کد خبر : 256793 تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۲

فال روزانه شنبه 6 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین احساس می کنید که هیچ پیشرفتی در کار ندارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی فرصت های جدیدی پیش پایتان قرار می گیرد. در حال حاضر بهتر است نسبت به خرج کردن پول خود محتاط تر باشید تا همه چیز به شرایط …

فال روزانه شنبه 6 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

احساس می کنید که هیچ پیشرفتی در کار ندارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی فرصت های جدیدی پیش پایتان قرار می گیرد. در حال حاضر بهتر است نسبت به خرج کردن پول خود محتاط تر باشید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد. از موضوعی نگران هستید اما بدانید که غصه آینده را خوردن تنها لذت حال را از شما خواهد گرفت. دوستی که مدت ها از او خبر نداشته اید به زودی به سمت تان باز خواهد گشت. بهتر است اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر مدت ها به فکر یک سفر هستید، حالی زمان مناسبی است. این تغییر بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. شما با حرف تان دل فردی را شکسته اید و فکر می کنید که حق با شماست اما بهتر است که دو طرفه به موضوع نگاه کنید تا جای هیچ نگرانی و سوتفاهمی باقی نماند. به زودی راهی در زندگی تان باز می شود که انتظارش را ندارید. اگر چه در ابتدا ترس قدم برداشتن در این راه را دارید اما خیلی زود می فهمید که این راه آینده تان را تضمین خواهد کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

بهتر است امروز در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. شما روزهای پر تنشی را تجربه کرده اید و حال باید به فکر آرامش تان باشید. اگر چه کارهای عقب مانده زیادی روی سرتان ریخته اما وقت برای آنها بسیار است. تنها چیزی که امروز باید به آن توجه کنید سلامتی تان است. اخیرا در رابطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، اگر هر دو بنشینید و با صداقت با هم گفتگو کنید، تمام مشکلات تان حل خواهد شد. از گیر دادن های بیش از حد نیز خودداری کنید.

فال روزانه متولدین تیر

ثباتی در کارتان ایجاد شده، بهتر است این راه را ادامه دهید تا به موفقیت ایده آل خود برسید. اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد، پس خودتان را برای آن آماده کنید. سعی کنید خود واقعی تان باشید، این ساده ترین راه ممکن برای برقراری رابطه ای سالم با دیگران است. شخصی این روزها بیش از همیشه حواس اش به شما است، شما نیز محتاط تر عمل کنید تا سوتفاهمی پیش نیاید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز کمی ناامید به نظر می رسید و حتی ممکن است بی دلیل از دست یکی از عزیزان تان ناراحت و عصبی شوید اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و بر اساس احساسات منفی خود تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه عاطفی خود دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. انگیزه ای قوی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر می خواهید تاثیر بیشتری بر دیگران بگذارید، باید از ته قلب تان حرف بزنید. تظاهر کردن دیر یا زود دست تان را رو می کند. امروز یکی از اهداف شما که احتمالا مربوط به زمینه کاریتان است، رنگ واقعیت به خود می گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانه های این پیروزی را به دقت شناسایی کنید و قدم های بعدی تان را بر اساس آنها بر دارید. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، هر چه زودتر اقدامات آن را فراهم کنید.

فال روزانه متولدین مهر

در حال حاضر به فکر تغییر شغل تان هستید اما آنچه باید در اولویت قرار دهید، رابطه عاطفی تان است. زندگی عاطفی شما دچار دگرگونی شده است و اگر حالا به فکر درست کردنش نباشید برای همیشه پشیمان خواهید شد. خودتان را از موضوعاتی که شما را آزار می دهد دور می کنید، اما این راه حل خوبی نیست بلکه باید با اعتماد به نفس کامل مقابل آنها بیاستید و برای اهداف خود بجنگید. یکی از دوستان تان خبر خوبی را به شما می رساند که دیدتان را نسبت به برخی مسایل تغییر خواهد داد.

فال روزانه متولدین آبان

این روزها درگیری هایتان زیاد است، از نیازهای خود گرفته تا نیازهای خانواده و مسئولیت های کاری که روی سرتان انبار شده است. استرس شما زیاد شده و فکر می کنید که ممکن است در رسیدن به آنها به مشکل بر خورید اما نترسید. کلید موفقیت شما ایجاد تعادل میان کارها و مسئولیت هایتان است. اگر در رابطه عاطفی خود کمی گیج و ناامید شده اید، به جای دوری از شریک زندگی تان بهتر است با او قرارملاقاتی بگذارید و تمام سوتفاهم ها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین آذر

یکی از دوستان تان حال ناخوشی دارد اما شما دلیلش را نمی دانید و همین موضوع نگران تان کرده استو بهتر است امروز کمی زودتر کارهایتان را جمع و جور کنید و نزد او بروید. همین حضور شما برای تغییر روحیه او کافی ست. اگر می خواهید روابط عاطفی تان بهتر از قبل شود، احساسات خود را پنهان نکنید و آن را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. به زودی اتفاقی شما را به شریک زندگی تان نزدیک تر می کند. قدر داشته هایتان را بدانید و از مقایسه کردن خود با دیگران خودداری کنید.

فال روزانه متولدین دی

اگر به فکر تغییرات هستید، امروز روز خوبی برای آن نیست. هر چند ممکن است که پیشنهادهای خوبی به شما شود اما دست نگه دارید. بهتر است در مورد صحت اطلاعاتی که به دست تان می رسد، اطمینان حاصل کنید سپس در چند روز آینده در مورد آن تصمیم بگیرید. نگران از دست رفتن این فرصت نباشید، مطمئن باشید که اگر همه چیز صحت داشته باشد، این فرصت به زودی از دست تان در نخواهد رفت. اگر گره ای در راهی که در پیش گرفته اید، افتاده است، به ارتباطات بیشتر آن را حل خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز سعی کنید خودتان را با کارهایی که به آنها علاقه دارید، مشغول کنید. با انرژی مثبتی که امروز در فضا پراکنده است، دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. شاید شما خودتان را دست کم بگیرید اما هستند افرادی که شما و توانایی هایتان را ستایش می کنند، بنابراین اعتماد به نفس تان را بالا برده و قدم هایتان را محکم تر بردارید. دوستی انتظار تلفن شما را می کشد، هر چه زودتر با او تماس بگیرید. برای دادن جواب نیز بیش از این معطل نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما شما برای تصمیم گیری هیچ کاری نمی کنید. بهتر است که فرصت را از دست ندهید و با دیگران مشورت کنید. وسط زمین و آسمان ماندن شما را به هیچ کجا نخواهد رساند. حتی اگر راه سختی در پیش دارید، باید قدم اول را بردارید. هم چیز در میانه راه به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. از کمک گرفتن از دیگران نهراسید و خجالت نکشید، آنها می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. شریک زندگی تان منتظر است تا به قول تان عمل کنید، بیش از این او را در انتظار نگذارید.

فال روزانه شنبه 6 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 6 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 407 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php