کد خبر : 255638 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰:۴۳

فال روزانه سه شنبه 28 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز خبری می شنوید که چندان برایتان خوشایند نخواهد بود. این خبر می تواند در مورد تغییری در محیط کار یا در مورد یکی از دوستانتان باشد اما نگران نباشید زیرا در آینده ای نزدیک به نفع تان تمام خواهد شد. نگذارید این خبر روزتان را خراب …

فال روزانه سه شنبه 28 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز خبری می شنوید که چندان برایتان خوشایند نخواهد بود. این خبر می تواند در مورد تغییری در محیط کار یا در مورد یکی از دوستانتان باشد اما نگران نباشید زیرا در آینده ای نزدیک به نفع تان تمام خواهد شد. نگذارید این خبر روزتان را خراب کند. شما در چنین روزی به تمرکز احتیاج دارید، پس سرتان را با کارهایتان گرم کنید. شما در رابطه عاطفی تان بیش از حد سیاست به خرج می دهید. آنچه شما را به شریک زندگی تان نزدیک می کند، گاهی رفتارهای جسورانه و کودکانه است. پس بد نیست که روندتان را کمی تغییر دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز مراقب باشید زیرا ممکن است به هر چه دست بزنید، از دست تان بیافتد یا خرابکاری شود. بهتر است که وقت تان را روی کارهای عادی و روتین تر بگذارید تا مشکل جدی برایتان رخ ندهد. این روزها خودتان را زیاد درگیر رابطه عاطفی تان کرده اید. مدام رفتارهای طرف مقابل تان را تجزیه و تحلیل می کنید اما حواس تان باشد زیرا این رفتار مخرب است و تاثیرات منفی بر رابطه تان می گذارد. بهتر است که خودتان را این بار به دست امواج بدهید تا شما را به هر کجا که می خواهد، ببرد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روابط اجتماعی تان بالا می رود و با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود. خوبی این ارتباطات این است که اطلاعات خوبی را از آنها به دست خواهید آورد. اگر امروز به جایی دعوت شده اید، حتما در آنجا حضور یابید. احتمالا با فردی آشنا خواهید شد که تاثیر زیادی در زندگی تان خواهد داشت و مسیرهای تازه ای را به روی شما در زمینه شغلی تان باز خواهد کرد. امروز مجبورید که یک تصمیم جدی در مورد رابطه عاطفی تان بگیرید. دقیقا نمی دانید که می خواهید چه کاری انجام دهید. بهتر است به ندای درونی تان گوش دهید و آنچه دلتان می گوید را عملی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سعی دارید که به کارهایتان سر و سامان دهید. به عنوان مثال اگر در خانه هستید دوست دارید که خانه را تمییز و مرتب کنید. احتمال این که میهمانی برایتان بیاید نیز زیاد است. دوستی قدیمی یا همسایه ای بدون خبر نزد شما می آید و موضوعی را با شما مطرح می کند که از آن اطلاعات زیادی نداشتید. سعی کنید که حرف های شنیده را زود با دیگران مطرح نکنید. امروز حس عمیق تری نسبت به شریک زندگی تان دارید. او حرف هایی به شما زده که به دلتان نشسته است. شما نیز علاقه واقعی خود را بروز دهید تا او نیز به حضور شما دلگرم شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز باید از محدوده خود پایتان را فراتر بگذارید. شما بیش از حد ملاحظه دیگران را می کنید اما بد نیست که امروز فقط به خودتان فکر کنید و هر آنچه دلتان می گوید را عملی کنید. فرصت هایی که در مقابل تان قرار می گیرد را به سادگی از دست ندهید. برای پاسخ دادن پیشنهادهایی که به شما داده شده نیز عجله نکنید. با توجه به توانایی هایی که شما دارید، می توانید در جایگاهی بالاتر از اینجا که هستید، قدم بردارید. اگر ناخوداگاه احساسات خود را برای فردی بازگو کردید، نگران نشوید زیرا او نیز پاسخ اش به اعترافات شما مثبت است.

