کد خبر : 34279 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۴۷

فال روزانه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید، تا وقتی که این شما باشید که کارها را انجام می دهید. نگذاید دیگران امروز مسئولیت ها را به عهده بگیرند. نیروی شما زیاد است بنابراین باید امروز از آن به نفع خود استفاده کنید. امروز هر کاری …

فال روزانه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید، تا وقتی که این شما باشید که کارها را انجام می دهید. نگذاید دیگران امروز مسئولیت ها را به عهده بگیرند. نیروی شما زیاد است بنابراین باید امروز از آن به نفع خود استفاده کنید. امروز هر کاری که می خواهید انجام دهید، تسلیم نشوید. امروز شما و عشقتان می توانید از سطح عمیقی از عشق و علاقه لذت ببرید. انرژی زیادی در فضا وجود دارد که باعث می شود به راحتی از موانع عبور کنید. اگر از عشق و ماجراهای آن می ترسید، بهتر است فرار کنید! امروز از موفقیتی که برایتان اتفاق می افتد عصبانی می شوید. دیگران با ایده های جدید جلو می روند و پیشرفت می کنند و شما حس می کنید دچار روزمرگی شده اید. این ضرب المثل قدیمی را فراموش نکنید که: اگر نمی توانی آنها را شکست دهید، به آنها بپیوند. شما هم بجای آنکه خمود و ساکت یک جا بنشینید، به قطار پیشرفت آنها برسید و داخل آن بپرید.

فال متولدین اردیبهشت

امروز یکپارچگی و انسجام را حفظ کنید. دیگران به انگیزه های شما شک می کنند، پس نباید به آنها بهانه شک کردن به خودتان را بدهید. در کارهای خود مطمئن باشید و با انگیزه جلو بروید. انرژی زیادی در وجود شما هست، ولی این انرژی بی هدف است. در میانه های روز به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید انرژی خود را دوباره جمع کنید و دوباره تمرکز کنید. امروز در مورد شریک زندگی یا رابطه خود انتظار روزی عادی نداشته باشید. هر چیزی امروز ممکن است رخ دهد. اگر می خواستید به کسی بگویید که چه احساسی دارید، امروز شانس عمیق تر کردن پیوندتان را می یابید و این عمیق تر شدن کم نیست، بلکه خیلی هم زیاد است، ولی در زمان نسبتاً کوتاهی رخ می دهد. شما حس می کنید که انگار مدتهاست او را می شناسید. امروز سعی نکنید همه چیز را از ابتدا اختراع کنید. در رشته ای که فعالیت می کنید تحقیق و جستجو انجام دهید. احتمالاً قبلاً کسی در این مورد کار کرده است و شما می توانید با استفاده از تجربه او کارتان را به میزان زیادی جلو ببرید. منابع امروز در اختیار شما هستند.

فال متولدین خرداد

امروز کارهای آهسته و پیوسته برنده مسابقه امروز هستند. موقعیت های غیرمنتظره پیش می آیند و شما را از مسیر اصلی دور می کنند، پس نگذارید این اتفاق بیفتد. در مسیر خود بمانید و به جاده خاکی نزنید. به روش های سنتی پایبند بمانید و حواستان به همه موانع باشد. شما از این حرفها باهوش تر هستید. امروز روز پرمشغله و بزرگی در انتظار شماست. انرژی زیادی اطرافتان هست و از شما جواب نه نمی پذیرد. حرکت کردن جواب هر مشکلی است، شما معمولاً از حرف زدن خوشتان می آید، ولی امروز بجای حرف زدن باید عمل کنید. آماده باشید که به عشقتان به صورت عملی نشان دهید که چه حسی به او دارید. این کار درست ترین کار امروز است. امروز شما زودتر از همیشه از خواب بیدار می شوید و راه می افتید. توصیه و مشاوره ای که گرفته اید را فراموش نکنید و امروز از آن استفاده مفید و سازنده نمایید. داشتن دانش و آگاهی به معنای بردن نیمی از مسابقه است. ولی یادتان نرود که نیم دیگری از مسابقه را باید عملی ببرید.

