کد خبر : 267548 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه دوشنبه 26 خرداد 99

فال روزانه دوشنبه 26 خرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز به زبان آوردن راز بزرگی که مربوط به گذشته می شود به نظرتان ایده خیلی خوبی می آید تا این که دهانتان را باز کرده و شروع به …

فال روزانه دوشنبه 26 خرداد 99

فال روزانه دوشنبه 26 خرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز به زبان آوردن راز بزرگی که مربوط به گذشته می شود به نظرتان ایده خیلی خوبی می آید تا این که دهانتان را باز کرده و شروع به صحبت می کنید. هدف اصلی شما این است که اعتماد و صمیمیت بیشتری بین خودتان و کسی که دوست دارید ایجاد کنید، ولی کلماتی که به کار می گیرید نتیجه ای برعکس آنچه انتظار دارید خواهند داشت. قبل از این که شروع به حرف زدن کنید انگیزه های خود را در نظر بگیرید، اگر واقعا به فکر بهتر کردن رابطه‌تان هستید عاقلانه تر این است که بعضی چیزها بهتر است ناگفته باقی بمانند. به نظرتان می رسد که سرعت پیشرفتتان در زندگی کم شده است و این موضوع ذهنتان را به شدت درگیر خود کرده است، کمی به خودتان فرصت بدهید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز وقتی دیگران با نقشه‌ها و برنامه‌هایتان مخالفت می کنند احساس می کنید با دیواری بلند و محکم برخورد کرده اید. آنچه بیشتر شما را آزار می دهد این است که مخالفت‌هایی که با شما می شوند بیشتر از روی احساسات هستند و ریشه منطقی ندارند و همین باعث شده که ندانید چطور باید واکنش نشان دهید. قبل از این که واکنش تندی از خودتان نشان دهید چند نفس عمیق بکشید و کمی خودتان را کشیده و به طرف مقابلتان کمی فرصت بدهید تا رفتار خود را یک بار دیگر از نظر بگذراند. اگر حق با شما باشد خیلی زود این مخالفت‌ها از بین خواهند رفت و وقفه ای که به وجود آمده در واقع دارد فرصتی برای خودتان فراهم می کند.


فال روز متولدین خرداد :

مانعی که این اواخر در سر راهتان قرار گرفته است سرعت پیشرفت شما را کاهش داده است، ولی حالا راه حلی به ذهنتان رسیده است که فکر می کنید می تواند گره گشا باشد. شما با اشتیاق تمام می خواهید راهتان را تغییر دهید و از مسیری دیگر به خواسته‌هایتان برسید، ولی تا بعد از ظهر شور و هیجان اولیه‌تان را از دست خواهید داد و به این فکر خواهید افتاد که شاید از همان ابتدای کار مسیر را اشتباهی انتخاب کرده باشید. اجازه ندهید شک و تردیدهایتان مانع رسیدن شما به اهدافتان شوند، قدرت واقعی با غلبه به موانع بزرگ به وجود می آید. اگر فکر می کنید به تنهایی نیاز دارید زودتر به خانه بروید و در خلوت خودتان کارهایی که دوست دارید را انجام دهید.

 

فال روزانه دوشنبه 26 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

با وجود این که قلبا دلتان می خواهد هر چه زودتر کارتان را تمام کرده و به خانه بازگردید، اگر در کارتان تلاش و پشتکار به خرج دهید خیلی زودتر از آنچه انتظارش را دارید به نتیجه خواهید رسید. شما دلتان می خواهد قدرت و کنترل خود روی کارها را بی آن که چیزی به زبان آورده و با کسی بحث و دعوایی به راه بیندازید و با بداخلاقی و تندخویی به دیگران ثابت کنید. به جای این که نبرد قدرت به راه بیندازید اهدافتان را در نظر داشته باشید و تنها روی آنها تمرکز کنید. حرف زدن در مورد اهداف و برنامه‌هایتان کوتاه‌ترین راهی نیست که شما را به موفقیت خواهد رساند. بهترین کار این است که همین حالا دست به کار شده و برای به دست آوردن آنها تلاش کنید.


فال روز متولدین مرداد :

با وجود این که نمی دانید چطور باید همه برنامه‌هایی که برای امروز دارید را عملی کنید احساسی به شما می گوید که حتی اگر لازم باشد معجزه ای رخ خواهد داد و کارهایتان پیش خواهند رفت. اعتقادی که شما به خودتان و این که امروز همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت دارید به شما قدرت و توانی مضاعف خواهد بخشید که باید مواظب باشید از آن نهایت استفاده را برده و بیهوده آن را هدر ندهید. ممکن است برخی از کارها و برنامه‌هایتان به افراد دیگری وابسته باشند که فعلا نمی شود زیاد روی آنها حساب باز کرد. اگر شما تلاش خودتان را برای رسیدن به اهدافتان بکنید دیگران نیز با دیدن عزم و اراده شما انرژی و انگیزه خواهند گرفت.


فال روز متولدین شهریور :

امروز شما در رویکردتان در انجام کارها و رسیدن به موفقیت بسیار انعطاف پذیر هستید و همین باعث می شود دیگران علاقه زیادی به همکاری با شما از خود نشان دهند. با این حال تمرکزی که روی رسیدن به اهدافتان دارید آنها را شگفت زده خواهد کرد. برای رسیدن به یک هدف هزاران راه وجود دارد، پس لزومی ندارد که حتما بخواهید فقط از یک راه به آن چه می خواهید دست پیدا کنید. امروز احساساتتان ثبات زیادی ندارند، بهتر است فعلا از گرفتن تصمیمات مهمی که آثار پایدار دارند خودداری کنید تا احساساتتان به ثبات برسند، ولی احساسات خودتان را نیز سرکوب نکنید و حتی اگر کمی ضد و نقیض باشند هم به آنها اجازه بروز بدهید.

