کد خبر : 27153 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

فال روزانه سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲

  متولدین فروردین امروز بخاطر تصمیم مهمی خیلی خودتان را عذاب می دهید. خبر خوب ما به شما این است که وقتی فکرهایتان را کردید، احساس بهتری در مورد خودتان خواهید داشت. تا آن موقع فقط این طرف و آن طرف می روید و از دیگران درخواست راهنمایی و مشورت …

 فال روزانه سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲

متولدین فروردین

امروز بخاطر تصمیم مهمی خیلی خودتان را عذاب می دهید. خبر خوب ما به شما این است که وقتی فکرهایتان را کردید، احساس بهتری در مورد خودتان خواهید داشت. تا آن موقع فقط این طرف و آن طرف می روید و از دیگران درخواست راهنمایی و مشورت می کنید. تنها کسی که می تواند در مورد مسیر زندگی شما تصمیم گیری کند خودتان هستید. تا به امروز رابطه شما بر مبنای کار بوده است و ناگهان همه چیز صمیمی و رمانتیک می شود. شما دو نفر مشکلات و سختی ها را با هم به خوبی پشت سر گذاشته اید و حالا پیوند محکمی بین شما هست. امروز انگار همکارانتان به زبان شما حرف نمی زنند. این کار شما را در محل کار سخت می کند. تلاشتان را بکنید و نگذارید حرف های دیگران شما را گیج و آشفته کند.

متولدین اردیبهشت

امروز کمی مردد هستید و دلیلش را درست نمی دانید. درست زمانی که فکر می کردید همه چیز را می دانید، یک مسئله دیگر پیش می آید که دیدگاه کاملاً متفاوتی نیاز دارد. برایتان سخت است که دیدگاه خود را عوض کنید. یادتان باشد که مسیر منحصر بفرد شما جاده های فرعی متفاوتی دارد. ولی می توانید مسیر درست را تشخیص دهید و این یکی از استعدادهای شماست. نقشه ای که برای آینده خودتان و عشقتان کشیده بودید امروز به ثمر می رسد. در گذشته این نقشه ها برایتان شبیه رویا بودند و حالا بیشتر آنها را لمس می کنید. حالا هر دوی شما فرصت آن را دارید که نقشه های بهتری بکشید و از ثمره تلاش هایتان لذت ببرید. امروز در محل کار رهبری را به عهده بگیرید و گیجی و آشفتگی اطرافتان را از بین ببرید. اتخاذ موضعی جسورانه چیزی است که شما را در مسیرتان نگه می دارد.

متولدین خرداد

امروز مراقب پشت سرتان هم باشید. فرد خاصی در اطراف شما حضور دارد که باید به او توجه داشته باشید. عواطف شما پایدارتر از همیشه هستند و شما ارتباط خوبی با عواطف تان برقرار کرده اید. در واقع شما بالای ابرها سیر می کنید، و در این حالت مشکلی ندارید. دیگران دنبال مشورت با شما هستند. امروز هدیه ای که فردی به شما می دهد دیدگاه شما در مورد او را به شدت تغییر می دهد. شما تا امروز در مورد او مطمئن نبودید، ولی امروز از با او بودن خیلی خوشحال هستید و خوشحالید که با این فرد خاص آشنا شده اید. جزئیاتی که در پروژه اخیر آنها را نادیده گرفته بودید امروز سراغتان می آیند و گریبانگیرتان می شوند. باید موضع خود را اصلاح کنید و روند درستی در پیش بگیرید. از اشتباهات درس بگیرید.

 متولدین تیر

امروز کمی گیج به نظر می رسید. برایتان سخت است که روی موضوع خاصی تمرکز کنید. توجه شما از موضوعی به موضوع دیگری جلب می شود. بهتر است که همه جوانب چیزها را در نظر بگیرید تا برداشت و آگاهی بهتری از چیزها داشته باشید. از این فرصت استفاده کنید و خودتان را جای دیگران بگذارید تا بدانید آنها چه چیزهایی را تحمل می کنند. اگر به مهمانی یا مناسبتی اجتماعی می روید، سعی می کنید روزهایی که دائماً در حال کار کردن بودید را با شادی و تفریح و یافتن فرد خاصی جبران کنید. نسبت به آنچه امروز به دیگران می گویید محافظه کار باشید. شاید ندانید که چه تأثیری بر دیگران می گذارید. نکته خطرناک اینجاست که ممکن است چیزی به کسی مانند رئیستان یا همکارتان بگویید که برایتان دردسر درست کند. احتیاط پیش کنید.

