کد خبر : 37624 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۰:۱۱

فال روزانه دوشنبه 11 شهریور 1392

متولدین فروردین مسائل کاری و پولی امروز به پیشرفت ادامه می دهند و اعتماد به نفس شما بالا می رود و ذهن و فکر مثبتی دارید. باید به جذب خوش شانس ادامه بدهید. منتظر سورپرایزهای خوشایند بیشتری باشید. شما دوستان تازه ای پیدا می کنید و ارزش های معنوی مشترکی …

فال روزانه دوشنبه 11 شهریور 1392

متولدین فروردین

مسائل کاری و پولی امروز به پیشرفت ادامه می دهند و اعتماد به نفس شما بالا می رود و ذهن و فکر مثبتی دارید. باید به جذب خوش شانس ادامه بدهید. منتظر سورپرایزهای خوشایند بیشتری باشید. شما دوستان تازه ای پیدا می کنید و ارزش های معنوی مشترکی می یابید. دوستی های قدیمی از همیشه محکمتر می شوند. زندگی و روزگار با شما خوب تا می کند. امروز شما و عشقتان پر از ایده های روشن و زیبا درباره جنبه های مختلف زندگی هستید. فرصت بسیاری خوبی در اختیار دارید تا به گذشته فکر کنید و دوستان قدیمی خود را بازیابید. هر دوی شما و عشقتان چهارچوب ذهنی خوش بینانه ای دارید و دنبال خوش گذرانی و تفریح هستید.

متولدین اردیبهشت

ادراک فراحسی شما دائماً در حال رشد است و شما حس می کنید که دوستانتان چه احساسی دارند، بدون آنکه چیزی بگویند. اگر یکی از آنها عصبانیت فروخورده ای را پنهان کرده بود تعجب نکنید. شانس مسافرت رفتن بطور غیرمنتظره ای برایتان پیش می آید و شما تردید دارید که به این سفر بروید یا نروید. خوب و با دقت آن را بررسی کنید. اگر برایتان مقدور است به این مسافرت بروید. وقت عقب نشینی و گوشه گیری نیست. اگر با عشقتان در فکر این هستید که برای خودتان چیزی مانند مبلمان بخرید یا سرمایه گذاری انجام دهید، امروز روز شانس شماست. به خصوص اگر چیزی که می خواهید بخرید به نحوی به خانه شما مربوط می شود. شما معامله خوبی انجام می دهید و شانس بیشتری برای یافتن گنجینه های واقعی دارید. چه در حراج باشد چه در مزایده، شما از آنچه خریده اید راضی می شوید.

متولدین خرداد

اجرای قراردادها و مدارک قانونی و رسمی دیگر در این برهه زمانی مطلوب به نظر می رسد. شاید تصمیم بگیرید که با شراکت یکی از دوستانتان وارد کسب و کاری شوید. این خوب به نظر می رسد، ولی شاید یکی از دوستانتان از شما چیزی را مخفی کرده باشد و این شما را عصبانی می کند. برای موفق شدن در کار جدید باید ارتباطات صادقانه ای داشته باشید. امروز قطعاً زمان شراکت ها، روابط و جلسات و ملاقات هایی با افراد شاخص است. شما شانس ها و فرصت های زیادی برای تعامل با دیگران خواهید داشت و ایده ها و افکار خود را با آنها مبادله خواهید کرد. یک نفر هم هست که خصوصاً با شما خیلی هماهنگ است و احساس خوبی به شما می دهد. این عشق باشد یا دوستی، در هر صورت شما از این رابطه بهره می برید.

متولدین تیر

امروز انگار همه از شما درخواست هایی دارند و این قضیه شما را مردد و دودل می کند. موفقیت کاری شما با سوءتفاهمی از سوی شریک تان به تأخیر می افتد. این مسئله را می توان حل کرد. بهتر است که قبل از هر کاری کمی استراحت به خودتان بدهید و همه چیز را حل کنید و بعد روانه این راه شوید. شریک خود را به شام دعوت کنید. امروز وقتی به دیدار و عیادت از یک دوست یا آشنا در بیمارستان می روید ممکن است عشق به سراغتان بیاید. شما به بیمارستان رفته اید تا کسی را خوشحال کنید، ولی خودتان خوشحال می شوید. با کسی ملاقات می کنید که قبلاً نمی شناختید. هر دوی شما بلافاصله ارتباط جالبی را بین خود حس می کنید و انگار سالهاست که یکدیگر را می شناسید. آینده شما دو نفر روشن است.