فال روزانه دوشنبه 26 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شما در مکالماتی که با دیگران دارید در تلاش هستید که بین خودتان و آنها نقاط مشترکی پیدا کرده و آنها را زمینه ساز اهدافی مشترک کنید. برای این که بین خودتان و آنها هماهنگی و رابطه ای خوب ایجاد کنید خیلی ساده تسلیم گفته‌هایشان نشوید. اگر الان از خواسته‌ها و ارزش‌هایتان دفاع نکنید بعدا کنترل خشم و عصبانیتتان کار دشواری خواهد بود. به جای کاری که برایتان آسان است کار درست را انجام دهید. قبول کردن کمک‌هایی که به شما پیشنهاد می شوند نشان دهنده ذکاوت شما است. اجازه ندهید غرور و تکبر جلوی پیشرفت و موفقیتتان را بگیرد. مطمئن باشید در پایان روز عملکرد خودتان را تحسین خواهید کرد.


فال روز متولدین آبان :

دیگران به احساسات شما آنقدرها که فکر می کنید و انتظار دارید اهمیت نمی دهند، به ویژه اگر پای پیشرفت کارهای خودشان در میان باشد. با این حال این که بخواهید احساسات خود را بخاطر احساسات دیگران سرکوب و پنهان کنید ایده خیلی خوبی نیست. البته باید در بیان این حرف‌ها در عین داشتن صداقت دقت کنید کلماتتان را با مهربانی و لطافت بیشتری انتخاب کنید. حقیقت را همان طوری که هست و بی هیچ کم و زیادی بیان کرده و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد. در زمینه روابط عاطفی سعی کنید آنچه در اطرافتان می گذرد را فراموش کرده و به جای این که تحت تاثیر شرایط محیطی قرار بگیرید به خواسته های قلبیتان توجه کنید.


فال روز متولدین آذر :

امروز رفتار همکارانتان آنقدر همراه با لطف و مهربانی است که نمی توانید گفته‌هایشان را باور کنید و به نظرتان یک جای کار می لنگد. ولی حتی اگر اتفاقات ناگوار گذشته باور حرف‌هایشان را برایتان مشکل کند احتمال این که حقیقت را بگویند خیلی زیاد است. درست است که عقل حکم می کند کمی شکاک باشید، ولی نباید تمام رفتار و سیاست‌هایتان را بر مبنای تردیدهایتان قرار دهید. اگر فردی با انرژی و سرزنده وارد زندگی‌تان شد با او همراه شده و خودتان را از سایه سنگین انرژی های منفی رها کنید تا اتفاقاتی خوشایند برایتان بیفتند. اگر با کسی که دوست دارید دعوا و درگیری داشته‌اید پیش قدم شده و از او عذرخواهی کنید، باور کنید حال خودتان هم خیلی بهتر خواهد شد.

فال روزانه دوشنبه 26 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز یک نفر در محل کارتان با بی نظمی ها و سر به هوایی هایش تمرکز شما را به هم ریخته است. دلتان می خواهد به کمک او رفته و اگر کاری از دستتان بر می آید برای او انجام دهید؛ البته به شرط آن که نخواهد بار مسئولیت‌هایش را به دوش شما انداخته و خودش وقتش را به بطالت بگذراند. حرف زدن با همکاری که وظایف خود را به درستی انجام نمی دهد اثرات مثبتی روی کارتان خواهد گذاشت. با وجود این که به طور کلی فردی اجتماعی هستید و دوست دارید وقتتان را با دوستان و آشنایان بگذرانید، امروز احساس می کنید که نیاز به تنهایی دارید و این احساس در حال حاضر می تواند برای شما مفید باشد، پس کمی زودتر به خانه رفته و با خودتان خلوت کنید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز هر چقدر هم که برای دیگران جذاب به نظر برسید خودتان از ارزش و اهمیت خود مطمئن نیستید. اگر اعتماد به نفس کافی نداشته باشید بزرگ‌ترین چیزها را هم که به دست بیاورید از درون احساس خلأ می کنید. به جای این که از دیگران انتظار داشته باشید کمبودهایتان را جبران کنند خودتان و در درون خودتان به دنبال آن بگردید. وقتی پی ببرید که احساسات مربوط به شکست‌هایی که در گذشته خورده‌اید مانع خوشحالی و رضایت شما در زمان حال شده‌اند شگفت زده خواهید شد. این را به یاد داشته باشید که همیشه شریک زندگی‌تان می تواند شریک رازهایتان نیز باشد و می توانید هر آنچه بخواهید را با او در میان بگذارید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز با وجود این که حرف مهمی برای گفتن ندارید خیلی پر حرف شده‌اید. البته شما نمی خواهید با هر کسی که دم دستتان است صحبت کنید و دلتان می خواهد با کسی حرف بزنید که صرف نظر از آنچه می گویید به شما احساس امنیت عاطفی ببخشد. ولی باور کنید شنیدن پرت و پلاهایی که فقط برای این که حرفی زده باشید به زبان می آورید برای دیگران اصلا جالب نیست، پس سر خودتان و آنها را به درد نیاورید. زندگی شما مجموعه ای از تصمیمات کوچکی است که در هر لحظه می گیرید، پس انتخاب‌هایتان را با دقت بیشتری انجام دهید. تا زمانی که از احساستان مطمئن نشده‌اید با کسی که توجه شما را به خود جلب کرده است صحبتی نکنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 580 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

شيوا در تاریخ 28 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

چرا فال روزانه رو همون روز نمیذارید؟همیشه دو روز عقبه☹️☹️

css.php