کد خبر : 44236 تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۰۵

فال روزانه جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته …

فال روزانه جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

فال متولدین اردیبهشت

امروز شما قادر نخواهید بود که برای خودتان کاری انجام دهید، برای آنکه شما از اینکه به هرکسی که از شما درخواستی دارد جواب “مثبت” می‌دهید احساس خوشنودی می‌کنید. شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا کنید، برای اینکه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری است. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز کنید، برای اینکه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می‌تواند شما را ناامید کند.

فال متولدین خرداد

به تازگی شخصی وارد زندگی شما شده است که مسیرهای جدیدی از زندگی را به شما نشان می‌دهد و این مساله شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل امید دوباره ا به زندگی و اینده خود پیدا کرده اید و دلسردی را که در گذشته در درونتان احساس می‌کردید از بین رفته است.خبرهای خوب و مسرت بخشی را در روزهای اینده خواهید شنید که روحیه شما را بیش از پیش دگرگون خواهد کرد.بهتر است با همسر یا اعضای خانواده تان صادق تر باشید زیرا اگر حسن و صداقتی که انها از شما می‌شناختند جای خود را به بی اعتمادی بدهد شما در بسیاری از مراحل زندگی تان شکست می‌خورید و دیگر مانند سابق حمایت انها را نخواهید داشت.

فال متولدین تیر

امروز همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می‌کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می‌خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می‌شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید.

فال متولدین مرداد

ممکن است امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت است که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.

فال متولدین شهریور

ممکن است شما در این روز ناسازگار نشان دهید؛ به خاطر اینکه رفتار شما به طرز عجیبی عدم اطمینان تان را منعکس می کنند. بهر حال اگر شخصی درخواست کرد که شما تصمیم نهایی را در مورد گرفتاری که با کارتان دارید بگیرید شما وسوسه می شوید و این کار را می کنید. شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید و اگر دیگران مایل نیستند چند روزی صبر کنند تا شما ذهن تان را مرتب کنید بگذارید این فرصت بگذرد. چرا که ممکن است برای شما سخت باشد که در چنین محیط غیر قابل انعطافی کار کنید.

فال متولدین مهر

شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

فال متولدین آبان

امروز ارتباط ماه با سیاره بخت شما یعنی ونوس برایتان روز خوبی را به همراه می‌آاورد. اما اگر شما فقط به فکر نیازهای خودتان باشید شاید حس خوبی بهتان دست ندهد. هم اکنون کمک کردن به دیگران می‌تواند یکی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودتان زندگی نکنید، بلکه هرجا بهتان نیاز داشتند از کمک کردن به دیگران غافل نشوید.

فال متولدین آذر

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

فال متولدین دی

امروز ماه کاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می‌گیرید که یک خاطره عشقی قدیمی که از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می‌شود. اما نباید تصور کنید که تمام پیش آمدهایی که جدیداً رخ داده‌اند به شما صدمه زده‌اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنکه به حوادثی که در جهان بیرون اتفاق می‌افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

فال متولدین بهمن

گام‌های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی‌تان شما را تحریک می‌کند تا پاسخ تمام سئوال‌هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می‌بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می‌کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه‌تان است را شناسایی و به پایان برسانید.

فال متولدین اسفند

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 350 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php