متولدین مرداد

امروز روز خوش شانسی شماست، چه از لحاظ کاری، چه عشقی، چه پولی و چه سلامتی. برنامه های شما برای مسافرت به تحقق می پیوندد و راه حلی که مدتها منتظرش بودید امروز خودش را نشان می دهد. شما خیلی اشتیاق دارید و نسبت به آینده خوش بین هستید. با آنکه حس می کنید پر از زندگی و انرژی هستید، ولی حد و مرز نمی شناسید. شما و عشقتان با هم بیرون می روید و خوش می گذرانید و البته اگر مواظب نباشید ولخرجی می کنید. شما زمان خوبی را با هم سپری می کنید، ولی یادتان باشد که پولتان را دور نریزید و کمی انرژی برای فردا بگذارید بماند.

متولدین شهریور

اگر منتظر تسویه حسابی بودید، امروز بالاخره به آن می رسید یا نشانه هایش را می بینید. روز بسیار خوبی برای سرمایه گذاری روی ملک زمین یا آپارتمان است. بهتر است قبل از امضای هر قراردادی خوب تحقیق کنید و پرس و جو نمایید. ذهنتان کمی مه آلود است و هر کاری که انجام می دهید مستلزم دقت و تمرکز بیشتر از همیشه است. چه نوستالژی باشد، چه آزادی از زمان تحت فشار بودن، حس می کنید روی پاهایتان بلند شده اید و زندگی تان روی غلتک افتاده است. امروز برنامه های دقیق و زمان بندی را کنار می گذارید و جشن می گیرید یا استراحت می کنید. شما و عشقتان حق دارید که از این زمان برای استراحت و خوش گذرانی استفاده کنید.

متولدین مهر

امروز بعضی کارهای کاغذبازی اداری را باید انجام دهید. شاید هم کلی تماس تلفنی داشته باشید. ارتباطات شما امروز واضح، باز و روراست می شود و شما آنچه می خواهید را به انجام می رسانید. گفتگوی صمیمی و خوبی بین شما و دوست صمیمی تان یا عشقتان آغاز می شود و شما مهمان خواهید داشت. انرژی امروز کائنات باعث می شود که شما هم روزی پرانرژی داشته باشید و اصلاً دوست ندارید یکجا ساکن بنشینید و آرام باشید. می خواهید روزی پر از تفریح و خنده و سرگرمی داشته باشید. دوست دارید مهمانی بگیرید و دیگران را به منزلتان دعوت کنید و خوش باشید. فرصت خوبی برای دیدار با آشنایان است.

متولدین آبان

شما از لحاظ فیزیکی و جسمانی احساس نیرو و قدرت و انرژی زیادی می کنید. روز خوبی برای گسترش افق هایتان است. همه نشانه ها به موفقیت شخصی و کاری شما اشاره می کنند. ارتباطات خوب و شگفت انگیزی با دوستان و همسایه ها دارید و این برای شما اطلاعات و اخبار مفیدی را تهیه می کند. شما می دانید با این اخبار چه کنید. با حس ششم تان جلو بروید. امروز می توانید جای خیلی خوب و جالبی بروید و در این میان با فرد بسیار خوب و شوخ طبعی ملاقات کنید. همچنین ممکن است روش فلسفی تری انتخاب کنید و به کلاس یوگا بروید و شاید در این پروسه هم کسی را ملاقات کنید که انسان شوخ طبعی است. در هر صورت او شما را ناامید نمی کند و قطعاً از این آشنا خوشحال و راضی خواهید بود.

