کد خبر : 30463 تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز حس می کنید که عشقتان به شما خیانت کرده است. شاید حرف های شما باعث شده که آدم بدی به نظر برسید یا طوری حرف زده اید که چنین شبهه ای بوجود آمده است. وقتی نوبت دعوا و بحث می رسد باید به طرف مقابل بفهمانید …

فال روزانه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز حس می کنید که عشقتان به شما خیانت کرده است. شاید حرف های شما باعث شده که آدم بدی به نظر برسید یا طوری حرف زده اید که چنین شبهه ای بوجود آمده است. وقتی نوبت دعوا و بحث می رسد باید به طرف مقابل بفهمانید که بخاطر رفتارش و نه شخص خودش با او مقابله می کنید. امروز در زندگی و حیات عشقی خود چشم انداز ماجراجویانه تری دارید. اگر در شروع یک رابطه هستید، تخیل و تجسم احتمالات جدید از چیزهایی که با هم در آینده انجام می دهید است که به شما الهام می دهد تا تعهد بیشتری بپذیرید. اگر در حال حاضر در رابطه ای دائمی هستید، امروز این رابطه تقویت می شود.

فال متولدین اردیبهشت

امروز شما یک دقیقه یک چیز می گویید و دقیقه دیگری حرفتان را عوض می کنید. اغلب اوقات شما از یک شاخه به شاخه دیگری می پرید، ولی امروز احتمالاً در این مورد به شما گوشزد می کنند. امروز قبلاً از زدن هر حرفی خوب به آن فکر کنید. بلند فکر نکنید که همه بشنوند. روند فکری پیوسته شما ممکن است با تحلیل نهایی تان اشتباه گرفته شود و سردرگمی بوجود آید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که رابطه فعلی خود را با تغییر بعضی فاکتورها در مورد خودتان متحول کنید. چیزی به شما الهام می دهد و شما تجسمی از آن دارید. اگر تمایل داشته باشید که تعدیل هایی در ظاهر و شخصیت خود صورت دهید بهتر می شود. منتظر نمانید که همه چیز خود به خود سراغتان بیایند. خودتان باید عشقی که می خواهید را بیافرینید.

فال متولدین خرداد

تنشی که در فضا موجود است چیزی است که شما نیاز دارید تا از مسائل ناخودآگاهی که بر رفتارتان تأثیر دارد آگاه شوید. چیزهایی زیادی در دل دارید که باید بار آنها را از دلتان بردارید. هرچه در مورد درد و رنجی که افراد برایتان درست می کنند راستگوتر و صادق تر باشید، عشق بیشتری دریافت خواهید کرد. راه های ارتباطی را باز نگه دارید. فکر احتمالات موفقیت های آینده است که باعث می شود تلاش بیشتری بکنید و رابطه خود را بهتر کنید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که اهداف و برنامه های خود را تعیین کنید و بحث و گفتگوی صریحی در مورد به ثمر رساندن آنها با هم خواهید داشت.

فال متولدین تیر

دیگر نباید در مورد کسی که برای اهمیت زیادی دارید فداکاری کنید. شاید بگذارید فردی به رفتار اعتیادآور و خطرناک خود ادامه دهد فقط بدین دلیل که می خواهید از دعوا کردن با او اجتناب کنید. بدانید که این رفتار برای هیچ کدام از شما خوب نیست. هرچه بیشتر این دروغ را ادامه دهید، هر دو طرف بیشتر آسیب می بینند. صریح باشید و نگرانی های خود را رک و راست بگویید. امروز در یک مهمانی یا مناسبت اجتماعی واقعاً سر از پا نمی شناسید. جذابیت بسیار قوی و نیرومند می شود و برایتان سخت است که مقاومت کنید. شما عموماً روش ساده تری را برای رمانس ترجیح می دهید و رفتار طرف مقابل را کمی آمرانه می یابید. با این حال باید خوش بگذرانید.

