کد خبر : 14479 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶

فال روزانه دوشنبه 12 فروردین 1392

  فروردین:   امروز روز مثبت و موفقی است. شما احساس خوشحالی می کنید و پر از احساسات مثبت هستید و این احساسات مثبت ریشه و سرچشمه موفقیت شما هستند. موفقیت گاهی به همین سادگی است. شما امروز از صحبت با همه لذت می برید. وقت آن است که بیرون …

فال روزانه دوشنبه 12 فروردین 1392

 

فروردین:

 

امروز روز مثبت و موفقی است. شما احساس خوشحالی می کنید و پر از احساسات مثبت هستید و این احساسات مثبت ریشه و سرچشمه موفقیت شما هستند. موفقیت گاهی به همین سادگی است. شما امروز از صحبت با همه لذت می برید. وقت آن است که بیرون بروید و با همه گپ بزنید.

پیش بینی روابط شما: یک ملاقات ناگهانی شما را با کسی رو در رو می کند که قبلاً می شناختید، ولی فکر نمی کردید که روزی دوباره یکدیگر را ملاقات کنید. با آنکه از این ملاقات شوکه می شوید و دوست داشتید که از قبل هشداری به شما داده می شد، ولی متوجه می شوید هنوز چیزهایی هست که شما را به هم وصل می کند.

پیش بینی شغل شما: هر وقت تردیدها یا ناامیدی هایی درباره موقعیت فعلی خود داشتید، توقف کنید و از وضعیت خود آگاهی کسب کنید. بخاطر استعدادهایی که دارید شاکر باشید، نه اینکه بخاطر چیزهایی که ندارید افسوس بخورید. شما بیش از آنچه تصور کنید دارید.

اردیبهشت:

 

امروز حس کمک و نوع دوستی شما گل کرده است، به همین دلیل است که شما خواسته ها و نیازهای دیگران را مقدم بر خواسته های خود می دانید. شما فواید مستقیم کمک به دیگران را می بینید و می بینید که کمک به دیگران چه حس خوبی دارد. امروز روز تقسیم شادی هاست.

پیش بینی روابط شما: امروز باید در معاملات خود بیشتر دقت کنید، زیرا ممکن است که بعضی چیزها را اشتباه متوجه شوید و خودتان را از عشقتان دور کنید. احساسات شما بیش از همیشه ناپایدارند، پس شاید بهتر باشد که برای خودتان زمان بگذارید و تنها باشید و کار خاصی انجام دهید و به یکدیگر فرصت بدهید.

پیش بینی شغل شما: برنامه و نقشه عملی و واقع گرایانه شما با مانع غیرمنتظره ای روبرو می شود. در هوا سختی و شدتی هست که نمی گذارد آنطور که باید جلو بروید. در اطلاعاتی که به سمت شما می آید به دنبال حکمت باشید، در غیر این صورت همه چیز وخیم تر می شود.

خرداد:

 

امروز رویاها و ایده آل های خود را بررسی کنید. احساس رضایت فراوانی می کنید، زیرا آنچه انجام داده اید را تأیید می کنید. به خودتان سخت نمی گیرید و به کس دیگری هم سخت نمی گیرید. آنچه می بینید شدنی است و می دانید که چطور آن را انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: اگر انتظار داشتید که روز آرامی داشته باشید، شاید امروز انتظار شما برآورده نشود. به خصوص اگر اتفاق یا حادثه ای رخ دهد که تعادل رابطه شما را به هم بزند. با آنکه این اتفاق ناگهانی است، ولی در می یابید که در واقع همه چیز را بین شما بهتر کرده است و شما به یکدیگر فرصت بیشتری می دهید.

پیش بینی شغل شما: هر چه از لحاظ فکری بیشتر و بیشتر اوج می گیرید، متوجه می شوید که افراد دور و برتان گویی شما را به نحوی پایین می کشند. شما در حال تغییر هستید، نه آنها. صبور باشید، ولی در عین حال با افراد همفکر خودتان بگردید که از رشد شما حمایت کنند.

تیر:

 

امروز کنار آمدن با افراد قدرتمند و ذینفوذ آسان می شود. تردید نکنید و نظر خود در مورد مسائل را با مافوق خود (یا والدین خود) در میان بگذارید، آنها هم تحت تأثیر شما قرار می گیرند. شما به افراد باتجربه احترام می گذارید و می خواهید از آنها ایده هایی بگیرید تا چیزهای جدیدی یاد بگیرید. فکر بکری است!

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد اطلاعات و اخباری که می گیرید واکنش افراطی نشان می دهید و زمانی به بررسی صحت آن اختصاص نمی دهید. احساسات شما طوری است که شاید پیاز داغ ماجرایی که اصلاً جای نگرانی نداشته را زیاد کنید. اگر شما و عشقتان می خواهید میانه خوبی با هم داشته باشید، باید قبل از حرف زدن بیشتر فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: فرمول موفقیت در حال حاضر برایتان بسیار نامشخص است. هر جا که می روید پیغام های متعارضی می گیرید. اکنون کلید شما این است که به ندای دلتان گوش دهید. کاری که دوست دارید انجام دهید و بدین ترتیب اتوماتیک وار به موفقیتی که می خواستید می رسید.

