کد خبر : 13650 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۳:۱۱

فال روزانه شنبه 26 اسفند 1391

فروردین: امروز روزی عالی برای تجارت و کسب و کار است. بسیاری از شما راه هایی برای افزایش درآمدها می یابید و تقریباً همه شما روش هایی برای خریدن لوازم کوچک برای خودتان و عزیزانتان می یابید. پیش بینی روابط شما: امروز روز خنده است. شما و شریک زندگی تان …

فال روزانه شنبه 26 اسفند 1391

فروردین:

امروز روزی عالی برای تجارت و کسب و کار است. بسیاری از شما راه هایی برای افزایش درآمدها می یابید و تقریباً همه شما روش هایی برای خریدن لوازم کوچک برای خودتان و عزیزانتان می یابید.

پیش بینی روابط شما: امروز روز خنده است. شما و شریک زندگی تان تا بحال این قدر نخندیده بودید. این خنده شما به دیگران هم سرایت می کند و تنش ها و ناراحتی ها را می زداید. باید از این فرصت استفاده کنید و کارهای سرگرم کننده ای انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: اکنون زمان بسیار خوبی از سال برای شماست تا با اهداف سالانه ای که در روز تولدتان تعیین کرده بودید، پیش بروید. در حال حاضر می توانید جهش های بزرگی داشته باشید. زمان برای برنامه ریزی و مرور برنامه هایتان بگذارید و کورکورانه عمل نکنید.

 

اردیبهشت:

روزی دوست داشتنی برای لذت بردن از تفریح و سرگرمی در کنار دوستان است. آنها از مصاحبت و همنشینی با شما لذت می برند، زیرا شما بسیار جذاب و خوش مشرب هستید. در عین حال، شما کمی خودکامه هستید. خوشبختانه انسان شگفت انگیزی سر راهتان ظاهر می شود.

پیش بینی روابط شما: امروز عشق درباره تفریح و خنده است. زیاد به شور و حرارت عشق کاری ندارید و ارزش هایی مشترک دارید که برایتان مهم است از منافع دوطرفه لذت می برید. روند کشف است که برایتان سرگرم کننده است و شما را به آبهای عمیق تری هدایت می کند، این دقیقاً همان چیزی است که می خواهید.

پیش بینی شغل شما: اینکه فقط ایده ای در ذهن داشته باشید برایتان حمایت کافی نمی آورد. وقتی روی ایده خود کار کنید و آن را جلو ببرید، حمایت از همه طرف به سمت شما می آید. اولین قدم ها را خودتان بردارید تا دیگران هم به تدریج از شما پیروی کنند.

 خرداد:

امروز از درون احساس آرامش فراوانی می نمایید که به معنای آن است که از بیرون با دیگران خوب رفتار می کنید. تعداد اندکی نیز عشق پنهانی را تجربه می کنند. همه شما در ارتباط با والدین، رئیس، استادان و افراد بانفوذ احساس خوبی دارید. روز خوبی است.

پیش بینی روابط شما: امروز جریان آزادی از احساسات بین شما و فرد خاصی وجود دارد. اگر متوجه شده اید که ترس نمی گذارد که کاملاً راستگو و صادق باشید، حتی با آنکه خیلی دوست دارید اینطور باشد، شاید دریابید که ایمان و اعتماد به نفس شما در حال جوشیدن است. فقط باید فضای درست را بیابید.

پیش بینی شغل شما: امروز از عواقب برنامه ریزی نکردن قبل از اقدام رنج می برید. اغلب اوقات شما روی رویکرد موقتی خود تکیه می کنید و گاهی این نگرش کم می آورد و نتیجه نمی دهد.

 

تیر:
امروز روزی عالی برای گپ و گفتگو با دیگران به خصوص در جمع است. صحبت های شما با خانم ها بسیار خوشایند و مطبوع خواهد بود. شاید با فردی برنامه سفر بریزید یا فرصت های دیگری برایتان پیش آید.

پیش بینی روابط شما: اگر برای اولین بار سر قرار می روید، پس امیدواریم خیلی بهتان خوش بگذرد. این قرار پر از سرگرمی و خنده خواهد بود و گفتگوهای جالب و گرمی بین شما خواهد بود. از مصاحبت دلنشین یکدیگر استفاده می کنید و مکنونات قلبی خود را با هم در میان می گذارید.

پیش بینی شغل شما: کلید موفقیت شما در حال حاضر این است که فعالیت بیشتری انجام دهید. خیلی اوقات، موفقیت شما فقط در این است که با جریان پیش بروید و بگذارید فرصت ها خودشان پیش بیایند. اغلب وقت ها، این نگرش خیلی نتیجه می دهد. در حال حاضر شما باید بیشتر شجاعت به خرج دهید.

