کد خبر : 256918 تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه 3 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین حتی اگر مجبور شدید برنامه هایتات را لغو کنید، نگران نشوید. امروز خودتان را به دست سرنوشت بسپارید تا برای شما تصمیم بگیرید. اگر دوستی از شما دوری می کند، به جای غر زدن بهتر است که او را تنها بگذارید گاهی تنهایی برای هر دو طرف …

فال روزانه شنبه 3 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

حتی اگر مجبور شدید برنامه هایتات را لغو کنید، نگران نشوید. امروز خودتان را به دست سرنوشت بسپارید تا برای شما تصمیم بگیرید. اگر دوستی از شما دوری می کند، به جای غر زدن بهتر است که او را تنها بگذارید گاهی تنهایی برای هر دو طرف لازم است، مطمئن باشید که به زودی رابطه شما مستحکم تر از قبل خواهد شد. اگر امروز زمان اضافی دارید، این زمان را صرف خانواده تان کنید. آنها این روزها به شما بیشتر از همیشه محتاجند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

مدتی ست منتظر شروع کاری هستید، امروز این فرصت برای شما فراهم می شود. با برداشتن اولین قدم تغییرات مثبتی در زندگی تان رخ می دهد. شما از رقابت لذت می برید و هر چه این رقابت سرسختانه تر باشد، تلاش و لذتی که از آن می برید نیز بیشتر خواهد بود. همیشه دوست دارید ثابت کنید که برنده و بهترین هستید اما مراقب باشید زیرا غرور بی جا موجب شکست می شود. گاهی باید به جای تلاش کردن، از همنشینی با اطرافیان تان، حتی اگر رقبایتان هستند، لذت ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به وضوح می بینید که یکی از آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. قبل از هر برنامه ریزی، به خوبی فکر کنید و از مشورت گرفتن دیگران نهراسید. با احتیاط قدم بردارید تا موفقیت در خانه شما را بزند. اگر یکی از نزدیکان تان با شما مخالفت می کند، نباید از او دلگیر شوید زیرا این شرایط گذراست و او نیز به زودی در راهی که شما قدم برداشته اید با شما همقدم خواهد شد.

فال روزانه متولدین تیر

اگر سعی کنید که امروز تمرکز خود را بالاتر ببرید، خواهید دید که در کارهایتان چه تغییراتی حاصل خواهد شد. حتی اگر احساس خوبی ندارید، بخندید زیرا خنده درمان هر دردی است. اگر شما به اطرافیان تان انرژی مثبت دهید، همان انرژی را از آنها دریافت می کنید. به زودی سفری در پیش دارید، سعی کنید در این سفر محدودیت ها را کنار بگذارید و از هر آنچه پیش پایتان قرار می گیرد، نهایت لذت را ببرید. پیشنهادی به شما شده که در صورت قبول کردن باید انرژی زیادی برای آن بگذارید. خودتان را قبل از هر تصمیمی، آماده کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز فرصت خوبی است تا در مورد روزهای آتی برنامه ریزی کنید. اگر چه تصور آنچه ممکن است برایتان رخ دهد سخت است اما اگر آینده نگر باشید، سریع تر به هدف تان خواهید رسید. اخیرا با اطرافیان تان به مشکل بر می خورید. توصیه می کنیم برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید. نگران نباشید زیرا با کمی تمرین می توانید بر رفتارهای خود کنترل داشته باشید. به فکر انجام کاری بودید که در حال حاضر برایتان غیر ممکن است. این موضوع به نفع شماست زیرا تجربه های بیشتری را به دست خواهید آورد که در موفقیت تان نیز تاثیرگذار خواهد بود.

فال روزانه متولدین شهریور

آیا ایجاد تغییرات در زندگی تان در حال حاضر کاری عاقلانه است؟ جواب این سوال را تنها خود شما می دانید. اگر نمی توانید تصمیم بگیرید، این بار بیشتر از عقل به ندای قلب خود گوش دهید. مشورت با افراد باتجربه نیز می تواند به شما کمک کند. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت

فال روزانه متولدین مهر

مدتی ست زندگی برایتان کسل کننده شده است اما به زودی راه جدیدی در زندگی تان باز خواهد شد که خوشحال تان خواهد کرد. احساس می کنید که در رابطه با شریک زندگی تان، چیزی اشتباه است اما جرات پرسیدن آن را ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، ساده تر برایتان خواهد گذشت. دوستی از دور شما را تحت نظر دارد، اگر به اطراف تان بیشتر دقت کنید خودتان متوجه خواهید شد. به او فرصت دهید تا خودش آنچه در دل دارد را به زبان آورد.

فال روزانه متولدین آبان

فردی برای کممک به سمت تان آمده، او را پس نزنید زیرا می توانند راه درست را به شما نشان دهند و در موفقیت هایتان تاثیرگذار باشند. اگر به دلیل تجربیات تلخ گذشته نمی توانید به سادگی به خصوص در مورد مسائل مالی تصمیم بگیرید، بهترین راه این است که فهرستی از ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید. این راه به شما کمک زیادی خواهد کرد. در مورد راهی که می خواهید در پیش بگیرید، دو راه پیش رو دارید، هر دو راه به پیروزی شما منتهی می شود بنابراین بدون ترس، هر چه زودتر یکی را انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین آذر

احساس می کنید که تنها هستید اما افراد زیادی در اطراف تان هستند که به شما اهمیت می دهند. کافی ست اطراف تان را با دقت بیشتری نگاه کنید. حال زمانی خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و بیشتر از همیشه بدرخشید. اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به زیبایی شما جذب می شوند.کلمات قدرت زیادی دارند اما گاهی سکوت معنای بیشتری می دهد. امروز هم از آن روزهاست که نباید هر حرفی را به زبان آورید. فکر شده عمل کنید تا به مراد دل خود برسید.

فال روزانه متولدین دی

ایده ای در ذهن دارید که می تواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد بنابراین معطل نکنید و قدم اول را بردارید. اگر می خواهید مورد حمایت دیگران قرار گیرید، بهتر است روابط خود را با افرادی که سازگاری بیشتری با شما دارند، افزایش دهید. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بیش از پیش غرق در عشق خواهید شد. بنابراین به افرادی که سر راهتان قرار می گیرد محبت کنید. این انرژی که شما به دیگران می دهید، به زندگی تان باز خواهد گشت. اگر امروز دوستانتان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید. تصمیم دارید چیزی بخرید اما هی این پا و آن پا می کنید، هر چه زودتر اقدام کنید، به نفع تان خواهد بود.

فال روزانه متولدین اسفند

خبری می شنوید که انتظارش را ندارید اما بهتر است که فعلا از ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی تان خودداری کنید. کمی به ذهن تان فرصت دهید تا اطلاعات کافی را به دست آورد.در رابطه عاطفی تان دچار تردید و ابهام شده اید. بهتر است که امروز با شریک زندگی تان صحبت کنید و ایده هایتان را با او در میان بگذارید. شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خوشنود و راضی خواهید بود. میهمانی در پیش دارید که پیشنهادهای خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

فال روزانه شنبه 3 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 3 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 434 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php