فال متولدین مرداد

شما در مورد غذا و خوراکی به مشکل می خورید. شاید حس خودارزشی شما در بالاترین و بهترین فرم خود نیست و سعی می کنید که این موضوع را با خرابکاری در رابطه خود جبران کنید. شما برای سلامت بیشتر و بهتر به غذای سالم نیاز دارید. بدن شما لیاقت احترام و سلامت را دارد و شما باید به آن سوخت سالم و مناسبی بدهید. شما امروز حس می کنید در صدر دنیا هستید. نه تنها حس می کنید که قوی هستید و می درخشید، بلکه توجه دیگران را جلب می کنید. اگر به دنبال شریک زندگی برای خود می گردید، لازم نیست کار زیادی بکنید. فقط باید خودتان باشید و فردی که طول موج یکسانی با شما دارد خود به خود به سمت شما جذب می شود.

فال متولدین شهریور

اگر مسئله ای هست که باید آن را با شریک زندگی خود حل کنید، امروز بهترین زمان برای آن است. عقب نشینی نکنید فقط بدین دلیل که تعادل را در رابطه خود حفظ کنید. آرامش ذهنی خود را فدا نکنید. انکار واقعیت و مواجه نشدن با آن راه آسانی است و هیچ نفع و فایده ای برای شما ندارد. با خودتان، احساسات تان و دیگران صادق باشید. انرژی امروز اشتیاق شما را بیشتر می کند تا تلاش بیشتری در مورد رابطه خود انجام دهید. شما متوجه می شوید که دلیل اینکه شما رابطه عمیقی با او ندارید این است که شما عقب نشینی می کنید و نمی گذارد چیزهای واقعی و خوبی بین شما اتفاق بیفتد. اگر شروع کنید به ارتباط برقرار کردن و حرف زدن از ته دلتان، همه چیز تغییر می کند.

فال متولدین مهر

انرژی شدید امروز مخالفت هایی را برای شما به همراه دارد. این مخالفت های شفاهی باشند یا نباشند، تعارض ها و برخوردها بسیار واقعی می شوند. احساسات عشقتان را دست کم نگیرید. در مقابل این مسائل و مشکلات ایستادگی کنید و در مورد راه حل ها واقع گرا باشید. کسی از شما انتظار ندارد که همه جواب ها را داشته باشید، پس به آن تظاهر نکنید. همه ما انسان هستیم و همه ما اشتباه می کنیم. عشق امروز تبدیل به مسئله ای هیجان انگیز و پرشور می شود. همچنین بدان معناست که فردی بسیار مجذوب شما شده است و جواب صریحی از شما می خواهد. شاید او از منتظر شدن برای تصمیم گیری شما خسته شده است بخواهد بفهمد که شما بالاخره چه می خواهید. شاید او فکر کند که شما می خواهید جواب منفی بدهید، و فقط مؤدبانه و برای اینکه ناراحت نشود اینطور حرف می زنید.

فال متولدین آبان

امروز به عشقتان توجه و علاقه ای که انتظار دارد را نشان دهید. نگذارید روزی بگذرد و شما به او نگفته باشید که چقدر دوستش دارید. زندگی کوتاه است و با گذشت هر روز کوتاهتر به نظر می رسد. اگر مسئله ای جدی پیش آمد با آن روبرو شوید و آن را حل نشده نگذارید. شما مسئول احساسات خود هستید. نقش قربانی را بازی نکنید. در این صورت درد و رنج بیشتری را تجربه می کنید. امروز شما فرصت این را می یابید تا با کسی که تظاهر می کند هیچ احساسی به شما ندارد روبرو شوید و او را بیشتر بشناسید. او برای این تظاهرها دلایل خودش را دارد. احتمال دارد که شما الهام بگیرید که اولین قدم را بردارید و احساسات عمیق خود را آشکار کنید.