مرداد:

 

ایده آلیسم شما امروز تحریک می شود و زیبایی را تحسین می کنید. به هر جایی که می توانید سفر کنید، خلاقیت دیگران شما را به وجد می آورد، به خصوص افرادی با فرهنگ های متفاوت. آداب و رسوم افراد دیگر برایتان جالب است. چیزهای زیادی برای یاد گرفتن هست.

پیش بینی روابط شما: شاید امروز خونسردی خود را از دست بدهید. باید تا می توانید آتش خشم خود را خاموش کنید و احساسات خود را پنهان کنید. این در پایان برایتان نتیجه مثبتی خواهد داشت، به خصوص اگر شما و عشقتان درست ارتباط برقرار نمی کردید. این جو را درست می کند، پس هر دوی شما می توانید دوباره لبخند بزنید.

پیش بینی شغل شما: شما با همفکری فهمیده بودید که باید وارد رشته کاری جدیدی شوید یا شغلتان را عوض کنید. این ایده در ابتدا عالی به نظر می رسید. حالا شما افکار تازه ای دارید. صداها و زمزمه هایی هست که به شما می گوید شما حق دارید جایی که هستید بمانید.

شهریور:

 

امروز روزی عالی برای درخواست وام یا رهن یا تقسیم ارث یا پرداختن به کارهای تقسیم اموال است. تقریباً مطمئنیم که شما از ثروت و منابع دیگران بهره خواهید برد. لبخند بزنید و جیب هایتان را باز نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز از اینکه روی شایعه ای زیاد مایه گذاشتید احساس پشیمانی می کنید. بهتر می بود که شما منبع اطلاعات را بررسی می کردید قبل از آنکه اشتباهی عصبانیت خود را سر فردی اشتباهی خالی کنید. بهتر است مستقیماً با فرد مربوطه صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: فانتزی های دیگران سر راه واقعیت شما قرار می گیرند. این کار مفید و همکاری با دیگران را برایتان دشوار می کند. اقداماتی انجام دهید که این موقعیت را تخفیف دهند نه اینکه در درونتان عصبانیت و ناامیدی ایجاد کنند.

مهر:

 

امروز از سر و کله زدن با عموم مردم خسته نمی شوید، به خصوص در موقعیت های گروهی. شریک یا دوست صمیمی خود را بردارید و به مناسبت های اجتماعی بروید و با عموم مردم درآمیزید زیرا این تجربه مثبتی برای شماست. امروز همه خونگرم و دوستانه رفتار می کنند و این جو مثبت و خوبی ایجاد می کند.

پیش بینی روابط شما: شاید کسی ظرفیت شما در ناراحت شدن را دست کم گرفته باشد، و فکر کند چون شما انسان آرام و ساکتی هستید، اگر کسی احساسات شما را دستکاری کند؛ یک کلمه هم نمی گویید. در این روز خاص، امروز کسی نمی تواند از شما سوء استفاده کند. این شما را قویتر می کند و افراد دردسر ساز را دور می کند.

پیش بینی شغل شما: رویکرد تازه، بدیع و عجیب شما خوب به نظر می رسد، ولی تنها در صورتی مفید واقع می شود که شما جسارت شروع از صفر را داشته باشید. روش های قدیمی انجام کارها را کنار بگذارید تا بتوانید روش های جدید و عالی را در بر بگیرید.

آبان:

 

همکاران امروز حمایت زیادی نشان می دهند و این باعث می شود که روزی عالی در محل کار باشد. شما احساس انرژی و سلامتی می کنید و از سفرهای کاری هم لذت می برید. رفتن به کشورهای دیگر و مشاهده فرهنگ های مختلف تجربه مثبتی خواهد بود. امروز مشکلی پیش نمی آید، زیرا گویی زندگی هم از شما حمایت می کند.

پیش بینی روابط شما: امروز از کشفی که در مورد زندگی عشقی خود می کنید شوکه می شوید. شما قبلاً از زاویه دیگری به رابطه خود نگاه می کردید. شاید اتفاقی بیفتد که به شما یادآوری کند که هیچ چیز و هیچ کس کامل نیست و شما هم باید رفتارتان را تغییر دهید تا با آنچه در رابطه شما در جریان است کنار بیایید.

پیش بینی شغل شما: کار تیمی امروز کلید موفقیت شماست. با افرادی حرف بزنید که دیدگاه هایی مشابه دیدگاه های شما دارند. رویاسازی با یکدیگر مفیدتر و مؤثرتر از رویاسازی تنهایی است. افراد دیگر هم اهداف مشابهی دارند، با هم کار کنید تا به چیزهای بهتری برسید.

