کد خبر : 17618 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸

فال روزانه دوشنبه 16 اردیبهشت 1392

فروردین: شریک زندگی شما امروز مهمانی یا مناسبتی اجتماعی برگزار می کند. برایتان جالب است که با دوستان او آشنا شوید. بعضی از آنها باهوش و زیرک هستند و شغل های جالبی دارند. یکی از آنها به شما کتاب هایی پیشنهاد می کند که حتماً آنها را بخوانید. از عشقتان …

فال روزانه دوشنبه 16 اردیبهشت 1392

فروردین:

شریک زندگی شما امروز مهمانی یا مناسبتی اجتماعی برگزار می کند. برایتان جالب است که با دوستان او آشنا شوید. بعضی از آنها باهوش و زیرک هستند و شغل های جالبی دارند. یکی از آنها به شما کتاب هایی پیشنهاد می کند که حتماً آنها را بخوانید. از عشقتان برای این مراسم تشکر کنید. همینطور که روز به پایانش نزدیک می شود احساس می کنید که اجتماعی تر می شوید. اگر در محل کار هستید، مصاحبت و همکاری با دیگران برایتان خوب است. از آنجائیکه نسبت به آینده بهتر برای خودمان و عزیزانمان متعهد هستیم، قضاوت های شدیدی می کنیم. البته بار مسئولیت فقط بر دوش شما نیست. کمی خودتان را آزاد کنید و استراحت نمایید.

اردیبهشت:

آیا به سفر یا بازدید از مکانی فکر می کنید؟ آیا شک دارید که می توانید این کار را بکنید یا خیر، بودجه خود را تنظیم کنید. دوستی را دعوت کنید که به شما بپیوندد. چنین سفری رشد شخصی شما را تقویت می کند. زیرا تابحال چنین چیزی را تجربه نکرده بودید. درباره آن فکر کنید. امروز به دلیلی احساسات شما شدت می یابند. می خواهید با انرژی عاطفی خود کنترل اوضاع را بدست بگیرید. بهتر است بگذارید همه چیز به روال عادی و طبیعی اش پیش برود. اگر در رابطه ای هستید بهتر است به او اعتماد کنید. در ساعات اولیه صبح شاید برایتان سخت باشد که درباره کار و مسائل کاری فکر نکنید. نگذارید در بقیه روز این افکار ذهنتان را خراب کنند.

خرداد:

ارزش های مادی امروز در برابر ارزش های معنوی رنگ می بازند. امروز دوست دارید به تعطیلات بروید ولی احتمالاً آماده نیستید. اگر شادی و لذت شما از تفریحات دنیوی فردا به سراغتان آمد به خودتان سخت نگیرید. تغییراتی اینچنینی به تدریج ظاهر می شوند، نه یک شبه. امشب و امروز عصر کمی استراحت کنید و به خودتان برسید. نگذارید مسائل کاری ذهنتان را مشغول کنند. چه در محل کار باشید چه نباشید، باید چند ساعت را به سرگرمی و تفریح با دوستان و یا عشقتان اختصاص دهید. امروز تا حدودی نسبت به عشقتان وسواس دارید. شاید گاهی در مورد زیاده روی او با هم مشاجره کنید. باید کمی به هم فرصت فکر کردن بدهید و به هم فشار نیاورید.

تیر:

شریک زندگی شما گویی بهترین و بی نقص ترین فرد دنیاست. ذات رمانتیک شما باعث می شود که امروز بهتر از همیشه ظاهر شوید. البته کمی فاصله گرفتن و زیادی توجه نشان ندادن هم گاهی خوب است. یادتان نرود که این نیروی درونی و خودکفایی شما بود که او را شیفته کرد. از آنجائیکه در محل کار به انرژی دیگران حساس هستید، امروز به راحتی تحت تأثیر دیگران قرار می گیرید و این هفته رویدادهایی برایتان اتفاق می افتد. بگذارید همه چیز همانطور که هست باشد تا فردا صبح بتوانید شروع تازه ای داشته باشید.

مرداد:

شاید امروز نتوانید روی کارتان تمرکز کنید. فکرتان مغشوش است و توجه تان به جزئیات کم شده است. امروز روز خوبی برای انجام وظایف جدید، دشوار و پیچیده نیست. روی روتین هایی تمرکز کنید که بدون فکر هم بتوانید آنها را انجام دهید. بدین ترتیب بدون آنکه امروز دیوانه شوید کارهایتان را انجام می دهید. یک سری باورها امروز با رابطه فعلی شما تداخل دارند. چه این باورها باورهای شما باشند چه نباشند، نوعی اصطکاک وجود دارد. شاید باید از خودتان بپرسید که آیا اصول و ایده آل های شما مهم هستند. اگر جواب بله است، باید چاره دیگری بیندیشید. اگر خیر، خودتان می دانید چه کنید.

شهریور:

آیا شما هنرمند هستید یا نویسنده یا موسیقیدان؟ اگر اینطور است، کار شما امروز حالت نمادین به خود می گیرد. امروز بیشتر روی انتقال احساسات و عواطف تمرکز دارید تا جزئیات. تعجب می کنید از اینکه فکرتان امروز حول این مسائل است. این حس فردا از بین می رود. پس اگر از کار امروز خوشتان می آید، از آن بیشترین استفاده را ببرید. یادتان باشد که چطور و چرا این کار را انجام می دهید. عشق یک چیز است و وسواس چیز دیگری است. امروز شما متوجه جذابیت یک نفر می شوید. تا جائیکه برایتان مشکل ساز می شود. با این نوع تأثیری که بر شما گذاشته، باید بگذارید که همه چیز آنطور که هست جریان یابد. حتی با آنکه برایتان دشوار است. در نهایت زندگی برایتان آسانتر می شود.

