کد خبر : 41410 تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱:۱۸

فال روزانه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین حس ششم و تخیل قوی شما امروز برایتان ایده های معنوی شفافی به ارمغان می آورد. کتاب های فلسفی و متافیزیکی امروز برایتان خوشایند هستند. روابط با دوستان صمیمی و اعضای خانواده از این حساسیت بالای شما سود می برند. شما به همین دلیل بهتر می توانید …

فال روزانه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

حس ششم و تخیل قوی شما امروز برایتان ایده های معنوی شفافی به ارمغان می آورد. کتاب های فلسفی و متافیزیکی امروز برایتان خوشایند هستند. روابط با دوستان صمیمی و اعضای خانواده از این حساسیت بالای شما سود می برند. شما به همین دلیل بهتر می توانید آنها را درک کنید. این برایتان الهام بخش است و باعث می شود که شروع به نوشتن یا فعالیت خلاقانه دیگری کنید. نگرانی های مربوط به پول یا امور مالی شما را با فرد خاصی روبرو می کنند. شاید شما برای کمک یا مشورت گرفتن نزد او بروید تا بتوانید پول خود را به روش بهتری سرمایه گذاری کنید. گذشته از این که این فرد به شما نقشه و برنامه مطمئنی می دهد، به نظر می رسد که به شما نظر دارد و این می تواند شروع یک رابطه باشد. امروز در محل کار هیچ کس دوست ندارد در شرایط بدی که رخ داده انگشت اتهام به سوی او دراز شود. دیپلماتیک رفتار کنید و سعی کنید کسی را ناراحت نکنید. اگر اشتباهی کرده اید آن را بپذیرید.

فال متولدین اردیبهشت

شرایط مطلوب تر که سر و کله زدن با آنها راحت تر است امروز به شما حس امنیت در روابط می دهند. تعامل های شخصی و حرفه ای امروز بسیار گرم و صمیمی می شوند. این مدتی ادامه می یابد، ولی بعد دوباره به حالت قبل برمی گردد. تا زمانیکه شرایط مطلوب است از آن بهره ببرید و انتظار نداشته باشید که برای همیشه دوام داشته باشد. امروز اگر سر قراری می روید شاید گفتگوها مشکل ساز شوند. اگر انتظار دارید که به شما خوش بگذرد، شاید ناامید شوید. ولی اگر آماده گوش دادن به حرف های طرف مقابل و پاسخ دادن به او باشید و انتظار خوش گذرانی و تفریح نداشته باشید، همه چیز خوب پیش می رود. شاید از این قضیه تعجب کنید. برای آنکه در محل کار پیشرفت کنید، باید بیش از همیشه پویا و پرنشاط باشید. اگر لازم شد به طریقی منظورتان را برسانید، بلند حرفتان را بزنید. تاکتیک های جسورانه شاید سبک شما نباشند، ولی قطعاً مؤثر واقع می شوند.

فال متولدین خرداد

مناسبت های اجتماعی و فعالیت های گروهی که ابتدائاً راجع به مسائل معنوی، متافیزیکی، اجتماعی یا انسان دوستانه هستند در جامعه شما برگزار می شوند. اینها می توانند اطلاعات زیادی به همراه داشته باشند و برایتان لذتبخش باشند و شاید دوستان جدیدی پیدا کنید. تبادل ایده ها هم می تواند ذهن شما را مشغول کند. کمی ذهنتان را خالی کنید تا شب بتوانید راحت بخوابید. شاید حس و حال سکوت و خاموشی را ترجیح بدهید و بخواهید که بگذارید طرف مقابل در قرار امروز همه حرف ها و اظهار نظرها را داشته باشد. حس می کنید زبانتان بسته شده و کمی عصبی هستید. اگر نگرانی ها و ترس را کنار بگذارید و روی دوستتان و حس های خوب تمرکز کنید، از این قرار لذت بیشتری می برید. در محل کار امروز گویی روی صندلی داغ نشسته اید و بین دو گروه از افراد قرار گرفته اید که هر کدام فکر می کنند حق با خودشان است: مافوق های شما و همکارانتان این دو گروه را تشکیل می دهند. به نظر می رسد که فرد مسئول زیاد به افراد دیگر توجه نمی کند.

فال متولدین تیر

رویاهایی در مورد کسی دارید که مدتهاست او را ندیده اید و از خودتان می پرسید که او حالا در حال انجام چه کاری است. این تمایل در شما بیدار می شود تا دوباره با او تماس بگیرید. اگر می توانید این کار را بکنید. سورپریز خوشایندی برایتان خواهد بود. این باعث می شود که افکار و احساسات اعضای خانواده را بهتر درک کنید. امروز هر نوع ارتباط و تماسی خوب پیش می رود. شاید شما ندانید که چطور امروز در مورد موضوع خاص و حساسی برخورد کنید. اگر شما و شریک زندگی تان امروز مشکلات خاصی دارید، شاید دلیلش ترس از صحبت کردن درباره آن موضوع باشد. همیشه دل به دریا زدن در این جور مسائل راحت نیست و شما حس می کنید که این گفتگو کم کم راحت تر می شود. امروز در محل کار، حرکت کردن در جهت موافق جریان شاید برایتان دردسر درست کند. افراد بسیاری در تلاشند که شما را متقاعد کنند که روش آنها روش درست است. شارلاتان های زیادی هستند که باید مراقب آنها باشید. در حال حاضر بهتر است که معامله عجولانه انجام ندهید.

