کد خبر : 260358 تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۳۷

فال روزانه سه شنبه 8 مرداد ۹۸

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا …

فال روزانه سه شنبه 8 مرداد ۹۸

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

فال روزانه متولدین خرداد:

شما نگرش بسیار سالمی ‌در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می‌دانید که اگربه مسوولیت‌ها توجه نکنید، روی هم انباشته می‌شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می‌توانند تمرکز شما را به هم بریزند.وقتی فکر می‌کنید که نمی‌توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید.

فال روزانه متولدین تیر:

ماه کامل برج عقرب در پنجمین خانه شما قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که احساسهایتان را ابزار کنید. به دلیل اینکه احساسات شما راحت و واضح نیستند شاید احساس شکست خوردگی داشته باشید. اما امیدواری که ناگهان ظاهر می‌شود شما را قادر می‌سازد که تا حد لازم خوش بین باشید و بتوانید تشخیص بدهید که چه چیزی لازم است. از رابطه برقرار کردن با دیگران دوری نکن؛ این ارتباط برقرار کردن با دیگران در نهایت به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

افراد با ظواهر خوب در اطراف شما زیاد هستند اما اکثر آنان تنها ظواهر خوبی دارند، مراقب رفتار آنان باشید. به تازگی نیز با شخص یا اشخاص جدیدی آشنا شده اید تا به این اشخاص اطمینان کامل پیدا نکرده اید مسائل زندگی تان را با آنها مطرح نسازید. شما سهوا به افرادی علاقه مند می‌شوید که تنها باعث جنگ بین شما و هیجانات داخلی تان می‌شوند. بهتر است راه حلی را بیندیشید تا مانع شما شود که به افراد دیگر سهوا علاقه مند نشوید.

فال روزانه متولدین شهریور:

شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید اکنون انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز رئیس تان روی شما حساب ویژه ای کرده تا از دریایی از کارها سربلند بیرون آیید و این کار برای شما بسیار سخت است چرا که باید به فکر تامین نیازهای خود نیز باشید ولی امروز کاراست که یکی پشت سر هم برای شما پیش می‌آید. الان زمان آن نیست با افکاری مثل این که چه کاری نمی‌توانید انجام دهید خود را اذیت کنید. به جای نگرانی درباره عملکردتان تمام تلاش خود را برای کار بکار گیرید. همین برای یک کار و نتیجه مفید کافی است!

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

فال روزانه متولدین دی:

درحالیکه شما سعی می‌کنید توجهتان را روی چیزهایی که برایتان از همه چیز مهم ترند متمرکز کنید، با ضد و نقیض‌هایی روبرو می‌شوید. اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که شما را از مسیر اصلی تان دور می‌کنند. قسمتی از مشکل شما مربوط به این می‌شود که شما نسبت به زمانی که در اختیار دارید می‌خواهید کارهای بیشتری انجام بدهید. سعی نکنید که که همه مردم را راضی کنید! کمتر کار کنید، اما کارتان را خوب انجام دهید.

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

فال روزانه سه شنبه 8 مرداد ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 8 مرداد ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 447 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php