مهر:

فرم های بدیع هنری امروز برایتان جالب می شوند. از نگارخانه ها دور بمانید در غیر این صورت باید کلی کار هنری بخرید و به منزل ببرید. اگر به موسیقی علاقه دارید، برای خودتان آهنگ های زیادی دانلود می کنید. این فاز جدیدی در سلیقه هنری شماست. هر چه بود، از آن لذت ببرید. امروز صبح کارتان را با تنبلی و عصبانیت آغاز می کنید، ولی نگران نباشید. تا بعدازظهر سرعت تان بیشتر می شود و برای هفته بعد شروع خوبی دارید. امروز بعضی چیزها اوقات شما را تلخ می کنند. اگر به مهمانی یا مناسبت دیگری می روید، برایتان مراسمی فراموش نشدنی می شود. وقتی شروع به صحبت با یکدیگر می کنید ارتباطی طبیعی بین شما برقرار می شود که باعث می شود از مصاحبت هم بسیار لذت ببرید. عمق این ارتباط نشان می دهد که شما دو نفر می توانید شریک زندگی هم باشید.

آبان:

آیا به ارواح اعتقاد دارید؟ امروز تماس تلفنی، ایمیل یا تماس های عجیب دیگری دریافت می کنید. شاید یکی از این تماس ها از سوی کسی باشد که شما را با فرد دیگری اشتباه گرفته است. شاید تماس گیرندگان ناگهان گوشی را بگذارند یا دائماً تلفنتان زنگ بخورد. در ساعاتی که فکر نمی کنید در خانه تان را می زنند و این اعصابتان را خرد می کند. سعی کنید به آن فکر نکنید. سعی کنید در محل کار صحنه ها و گفتگوها را زیادی تحلیل نکنید. شاید خودتان را درگیر آنها کنید و این برایتان هفته سختی را رقم می زند. بجای آن سعی کنید کمی آسان بگیرید. گاهی در رابطه ای که هستیم ایده ای برای مدت کوتاهی ذهنمان را درگیر می کند. امروز فکری به ذهنتان می رسد که می تواند تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد کند. اگر در رابطه ای هستید قبل از هر چیز با شریک تان در مورد آن حرف بزنید.

آذر:

مبلغی پول بطور غیرمنتظره به دستتان می رسد. احتمالاً مبلغ زیادی نیست، ولی از مقدار آن راضی هستید. شاید کسی مدتها قبل از شما پول قرض کرده بود و بالاخره آن را به شما پس داد. یا شاید چیزی را که مدتها بود به آن نیاز نداشتید فروخته اید. هرچه باشد، دوست دارید با این پول با دوستتان بروید بیرون و شامی بخورید. بروید و خوش بگذرانید. امروز در مورد فرد مقابل احساس شدیدی دارید و از ملاقات با او بسیار خوشحال می شوید. شاید دلیلش این است که او را خوب نمی شناسید و او برایتان اسرارآمیز و هیجان انگیز است. قطعاً دوست دارید بیشتر یکدیگر را بشناسید.

دی:

اگر اخیراً نرمش و تمرین سختی می کردید امروز درد آن به سراغتان می آید. وقتی نرمش می کنید حواستان به کشش باشد. دوش گرفتن را فراموش نکنید. ضرب المثل “نابرده رنج گنج میسر نمی شود…” را شنیده اید؟ این ضرب المثل اکنون برای شما صادق است. یوگا و تایچی هم مانند ایروبیک به کمکتان می آید. در محل کار شاید رفته رفته و همینطور که به آخر هفته نزدیک می شوید احساس دلهره کنید. برنامه ریزی کنید تا ترستان بریزد و انجام کارها برایتان دشوار نشود. امروز در رابطه خود حس می کنید با قدمی که برمی دارید وارد فاز جدیدی می شوید. زمان زیادی را صرف تغییر جنبه های مختلف شرایط، شخصیت و روابط تان کرده اید، چه آگاهانه چه ناآگاهانه. در حال حاضر موج جدیدی در راه است و شما را وارد مرحله جدیدی از زندگی می کند.

بهمن:

این حس که امروز کسی به دیدارتان می آید در کل روز ذهنتان را به خود مشغول کرده است. حس ششم شما درست می گوید بجز در یک مورد: فقط یک نفر نیست که قرار است به دیدنتان بیاید! چند نفر از دوستانتان خبرهای خوبی برایتان دارند و می خواهند خیلی زود آن را با شما در میان بگذارند. منزلتان را جمع و جور کنید و وانمود کنید که از دیدنشان دم منزلتان خیلی تعجب کرده اید. برای آنکه احساسات شما نسبت به آن فرد خاص مشخص شود باید بی خیال شوید. شما این احساسات را نشان نمی دهید زیرا از این نگرانید که دیگران چه فکری می کنند. باید این چیزها را نشنیده بگیرید و کارتان را بکنید.

اسفند:

شما چیزهای زیادی دارید که از دوستانتان یاد بگیرید. رشد شخصی زیادی در انتظارتان است. فکر می کنید که دیگران به مشکلات دامن می زنند و واقعاً دنبال راه حل نیستند. قطعاً مسئله همین است. چه سر کار باشید و چه نباشید، ذهنتان درگیر چیزهایی است که در طول هفته به آنها پرداخته اید. شاید فکر کنید که رویدادهای امروزی برای آرامش شما زیادی شدید هستند. امروز شرایط بین شما و شریک زندگی تان عاطفی و احساسی می شود. با آنکه احساسات شما به سطح رسیده اند، شما آنچه باید گفته شود را می گویید و این مکالمه آسانتر از همیشه می شود.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 361 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php