آذر:

 

امروز روزی پر از بازی و سرگرمی و تفریح است. بیرون بروید و از موقعیت های اجتماعی لذت ببرید: تئاتر، سینما، رویدادهای ورزشی، مهمانی و دور همی های گهگاه با دیگران مناسب هستند. روزی عالی برای قرار گذاشتن است. افراد دوست دارند در کنار هم باشند و از مصاحبت و خنده و سرگرمی لذت ببرند.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز اخبار غافلگیر کننده ای شنیدید و از خودتان پرسیدید که چرا در این رابطه هستید،نگران نشوید. امروز همه چیز برایتان روشن می شود، ولی نه تا قبل از آنکه کنترل خود را از دست بدهید. لازم است که انگیزه های دوست خود و حتی انگیزه های خودتان برای شروع این رابطه را درک کنید. اگر لازم شد این را یک تجربه زندگی بدانید و پشت سرتان را نگاه نکنید.

پیش بینی شغل شما: شما آنقدر سخت مبارزه می کنید تا دیدگاه خود را به کرسی بنشانید که نمی خواهید دیدگاه های دیگران را هم بشنوید. شما بیش از آنچه فکر کنید به نتیجه نزدیک هستید. باید مشابهت ها را پیدا کنید، نه اختلاف ها را.

دی:

 

امروز روز معرکه ای برای سرگرمی در منزل یا دعوت کردن دوستان و آشنایان برای کباب، پیتزا و غذا درست کردن در منزل است. همچنین روز بسیار خوبی برای بررسی معامله ملک است. افرادی که به منزلتان می آیند ایده هایی را با شما در میان می گذارند یا در مورد موضوع جدیدی از شما خبر می گیرند و در کل همه چیز موفقیت آمیز است.

پیش بینی روابط شما: امروز متوجه خطای ظاهراً خیره کننده ای در یک رابطه می شوید که به نظر می رسید مشکلی نداشته باشد. ولی این پایان یک رابطه است. اگر هر دوی شما به هم اهمیت می دهید، می توانید به راحتی این مسئله را حل کنید، ولی به کمی جسارت و اراده نیاز دارد. پس شروع کنید و اقدامی صورت دهید.

پیش بینی شغل شما: زمانتان را برای شنیدن “ایده های درست” دیگران تلف نکنید. شما می دانید که برنامه تان چیست، پس بجای دور شدن از مسیر اصلی، به آن برنامه پایبند بمانید و نگذارید دیگران با ادعای اینکه بهتر از شما می دانند که چطور این کار را انجام دهند، شما را بازدارند. به ندای درونی خود گوش دهید.

بهمن:

 

چیزهایی که در مورد تفکر مثبت و مثبت اندیشی می گویند همه درست است و نتیجه می دهد. امروز مثال خوبی برای این مطلب است. شما از مصاحبت و همنشینی دیگران لذت می برید و از احترام گذاشتن به بزرگترها خوشحالید. دوست دارید چیزهای تازه ای یاد بگیرید. همه چیز مثبت است و در واقع این خیابان دوطرفه است!

پیش بینی روابط شما: امروز احساس ناراحتی و آزردگی فراوانی می کنید. کمترین نظر یا حرفی از سوی طرفتان شما را از کوره به در می کند. پس شاید بهتر باشد که به جای ساکتی بروید تا بتوانید باتری هایتان را شارژ کنید و با آرامش درونی خود ارتباط برقرار کنید. بدین ترتیب می توانید با عشقتان به خوشایندترین نحو برخورد کنید.

پیش بینی شغل شما: کسی در تلاش است که چیزی را برایتان توضیح دهد، ولی به نظر می رسد که او به زبان دیگری حرف می زند. شما به پیشروی خود ادامه دهید. با افرادی کار کنید که آنها را درک می کنید نه اینکه بخواهید سعی کنید چیزهای کاملاً نامشخص و گنگ را رمزگشایی کنید.

اسفند:

 

کسب و کار و تجارت امروز موفقیت آمیز است. به ایده های پولساز و درآمدزای خود اعتماد کنید زیرا این ایده ها برای شما سودها و منافعی دارند و درآمد شما را افزایش می دهند. تجارت با افرادی از فرهنگ های متفاوت و کشورهای دیگر هم خوب به نظر می رسد. عقب نشینی نکنید. باید شجاعت و جسارت گسترش کارها را داشته باشید. بعداً از این کار خوشحال می شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما رابطه خاصی را که به نظر نمی رسید راه به جایی ببرد و فقط وقت و انرژی شما را تلف می کرد، تمام می کنید. قبلاً از پایان دادن به این رابطه احساس گناه می کردید، ولی اتفاقی که امروز می افتد باعث می شود واقعیت را ببینید و تصمیم بگیرید اقدام مثبتی انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز شما در حرفه خود در نقطه ای بحرانی قرار دارید و فردی در حال سنگ اندازی به سمت شماست. واکنش شما این است که اطلاعات بیشتری کسب کنید. در عوض باید دانایی خود را پرورش دهید تا اطلاعاتی که دارید را پردازش کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 211 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php