کد خبر : 263169 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه سه شنبه 10 دی 98

فال روزانه سه شنبه 10 دی 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : خودتان را برای بالا و پایین هایی که امروز برایتان به همراه خواهد داشت آماده کنید، چون حداقل یک تماس تلفنی که به طور همزمان حاوی خبرهای خوب …

فال روزانه سه شنبه 10 دی 98

فال روزانه سه شنبه 10 دی 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

خودتان را برای بالا و پایین هایی که امروز برایتان به همراه خواهد داشت آماده کنید، چون حداقل یک تماس تلفنی که به طور همزمان حاوی خبرهای خوب و بد برای شما باشد را دریافت خواهید کرد و این موضوع باعث متغیر بودن حال روحی و در نتیجه رفتارهای شما خواهد شد. سعی کنید تعادل خودتان را حفظ کرده و از از اخبار خوب به عنوان انگیزه ای برای خودتان استفاده کرده و خبرهای بد را هم به طور منطقی مورد بررسی قرار داده و راه هایی برای از بین بردن اثرات آنها پیدا کنید. همیشه یک راهی پیدا می شود! امروز سعی کنید از امر و نهی کردن به دیگران تا جای ممکن خودداری کنید، زیرا گفته هایتان مورد استقبال قرار نخواهند گرفت.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز شما بین دنیای واقعی و دنیای جادویی خیالات خود در رفت و آمد هستید. اگر این دو دنیای موازی به نظرتان بسیار پیچیده می آین کاملا حق دارید. به هر حال درک دنیای واقعی برای شما اردیبهشتی ها بسیار راحت تر خواهد بود، چون ابعاد نامرئی مفاهیم انتزاعی برای شما چندان ملموس نیستند. از سفر در دنیای خیالات خود لذت ببرید، اما بازگشت به موقع به دنیای حقیقی را از یاد نبرید. امروز در ایمان خود نسبت به یک رابطه ی عاطفی دچار تردید شده اید و این احساس اصلا برایتان خوشایند نیست. هر از گاهی کمی شک و تردید می تواند در رابطه نقشی سازنده داشته باشد، اما به این شرط که بیش از حد به آن اجازه ی دوام ندهید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز به حقیقتی در مورد یکی از دوستان خود پی خواهید برد که ممکن است کمی آزاردهنده باشد. ممکن است شخصیت او جنبه ی دیگری هم داشته باشد که شما تا به حال از آن بی خبر بوده اید و این موضوع باغث می شود تصمیم بگیرید برای مدتی از او فاصله گرفته و رابطه ی که با او دارید را مورد بررسی مجدد قرار دهید. وقتی دارید به این موضوع فکر می کنید این واقعیت را در نظر داشته باشید که در شخصیت همه ی ما جنبه های منفی نیز وجود دارند و نمی توانیم به این دلیل دیگران را مورد سرزنش قرار دهیم. به این فکر کنید که آیا این شناخت جدیدی که نسبت به او پیدا کرده اید برای شما قابل هضم است یا نمی توانید با آن کنار بیایید.

 

فال روزانه سه شنبه 10 دی 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

مسئولیت های حرفه ای و اجتماعی که دارید ممکن است با زندگی و روابط عاطفی شما تداخل پیدا کرده باشند. با وجود این که به شدت دلتان می خواهد امروز بعدازظهر را با کسی که دوست دارید بگذرانید شرایط به وجود آمده شما را وادار خواهند کرد ساعات بیشتری را در محل کارتان بگذرانید. از آنجایی که به شدت چشم انتظار این دیدار بوده اید، این موضوع می تواند باعث عصبانیت شما شود، اما اگر کمی حوصله به خرج دهید و مسئولیت هایتان را هر چه سریعتر به انجام برسانید شاید بتوانید، هر چند کمی دیرتر از موعدی که انتظار داشته اید به دیدن عشقتان بروید. مطمئنا اگر مشکلتان را با طرف مقابلتان در میان بگذارید او شما را درک خواهد کرد.


فال روز متولدین مرداد :

امروز روند تکراری کارهای روزمره تان برای شما بیش از اندازه خسته کننده شده است و دلتان می خواهد بی خیال همه ی کارها و مسئولیت هایتان شده و کمی دیوانه بازی در بیاورید، اما از طرفی هم احساس مسئولیت و تعهدی که دارید نمی گذارد به سادگی این تصمیمتان را عملی کنید و احساس عذاب وجدان خواهید داشت. این احساسات ضد و نقیض به احتمال زیاد موقتی هستند و تا فردا برطرف خواهند شد، اما اگر دیدید طی چند روز آینده این وضع ادامه پیدا کردد باید به فکر ایجاد تغییرات جدی در برخی از زمینه های مختلف زندگی خود باشید. مطمئنا فرصت های بسیار زیادی برای شما وجود دارند و زندگی خیلی کوتاهتر از آن است که بخواهید خودتان را تا ابد در این وضع نگه دارید.


