کد خبر : 267771 تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه شنبه 14 تیر 99

فال روزانه شنبه 14 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : داشتن ارتباط نزدیک با خانواده و دوستانتان امروز باید در میان اولویت های اصلیتان قرار داشته باشد. روابط خود را به یاد روزهای خوش گذشته تازه کرده و با …

فال روزانه شنبه 14 تیر 99

فال روزانه شنبه 14 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

داشتن ارتباط نزدیک با خانواده و دوستانتان امروز باید در میان اولویت های اصلیتان قرار داشته باشد. روابط خود را به یاد روزهای خوش گذشته تازه کرده و با قویتر کردن رابطه خود با اقوام و نزدیکانتان روح خود را تغذیه و تقویت کنید. همیشه یادتان باشد که داشتن خانواده و دوستانی که برایتان عزیز هستند و دوستتان دارند یکی از بزرگ‌ترین نعمت های زندگی‌تان است. شما دوست دارید با آدم های جالب و عجیب و غریبی که با جمع اطرافیانتان تفاوت دارند برخورد داشته باشید. پیدا کردن اینجور آدم‌ها زیاد هم کار سختی نیست، کافی است کمی تلاش کرده و در اطرافتان به دنبال آنها بگردید؛ فقط یادتان باشد که متفاوت بودن لزوما نشانه خوب بودن نیست.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز حتی در میان نزدیکانتان هم ممکن است به خاطر اختلاف نظرهایی که در رابطه با موضوعی که برایتان از حساسیت و اهمیتی فوق‌العاده برخوردار است احساس تنهایی و انزوا بکنید. شاید با خودتان فکر کنید که به زبان آوردن افکار و احساساتتان در حال حاضر ایده خیلی خوبی نیست، راست در این مورد کاملا حق با شماست و فعلا هر چقدر بیشتر سکوت کنید بیشتر می توانید گوش کنید و به مسائلی مهم پی ببرید. اگر حرف ناگفته ای بین شما و عشقتان وجود دارد امشب هیچ شانسی برای مخفی کردن آن نخواهید داشت. به نفعتان است که خودتان این ناگفته‌ها را به عشقتان اعتراف کنید و با او به صحبت بنشینید. مطمئن باشید که از گفتن این حرف‌ها پشیمان نخواهید شد.


فال روز متولدین خرداد :

شاید آنقدر نگران مسائل مادیتان باشید که به فکر راه حل‌هایی برای کاهش دادن مخارج زندگی‌تان باشید و نسبت به هر زمان دیگری بیشتر تقلا می کنید تا این اوضاع را تغییر دهید. شاید اوضاع مادیتان زیاد روبراه نباشد ولی جای هیچ نگرانی نیست؛ با سر و سامان دادن به بدهی‌ها و اقساطی که دارید و مورد بررسی قرار دادن موقعیتی که برای شراکت برایتان فراهم شده است می توانید کنترل همه چیز را در دست بگیرید. وقتی خودتان کنترل اوضاع زندگی‌تان را در دست بگیرید همه چیز برایتان امکان پذیر خواهد بود. امشب در رابطه با مسائل عاطفی دست از خیالپردازی بردارید و خیلی منطقی و واقع‌گرا باشید و خواسته‌هایتان را با صراحت و البته همراه با ملایمت با عشقتان در میان بگذارید.

 

فال روزانه شنبه 14 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

احساسات پیچیده و شرایط متغیر موجود در زندگی‌تان شما را وادار به این می کنند که در حین تلاش برای روبراه کردن و نظم بخشیدن به زندگی خصوصیتان موضع خودتان را مشخص کرده و تصمیم بگیرید چه می خواهید بکنید. رویاهایی که در سر دارید به نظر دیگران خیلی جالب خواهند بود و همین به شما انگیزه می دهد تا آنچه در سر دارید را بی آن که نگران این باشید که دیگران در مورد شما چه فکر می کنند به راحتی به زبان بیاورید. ولی بهتر است مواظب باشید بیش از حد هم حرف نزنید و به موقع بحث را عوض کنید. همراه با عشقتان به پیاده روی بروید و با هم در مورد رویاهایتان حرف بزنید، به کم قانع نباشید، به چیزهای بزرگ فکر کنید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز اگر دیگران بدون گوش کردن به معنای واقعی کلامتان شما را مورد سرزنش و انتقاد قرار دهند مکالمه شما با آنها با فشار عصبی و استرس همراه خواهد بود. حتی اگر دیگران از شما و تصمیماتتان آن طوری که انتظارش را داشتید حمایت نکردند به تصمیم خود وفادار بمانید و خیالتان راحت باشد که تحولات ناشی از این تصمیمات را به زودی با چشمان خود خواهید دید. اکنون برای شما زمانی فوق‌العاده برای کنار گذاشتن و فراموش کردن گذشته خواهد بود. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید ابتدا درب های قدیمی را برای همیشه پشت سرتان ببندید تا بتوانید در اواخر این ماه فرصت های جدیدی که برایتان پیش می آیند را به دقت بررسی کنید.


فال روز متولدین شهریور :

دوستانتان نمی توانند درک کنند که آیا واقعا شما در رابطه با نقشه‌ها و برنامه‌هایتان جدی هستید و یا فقط می خواهید برای خالی نبودن عریضه چیزی گفته باشید. شما باید اهداف و نیت‌هایتان را به وضوح و با جدیت کامل بیان کرده و موضعتان را برای دیگران مشخص کنید. این موقعیت به شما اجازه می دهد تا طرحی کلی از آنچه می خواهید انجام دهید در سر داشته باشید و بر اساس آن تلاش کنید در هفته های آینده بر اساس این برنامه به هدفتان برسید. بین دوست های واقعی و کسانی که تنها تظاهر به دوستی می کنند تفاوت زیادی وجود دارد، به این تفاوت دقت کنید و راز دلتان را با هر کسی در میان نگذارید.