فال متولدین مرداد

رمانس و دوستی جدیدی بین شما و فردی که بسیار خلاق است و ایده های معنوی اش با شما یکی است بوجود می آید. این پیشرفت مثبتی است. فقط از بت ساختن از دوست جدیدتان خودداری کنید. این فرد هم انسانی مثل همه است و دوست دارد همانطور که هست دوست داشته شود. تصویری غیرواقعی از او نسازید. اگر این را بپذیرید، رابطه تازه و خوبی بین شما بوجود می آید. حس می کنید که انگار در روزمرگی گیر کرده اید. این حالت دائمی نیست و فقط به همت بیشتر نیاز دارید تا این حالت را پشت سر بگذارید و فاز جدیدی را آغاز کنید. اگر به بیرون دعوت شدید، جسارت خود را جمع کنید و بهترین لباس هایتان را بپوشید و تصمیم به خوش گذرانی بگیرید. رویدادهایی در محل کار می توانند برایتان انفجاری باشند. نوعی جنگ و مجادله در حال شکل گیری است و شما به هیچ وجه نمی توانید از آن دوری کنید. به احتمال زیاد، شما درست در خط مقدم آن قرار می گیرید. حواستان به کلیت قضیه باشد.

فال متولدین شهریور

امروز باید به برگه های رسمی و قانونی توجه بیشتری کنید. این می تواند تأثیر مثبتی بر امور مالی شما داشته باشد. از این کار خوشحال خواهید شد زیرا مسائل را به نحو مطلوبی برای شما تغییر می دهد. اعتماد به نفس تازه ای برایتان بوجود می آید. افراد جالب تری را به سمت خود جذب خواهید کرد و خواهید درخشید. با آنکه وسوسه شده اید در منزلتان مهمانی بگیرید، ولی شروع آن برایتان بسیار کند و آهسته است. این بدان معناست که شما باید تلاش بیشتری نمایید تا از افرادی که به منزلتان می آیند پذیرایی کنید و آنها زمان خوبی را به صحبت و خنده و … بگذرانند و در میان فرد خاصی نیز از تلاش های شما تشکر می کند. کسی در محل کارتان در حال خودنمایی است. او زیادی به خودش مطمئن است و از غرور و کبر خود برای ریاست کردن به دیگران و گرفتن تصمیمات مهم سوء استفاده می کند. بهترین استراتژی شما برای امروز این است که از نفوذ این فرد دور بمانید. روی خودتان و کارتان تمرکز کنید.

فال متولدین مهر

کسی که در نزدیکی شما زندگی می کند و تابحال زیاد با شما صحبت نکرده است ناگهان با شما گفتگویی دارد که منجر به دوستی تازه ای می شود. شاید از خودتان بپرسید که چرا قبلاً با او حرف نزده اید. شما علایق مشترکی دارید و بدین ترتیب از فعالیت های گروهی جدیدی مطلع می شوید. زیاد سخت نگیرید و دوست جدیدتان را بت نکنید. اگر مسئله دشواری هست که باید در موردش با عشقتان حرف بزنید، امروز مطمئن باشید که این صحبت آسان نخواهد بود. به نظر می رسد که ترس از واکنش طرف مقابل نمی گذارد که آنچه می خواهید به او بگویید. ولی اگر به همین ترتیب ادامه دهید چیزی تغییر نخواهد کرد. پس قدم مثبتی بردارید و کاری کنید. نیروی فراوان و اعتماد به نفسی که در محل کار دارید فوق العاده است. شما توانایی جابجا کردن کوه را دارید و دلیلش همین نیروی زیاد شماست. زمان آن رسیده که خودتان کاری بکنید.

فال متولدین آبان

امروز شما آگاهی روانی را برمی انگیزید. احتمالاً اولین بار وقتی متوجه آن می شوید که احساسات و افکار اعضای خانواده با کلمات یکسان و در یک زمان بیان می شوند. شما با این پدیده در کل روز روبرو هستید. شما ادراک ها و پیش آگاهی های زیادی را در طول روز تجربه می کنید. از این توانایی بهره ببرید. این می تواند در شما از دیگران را بالا ببرد. شما در قرار اولتان با فردی از خودتان نامطمئن هستید. با آنکه عصبی شدن کاملاً طبیعی است، از خودتان می پرسید که آیا باید دهانتان را باز کنید و چیزی بگویید یا خیر. زیاد نگران نباشید، اگر موضوعی پیدا کنید که دوست داشته باشید راجع به آن حرف بزنید، راهی برای شکستن یخ ها و داشتن زمانی عالی را خواهید یافت. امروز دماغتان را در هر مسئله ای که چیزی از آن نمی دانید نکنید. تغییراتی در محل کار رخ می دهند و تنش بالا می رود. با فضولی کردن و کنجکاوی کردن در کارهایی که به شما مربوط نیست تنش و استرس را بالا نبرید.

