کد خبر : 256670 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۱۴

فال روزانه دوشنبه 25 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین فرصت های جدیدی که در اختیارتان قرار می گیرند به شما این شانس را خواهند داد که وضعیت اقتصادی خود را بهبود بخشیده و از لحاظ حرفه ای هم پیشرفت کنید. نوآوری هایی که در گذشته داشته اید توجه مقامات مافوقتان را به خود جلب کرده اند …

فال روزانه دوشنبه 25 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

فرصت های جدیدی که در اختیارتان قرار می گیرند به شما این شانس را خواهند داد که وضعیت اقتصادی خود را بهبود بخشیده و از لحاظ حرفه ای هم پیشرفت کنید. نوآوری هایی که در گذشته داشته اید توجه مقامات مافوقتان را به خود جلب کرده اند و حالا شما دارید نتیجه ی تلاش های گذشته ی خود را در قالب ترفیع رتبه یا افزایش مسئولیت هایتان می بینید. البته نباید انتظار داشته باشید که همین حالا از این موقعیت ها لذت ببرید، فعلا با زیادتر شدن مسئولیت ها فقط باید زحمت و تلاش خود را بیشتر کنید تا بتوانید بعدا از نتیجه ی آنها لذت ببرید. تمام توانایی های درونی خود را به کار گرفته و با نهایت سرعت پیش بروید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

در حال حاضر روابط شما با افرادی که برایتان مهم و عزیز هستند خیلی گرم و صمیمانه هستند. ممکن است دوستانتان بخواهند به کمک شما آمده و در پیش بردن پروژه ای که در دست انجام دارید به شما کمک کنند، شاید هم شما بخواهید به کمک دوستی بروید که در حال حاضر دست تنها مانده و به حمایت شما نیاز دارد. شما اکنون این فرصت را در اختیار دارید که روابط خود را محکمتر کرده و دوستی هایی پایدار برای آینده خود بسازید. امروز همچنین می تواند فرصت بسیار خوبی برای رسیدگی به خانه تان باشند و اگر قصد تغییر دکوراسیون، تعمیر و یا بازسازی بخشی از خانه تان را داشته اید فرصتی بهتر از این پیدا نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ایده های فوق العاده ای برای انجام کارهای هنری به ذهنتان می رسند و باید از استعدادهای ذاتی که در کارهای هنر یدارید بهره ببرید. هر چقدر هم کارهای دیگری برای انجام دادن داشته باشید که برایتان از اهمیت و اولویت برخوردار هستند، باید حداقل زمانی را به نوشتن ایده هایی که در سر دارید اختصاص بدهید. این ایده ها بدون شک ارزش عملی شدن را دارند و اگر فعلا این امکان برایتان امکان پذیر نیست بعدا حتما باید به سراغ آنها بروید. اگر یکی از دوستانتان امروز به یکباره ذهنتان را به خود مشغول کرده با او تماس بگیرید، احتمالا او خبرهای جالبی برای شما دارد که می توانند امروزتان را بسازند.

