کد خبر : 255889 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

فال روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید …

فال روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین

همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

فال روزانه متولدین تیر

زمانی که همه چیز در زندگی از آن رو به این رو می‌شود، ممکن است که شما در نقش یک کشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آنگونه که به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران کننده نیست، برای اینکه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را که برای کامل کردن هدفهایتان به آنها نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هرجهت نمی‌توانید بررسی کنید که افراد دیگر چه واکنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را که برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری که در زندگیتان است بدهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

فال روزانه متولدین شهریور

برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته‌اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج‌های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما اکنون طرز فکری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حرکات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد که نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌کنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌کند، درحالیکه کار کردن دیگران را با شما سخت کرده است. کناره گیری کردن کمی می‌تواند به بهبود اوضاع کمک کند ولی کاملاً آن را درست نخواهد کرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش کنید.

فال روزانه متولدین آذر

یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

فال روزانه متولدین دی

کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

فال روزانه متولدین بهمن

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

فال روزانه متولدین اسفند

شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

فال روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 395 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php