فال متولدین تیر

اگر امروز با آنچه گروه می گوید موافق نیستید، حس نکنید که باید به آنها بپیوندید. باید به روش خودتان احترامتان را کسب کنید، نه اینکه خودتان را به زور وارد قالبی کنید که به آن تعلق ندارید. انسجام خود را حفظ کنید و با اعتماد به نفس عمل کنید. اگر در کارهای خود اعتماد به نفس و اطمینان داشته باشید، دیگران با روش شما منطبق می شوند. باورهای خود را نفروشید. به هنگام کار یا انجام مسائل روتین و روزانه است که با انرژی جادویی امروز برخورد می کنید. اگر کمی از عشق می ترسید، شاید بهتر باشید که تا وقتی زمان هست فرار کنید. وقتی در این موقعیت محبوس شوید، دیگر خیلی دیر می شود و نمی توانید از آن رهایی یابید. انرژی مثبت دیروز تا به امروز ادامه یافته است و به نفع کار شما ادامه دارد. امروز این انرژی به سمت شما می آید و فرصت های متعددی شما را محاصره می کنند، پس آنها را در بر بگیرید. زمانی برای گیر کردن در موقعیتی که در آن خوشحال نیستید وجود ندارد. از پله های ترقی بالا بروید.

فال متولدین مرداد

استراحتی که لازم دارید را دریافت کنید. مواظب باشید مریض نشوید و کنترل کامل ذهن و بدن خود را حفظ کنید و این کار را با گرفتن خواب کافی انجام دهید. امروز کارهای شما باید هدفمند و حساب شده باشند. سعی نکنید که چیزی را آزمایش کنید که درباره اش هیچ چیزی نمی دانید. باید قبل از دو پایی پریدن به هر موقعیتی، آن را کاملاً بررسی کنید و درک نمایید. از آنجائیکه شما اصولاً عشق را دوست دارید، از انرژی امروز لذت می برید و قلب شما امروز وارد موقعیت بسیار رمانتیک و هیجان انگیز و مطلوبی می شود. اگر با فرد جدیدی ملاقات کنید، حس می کنید که تمام عمر او را می شناختید. آماده هیجان بیشتری باشید. اگر امروز به مبارزه نپیوندید هرگز برنده نمی شوید. پریدن به آشفتگی و شلوغی پیش رویتان قطعاً در نگاه اول کار درستی به نظر نمی رسد، ولی باید بدانید که این تنها راه رسیدن به جایی است که می خواهید بروید. اطمینان داشته باشید و با اعتماد به نفس جلو بروید.

فال متولدین شهریور

امروز بینی خود را در کار دیگران فرو نکنید. به آنها اجازه دهید که تنها باشند و به حریم شخصی شان تجاوز نکنید، بگذارید خودشان مسائلشان را حل کنند. فکر نکنید که باید توجه همه را به خود جلب کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا در زمان مناسب پاداش خود را بگیرید. امروز کارهای شما بخاطر مسائل غیرمنتظره عقب می افتند. منتظر چیز عجیب و غریبی باشید که به سمت شما می آید. چیز بسیار نیرومند و پرشوری به سمت شما می آید. انرژی امروز بر یک رابطه تأکید می کند که هیچ کس دیگری درباره اش چیزی نمی داند. به نظر می رسد که چیزی مدتهاست پنهان نگه داشته شده است و شما برای این کار دلایل خاص خودتان را دارید. این پیوند امروز بسیار عمیق تر می شود و در نتیجه، تأثیر شگفت انگیزی بر زندگی شما خواهد داشت. انرژی پرسرعت و پرشتاب امروز درست به سمت شما می آید. بهره وری شما امروز به شدت بالاست. پس کمربند ایمنی خود را ببندید و هر چیزی که به سمت شما می آید را در بر بگیرید. شما توانایی رسیدگی به افراد مختلف و کارهای مختلف بطور همزمان را دارید.