 متولدین مرداد

امروز از گرفتن پروژه های جدید احساس نگرانی و اضطراب می کنید. اول باید بدانید که صبر کلید موفقیت شماست. آرام و خونسرد باشید تا از همان ابتدا دچار دردسر نشوید. اگر در محل کار نیستید، زمانی را اختصاص دهید به اینکه بنشینید و به برنامه های بلندمدت فکر کنید. امروز دیدگاه منحصر بفردی دارید و باعث می شود که فکر و ایده جدیدی به ذهنتان برسد. امروز در مقایسه به همیشه احساس خونسردی بیشتری می کنید. انرژی خاصی وجود دارد که شما تشویق می کند که شوخ طبعی خشک و یخی داشته باشید و دیدگاهتان با همیشه متفاوت باشد. اگر تازه با کسی آشنا شده اید، شاید او شما را درک نکند. سعی کنید لبخند گرم و خونگرمی خود را حفظ کنید.

 متولدین شهریور

موقعیت و مسئله ای عادی، واکنش شدیدی نشان دهید. باید در مورد مسئله فعلی خوب فکر کنید و خودتان آن را حل کنید. نگذارید دیگران برای شما تصمیم بگیرند. حس می کنید امروز عبوس و ترشرو هستید و زیاد احساس خوشحالی نمی کنید. گاهی نزدیک ترین افراد به ما از مرزهای خود می گذرند، زیرا فکر می کنند ما این کارشان را نادیده می گیریم. ولی اگر چیزی ناراحتتان می کنید، بهتر است صداقت داشته باشید و راستش را بگویید. آن چیزی که فکر می کنید احتمال ندارد اتفاق بیفتد امروز رخ می دهد. وقتی برنامه های بلندمدت می ریزید، باید یادتان باشد که صدها متغیر غیرمنتظره وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید. انعطاف پذیر باشید، به خصوص در چند ماه آینده.

 متولدین مهر

امروز حسی رمانتیک و رویایی برایتان وجود دارد. اگر فرد خاصی در زندگی شما وجود دارد، امروز روزی عالی برای در میان گذاشتن احساسات تان با اوست. سعی کنید شام خوبی بپزید و برای تزئین میز از شمع و گل استفاده کنید. لازم نیست زیاد بریز و بپاش کنید. مثلاً غذای چینی بخرید و آن را در ظروف چینی سرو کنید. اگر در مورد قراری که امروز دارید زیاد شور و شوق ندارید نگران نشوید. در واقع امروز ترجیح می دهید که تنها باشید. بهتر است که برای او توضیح دهید که چه احساسی دارید و قرار امروز را به زمان بهتر و شادتری بیندازید. در چند هفته آینده بجای آنکه برنامه های شما پیشرفت کند پسرفت می کند. قبل از آنکه پروژه کاری جدیدی را آغاز کنید صبر کنید تا همه چیز دوباره روی روال بیفتد.

 متولدین آبان

امروز روحیه همکاری ندارید. بیشتر دوست دارید تنهایی روی پروژه ها کار کنید. ولی بهتر است از لاکتان دربیایید و با دیگران همکاری کنید. شاید به مشاوره و راهنمایی نیاز داشته باشید. زیاد با همسر و فرزندانتان ترشرویی نکنید. شاید آنها دلیل واقعی حواس پرتی یا ناراحتی شما را ندانند. اگر مجرد هستید ممکن است امروز احساسات گذشته برایتان زنده شوند. البته همه آنها مثبت نیستند و کسی هم شما را سرزنش نمی کند. از احساسات خود جدا شوید و بگذارید پراکنده شوند. هر وقت این احساسات به سراغتان می آیند سعی کنید آنها را فراموش کنید تا دیگر مزاحمتان نشوند. در محل کار همه چیز آرام به نظر می رسد. زمان خوبی است که مرخصی بگیرید و کمی استراحت کنید. دیگر به مسائل کاری فکر نکنید. برنامه ریزی ها و نقشه های امروز شما آنطور که انتظار دارید خوب پیش نمی روند.

