کد خبر : 256618 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۱

فال روزانه سه شنبه 19 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین انرژی امروزتان را صرف هدف های مهم زندگی تان کنید. شاید لازم باشد برخی اخلاق های بد خود را تغییر دهید و به راههای دیگری بیاندیشید. شما در حال بالا رفتن از پله های موفقیت هستید اما مراقب باشید در این راه به دیگران آسیب نرسانید. اگر …

فال روزانه سه شنبه 19 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

انرژی امروزتان را صرف هدف های مهم زندگی تان کنید. شاید لازم باشد برخی اخلاق های بد خود را تغییر دهید و به راههای دیگری بیاندیشید. شما در حال بالا رفتن از پله های موفقیت هستید اما مراقب باشید در این راه به دیگران آسیب نرسانید. اگر موضوعی ذهن شما را درگیر کرده، دست روی دست نگذارید و به فکر حل کردنش باشید. از مطرح کردن ایده هایتان برای دیگران نهراسید. مطمئن باشید دیگران نیز از آن سود خواهند برد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر سعی کنید که پنهان کاری را کنار بگذارید، احساسات خوب را تجربه خواهید کرد. نگرانی شما بی مورد است و در کوتاه ترین زمان کارهایتان به خوبی پیش خواهد رفت. سعی کنید امروز را بیشتر با دوستانتان در ارتباط باشید. تماشای یک فیلم خوب در سینما یا خانه یا حتی درست کردن غذا، حال و هوای تان را عوض خواهد کرد. امروز بهترین زمان است تا افرادی را که می خواهید در کنارشان باشید، به خود جذب کنید. شاید از برخی لحاظ در مقابل دوستان تان احساس کمبود کنید اما با بالابردن اعتماد به نفس تان همه چی به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز با صحبت کردن با دیگران، ایده های جدیدی به ذهن تان خطور می کند. ذهن تان را از مسائل قدیمی خالی کنید تا بهترین تصمیمات به سراغ تان آید. قلب تان را باز و آنچه را که در ذهن تان می گذرد بیان کنید. شما امروز ارتباط موثری با دیگران برقرار خواهید کرد. یادتان باشد هیچ چیز غیر ممکن نیست. برای جذب فردی که بدان علاقه دارید، حصارهایی که دورتان ساخته اید را بشکنید. برخی محدودیت هایی که خود برایتان ساخته اید دست و پای شما را بسته به طوری که پیشرفتی در زندگی تان مشاهده نمی کنید. پایتان را فراتر بگذارید تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش رود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز زمان آن است که به خودتان بیش از همیشه بها دهید. شاید لازم باشد برای خرید چند دست لباس، به بازار بروید. زیبا کردن ظاهرتان، تاثیر بسیاری بر روحیه شما نیز خواهد داشت. فرقی نمی کند متاهل هستید یا مجرد، این هفته عاشقانه ترین روزهای زندگی تان را تجربه خواهید کرد. با خود و علاقمندی هایتان رو راست باشید و حرف دلتان را بزنید تا هدف هایی که در سر دارید زودتر به دست تان برسند. دوستی منتظر تماس شماست، بیش از این او را منتظر نگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز قدرت کافی برای ابراز خود را بدست خواهید آورد. فرقی نمی کند که یک جلسه کاری باشد یا رابطه ای عاطفی، شما باید صادقانه حرف دلتان را به زبان آورید. یکی از اطرافیانتان به توصیه و نصیحت های شما احتیاح دارد، تنهایش نگذارید. امروز از گرمای عشق شعله ور خواهید شد. جسور باشید و از ابراز احساساتتان نهراسید. خودتان را زیاد درگیر مسائل جدی نکنید و کمی هم به دنبال خوشگذرانی باشید. اگر فکر می کنید که مورد توجه دیگران نیستید، با دیگران مهربان تر برخورد کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما شخصی هستید که دوست دارد بر همه چیز کنترل داشته باشد. اما بهتر است گاهی همه چیز را رها کرده و به تقدیر اعتماد کنید. اگر از دست کسی ناراحت و عصبانی هستید، کینه را کنار بگذارید و این بار شرایط را از زاویه دیگری بررسی کنید. یک طرفه قضاوت نکنید. امروز می فهمید که چقدر بخشش و گذشت آسان است. شاید لازم باشد ارتباطات قدیمی و آزار دهنده گذشته را به پایان برسانید. اگر کمبود عشق را در زندگی خود احساس می کنید، قبل از خواب خواسته ها و آرزوهای خود را روی کاغذ بنویسید تا معجزه آن را در روزهای آتی ببینید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر چه مدتی ست خبرهای ناخوشایند می شنوید اما امروز خوش بینی شما به اوج خود خواهد رسید طوری که احساسات خوب و مثبتی را تجربه خواهید کرد. اگر هوا خوب است، سعی کنید ساعاتی را به فعالیت های بیرون از خانه اختصاص دهید. دوچرخه سواری، پیاده روی یا حتی نوشیدن یک فنجان چای در ایوان خانه می تواند بر روحیه شما تاثیر خوبی بگذارد. امروز بعدازظهر تغییراتی را در احساسات خود مشاهده خواهید کرد. موفقیت با شما است اگر به ندای قلب تان گوش فرا دهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روزی است که باید به گذشته خود و راهی که سپری کرده اید، نگاهی بیاندازید و درباره راههای پیش روی خود نیز فکر کنید. شاید مجبور باشید به دوستان قدیمی و ارتباطاتی که در گذشته داشتید، باز گردید. جای نگرانی نیست. حتی اگر در شرایط جدیدی به سر می برید، به آنها اعتماد کنید، آنها شما را در ادامه مسیر یاری خواهند کرد. در مورد شروع کاری دودل هستید اما یادتان باشد که هیچوقت نمی توانیم در مورد مسایل اطراف مان صد در صد مطمئن باشیم. جسارت برای پیشرفت کاری شما لازم است.

