کد خبر : 262013 تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶

فال روزانه شنبه 23 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: شروع هایی تازه و فرصت هایی نوید بخش به طوری کاملا غیر منتظره سر راه شما قرار خواهند گرفت که شاید برخی از آنها دربرگیرنده ی سفر به سرزمینی دوردست باشند. جنبه ی ماجراجوی وجودتان بسیار هیجان زده و مشتاق …

فال روزانه شنبه 23 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۲۳ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

شروع هایی تازه و فرصت هایی نوید بخش به طوری کاملا غیر منتظره سر راه شما قرار خواهند گرفت که شاید برخی از آنها دربرگیرنده ی سفر به سرزمینی دوردست باشند. جنبه ی ماجراجوی وجودتان بسیار هیجان زده و مشتاق به نظر می رسد، اما بخش دیگر وجودتان که به ثبات و سکون علاقمند است سعی در بازداشتن شما دارد. فکر نکنید که همین حالا باید دست به کار شوید. قبل از هر کاری تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید و خیلی منطقی تصمیم گیری کنید. امروز خبرهای نگران کننده ای در رابطه با مسائل مادی به گوشتان خواهند رسید. نگران نباشید، اوضاع به آن بدی که به نظر می رسد هم نیست.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

به دست آوردن مبلغی قابل توجه به صورت کاملا غیر منتظره درهای جدیدی را به روی شما باز خواهد کرد و ممکن است تصمیم بگیرید تغییراتی جدی را در زندگی خود آغاز کنید. شاید بخواهید به خانه ای بهتر نقل مکان کنید یا بخواهید رابطه ی عاطفی خود را به یک زندگی مشترک تبدیل کنید. تغییرات معمولا نگران کننده و گاه وحشتناک هستند. تعلل نکنید و به حرف قلبتان گوش کنید. اگر برنامه ی خاصی برای روز تعطیل تان نچیده اید همین حالا دست به کار شوید و تفریحات مورد علاقه تان را در برنامه ی خود جای دهید. تابستان دارد تمام می شود و باید از روزهای باقی مانده از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

فال روزانه متولدین خرداد:

خودتان را برای مشاهده ی برخی تغییرات مثبت در روابط خود مشاهده کنید. اگر پای یک شراکت تجاری در میان باشد یک توافق جدید بین شما و طرف مقابلتان زمینه ساز موفقیت ها و پول بیشتر برای شما خواهد بود. اگر یک رابطه ی عاطفی در کار باشد همه چیز آنقدر خوب پیش خواهد رفت که ممکن است تصمیم بگیرید رابطه ی خود را وارد مرحله ی جدیدی کرده و جدی تر کنید. هر رابطه ی جدیدی هم که امروز آغاز شود خیلی خوب پیش خواهد رفت. یکی از دوستان شما دارد روزهای سختی را می گذراند و به تازگی مشکل بسیار بزرگی را از سر گذرانده است. سعی کنید امروز به دیدن او بروید و یا حداقل با او تماس گرفته و کمی با هم صحبت کنید. به او یادآوری کنید که تنها نیست.

فال روزانه شنبه ۲۳ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

اگر این اواخر رژیم و یا یک برنامه ی منظم ورزشی را آغاز کرده اید، امروز وقتی در آینه نگاه می کنید برای اولین بار نتیجه ی تلاش هایتان را به طور ملموس خواهید دید. این موضوع باعث خواهد شد که در تمام روز سرحال و پرانرژی باشید. دست از تلاش برندارید، این تازه اول راه است و شما باید به این روند ادامه بدهید تا نتایج مورد نظرتان را به دست بیاورید. امروز وجودتان سرشار از احساسات عاشقانه است و دلتان می خواهد روز رمانتیکی را در کنار عشقتان بگذرانید. با این همه شاید امروز روز خیلی خوبی برای این کار نباشد! چند روز دیگر دست نگه دارید و بعد برای این کارهای رمانتیک برنامه ریزی کنید تا نتایج بهتری به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین مرداد:

آیا این اواخر به فکر نقل مکان بوده اید؟ مهاجرت به سرزمین های دوردست و یا شاید شهرهای آرامتر ذهن شما را به خود مشغول کرده است و فکر می کنید که این نقل مکان می تواند برای انجام کارهای هنری الهام بخش شما باشد و یا فرصت رسیدگی بیشتر به معنویات و مسائل شخصیتان را برای شما فراهم کند. اگر در این تصمیم خود جدی هستید اکنون زمان بسیاری خوبی برای عملی کردن آن می تواند باشد، پس از فرصت خود به خوبی استفاده کنید و تصمیم نهایی تان را بگیرید. طبق معمول امروز در خانه یک دنیا کار برای انجام دادن هست و شما اصلا حال و حوصله ی کار کردن را ندارید. هیچ اشکالی ندارد! امروز را به خودتان استراحت بدهید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز خودتان را برای به وجود آمدن برخی تغییرات در خانه تان آماده کنید. شاید بخواهید تغییر دکوراسیون بدهید، وسایل جدیدی برای خانه تان خریداری کنید و یا بخشی از خانه تان را تعمیر و بازسازی کنید. این تغییرات هر چه که باشند با وجود زحمت زیادی که برایتان دارند و ریخت و پاش هایی که ایجاد می کنند نتایج بسیار مثبتی خواهند داشت. امروز شخصی که برای شما بسیار عزیز و قابل احترام است ممکن است در وضعیت دشواری گرفتار شده باشد. اجازه ندهید حساسیت زیادتان کنترل رفتارتان را در دست بگیرد و اگر این شخص از روی عصبانیت و ناراحتی چیزی گفت یا رفتار تندی کرد به دل نگیرید. وضعیت او را درک کرده و به رفتار همیشگی و همراه با مهربانی خود ادامه دهید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز از طریق یکی از اعضای نزدیک خانواده و یا همسایه هایتان اخبار فوق العاده ای به دستتان خواهند رسید. این اخبار ممکن است در ارتباط با مادیات و یا فرصت تازه ای که در نزدیکی های خانه تان به وجود آمده است باشد. شاید در یک فعالیت اجتماعی که در ارتباط با موضوعات مورد علاقه ی شماست حضور پیدا کنید. تماس های تلفنی زیادی باید برقرار کنید و تماس های زیادی هم باید بگیرید تا برای کاری که قرار است در آینده ی نزدیک انجام دهید برنامه ریزی کنید. دیداری غیر منتظره با یکی از دوستانتان شما را درگیر احساسات و مشکلات فعلی او خواهد کرد، پس خودتان را برای ناراحتی و نگرانی های احتمالی آماده کنید و در مورد برداشت های شخصیتان چیزی نگویید.