فال متولدین مهر

امروز به هر چیزی که نیاز داشتید، درخواست کنید تا آن را بگیرید. منتظر نباشید که امروز پاداش ها خودشان به سمتتان بیایند. امروز یکی از آن روزهایی است که عمل بلندتر از حرف سخن می گوید. از دیگران انتظار نداشته باشید که ذهن شما را بخوانند. اگر چیزی می خواهید باید دنبالش بروید. امروز عنصر غیرمنتظره ای وجود دارد که به سمت شما می آید پس گاردتان را بگیرید. امروز یکی از آن روزهایی است که دقیقاً نمی دانید چه بر سر شما آمده است. انرژی امروز شما را در تماس با فردی قرار می دهد که به احتمال زیاد هوش از سرتان می برد. شاید این فرد تا همین اواخر دوستتان بوده است یا دوست دوستتان بوده است. ولی امروز دیگر نمی توانید نیرویی که در تبادل نگاه است را اشتباه بگیرید. امروز با یکی از همکارانتان حرفتان می شود و دردسر درست می شود. دیگران سعی دارند که شما را راهنمایی کنند در حالیکه اصلاً در جایگاهی نیستند که این کار را بکنند. تنش خیلی زود بالا می رود. از هر برخوردی اجتناب کنید.

فال متولدین آبان

امروز طلوع آفتاب را تماشا کنید. چشم هایتان را به روی زیبایی های اطرافتان باز کنید و بگذارید به شما الهام بدهند. کسی در تلاش است که به سمت شما سنگ اندازی کند، پس آماده باشید. شما قلبی رئوف و سخاوتمند دارید که باید آن را در اختیار دیگران هم بگذارید. ذات کمک کننده شما امروز به دیگران کمک زیادی می کند و روزتان به خوبی پیش می رود. به کسی درسی بدهید که می دانید به آموختن این درس نیاز دارد. امروز پول می تواند محرک عشق در بعضی از موقعیت ها باشد. امروز صد در صد روزی است که آتشی بزرگ در حوزه عشق برپاست. انرژی امروز مشخص می کند که شما به احتمال زیاد متوجه می شوید که عشق شما به هم چقدر عمیق است و چقدر آماده فداکاری برای همدیگر هستید. امروز امور پولی هستند که این آتش را بین شما برپا می کنند. امروز شما در محل کار نیز بسیار شاد و خرم هستید و حق هم دارید که اینطور باشید. شما در کارتان مزیت بزرگی دارید. نگذارید دیگران فکر کنند که شما دست بالا گرفته اید. شما کسی هستید که برگ برنده را در دست دارید. امروز موفقیت شما اتوماتیک است.

فال متولدین آذر

امروز با دوستی که مدتی است از او خبر ندارید تماس بگیرید. کسی هست که منتظر تماس و شنیدن خبری از سوی شماست. با ابراز محبت ناگهانی او را غافلگیر کنید. به حس درونی خود اعتماد کنید و نگذارید که دیگران شما را از مسیر اصلی تان دور کنند. زمان را هدر ندهید. چشم و گوشتان به اهداف خود باشد و همیشه آنها را در نظر داشته باشید. دیگران هم در خوب پیش رفتن امروز نقش مهمی بازی می کنند، پس نگذارید که آنها شما را تحت کنترل درآورند. شما برای ابراز محبت خود به فرد دیگری تا کجا می توانید پیش بروید؟ شما امروز شانس زیادی برای این کار دارید و می توانید به او نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد. می توانید در محیط آفتابی یا در منزل این کار را بکنید، ولی در هر صورت موج احساسات شما را با خود می برد، و دوست ندارید برگردید. امروز باید تهاجمی کار کنید تا به آنجایی که می خواهید برسید. امروز کسی از شما نمی پرسد که نیازهای شما چیستند و چکار می کنید و چه احساسی دارید. اگر می خواهید کاری را انجام دهید باید خودتان آن را انجام دهید. اگر می خواهید نیازهایتان تأمین شود باید آنها را بیان کنید.

