کد خبر : 262203 تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

فال روزانه شنبه 30 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: عشق و محبت نه تنها نقش مهمی در امروزتان خواهد داشت، بلکه تمام زندگیتان بسته به آنها می باشد. اگر تنها زندگی می کنید و کسی در زندگیتان نیست، فردی خاص می تواند وارد زندگیتان شود و تمام توجه شما …

فال روزانه شنبه 30 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

عشق و محبت نه تنها نقش مهمی در امروزتان خواهد داشت، بلکه تمام زندگیتان بسته به آنها می باشد. اگر تنها زندگی می کنید و کسی در زندگیتان نیست، فردی خاص می تواند وارد زندگیتان شود و تمام توجه شما را به خود جلب کند. اگر با کسی در رابطه هستید، اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است، چنان پیوند محکمی بین شما و شریک عاطفیتان برقرار کرده که به نظر می رسد گسستن این پیوند بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن باشد و زندگی مشترکتان با این شرایط تا پایان عمر ادامه خواهد داشت. عواملی که باعث ایجاد این پیوند شده اند را پیدا کنید و سعی کنید کارهایی که انجام داده اید را دوباره تکرار کنید. این به نفع شماست!

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

آیا منزلتان شبیه به میدان جنگ شده و بسیار به هم ریخته و شلوغ است؟ این موضوع با توجه به شخصیت مرتب و منظمی که شما دارید بسیار عجیب است. شخصیت شما، شما را وادار می کند که این به هم ریختگی را سر و سامان دهید و شما را به سمت منظم تر شدن سوق می دهد. در حین جمع و جور کردن وسایل منزلتان ممکن است چیزهایی را پیدا کنید که مدت هاست آنها را گم کرده اید و می پنداشتید که دیگر هیچ وقت پیدا نخواهند شد. به محض اینکه تمیز کردن منزلتان تمام شود می فهمید که چقدر خانه تان زیبا تر از قبل می شود و ممکن است هر روز بخواهید به تمیز کردن آن بپردازید. به انتظار چیزهای خوب باشید!

فال روزانه متولدین خرداد:

یک تماس تلفنی و یا ایمیل هیجان انگیز از یکی از دوستانتان به دستتان خواهد رسید. این پیام حامل خبرهای شگفت انگیزی برای شما خواهد بود. عشق، علاقه و موفقیت در هنرهای مختلف امروزه بسیار مورد توجه اند و این پیام ممکن است توجه شما را نیز به آنها جلب کند. مکالمه با افراد موفق می تواند برای افزایش تلاشتان به منظور رسیدن به اهدافتان انگیزه زیادی به شما بدهد. ذهن شما بیشتر از هر وقت دیگر آماده کار کردن است. به بهترین صورت از این موقعیت استفاده کنید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید پس وقت و انرژی خود را صرف کارهای بیهوده نکنید و تمرکزتان را بر روی هدفتان بگذارید.

فال روزانه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز ممکن است در خانه تان یک مهمانی و یا یک دورهمی با هدفی خاص برگزار شود و دوستان و آشنایانی که علایقی مشابه با شما و یا عقاید معنوی و مذهبی مشابهی با شما دارند در خانه ی شما دور هم جمع شوند. این دیدار هر چه که باشد و با هر هدفی که باشد حال شما را خیلی خوب خواهد کرد و در پایان روز احساس سبکی خواهید داشت. آنچه امروز و در این جمع اتفاق می افتد حداقل برای یکی از حاضران آغازگر یک زندگی متفاوت خواهد بود. امروز در خانه نمانید و همراه با عشقتان به دامان طبیعت بروید، اگر تازه با هم آشنا شده اید این فرصت خوبی برای بدست آوردن شناخت بیشتر نسبت به طرف مقابلتان خواهد بود.

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز مسائل عاطفی با اتفاقاتی عجیب همراه خواهند بود، ممکن است از شخصی که فکرش را هم نمی کنید پیامی عاشقانه دریافت کنید، یک خواستگار ناشناس برایتان پیدا شود و یا نامزدتان ناگهان به شما پیشنهاد ازدواج بدهد. اگر چنین اتفاقاتی برای خودتان نیفتند هم قطعا برای یکی از نزدیکانتان خواهند افتاد! در هر صورت این موضوع باعث خوشحالی شما شده و روزتان را خواهد ساخت. هرچقدر به احساس خود اهمیت بدهید موفق تر خواهید بود. به احتمال خیلی زیاد چیزهای جدیدی که اکنون وارد زندگیتان می شوند، بعدا اهمیت بیشتری به دست خواهند آورد. به این که قلبتان می داند کدام راه را باید در پیش بگیرد اعتماد داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز فرصت شرکت در یک پروژه ی کاری و یا هنری برای شما فراهم خواهد شد که می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر حتی از خود این کار سود زیادی به دست نیاورید هم در روند انجام آن فرصت هایی سر راهتان قرار خواهند گرفت و با افرادی آشنا خواهید شد که می توانند مسیر زندگی شما را به کل تغییر دهند و وضع زندگیتان را به میزان زیادی بهبود ببخشند. اگر هنوز مجرد هستید ممکن است به این واقعیت پی ببرید که یکی از همکارانتان که مود احترام و علاقه ی شما قرار دارد به شما علاقمند است اما از بیان احساسش وحشت دارد، از این بهتر چه می تواند باشد؟!

