشته باشید که دیگران همیشه ما را همان طوری می بینند که خودشان می خواهند، نه آن طوری که واقعا هستید. امروز شاید با یکی از دوستان و یا همراه با عشقتان برای سفر به مقصدی دوردست برنامه ریزی کنید، حتی اگر این برنامه ها فقط در حد رویاپردازی باشند هم شما را بسیار هیجان انگیز کرده و احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین شما و طرف مقابلتان به وجود خواهند آورد. خوشبختانه امروز روابط عاطفی شما به خوبی پیش خواهند رفت و مکالمات طولانی و دلپذیری با هم خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مرداد:

دیداری غیر منتظره با دوستی که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید خاطرات قدیمی را در وجود شما زنده خواهد کرد. شاید این خاطرات قدیمی احساسات آشفته ای در شما برانگیزند، سعی نکنید احساسات تلخ گذشته را برای بار دیگر در وجود خود زنده کنید و در برابر این وسوسه بایستید. سعی کنید فقط از دیدن دوست قدیمی تان لذت ببرید و با هم خوش باشید. شما در فکر پیدا کردن راهی برای رسیدن به موفقیت حرفه ای باشید، اما در حال نقشه کشی برای رسیدن به اهداف خود باید این نکته را در نظر داشته باشید که پایه و اساس این نقشه را محکم و استوار بچینید. مشخص کردن اولویت هایتان و داشتن ذهنی باز به شما در این راه کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین شهریور:

شاید امروز بتوانید تمام مسیرتان تا رسیدن به موفقیت را در ذهن خود مجسم کنید، اما باید این واقعیت را در نظر داشته باشید که رویاپردازی کافی نیست و باید تمام تلاش و توان خود را به کار بگیرید تا به سر منزل مقصود برسید. فقط فراموش نکنید که در این راه خودتان را در هر شرایطی محق ندانید و انعطاف پذیری داشته باشید. به شرایط نگاه بی طرفانه ای داشته باشید و واقعیت ها را همان طور که هستند بپذیرید. امروز ممکن است تنها با یک نگاه عاشق شوید. فرقی ندارد که برای بار اول این شخص را ببینید و یا او یکی از دوستان قدیمیتان باشد که تا پیش از این هیچ احساسی نسبت به او نداشته اید و یکباره از نظرتان جذابیت فوق العاده ای پیدا کرده است.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز وقتی به اهداف و فعالیت های حرفه ای خود فکر می کنید ناگهان ایده های عجیب و هیجان انگیزی به سرتان می زنند و راه حلی که برای مدت ها در جستجوی آن بوده اید بالاخره خودش به سراغتان خواهد آمد. شاید هم یک شریک کاری برایتان پیدا شود که خیلی نسبت به کاری که شما انجام می دهید علاقه و هیجان از خود نشان می دهد. در هر صورت فرصت پیشرفت و رشد برای شما فراهم شده است و می توانید خوشحال باشید. امروز شاید در جمعی قرار بگیرید که برخی از حاضران را تا به حال ندیده اید. به احتمال زیاد یکی از این غریبه ها سر صحبت را با شما باز خواهد کرد و خیلی زود به این نتیجه خواهید رسید که دوست های خوبی برای هم خواهید بود.