فال متولدین آذر

رابطه حسی قوی با فردی که دور از شما زندگی می کند باعث می شود که امروز با این فرد تماس بگیرید. این ایده خوبی است، زیرا این فرد در حال گذراندن فاز مثبتی از زندگی اش است و مشتاق است که این خبر خوب را با شما در میان بگذارد. این تماس شما را به هم نزدیکتر می کند. هر اتفاقی که برای دوستتان افتاده به نحوی بر زندگی شما نیز اثر دارد. فقط بدین دلیل که مطمئن نیستید در مورد کسی که با شما بازی احساسی می کند چه کنید، نباید خودتان را با درونگرایی مزمن خسته کنید. شما همه چیز را خیلی جدی گرفته اید و لازم نیست این قدر به آن توجه کنید. فقط به غریزه خود اعتماد کنید و طبق آن عمل کنید. بدین ترتیب آرامش بیشتری خواهید داشت. مهارت های شما به عنوان یک دیپلمات امروز به آزمون گذاشته می شوند. در محل کار عصبانیت جریان دارد و این شما را هم بهم می ریزد. مطمئن باشید که بالاخره آرامش حاکم خواهد شد.

فال متولدین دی

امروز باید کاغذبازی های اداری را انجام دهید. این برایتان خسته کننده و ملال انگیز است، ولی درهای دیگری را به رویتان باز می کند و مسیر شما را به سوی موفقیت و ثروت هموار می کند. شاید در این مسیر نیاز به نوشتن یا صحبت کردن به نحوی بیشتر شود و فناوری های مدرن نیز نقشی اساسی در کاری که انجام می دهد ایفا می کنند. این باعث می شود که ارتباطات و تماس های ارزشمندی داشته باشید و دوستان تازه ای پیدا کنید. چون در قرار امروز شما خنده و شوخی زیاد نیست دلیل نمی شود که همه چیز غمگین باشد. شاید متوجه شوید که صحبت شما روی مسائل جدی متمرکز شده است و به همین دلیل شما بیشتر به هم نزدیک می شوید. در محل کار سعی کنید به رئیستان حرفی نزنید و به او نگویید که کارش را چطور انجام دهد یا ندهد. عاقبت این کار برای آینده کاری شما نتیجه منفی دارد. بهتر است که افکارتان را یکی دو روز به تأخیر بیندازید.

فال متولدین بهمن

رویدادهای اجتماعی امروز شما را با افراد جالبی در رشته هایی همچون ستاره شناسی، شیمی و علوم دیگری مانند علوم اجتماعی، انسانی یا سیاسی روبرو می کند. شاید پای امر خیر در میان باشد. شما از دیدار با افراد خوشحال می شوید و دوست دارید دوباره آنها را ببینید. اگر شما و عشقتان دوره سخت و دشواری را پشت سر می گذارید، زمان آن رسیده که چند ساعتی را به تنها به فکر کرده بگذرانید و یا بیرون بروید و کارهایتان را انجام دهید. باید حواس خودتان را پرت کنید و بعداً در زمان بهتری با شفافیت بیشتر در مورد این موضوعات بحث کنید. همه چیز درست خواهد شد. امروز در محل کار با اطرافیان خود رابطه خوبی دارید. شانس عالی شما دوباره به کمکتان آمده و شما خودتان را در زمان و مکان درستی می یابید. آمادگی شما بالاخره در زمان و فرصت درست و مناسبی قرار گرفته است.

فال متولدین اسفند

حس ششم شما امروز فرصت خوب و جالبی برای افزایش درآمدتان به نحوی غیرعادی پیش می آورد. شاید دیگران حس کنند که این ایده عجیبی است، ولی برای شما ارزش دارد. همه نقاط مثبت و منفی آن را بسنجید و با افراد وارد صحبت کنید و سپس به آن فکر کنید. امنیت مالی بالا در این مورد بسیار شاخص می شود. امروز می خواهید که به رابطه خود با فرد خاصی عمق بیشتری از تعهد بدهید. هر دوی شما مدتی است که در این مورد می اندیشید، و حالا آماده اید که جلوتر بروید و نقشه های دقیق تری را پیاده کنید. باید صحبت هایی جدی و کامل انجام دهید و ببینید که واقعاً چه می خواهید. امروز زیاد شتابزده عمل نکنید. امروز شما اطلاعات غلط زیادی دریافت می کنید که بقیه روز شما را خراب می کند. قبل از آنکه در مورد چیزی تصمیم گیری کنید، دو یا سه بار منبع اطلاعات خود را چک کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 722 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php