فال روز متولدین شهریور :

به زودی تغییرات مثبتی را در کار، روابط اجتماعی و فعالیت های زندگی خود مشاهده خواهید کرد. پس از گذراندن تعطیلات، حال نوبت آن است که تمام توجه تان را بر زندگی خود متمرکز کنید. اگر هنوز آمادگی آن را ندارید، امشب در آرامش، فهرستی از فعالیت هایی را که در حال انجام آن هستید تهیه کنید و برنامه ریزی خود را دوباره به دقت مرور کنید. توصیه می کنیم زیاد احساسی برخورد نکنید، حداقل امشب را. فرقی نمی کند مجرد باشید یا متاهل، شما هم در محیط کار و هم در زندگی خصوصی خود روابط عاطفی خوبی را تجربه خواهید کرد. اگر شجاعت آن را دارید، احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه سه شنبه 10 دی 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شما کمی احساس ناراحتی می کنید و دلیل آن هم این است که موانعی را که این اواخر سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار گرفته اند را به خودتان و ناتوانی در انجام وظایفتان نسبت می دهید. اگر تسلیم این تفکرات منفی شوید تمام روز این افکار شما را آزار خواهند داد و روزتان را خراب خواهند کرد. سعی کنید نگرشی منطقی داشته باشید و فقط خودتان را سرزنش نکنید. البته که باید مسئولیت اشتباه هایتان را به عهده بگیرید، اما باید این را هم در نظر داشته باشید که شاید اصلا شرایط به گونه ای بوده که کاری از دست شما بر نمی آمده است. شما هنوز در این نبرد شکست نخورده اید و اگر تمام توانتان را به کار بگیرید بی شک پیروز میدان خواهید بود.


فال روز متولدین آبان :

امروز ممکن است یک تماس تلفنی باعث ناراحتی و نا امیدی شما شود. شاید این تماس حاوی اخباری در رابطه با موانعی باشد که سر راه یکی از پروژه هایی که در دست انجام دارید قرار گرفته اند. این وضعیت حتی اگر موقتی باشد هم باعث خشم و ناراحتی شما خواهد شد و شما را مجبور به رسیدگی به جزئیاتی خواهد کرد که در حالت عادی تمایلی به آزار دادن خودتان و هدر دادن وقتتان با آنها را ندارید. به اعصاب خود مسلط باشید! شما دارید عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارید، پس اجازه ندهید آشفتگی اعصابتان کنترل اوضاع را از دستتان خارج کند. فراموش نکنید که این وضعیت موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد.


فال روز متولدین آذر :

طی چند روز گذشته شما موج شدیدی از انرژی را در وجود خود احساس می کردید، اما امروز دیگر خبری از آن همه انرژی نیست و در واقع تا حدود زیادی احساس خستگی می کنید و حس می کنید که حتی حال و حوصله ی کارهای روزمره تان را هم ندارید. این حالت کاملا طبیعی است و قرار نیست که هر روزمان سرشار از انرژی و شور و نشاط باشد. در ابتدای روز کارهایی را انجام دهید که می دانید به بالا رفتن سطح انرژیتان کمک خواهند کرد و سپس سعی کنید فقط کارهای ضروریتان را انجام دهید و خودتان را زیاد اذیت نکنید. اگر امروز کمی استراحت کنید فردا حال و هوایتان به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

فال روزانه سه شنبه 10 دی 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

هدفی که این اواخر با تمام وجود در تلاش برای به دست آوردن آن بوده اید امروز ممکن است با یک مانع هر چند موقتی اما بزرگ مواجه شود. این موضوع باعث ناراحتی و افسردگی شما خواهد شد و شاید حتی به این فکر بیفتید که دیگر هرگز به این هدف خود دست نخواهید یافت. امروز مدام به خودتان بگویید «این نیز بگذرد» و به این گفته ی خود باور داشته باشید، چون مانعی که سر راهتان قرار گرفته به تدریج از میان برداشته خواهد شد و دوباره در همان مسیری که می خواسته اید قرار خواهید گرفت. فعلا سر خودتان را با کارهای روزمره تان گرم کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد که به زودی پیشرفتی که انتظار داشته اید را به چشم خواهید دید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز شما باید دست به جیب شده و مقادیر نسبتا قابل توجهی پول خرج کنید. شاید لازم باشد برای خانه و یا ماشین خود تجهیزات جدیدی را خریداری کرده و یا تعمیراتی انجام دهید و این کار هزینه ی زیادی را به شما تحمیل کند. شاید این موضوع باعث نا امیدی و دلسردی شما شود و شما را وادار به خرج پولی کند که برا کارهای بهتری کنار گذاشته بودید، اما این هزینه ای که الان می کنید از هزینه های بیشتری که بعدا ممکن است پیش بیایند جلوگیری خواهد کرد. امروز شما نمی توانید نسبت به آنچه در دنیای اطرافتان دارد اتفاق می افتد بی تفاوت باشید و تلاش هایتان برای تمرکز روی دنیای شخصی خودتان بی فایده خواهد بود.


فال روز متولدین اسفند :

بار سنگینی مسئولیت های بسیاری که به عهده دارید و شامل مسائل خانوادگی، حرفه ای و فعالیت های اجتماعی می شود امروز دارد فشار زیادی به شما وارد می کند. شما احساس می کنید که انگار بار تمام دنیا به دوش شما گذاشته شده و شما را خسته کرده است. شاید بهتر باشد تعهدات خود را یک بار دیگر بررسی کنید و ببینید از روی دلسوزی و مهربانی بیش از اندازه برای خودتان این همه دردسر درست نکرده باشید. البته که باید مسئولیت هایی را که پیش از این به عهده گرفته بودید را عملی کنید، اما پیش از پذیرفتن هرگونه تعهد جدیدی خوب فکر کنید. هر چند دوستان و خانواده برایتان عزیز هستند، اما باید برای خودتان هم ارزش قائل باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 644 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

یسنا در تاریخ 10 دی 1398 گفته : پاسخ دهید

خیلی از فال خدم به خدا امید وار شدم ممنون

css.php