فال روزانه شنبه ۶ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز شما خودتان هم دقیقا نمی دانید که از رابطه ی عاطفی خود چه می خواهید، اما خوشبختانه آنهایی که به شما نزدیک هستند با دیدن این بلاتکلیفی شما از میدان به در نخواهند شد و می توانند این وضعیت شما را درک کنند. در هر شرایطی به احساسات خود اهمیت بدهید، اما در عین حال به احساسات دیگران هم احترام بگذارید. امروز میل به سفر کردن در وجود شما زنده شده است و دلتان می خواهد به یک سفر طولانی مدت بروید، اما متأسفانه در حال حاضر امکان رفتن به مسافرت برایتان وجود ندارد و باید برای مدتی دست نگه دارید تا بتوانید این ایده ی خود را عملی کنید، فعلا کارهای مهم تری برای انجام دادن دارید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز خرید برای خانه یکی از برنامه های اصلی روزتان خواهد بود. حس زیبایی شناسی شما در اوج خود قرار دارد و اگر به خرید بروید به احتمال زیاد انتخاب های خیلی خوبی خواهید داشت. شاید چیزهایی که انتخاب می کنید خاص و متفاوت باشند، اما قطعا برای حسن سلیقه تان مورد تحسین دیگران قرار خواهید کرد. مهمان هایی ناخوانده اما عزیز به دیدن شما خواهند آمد و مکالمات بسیار لذت بخشی با آنها خواهید داشت. شاید حتی به یکباره تصمیم بگیرید که گروهی دیگر را هم به خانه تان دعوت کرده و این دورهمی را بزرگتر کنید. داشتن برداشت اشتباه از آنچه عشقتان از شما انتظار دارد می تواند باعث ایجاد ناراحتی شود؛ بادقت بیشتری به حرف های او گوش کنید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز با یکی از دوستان صمیمی و یا عشقتان مکالماتی غیر منتظره خواهید داشت که برایتان لذت بخش خواهند بود. شاید با هم در مورد یک سفر هیجان انگیز برنامه ریزی کنید و یا ناگهان به این نتیجه برسید که می خواهید هر چه زودتر ازدواج کنید. امروز روابط شما با دیگران به طور کلی خیلی خوب پیش خواهند رفت و روابط دوستی تان نزدیکتر و رابطه عاشقانه تان صمیمی تر خواهد شد. بد نیست برای امشب یک دور همی با دوستان و اعضای خانواده برگزار کنید. زیاد برای تهیه ی غذایی و پذیرایی به خودتان زحمت ندهید، آنها نزدیک ترین دوستانتان هستند و از دستتان ناراحت نخواهند شد، شما که نمی خواهید فردا هفته ی جدیدتان را با خستگی آغاز کنید؟!

فال روزانه متولدین بهمن:

شما دوست دارید در خانه ای زندگی کنید که اشیای لوکس و تجملاتی دور و برتان را گرفته باشند و در ذهن خود تصویری واضح و مشخص از خانه ی راحتی که می خواهید برای خودتان و عزیزانتان بسازید در سر دارید. شما در صفحه ها و سایت ها و مجلات مختلف به دنبال پیدا کردن دکوراسیون ایده آل خود هستید و شاید حتی به فکر استخدام یک نفر برای انجام کارهای دکوراسیون منزل خود بیفتید. البته به احتمال زیاد بیشتر این رویاهایی که در سر دارید غیر ممکن باشند، اما این وضعیت موقتی است و خیلی زود بودجه ی لازم برای این کار را فراهم خواهید کرد. همین که رویایی در سر داشته باشید انگیزه و قدرت لازم برای به دست آوردن آن را نیز خواهید یافت.

فال روزانه شنبه ۶ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز انواع مختلف کارها و آثار هنری شما را به خود جذب می کنند و شاید حتی به این فکر بیفتید که برای یادگیری این هنرها در کلاسی ثبت نام کنید. اگر اینقدر مصمم هستید امروز قطعا روز خوبی برای این کار خواهد بود. امروز یک فانتری رمانتیک ذهن شما را به خود مشغول کرده است و نمی توانید این تصویر رویایی را از ذهن خود خارج کنید. بر خلاف انتظارتان، با در میان گذاشتن این تصویر رویایی با شخصی که دوست دارید با واکنش منفی او روبرو خواهید شد. فراموش نکنید که به قول شکسپیر انتظار داشتن از طرف مقابل ریشه ی اصلی شکستن قلب ها است. رویا و آرزو داشتن خیلی هم خوب است، اما به شرطی که شما را از دنیای واقعیت ها دور نکند.

فال روزانه شنبه 6 مهر ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 6 مهر ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 404 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php