فال روزانه شنبه 14 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

انتخاب با خودتان است که در فعالیت های اجتماعی امروز شرکت کرده و یا از آنها فرار کنید. طبیعتا وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده می تواند به شما روحیه تازه ای ببخشد، ولی تنش‌ها و بحث‌هایی که به وجود می آیند می توانند کمی برایتان آزار دهنده باشند. با این همه فرصتی برای پرداختن به احساسات آسیب دیده‌تان و مشخص کردن اهداف و نیت‌هایی که برای آینده دارید به وجود خواهد آمد. اگر در جستجوی عشق هستید کمی از پشت میز کارتان کنار بیایید و به فرصت‌هایی که در اطراقتان هستند دقت کنید. اگر نسبت به شریک زندگی‌تان شک دارید یک نفس عمیق بکشید و کمی فکر کنید، اگر مدرکی در دست ندارید بهتر است دست از این افکار بیهوده بردارید و خودتان را عذاب ندهید.


فال روز متولدین آبان :

گاهی عاقلانه تر این است که به جای این که از روی یک چاله بپرید از کنار آن با احتیاط رد شوید. با وجود این افکار و ایده های بزرگی در سر دارید، به نفعتان است که تا فرصت هست احساسات خود را کنترل کنید و به جای این که به احساستان اجازه دهید کنترل رفتار شما را به دست بگیرد شما زمام احساس خود را در دست بگیرید. اگر هم اکنون با هوشیاری و احتیاط گام بردارید بعدا دچار حسرت و پشیمانی نخواهید شد. اگر مجرد هستید قوه تخیل خودتان را به کار بیندازید و کمی به خصوصیات عشق رویاهایتان فکر کنید، سپس کمی منتظر بمانید و ببینید چه می شود! خودتان که می دانید قدرت تخیلتان چقدر قوی می تواند باشد.


فال روز متولدین آذر :

زمانی که می توانید احساسات خود را به خوبی و درستی بیان کنید همه چیز خیلی خوب و عالی پیش می رود، ولی وقتی احساساتتان آنقدر در اعماق سرکوب شده‌اند که هیچ راهی برای بروز آنها باقی نمانده است همه چیز پیچیده و مشکل‌زا می شود. امروز زمان درمان این زخم های کهنه و حرف زدن در مورد مشکلات موجود در رابطه‌تان است، ولی گوش کردن هم به اندازه حرف زدن از اهمیت برخوردار است. در روابط عاطفی بخت با شما یار است و انگار از قدرتی جادویی بهره مند هستید. بد نیست همراه با عشقتان به سینما بروید و از در کنار هم بودن لذت ببرید. چه مجرد باشید و چه متأهل، به غریزه و احساس درونی خود اعتماد کنید.

فال روزانه شنبه 14 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

اهداف و رویاهایتان امروز با جاه طلبی های یکی از نزدیکانتان در تناقض هستند و مخالفت‌هایی که به این دلیل با شما می شود می توانند سرعت پیشرفت شما را کند کنند. شاید تصمیم بگیرید احساسات خود را در این مورد مخفی کنید و چیزی به زبان نیاورید. ولی بیان کردن احساساتتان خیلی بهتر از پنهان کردن آنها می تواند برای رسیدن به موفقیت به شما کمک کند. همیشه ناگفته‌ها هستند که با گذشت زمان تبدیل به دردها و مشکلاتی بزرگ می شوند. اگر در مورد حقیقی یا دروغین بودن عشقتان شک دارید امشب می تواند فرصت خوبی باشد برای این که با عشقتان به گفتگو بنشینید و سنگ‌هایتان را با هم وا بکنید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز شاید نقشه‌هایی که برای آینده دارید کمی دور از حقیقت به نظر برسند، ولی هماهنگ کردن کارهایتان با رویاهایتان می تواند زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم کند. در واقع باید اینطور بگوییم که اگر اهدافتان با ایده‌آل‌هایتان همخوانی نداشته باشند راه را برای شکست خود باز کرده‌اید. در حال حاضر جزئیات بسیاری هستند که به توجه شما نیاز دارند، ولی باید زمانی را هم برای بازرسی مجدد اهداف دراز مدت خود در نظر بگیرید؛ به جای این که فقط آرزو در سر بپرورانید، باید هدف داشته باشید. اگر این اواخر برای رسیدن به وزن و اندام دلخواهتان به خودتان خیلی فشار آورده‌اید بد نیست به خودتان استراحتی بدهید و امروز غذای مورد علاقه‌تان را با خیال راحت بخورید.


فال روز متولدین اسفند :

قلب بزرگ و روح مهربان شما امروز همچون خورشیدی درخشان در حال درخشش هستند و هر کسی را که می بینید از انرژی فراوان و گرمای وجود شما انگیزه و انرژی مثبت می گیرد. امروز وقت گذراندن با بچه‌ها می تواند برای شما خیلی خوب باشد، زیرا شما خیلی خوب می دانید چطور مثل بچه‌ها رفتار کنید، به شرط آن که حواستان باشد حد و مرزها را فراموش نکنید و کارهای خطرناکی انجام ندهید. شما در حال حاضر فرصت خیلی خوبی دارید تا توانایی‌ها و خلاقیت خود را به خوبی بروز دهید. فقط باید مواظب باشید با عجله رفتار نکنید و برای فرار از بار مسئولیت‌هایی که به دوشتان هستند از موانعی که در سر راهتان قرار دارند فرار نکنید.

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 738 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php