مرداد:

امروز دیگران می توانند به شما کمک کنند، زیرا شما از ثروت و منابع دیگران بهره می برید. کمک آنها به شما شاید عمومی باشد زیرا دیگران امروز بیش از همیشه شما را تحت نظر دارند. یا شاید جزئیات زندگی شما بر دیگران آشکار شده است.

پیش بینی روابط شما: امروز از لاک خود در می آیید و به نوسانات کهکشانی واکنش می دهید و ذات زیبای خود را با کسی که دوست دارید تقسیم می کنید. زمان مثبتی برای ترتیب دادن یک شام یا ناهار رمانتیک و یا وقت گذراندن با هم در هوای آزاد یا هر تفریح دیگری است. وقتی حالتان خوب است، بسیار رمانتیک می شوید.

پیش بینی شغل شما: مغزتان به شما می گوید که به یک مسیر بروید و پاهایتان شما را به مسیر کاملاً متفاوتی می برند. شما در مبارزه با خودتان انرژی فراوانی را از دست می دهید. بجای آنکه درگیر کشمکش درونی شوید، قدمی به عقب بروید و دیدگاه بهتری کسب کنید.

شهریور:

یک دوست خوب یا شاید یک شریک امروز از تمایل شما به انجام کاری متفاوت حمایت می کند. شاید شما با هم به جایی سفر کنید یا مکان های جدیدی ببینید. چون زیبایی را بیش از همیشه تحسین می کنید و از نگارخانه ها، پارک ها و مکان های زیبا خوشتان می آید. رمانس با فردی از فرهنگ متفاوت می تواند شکوفا شود.

پیش بینی روابط شما: با آنکه ممکن است حیات عشقی شما در حال حاضر پرشور نباشد، ولی بسیار تفریح و سرگرمی خواهید داشت. حتی اگر در این اواخر یکدیگر را شناخته باشید، متوجه می شوید که در موارد زیادی با هم هماهنگی دارید. مهم نیست چه مدت است که با هم هستید، رابطه یک روند اکتشافی است و شناخت شما از یکدیگر عمیق تر خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: اعمال شما آگاهانه و محاسبه شده هستند و باعث می شوند که در محل کار مؤثرتر باشید. نیازی به شک و تردید نیست. شما کارهای اساسی را انجام داده اید و آنچه لازم بوده صورت گرفته است. حالا زمان آن است که با اعتماد به نفس فراوان به جلو گام بردارید. 

مهر:
چیزی که متعلق به فرد دیگری است یا شاید کمک فردی می تواند تا حدودی سلامت شما را بهبود بخشد. در بعضی موارد حمایت از سوی فرد دیگری حتی می تواند به شما کمک کند که شغل بهتری گیر بیاورید یا شغل کنونی خود را بهبود دهید. نسبت به کمک های دیگران روی باز نشان دهید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما متوجه می شوید که مشکل خاصی بین شما و شریک زندگی تان وجود دارد. شما به این مسئله بیش از حد توجه منفی داشته اید و این باعث شده که مسئله بدتر شود. همه چیز را به شوخی بگیرید و ببینید که مسئله خود به خود حل می شود.

پیش بینی شغل شما: شاید امروز در محل کار راهنمایی های متعارضی از افراد مختلف بگیرید. توجه داشته باشید که نمی توانید همه را راضی کنید، ولی سعی کنید خودتان را راضی کنید. راهنمایی هایی را دنبال کنید که به نظرتان معنادار هستند.

آبان:
امروز روز دوست داشتنی و خوبی است. برای روز خود نقشه بکشید و برنامه بریزید. از رویدادهای ورزشی، تئاتر، سینما و فعالیت های اجتماعی و همچنین بازی با کودکان لذت ببرید. با دوستانتان ملاقات کنید و قهوه، ناهار یا شام بخورید. شرکا و دوستان نزدیک از شما حمایت می کنند.

پیش بینی روابط شما: این فرصت خوبی برای ترتیب دادن یک مهمانی غیرمنتظره و دعوت کردن افراد جالب و خوش مشرب اطرافتان است. امروز احساس می کنید اجتماعی تر شده اید، و متوجه می شوید که روابط جدیدی شکل می گیرد. تصمیم دارید که با فردی آشنایی عمیقی ایجاد کنید. به علاوه حس می کنید که غرایز شما نسبت به او اشتباه نمی کنند.