فال متولدین دی

امروز حواستان به رفتارتان باشد و درهایی را به روی خودتان بگشایید که قبلاً باز نبوده اند. اصول و انسجام خود را حفظ کنید تا بتوانید وارد دنیاهایی شوید که قبلاً برایتان ناشناخته بوده اند. امروز بدون دادن شانس دومی به دیگران، آنها را از دفتر زندگی تان خط نزنید. در مورد دیگران زود قضاوت نکنید. به آنها هم احترام نشان دهید. شاید برایتان سخت باشد که امروز قدمی محکم بردارید، ولی باید این کار را امتحان کنید. امروز آتشی پنهان در درون شماست. انرژی زیادی در فضا وجود دارد که می تواند هر رابطه ای که دوست دارید آن را تغییر دهید، دگرگون کند. باید هر وقت که لازم شد بتوانید اقدامی بکنید. به احتمال زیاد شانسی می یابید که بتوانید رابطه خود را عمیق کنید و این کار کار عاقلانه و منطقی است. امروز همه چیز در اطراف شما در حال انفجار است. حس می کنید که انگار همه چیز در حال از هم پاشیدن است. نگران نباشید. سرتان را بالا نگه دارید. این پیامی از سوی کائنات است که باید تغییر کنید. راه جدیدی را امتحان کنید. راه های قبلی جواب نمی دهند.

فال متولدین بهمن

امروز شما به مسیرهای مختلفی می روید، پس سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید. زمانی را در کنار آب بگذرانید، حمام بروید یا با ضمیر درونی خود ارتباط برقرار کنید. هرچه بین ذات درونی خود و رفتار بیرونی خود انسجام بیشتری برقرار کنید، بیشتر می توانید افراد و موقعیت هایی که به سفر شما کمک می کنند، جذب کنید. امروز تجربه های جالبی در مورد عشق و رمانس خواهید داشت. شما شانس این را دارید که فرد خاصی را به ارتفاعات عشق و حرارت یا اعماق احساس ببرید. اگر نمی توانید با عشق و شعله های بلند آن مقابله کنید و می خواهید تنها باشید، اشکالی ندارد، ولی بدانید که فرصت بزرگی را از دست می دهید. امروز دیگران به نحوی دکمه عصبانیت شما را فشار می دهند. شما مانند بمب ساعتی متحرک حرکت می کنید و هر لحظه ممکن است منفجر شوید. تلاشتان را بکنید تا انرژی فراوان خود را به سمت کاری سازنده و مفید هدایت کنید نه اینکه عصبانیت خود را سر اطرافیانتان خالی کنید.

فال متولدین اسفند

امروز کارهایتان شما تغییر جهتی ناگهانی دارند، پس آماده باشید. این شبیه انحرافی آزاردهنده در مسیر شما می نماید، ولی اگر به حرکت خود ادامه دهید، می بینید که این مسیر شما دقیقاً همان مسیری است که باید دنبال کنید. امروز روز عقب نشستن و نگاه کردن نیست. خودتان را جمع و جور کنید و قبل از آنکه دیگران به جای شما وارد عمل شوند کاری بکنید. انرژی امروز شما را وارد قلمرو جدیدی در حوزه کاری تان می کند. یک تماس خاص می تواند تبدیل به چیز خاص و عمیقی شود. اگر در رابطه ای صمیمی و نزدیک هستید، انتظار داشته باشید که امروز به چیز عمیق تر و بزرگتری بدل شود. شما در محل کار نحوه رسیدن به موفقیت را یاد گرفته اید پس معطل نکنید. یک ایده را مد نظر قرار دهید و با آن جلو بروید. شما پتانسیل پیشرفت های بزرگ در محل کار را دارید. پس از انرژی امروز بهره بگیرید و آن را هدایت کنید. امروز هیچ چیزی نمی تواند جلوی شما را بگیرد و مانعتان شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 350 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php