کد خبر : 18449 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵

فال روزانه دوشنبه 23 اردیبهشت 1392

فروردین: شما امروز به طور ذاتی توانایی خارق العاده ای دارید که برای هر مشکلی راه حل مناسبی پیدا کنید. شاید شما به دیگران بگویید که کار خیلی خاص و عالی انجام نداده اید، اما حقیقت موضوع این است که جواب های شما خیلی هوشمندانه خواهد بود. این کارتان مثل …

فال روزانه دوشنبه 23 اردیبهشت 1392

فروردین:

شما امروز به طور ذاتی توانایی خارق العاده ای دارید که برای هر مشکلی راه حل مناسبی پیدا کنید. شاید شما به دیگران بگویید که کار خیلی خاص و عالی انجام نداده اید، اما حقیقت موضوع این است که جواب های شما خیلی هوشمندانه خواهد بود. این کارتان مثل پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است!! پس فرصت های خود را از دست ندهید، برای رسیدن به چیزهایی که می خواهید اکنون بهترین زمان است.

اردیبهشت:

امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند

خرداد:

اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!

تیر:

با وجود اینکه شما این توانایی را دارید که کاری را به دقت بررسی کرده و آن را به معانی تشکیل دهنده اش تقسیم کنید، اما سعی کنید تا آن را به کاری زیادی تبدیل نکنید و به خود نگویید که باید آن را حتما همین الان انجام دهید. به پایان رساندن کاری که اخیرا قول آن را داده بودید بسیار مهم است، اما لازم نیست که شما نیروی تان را به این خاطر هدر بدهید که به هر کس که می رسید درباره کارتان به او توضیح دهید. زیاد مهم نیست که امروز جلب توجه کنید، فقط کارتان را انجام دهید و ببینید کار بعدی تان چیست.

مرداد:

ممکن است احساس کنید که بدرستی به هدف خود رسیده اید اما اهداف شما همچنان درهم پریشان و آشفته هستند. این به معنی این نیست تمرکز شما کم است به خاطر اینکه شما این توانایی را دارید که ذهن تان را متمرکز کنید حتی در اواسط راه! مشکل ناشی از یک تعهد ناقص نیست بلکه از یک انتظار ضعیف است. نقطه شروع و مسیرتان را دوباره بررسی کنید. زمانیکه شما بدانید که کجا هستید و به کجا می‌روید مسیر تان روشن تر و واضح تر خواهد شد.

شهریور:

امروز باید به دقت مواظب حرفی که می زنید باشید به خاطر اینکه شما به سرعت صحبت می کنید و ممکن است کلمات متفاوت با آنچه که در ذهن تان می شنوید از ذهن تان بیرون بیاید. وقتی در مورد حرفهای شما برداشت نادرستی می شود بسایر برای تان سخت خواهد بود که بخواهید شفاف سازی کنید و این کار هم زمان و هم انرژی شما را هدر می دهد، پس بهترین راه این است که آرام بگیرید و با آرامش صحبت کنید تا در همان بار اول منظورتان را بدرستی به دیگران برسانید

مهر:

شما اخیرا برای پیدا کردن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی درگیری و کشمکش درونی داشته‌اید. شما مطمئنا طالب آسودگی و آرامش هستید اما برای بدست آوردن آن دوست ندارید بهای زیادی پرداخت کنید. همچنین برای تان مهم است که در رابطه با اهداف شخصی خود تاثیرگذار باشید. ممکن است بعضی از آرزوهایتان را به اسم اهداف و نهضت‌های بشر دوستانه کنار گذاشته بگذارید

آبان:

ماه جالب امروز در پنجمن خانه تان یعنی خانه خلاقیت و احساسات عاشقانه قرار می گیرد و شما را قادر می سازد که سرگرمی داشته باشید و همچنین در لحظه حال بتوانید با احساسات خود درست برخورد کنید. باهمه این احوال امکان دارد دوستان تان جدیت بیشتری را در کار شما طلب کنند و قصد و نیت شما را از گفته هایتان متوجه نشده و آنها را سوءتعبیر کنند. ولی امروز شما باید قبل از هر کاری این سوءتفاهمات را برطرف کنید.

آذر:

ماه کامل امروز در نشانه شما خاطرات مربوط به گذشته تان را زنده می کند. اما مثل اینکه شما زیاد دوست ندارید که آینه ای در پشت سرتان قرار گفته و روزهای گذشته را ببینید. شما به خاطر اینکه می خواهید زودتر به مقصد خود برسید دوست ندارید که در طول مسیر حرکتان قطع شود. اما در عمل شما هنوز موردهای احساسی مربوط به گذشته دارید که قبل از حرکت کردن به سوی آینده باید بهشان رسیدگی کنید.

دی:

با وجود نیات بسیار خوبی که امروز در مورد کارهایتان دارید ممکن است با مخالفت‌های زیادی روبرو شوید. امروز اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که تمرکز شما از فعالیت‌هایی که دارید بهم می‌زنند و باعث می‌شوند بهره وری تان بالا نرود. خود را از سستی و تنبلی آزاد کنید و به خودتان قول دهید که دیگر خودتان را سرزنش نکنید. یک پیاده روی کوتاه، مدیتیشن یا یک خواب نیمروزی شما را سر حال کرده و نیروی تازه‌ای برای رویارویی با وظایف تان به شما خواهد داد.

بهمن:

شما امروز مستقیما درک می کنید که دیگران چه می خواهند و این می تواند شما را در محل کارتان به طرز شگفت انگیزی کمک کند. اگر می دانید وظیفه تان چیست برای چه منتظر ایستاده اید تا رییس تان بیاید و کار شما را برایتان تعیین کند؟ زود آغاز کردن و به دقت انجام دادن آن می تواند روز شما را به روزی لذت بخش و موفق تبدیل کند و کمک می کند تا زودتر از آنچه که فکرش را بکنید کارتان را تمام کنید.

اسفند:

شما امروز فشار مسئولیت‌های زیادی را روی شانه‌های خود احساس می‌کنید و بیش از این صلاح نیست که آنها را به تعویق بیندازید پس بهتر است که زودتر دست بکار شوید. لازم نیست که برای چگونگی انجام این کارها دلیل بیاورید و آنها را تفسیر کنید. همچنین نیاز نیست که ثابت کنید در انجام کارها عالی هستید و آنگونه که از شما انتظار می‌رود آنها را تحویل می‌دهید. اکنون بسیار مهم است همزمان که کارایی خود را افزایش می‌دهید تفریح خود را نیز کاهش دهید.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 363 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php