متولدین آذر

نبوغ و اهل عمل بودن شما امروز موفقیت را از آن شما می کند. امروز کاری را به انجام می رسانید که مفهوم مهمی برای شما دارد و از خودتان بسیار راضی و خوشحال خواهید شد اگر این کار به ثمر برسد، حتی ممکن است هیجانزده شوید. افراد زیادی به خانه شما می آیند و می روند و این افراد اعضای خانواده یا مهمان هستند. تعادل خود را حفظ کنید و تمرکزتان را از دست ندهید. شما احتمالاً بیشتر امروز را به خنده و شادی سپری می کنید. چه در رابطه ای دائمی باشید چه نباشید، زمانی می رسد که همه چیز آفتابی و روشن و امیدبخش به نظر می رسد. شما با فرد جالبی روبرو می شوید و مهم این است که خنده و شادی را از خود دور نکنید. باید در عین حال که لبخند به لب دارید بتوانید در مورد مسائل فلسفی هم حرف بزنید.

متولدین دی

امروز از لحاظ عاطفی حس خوبی دارید. پس نگذارید که این اعتماد به نفس از بین برود. با عشقتان کارهایی انجام دهید و بگذارید نور درونی شما بدرخشد. بدانید که می توانید از این نور برای روشن کردن مسیر دیگران هم استفاده کنید. گوش شنوا داشته باشید و برای کسانی که به شما نیاز دارند شانه ای برای گریه کردن ارائه کنید. امروز دیگران مانند آهن جذب آهنربای شما می شوند. زندگی پر از تغییر و دگرگونی است. متوجه می شوید که مسائل بین شما و عشقتان کمی شدت می یابند، ولی این نباید شما را نگران کند. بهتر است با هم صحبت کنید و مشکلات را حل کنید، نه اینکه تظاهر کنید همه چیز خوب است. حتی اگر امروز سر کار نباشید، تحقیق در این حوزه از زندگی تان نتیجه و پاداش خوبی برایتان دارد. ریسک کنید. این کار درهای زیادی به رویتان باز می کند.

متولدین بهمن

اعتماد به نفس شما باعث می شود که امروز از هر موقعیت دشواری سربلند بیرون آیید. سعی کنید در هر مسئله ای زیاد احساساتی نشوید. باید همه چیز را آسان بگیرید و انرژی خود را بالا نگه دارید. اگر فکر می کنید در موقعیت بدی گیر افتاده اید، ننشینید و منتظر کمک بمانید. خودتان باید خودتان را از مخمصه درآورید. اگر امروز برای اولین بار سر قرار می روید، شاید حس کنید بجای خوش گذرانی از شما بازجویی می شود. طرف شما اصرار می کند که جزئیات را درباره شما، سبک زندگی تان و سرگرمی هایتان بداند. این مسئله را شخصی نکنید. امروز شما در موضع قدرت هستید. حتی اگر سر کار نباشید، در مورد مسائل کاری فکر می کنید. برای آینده برنامه ریزی کنید. دانه هایی که امروز می کارید، فردا باید درو کنید.

متولدین اسفند

وقتی نوبت به مسائل عشقی و رمانس می رسد، شما در موقعیت بدی قرار دارید. مشکل اینجاست که به نظر می رسد عنصر جدایی دخالت دارد. شریک زندگی شما بجای آن که به شما نزدیک شود از شما دور می شود. یا شاید حس می کنید او مثل گذشته با شما صمیمی نیست. امروز شما یک رابطه خاص را تمام می کنید، ولی قبل از آنکه صحبت های پایانی را انجام دهید، باید در مورد انگیزه های خود برای شروع آن صحبت کنید. اگر این کار را بتوانید با شفافیت انجام دهید، متوجه می شوید که اکنون به نقطه اوج رابطه خود رسیده اید نه نقطه پایانی. انرژی شما تجدید شده است. نیروی زیادی درون شما می جوشد. از این انرژی برای خلق ایده ای جدید در شغلتان و با افرادی که با آنها کار می کنید بهره بجویید. شاید زمان آن رسیده که نسبت به باور خود موضع ثابت تری بگیرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 290 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php