متولدین آذر

امروز درمی یابید که احساسات تان درهم آمیخته شده اند و به درونتان پناه می برید. احتمال دارد که با تصمیمی که می گیرید خودتان و اطرافیانتان را متعجب کنید. به اتاقتان می خزید و دوست ندارید وارد جمع شوید. حتی اگر دوست ندارید به مهمانی بروید اشکالی ندارد. امروز کاری را انجام دهید که برایتان بهتر است. امروز اگر سر قرار می روید حس می کنید از احساسات و عواطف خود نسبت به او دور شده اید و نمی توانید خونگرمی و شادی خود را به او نشان دهید. در محل کار اگر ناگهان کارها آنطور که می خواستید پیش نرفت سعی کنید عصبانی نشوید. این نشانه ای است مبنی بر آنکه باید پیشرفت اخیر را دوباره بررسی کنید و روی آن فکر کنید. عقب برگردید و چیزهایی که جا انداخته بودید را تصحیح کنید.

متولدین دی

اگر اخیراً نرمش و تمرین سختی می کردید امروز درد آن به سراغتان می آید. وقتی نرمش می کنید حواستان به کشش باشد. دوش گرفتن را فراموش نکنید. ضرب المثل “نابرده رنج گنج میسر نمی شود…” را شنیده اید؟ این ضرب المثل اکنون برای شما صادق است. یوگا و تایچی هم مانند ایروبیک به کمکتان می آید. در محل کار شاید رفته رفته و همینطور که به آخر هفته نزدیک می شوید احساس دلهره کنید. برنامه ریزی کنید تا ترستان بریزد و انجام کارها برایتان دشوار نشود. امروز در رابطه خود حس می کنید با قدمی که برمی دارید وارد فاز جدیدی می شوید. زمان زیادی را صرف تغییر جنبه های مختلف شرایط، شخصیت و روابط تان کرده اید، چه آگاهانه چه ناآگاهانه. در حال حاضر موج جدیدی در راه است و شما را وارد مرحله جدیدی از زندگی می کند.

متولدین بهمن

فرم های بدیع هنری امروز برایتان جالب می شوند. از نگارخانه ها دور بمانید در غیر این صورت باید کلی کار هنری بخرید و به منزل ببرید. اگر به موسیقی علاقه دارید، برای خودتان آهنگ های زیادی دانلود می کنید. این فاز جدیدی در سلیقه هنری شماست. هر چه بود، از آن لذت ببرید. امروز صبح کارتان را با تنبلی و عصبانیت آغاز می کنید، ولی نگران نباشید. تا بعدازظهر سرعت تان بیشتر می شود و برای هفته بعد شروع خوبی دارید. امروز بعضی چیزها اوقات شما را تلخ می کنند. اگر به مهمانی یا مناسبت دیگری می روید، برایتان مراسمی فراموش نشدنی می شود. وقتی شروع به صحبت با یکدیگر می کنید ارتباطی طبیعی بین شما برقرار می شود که باعث می شود از مصاحبت هم بسیار لذت ببرید. عمق این ارتباط نشان می دهد که شما دو نفر می توانید شریک زندگی هم باشید.

متولدین اسفند

ارزش های مادی امروز در برابر ارزش های معنوی رنگ می بازند. امروز دوست دارید به تعطیلات بروید ولی احتمالاً آماده نیستید. اگر شادی و لذت شما از تفریحات دنیوی فردا به سراغتان آمد به خودتان سخت نگیرید. تغییراتی اینچنینی به تدریج ظاهر می شوند، نه یک شبه. امشب و امروز عصر کمی استراحت کنید و به خودتان برسید. نگذارید مسائل کاری ذهنتان را مشغول کنند. چه در محل کار باشید چه نباشید، باید چند ساعت را به سرگرمی و تفریح با دوستان و یا عشقتان اختصاص دهید. امروز تا حدودی نسبت به عشقتان وسواس دارید. شاید گاهی در مورد زیاده روی او با هم مشاجره کنید. باید کمی به هم فرصت فکر کردن بدهید و به هم فشار نیاورید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 405 بار
دیدگاهتان را بنویسید

fara در تاریخ 11 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

خیلی باحاله وسرگرم کنندست ممنون علی

نازی در تاریخ 11 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

تازه با سایتتون اشنا شدم.خیلی خوبه از تنهایی در اومدم.

aram در تاریخ 11 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

خیلی سایت خوبیه ولی بعضی وقتها مبهم توضیح داده

css.php