فال روزانه شنبه ۲۳ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز از طریق یکی از دوستانتان فرصتی برای داشتن درآمد بیشتر برای شما فراهم خواهد شد. شاید یک نفر دیگر که ماه تولدش با شما یکی است هم در این ماجرا نقشی داشته باشید. شاید این پروژه موقتی و کوتاه مدت باشد، اما دانش و اطلاعات جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد که زمینه ساز راه اندازی یک کسب و کار پرسود خواهند بود. امروز کارهای زیادی در خانه هست که باید انجام شوند و به احتمال زیاد مهمان های ناخوانده ای به خانه تان خواهند آمد. سعی کنید صبح کمی زودتر بیدار شوید و به کارهایتان رسیدگی کنید تا بتوانید تمام بعدازظهر و امشب را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز برای شما روز شروع های تازه است. موفقیت های گذشته به شما اعتماد به نفس تازه ای بخشیده اند و در کنار آن حس خوش بینی، شور و اشتیاق به آینده را در شما زنده کرده اند. به زودی به یک مسافرت خواهید رفت و فرصت پیشرفت تحصیلی نیز برایتان فراهم خواهد شد. روابط عاطفیتان نیز در حال حاضر دارند خوب پیش می روند و شرایط فعلی نوید بخش آینده ای بسیار خوب برای شما است. امروز کمی به خودتان رسیدگی کنید، لباس های جدید برای خودتان بخرید یا خودتان را به یک ماساژ یا پاکسازی صورت دعوت کنید. لباس های مرتب و شیک بپوشید و همه را با ظاهر جذاب خود غافلگیر کنید.

فال روزانه متولدین دی:

اگر پیش از این هرگز توانایی خود را در انجام فعالیت های هنری امتحان نکرده اید، امروز بهترین فرصت ممکن برای انجام این کار است. قدرت تخیل و نبوغ شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می توانید خالق شاهکارهایی بی نظیر باشید. اگر هیچ دانش و تجربه ای در این مورد ندارید ثبت نام در یک کلاس هنری بهترین گزینه ممکن به نظر می رسد. برای خودتان یک دوست و همراه پیدا کنید تا از این کار لذت بیشتری ببرید. شاید بخواهید خودتان را از محدودیت هایی که شغلتان به شما تحمیل می کند، رکود در زندگی شخصی و یا رابطه عاطفی از دست رفته ای که به زور سعی در حفظ آن داشته اید رها کنید، اما بهتر است امروز دست نگه داشته و در این مورد تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز ممکن است با یک نفر روبرو شوید که شما را به خود جذب می کند و به فکر تشکیل خانواده می اندازد. به احتمال زیاد این شخص را در یک فعالیت گروهی یا یک جمع دوستانه خواهید دید و بلافاصله احساس علاقه شدیدی نسبت به او خواهید داشت. او باهوش، مهربان، از لحاظ ظاهری جذاب و بسیار حساس و احساساتی است. اگر هنوز مجرد هستید به هیچ وجه این فرصت فوق العاده را از دست ندهید. از موقعیتی که پیش آمده است استفاده کرده و سعید کنید شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کنید. اگر کسی شما را به خودخواهی متهم کرد به هیچ وجه به حرفش اهمیت ندهید، شما فقط ارزش زیادی برای خودتان قائل هستید و این اصلا بد نیست.

فال روزانه شنبه ۲۳ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

در حال حاضر تغییرات بسیار زیادی دارند در زندگی شما به وجود می آیند. با وجود اینکه بیشتر این تغییرات مثبت هستند، روند به وجود آمدن آنها ممکن است برای شما زیاد راحت نباشد و باعث نگرانیتان شود. به هیچ وجه مضطرب و نگران نشوید. هیچ چیزی درکار نیست که شما نتوانید از پس انجام آن بربیایید. کارهایی که به عهده دارید را یک به یک انجام دهید و با اطمینان خاطر پیش بروید. هر چقدر که پیش بروید راه پیش رویتان هموارتر خواهد شد و وقتی به مقصد برسید همه چیز روبراه و باب میلتان خواهد بود و از اینکه این تغییرات را پذیرفته و خود را با آنها همگام کرده اید خوشحال و راضی خواهید بود.

فال روزانه شنبه 23 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 23 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 374 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php