فال روزانه متولدین آذر

تابستان وقت یادگیری ست. بنابراین در کلاس های جدید ثبت نام کنید و مهارت های جدید را بیاموزد تا در پیشرف کاری تان موثر باشد. امروز هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد بنابراین تا جایی که می توانید خیال پردازی کنید و خوش بگذرانید. با بیرون رفتن از خانه با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که می توانند در آینده ای نزدیک تاثیر زیادی روی زندگی تان داشته باشند. خبری به گوش تان می رسد که در بهبود وضعیت مالی تان موثر خواهدد بود. از همین حالا برای خرج کردن آن برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین دی

شاید لازم باشد که امروز را برای فکر کردن به آینده و هدف های بلند مدتتان سپری کنید. طبیعی است که برای هزینه های زندگی تان نگران باشید اما صحبت با افراد با تجربه می تواند به شما در این راه کمک کند و کمی به ذهن تان آرامش دهد. اگر درباره کاری که می خواهید انجام دهید تردید دارید، بهتر است کمی آنها را به تعویق بیاندازید. در مورد مسائل عشقی، شانس تان را دوباره امتحان کنید. امروز شما انرژی زیادی در محیط کار خواهید داشت بنابراین از شریک زندگی معذرت خواهی و به کارهایتان رسیدگی کنید. احتمال این که دیر به خانه بروید، زیاد است.

فال روزانه متولدین بهمن

در مورد مشکلاتی که میان شما و دوستان تان پیش می آید، عادلانه عمل کنید. اگر مسائل آن طور که می خواهید، پیش نمی رود، نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید. اگر چه هفته پر مشغله ای را پیش رو دارید اما آخر هفته شانس با شما است. گذشته را هر چه بود، فراموش کنید و به فردی که واقعا علاقه دارید، احساس واقعی خود را نشان دهید. اگر مجرد هستید، امروز فرصت های خوبی برای ازدواج پیش روی شما گشوده می شود پس بیشتر از همیشه به خودتان برسید.

فال روزانه متولدین اسفند

از فکرهای بی نتیجه و نگران کننده دوری کنید. اگر می خواهید انرژی فیزیکی و ذهنی لازم را داشته باشید، امروز را در آرامش کامل به سر ببرید. برای خود یک فنجان قهوه رنگ درست کنید، به کلاس های یوگا بروید یا در خانه کمی مراقبه کنید. با این روش نه تنها سلامت خود را حفظ خواهید کرد بلکه خلاقیت شما نیز افزایش می یابد. بنابراین به مراقبت های شخصی خود اهمیت دهید. به جزییات زندگی خود با دقت بیشتری نگاه کنید. اگر حواستان پرت موضوعات مختلفی است، امروز زمان مناسبی برای تمرکز روی علاقهمندی هایتان است. به زودی شریک زندگی تان شما را با خبر خوبی غافلگیر خواهد کرد. منتظر یک شادی بزرگ باشید.

فال روزانه سه شنبه 19 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 19 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 429 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php