پیش بینی شغل شما: امروز به لطف اطرافیانتان مشکلاتی را تجربه می کنید. افرادی که به شغل شما مربوط می شوند، بیش از حد انتقاد می کنند و در محیط کاری تنش زایی می کنند. اگر مقدور بود، تنها کار کنید.

آذر:

روز بسیار خوبی برای دکوره کردن منزل یا تفریح و سرگرمی در خانه است زیرا نه تنها از جایی که زندگی می کنید بسیار راضی هستید، بلکه می خواهید خانه خود را با عزیزانتان شریک شوید. همچنین روزی عالی برای معاملات ملکی است. روابط فامیلی گرم می شود.

پیش بینی روابط شما: امروز شما و فرد موردعلاقه تان شانس این را دارید که بعد از مشکلات گذشته و زمان دشواری که داشتید، کمی خوش بگذرانید و ذهنتان را سبک کنید. شما به عنوان یک زوج به این استراحت نیاز دارید تا مشکلات به رابطه شما آسیب جبران ناپذیری نزنند. از این فرصت استفاده کنید و لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: شما می دانید چه باید بکنید، ولی هنوز کمبود انگیزه دارید. به نظر می رسد که هر وقت می خواهید پیش بروید، کسی یا چیزی سر راهتان قرار می گیرد و حواستان را پرت می کند. اگر دقت و تمرکز داشته باشید، کارتان به انجام می رسد.

دی:

موقعیت های اجتماعی امروز دوستانه می شوند، به خصوص با خواهر و برادرها، اقوام و همسایه ها. همچنین روز خوبی برای آنهایی است که تدریس، خرید و فروش، بازاریابی و غیره انجام می دهند، زیرا مهارت های ارتباطی آنها عالی است. دیگران به گرمی و مهربانی به شما واکنش می دهند.

پیش بینی روابط شما: حالا زمان خوبی برای صحبت در مورد موضوعات جالب است و می توانید با این موضوعات و مسائل جالب سر قرار بروید و بیرون با هم خوش بگذرانید. شاید حتی لازم باشد چند جک یاد بگیرید و جو را خنده دار کنید. امشب متوجه می شوید که خنده و سرگرمی شما را سرحال آورده است.

پیش بینی شغل شما: امروز بیش از همیشه قوای فیزیکی دارید. می توانید تا دیروقت بیدار بمانید و صبح زود بیدار شوید و باز هم قدرت بالایی داشته باشید و اعتماد به نفستان بالا باشد. کارتان را با تمرین دائم همراه کنید. شما انرژی فراوانی برای سوزاندن دارید.

بهمن:

امروز از اینکه برای منزل خود چیزی بخرید خوشحال می شوید، به خصوص اینکه آن چیز بسیار زیبا باشد. شاید به معامله ملک یا انجام کاری برای بهبود منزلتان بپردازید. همچنین روز خوبی برای سرگرم شدن در منزل است.

پیش بینی روابط شما: اگر اخیراً خیلی حال و هوای گریه داشتید، امروز دیگر خنده به لب هایتان می آید. موقعیتی که شما را آزار و شکنجه می داد هر چه بود، می توانید امروز آن را از زاویه دیگری ببینید. از فردی که خوب می شناسید کمک می گیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز دوست ندارید از سوی دیگران تحریک شوید یا مورد انتقاد قرار بگیرید، ولی آنها بدین طریق به شما نزدیک می شوند. مقاومت در برابر آن فقط همه چیز را بدتر می کند. هر چه زودتر پیش بروید برایتان بهتر است.

اسفند:

روابط رمانتیک امروز در اوج خود هستند. در واقع، شما از همنشینی با هر کسی لذت می برید، زیرا احساس گرم و دوستانه ای دارید. از غذای خوب لذت می برید، و زمان خوبی خواهید گذراند.

پیش بینی روابط شما: شما به خوبی می توانید احساسات خود را رنگ کنید و آنها را نشان ندهید. این باعث می شود که از جریان احساساتی که در درونتان جاری است، عقب نشینی کنید. وقتی آن را برای طرفتان با جزئیات بازگو می کنید، همه چیز به نظرش واقعی می رسد. ما تفاوت این دو را می دانیم و به کسی نمی گوییم!

پیش بینی شغل شما: واقعیت همیشه با بوق و کرنا ظاهر نمی شود. به همین خاطر درک و بازشناسی آن برایتان سخت می شود. در پروژه ای شما کورکورانه جلو می روید. بجای این کار باید بایستید و حقایق بیشتری جمع آوری کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 203 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php