فال روزانه متولدین شهریور

شما تلاش زیادی برای رسیدن به استقلال مالی تان کرده اید. تمام نشانه ها حاکی از آن است که راه درست را رفته اید. بنابراین اگر امروز تلفنی به شما شد که در مورد آنچه انجام می دهید، نگران تان کرده، به آن توجه نکنید. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید تا در مورد موفقیت تان مطمئن شوید، زمان است. حرف هایی با شریک زندگی تان می زنید که نگرانتان می کند. نگرانی شما نه از طرف مقابل، بلکه از طرف خودتان هست، زیرا مجبورید که حقایقی را به زبان آورید که به نفع تان نیست. اما بدانید که بیان آنها تفاوت چندانی در وضعیت موجود ایجاد نخواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر

اگر چه امروز سرتان بیش از اندازه شلوغ است اما از این وضعیت ناراضی نیستید. امروز دوستی سرزده نزد شما می آید و خبرهای مهمی را به گوش تان می رساند. شما نیز ذهن تان درگیر می شود و به دنبال اخبار بیشتری از آن هستید. حواس تان باشد تا اطمینان کامل، هیچ تصمیمی نگیرید. اگر به فکر خرید هدیه ای برای عشق زندگی تان هستید، امروز روز خوبی است. این کار شما به او ثابت می کند که شما پای حرف هایی که زده اید هستید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برایتان کمی سخت تر از روزهای دیگر خواهد گذشت. این کار شما نیست که بیشتر شده، بلکه انرژی تان است که چیزی از آن باقی نمانده. وقت آن است که به خودتان استراحت دهید. مطمئن باشید که با یک روز کار نکردن شما هیچ اتفاق بدی رخ نخواهد داد. به جای آن ذهن تان فرصت کافی برای استراحت خواهد داشت و از روزهای بعد با انرژی بیشتری کار خود را ادامه می دهد. احساس می کنید که رابطه عاطفی تان احتیاج به ترمیم دارد اما لازم نیست سخت بگیرید. تنها کاری که باید امروز انجام دهید، نشستن در کنار شریک زندگی و صحبت کردن با اوست.

فال روزانه متولدین آذر

امروز انعطاف پذیرتر از روزهای دیگر هستید. فهرستی از کارهایی دارید که باید انجام شان دهید اما عجله نکنید. چیزی که امروز بیش از همه اهمیت دارد، به دست آوردن اطلاعات جدید است. با اطلاعاتی که به دست می آورید، می توانید قدمهای بزرگی را بردارید که در موفقیت کاری تان نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. اگر سعی کنید که در رابطه با اطرافیان تان کمی راحت تر عمل کنید و خیلی درگیر حاشیه نباشید، روابط تان نیز بهتر از قبل پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین دی

موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما بهتر است مثبت اندیش باشید. نگذارید حواشی شما را از مسیری که در پیش گرفته اید، دور کند. دوستی شما را تشویق می کند تا کاری را انجام دهید. اجباری در کار نیست، اگر فکر می کنید که آن کار با شخصیت شما سازگاری ندارد، بهتر است که دور آن را خط بکشید. منتظر خبری هستید اما هنوز پیامی دریافت نکرده اید، نگران نباشید، به زودی آنچه منتظرش بوده اید را خواهید شنید.

فال روزانه متولدین بهمن

هر حرفی که می شنوید را باور نکنید. ممکن است برخی از اطرافیان تان بخواهند شما را از مسیرتان دور کنند، بنابراین گول حرف های آنها را نخورید. امروز از بابت درامدتان نگران خواهید بود. هنوز قبض هایتان را پرداخت نکرده اید و این موضوع شما را نگران کرده است. بهتر است که از خانواده خود به طور موقت کمک بگیرید تا شرایط تان به روال عادی خود بازگردد. دوستی منتظر خبری از سمت شماست، بهتر است که امروز به انتظار او پاسخ دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر به دنبال فرصتی برای پیشرفت هستید، امروز وقت آن رسیده. شما فرصت های زیادی را از دست داده اید اما نباید از این به سادگی بگذرید. تمام تمرکز خود را بر کاری که در ذهن تان نقش بسته، بگذارید و مطمئن باشید که به نتیجه ای مطلوب دست خواهید یافت، البته اگر عجول نباشید. یکی از اعضای خانواده تان به کمک شما محتاج است. بهتر است قبل از هر کاری او را به بیرون از خانه ببرید و کمی خوش بگذرانید تا با روحیه بهتری حرف هایش را بزند.

فال روزانه سه شنبه 28 فروردین 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 28 فروردین 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 470 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php