فال متولدین آذر

امروز از تنش فرار نکنید. هر استرس عاطفی که تجربه می کنید امروز دوبرابر میشود اگر سریعاً به آن رسیدگی نکنید. لحظات را از دست ندهید و آنها را تجربه کنید. هرچه بیشتر به زمان حال بپردازید، کمتر در آینده افسوس خواهید خورد. هر موقعیت دردسر و مشکلی را که پیش می آید رفع و رجوع کنید و به پیشروی خود ادامه دهید. تا وقتیکه خودتان شروع به حرف زدن نکنید، افراد نیازها و نگرانی های شما را درک نمی کنند. با انرژی امروز شما بسیار تأثیرگذار خواهید بود. به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند شما را از انجام کاری که می خواهید انجام دهید یا به چیزی که می خواهید در دنیای عشق و عاشقی برسید باز دارد. اگر مجرد هستید با کسی ملاقات می کنید که جواب رویاهای شماست. روابط دائمی امروز با انرژی مثبتی تقویت می شوند.

فال متولدین دی

دیگر پشت مانع ذهنی خود پنهان نشوید. نقش بازی کردن شما را به جایی نمی رساند. نیرو و قدرت واقعی در ایستادن و گفتن حرف های خود از حسی که در هر موقعیت دارید است؛ به خصوص اگر صحبت از عشقتان باشد. اگر احساس می کنید که باید چیزی بگویید، حرف بزنید. صبر نکنید تا این موقعیت به جایی برسد که بحث و دعوای بدی بین شما بوجود بیاید که همه چیز بدتر شود. هجوم انرژی امروز به سوی رابطه فعلی شماست. با آنکه همه چیز اخیراً خیلی بد پیش رفته است، شما از تغییر در رفتارتان سود می برید. مشکل شما هرچه باشد، باید با نگاهی به سوی آینده و تفسیر خود از حال، آن را حل کنید و رویاهای خود را تحقق ببخشید.

فال متولدین بهمن

دیگر توجه کردن به احساسات دیگران و فقط اهمیت دادن به آنها را کنار بگذارید و روی خودتان تمرکز کنید. همدلی داشتن قطعاً ستودنی است، ولی در جایی شما باید با تصویری که در آینه می بینید روبرو شوید. بین نیازهای خودتان و دیگران تمایز قائل شوید و احساسات خود را بیان کنید. اگر لازم شد از دیگران کمک بخواهید. دیگران که علم غیب ندارند که بتوانند ذهن شما را بخوانند. احتمالاً آنها از احساسات شما هیچ خبری ندارند. انرژی زنده و پرشوری امروز وجود دارد و همین است که شما را تشویق می کند نسبت به مسائل بازتر نگاه کنید. فرد خاصی هست که بر شما تأثیرگذاری زیادی دارد و بینش او نسبت به زندگی و اصالت او شما را مسحور کرده است. ولی اشتیاق شما به ویژگی های او و شناخت بیشتر اوست که باعث می شود مسائل بین شما پیشرفت کند.

فال متولدین اسفند

به نظر می رسد که امروز شما از هر دنده ای از خواب بیدار شوید، فرقی ندارد. تنها راه حل این است که به دنیای رویاهایتان برگردید. اگر این برایتان مقدور نیست، روی دلتان تمرکز کنید، زیرا دلتان می خواهد به شما بگوید که نیاز به توجه دارد. جریان احساسات و عواطف بالا می گیرد، پس مراقب باشید که چطور نسبت به خودتان و دیگران رفتار می کنید. مهمانی یا مناسبت اجتماعی که امروز در آن شرکت می کنید، شروع یک رابطه عالی و شگفت انگیز است. ولی زیاد کم حرف و ساکت نباشید و از حرف زدن در مورد استعدادهای خود و پز دادن نترسید. بهتر است که لباس های رنگ روشن بپوشید و در ظاهرتان تغییر ایجاد کنید و رنگ های تیره و مات را کنار بگذارید. بدرخشید و خودتان را نشان دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 236 بار
دیدگاهتان را بنویسید

فاطی در تاریخ 6 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام ممنون از سایتتون

css.php