فال روزانه متولدین تیر

با وجود اینکه امروز تنهایی را ترجیح می دهید به نفعتان است که به این تمایل خود توجهی نشان ندهید و خودتان را در خانه زندانی نکنید. امروز روز بسیار خوبی برای دیدار و وقت گذراندن با دوستان و شرکت در فعالت های اجتماعی مختلف و آشنایی با افراد جدید خواهد بود. شما امروز می توانید خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار کرده و رابطه های قدیمی خود را محکمتر کرده و یا با افراد ارزشمندی آشنا شوید که در آینده از نظر حرفه ای کمک زیادی به شما خواهند کرد. مکالمات عاشقانه با کسی که دوست دارید روز شما را خواهند ساخت. سعی کنید غروب امروز را در کنار عشقتان بگذرانید و از ساعاتی آرامش بخش در کنار او لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز چهره ی جدیدی وارد زندگیتان خواهد شد که برای شما بسیار جذاب به نظر می رسد و می تواند به یکی از بهترین دوستان شما تبدیل شود. خوشبختانه شما هم از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستید و می توانید هر کسی که بخواهید را به خودتان جذب کنید. امروز قدرت عمل شما در سطح بالایی قرار دارد، پس از این فرصت استفاده کرده و به کارهایی که برای مدتی پشت گوش انداخته بودید رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز یکی از دوستانتان شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کرد که تجربه های زیادی دارند و می توانند اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهند که بعدا به دردتان خواهند خورد. این اطلاعات همچنین در به پایان رساندن پروژه های نیمه تمامی که در انتظارتان هستند نیز به کارتان خواهند آمد. شما چشم تیزبینی دارید که تمام جزئیات را به دقت می بیند، از این ویژگی خود استفاده کرده و تمام اطلاعات جالبی که در اختیارتان قرار می گیرند را با جزئیات یادداشت کنید، چون حتی اگر همین الان از آنها استفاده نکنید هم بعدا به کارتان خواهند آمد. سعی کنید آشنایی های امروزتان را به دوستی های بلند مدت تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما بسیار احساساتی تر از همیشه هستید و دوست دارید یک شب رمانتیک را در کنار کسی که دوست دارید بگذرانید. اگر متأهل هستید امروز فرصت بسیار خوبی برای رسیدگی به وضعیت زندگی زناشوییتان خواهد بود. تا می توانید به ظاهر خودتان برسید و از طرف مقابلتان دلبری کنید. با وجود این که در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که باید حواستان به جیبتان باشد و بودجه تان را در نظر داشته باشید شما دارید خیلی راحت ولخرجی می کنید. خوشبختانه سرمایه گذاری هایی که پیش از این انجام داده بودید به نتیجه خواهند رسید و این فرصت برای شما وجود دارد که به زودی پولی را از منبعی غیر منتظره به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز عشق و ازدواج ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. دیدار با کسی که دوست دارید شما را در فکر یک زندگی خوش و خرم در کنار او فرو خواهد برد. بهتر است فعلا در این مورد تصمیمی نگیرید چون در حال حاضر هیچ خبری از منطق نیست و فقط تحت تأثیر احساستان قرار دارید. شما از کشف چیزهای تازه لذت می برد و تشنه علم و دانش هستید و حاضرید در این راه زمان و انرژی زیادی را صرف کنید. اما به شما توصیه می کنیم که زمانی را هم برای استراحت و لذت بردن از زندگی کنار بگذارید و خودتان را از تلاش و کوشش غیر ضروری دور نگه دارید. دیروز بحث های آزار دهنده ای را با عشقتان داشته اید، اما امروز اوضاع تا حدود زیادی تغییر کرده است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما احساس می کنید که بسیار پر انرژی، سرحال و جذاب شده اید. این احساسی که شما نسبت به خودتان دارید باعث خواهد شد اطرافیانتان نیز در تفکرات خود نسبت به شما تجدید نظر کنند. این موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد شد. شما امروز موقعیت های کاری خوبی را در برابر خود خواهید دید که شانس داشتن درآمد بیشتر را در اختیارتان قرار خواهند گذاشت. پیش از پذیرفتن و یا رد کردن آنها خوب فکر کنید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید ابتدا درب های قدیمی را برای همیشه پشت سرتان ببندید تا بتوانید در اواخر این ماه فرصت های جدیدی که برایتان پیش می آیند را به دقت بررسی کنید.

فال روزانه متولدین دی

صمیمیت و مهربانی ذاتی شما امروز بیش از هر روز دیگری به چشم اطرافیانتان خواهد آمد و می توانید خیلی راحت با افراد مختلف ارتباط برقرار کرده و دوستی های جدیدی را آغاز کنید. امروز ممکن است با یکی از نزدیکان و خویشاوندان خود اختلاف نظر داشته باشید و سعی کنید که راه حلی برای این مشکل پیدا کنید. وضعیتی که پیش آمده است برای شما بسیار آزار دهنده است و نگران این هستید که مبادا این اتفاق برای همیشه رابطه شما را خراب کرده باشد. به احتمال زیاد تنها مشکل موجود بین شما این است که حرف هایتان را به زبان نمی آورید و با هم به اندازه کافی در مورد مشکلتان صحبت نمی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز درگیری های با برخی از اعضای خانواده تان خواهید داشت که ممکن است برایتان آزار دهنده باشد، چون همزمان طرف مقابلتان را عاشقانه دوست دارید و هم به شدت از او عصبانی هستید. الان وقت کینه به دل گرفتن نیست. احساسات منفی خود را رها کرده و سعی کنید به جای دعوا کردن با هم کنار بیایید. شاید شما از هواداران زندگی لوکس و اشرافی باشید، اما حداقل در شرایط موجود به شما توصیه می شود که حواستان به جیبتان باشد و زیاد ولخرجی نکنید، هر کسی باید پایش را به اندازه گلیمش دراز کند. اگر مجرد هستید قوه تخیل خودتان را به کار بیندازید و کمی به خصوصیات عشق رویاهایتان فکر کنید، سپس کمی منتظر بمانید و ببینید چه می شود!

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای شما فرصت برقراری روابطی گرم و دوستانه با افرادی که به تازگی سر راهتان قرار گرفته اند را در اختیار شما خواهد گذاشت. از شما برای حضور در جمع هایی دعوت خواهد شد که وقت رفتن به آنها را ندارید. فکر نکنید به خاطر احترام به دعوت کننده مجبور به پذیرش این دعوت ها هستید، می توانید خیلی مودبانه این دعوت ها را رد کنید. زمان آن فرا رسیده است که کمی بیشتر روی زندگی شخصیتان تمرکز کنید. زندگی شما قطعا لحظات خوب زیادی داشته است اما چند ماه گذشته از لحاظ اوج احساسات شما بسیار متفاوت بوده اند و احساسات جدید و بسیار عمیقی را تجربه کرده اید.

فال روزانه دوشنبه 25 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 25 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 425 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php