فال روزانه متولدین مهر:

این اواخر احساس رکود و سکون می کرده اید و به نظرتان زندگی خیلی یکنواخت و بدون هیچ امکانی برای پیشرفت بوده است؟ اتفاقاتی که امروز می افتند تمام این افکار پوچ و بیهوده را از سرتان خارج کرده و شما را به فکر ایجاد تغییر و تحول در وضعیت کنونی خواهند انداخت. یک فعالیت گروهی شما را با افرادی با نظراتی متفاوت، حوزه های کاری جالب و ایده هایی جدید قرار خواهد داد که می توانند مسیر زندگی شما را تغییر دهند. امروز به نظر می رسد که دیگران به اندازه ای که شما انتظار دارید مسائل را جدی نمی گیرند. اما بد نیست این را به عنوان یک نشانه در نظر بگیرید. شاید این شما هستید که باید کمی به خودتان آسان بگیرید و کارها را برای خودتان سخت نکنید.

فال روزانه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز ایده های فوق العاده ای به ذهن شما می رسند، اما شما از این که چطور باید آنها را به کار بگیرید مطمئن نیستید. شاید بخواهید یک کار هنری منحصر بفرد انجام دهید و یا ایده هایی متفاوت برای آغاز کسب و کاری جدید به ذهنتان برسند و یا ساده تر از همه، درک جدیدی از اطرافیانتان پیدا کنید. در هر صورت یک چیز مسلم است و آن این است که شما برای پردازش ایده هایی که در سر دارید به مقداری تنهایی نیاز خواهید داشت. ما در برابر عظمت این جهان نقطه ای بیش نیستیم و زندگیمان در مقایسه با آن به اندازه چشم بر هم زدنی است. خودتان را زیاد جدی نگیرید و مسائل را برای خودتان بیش از اندازه پیچیده نکنید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که در زمینه هایی متفاوت فعالیت می کنند. توانایی شما در برقراری ارتباط در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در نتیجه هم از همراهی آنها لذت خواهید برد و هم می توانید روابط کاری و حرفه ای با آنها برقرار کنید و آینده ی کاری خود را تضمین نمایید. حداقل چیزی که از این مکالمات به دست خواهید آورد ایده هایی جدید و منحصر به فرد برای گسترش کسب و کارتان خواهد بود. از ابتدای روز برای امروزتان برنامه ریزی کنید، کارها و وظایفتان را انجام داده و حتما برای تفریح و استراحت هم زمانی در نظر بگیرید. اگر می خواهید بتوانید طبق برنامه پیش بروید باید بین کارهای مختلف زمان اضافه هم در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز از منابعی کاملا غیر منتظره اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باعث می شوند به تغییر حرفه ی خود و یا گسترش کسب و کاری که دارید فکر کنید. شاید به فکر کارهایی کاملا جدید متفاوت بیفتید. مسلما تلاش هایتان در این زمینه بی نتیجه نخواهند ماند و اگر شخصی با توانایی هایی بالا و ذهنی خلاق را با خود همراه کنید موفقیت هایتان بیشتر نیز خواهند شد. امروز هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر این فرصت ها در آغاز کار به نظرتان خیلی مسخره و بی اهمیت برسند یکی از آنها می تواند شانس بزرگی برای شما باشد. یادتان باشد که موفقیت به شکل یک تابلوی بزرگ راهنما خودش را به شما نشان نمی دهد.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز یک دیدار عاشقانه با شخصی که دوست دارید خواهید داشت و مکالماتی که دارید به محکم تر شدن رابطه ی شما و شاید حتی تصمیم گیری برای جدیتر کردن این رابطه خواهند انجامید. شما ناگهان خیلی احساساتی شده اید، اما بهتر است در بیان عشق و احساس خود زیاده روی نکنید. غرق کردن طرف مقابلتان در دریای احساسات عاشقانه ممکن است اثری کاملا معکوس داشته باشد و او را نگران و دلزده کند. امروز از آن روزهایی است که یک در خیلی ساده ممکن است به روی راه ثروت، سلامت و خوشبختی گشوده شود. اگر در بخشی از مسیرتان با شکست مواجه شدید انگیزه خود را از دست ندهید و از جهتی دیگر به راهتان ادامه دهید.

فال روزانه شنبه ۳۰ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

اگر این اواخر احساس می کنید که مثل همیشه سرحال نیستید، امروز ممکن است به صورتی ناگهانی قدرت و توان خود را باز یابید و آماده ی حرکت شوید. شاید حتی وسوسه شوید به ورزش بگیرید و تصمیم بگیرید از این به بعد به طور مرتب ورزش کنید و فعالیت داشته باشید. البته که این فکر خیلی خوبی است، اما بهتر است بعد از مدت ها نداشتن فعالیت جسمانی ناگهان زیاد به خودتان فشار نیاورید. احساس می کنید در یک گردباد گرفتار شده اید، همه چیز دور سرتان می چرخد و انگار کنترل همه چیز از دستتان خارج شده است. اصلا خودتان را نگران نکنید و تسلیم وضعیت موجود شوید و بگذارید هرچه می خواهد بشود. اگر با طوفان درگیر شوید به خودتان هم آسیب خواهید رساند.

فال روزانه شنبه 30 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 30 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 349 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php